Asociația Constructorilor Europeni de Automobile a anunțat recent că vânzările din UE vor înregistra un declin de 25% în 2020, la 9.6 milioane de autoturisme, reprezentând cea mai scădere anuală pentru acest sector.
La nivel global, vânzările și producția ar urma să scadă cu 20% în 2020, din cauza pandemiei de coronavirus, potrivit datelor prezentate de compania de consultanță LMC Automotive.
Volkswagen vorbește despre o “revenire în V” care va dura până în 2022, atunci când vânzările din Europa vor fi “aproape” de nivelul “pre-coronavirus”, conform declarațiilor lui Christian Dahlheim, directorul de vânzări al grupului german.
Potrivit oficialului VW, China își va reveni mai repede comparativ cu Europa, în timp ce piața din SUA are o situație “greu de anticipat”.
Volkswagen spune că semnele revenirii sunt încurajatoare, însă consideră că impactul financiar al crizei va fi dificil de gestionat.
Via Automotive News
Eh, ne facem că burniţează: încă din anii ’80, facilităţile promise de “balaurul roşu” (apropo, se putea să nu pomeniţi de China, adică de factorul economic indispensabil?) v-au atras ca un magnet pe domniile voastre, “capitaliştii” euroamericani. Şi, astfel, uşor-uşor, aţi uitat sau aţi neglijat comandamentele civilizaţiei iudeocreştine. Iar tot ce aud (culmea, nu în mass-media!), în ultima vreme, despre fiabilitate (mai precis, despre importanţa pe care i-o acordaţi) nu este de natură a mă încânta (cu două flori – recte ameliorarea design-ului lui VW şi al Škodei – sigur nu se face primăvară) şi nici a mă înarma cu speranţă, nota bene, pe mine, proaspăt VAGon.
Ah, da: cel mai probabil (dacă nu ne este afectat simţul realităţii), VAG va rămâne nr. 1 la vânzări pe plan mondial pentru multă vreme de acum încolo. Repet însă şi subliniez: eu nu (nicidecum!) din acest considerent am “virat” către această corporaţie…
Foarte important!
Daca toate marcile vor electrifica modelele fanion si vor oferi mai multe optiuni in zona de 600 km autonomie, adica baterii de peste 80 kwh, atunci piata se va relansa.
daca vor continua sa mimeze ca electrificarea nu exista, atunci vor pati ca Nokia!
Oferta e si acum insa e proasta si doar subventiile o mentin in viata, vezi cele 10000E care se dau acum in Romania.
Inca o chestier. Autonomia nu ar fi asa de importanta daca timpul de incarcare ar fi comparabil cu cel de la automobilele cu MAS sau MAC.
Autonomia ar fi pe locul 2 si conteaza acum pentru ca daca s-a terminat bateria acolo ramai ore bune. N-are rost sa-ti petreci viata asteptand sa se incarce lanterna.
In rest comparatia cu telefoanele este puerila si ne arata nivelul tehnic foarte scazut al interlocutorului.
VW tocmai a scos din productie masinile cu motor pe combustie la uzina din Zwickau si dupa 116 ani au trecut pe electrice!
Se pare ca si pe la BMW, care mai deunazi afirma ca dieselul mai are mult de petrecut printre noi, sunt tensiuni cam mari.
Ia sa vedem ce zice lumea:
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/bmw-se-confrunta-cu-presiuni-interne-de-la-sindicate-si-manageri-pentru-a-trece-la-platforme-exclusiv-electrice-19403629
Sa vedem acum cat din cei 20 de ani mai porduc BMW masini cu motoare diesel. Doar sa fie vreo comanda speciala de la dan_grc si altii ca el in Romania :))