La exact două luni de la debutul în premieră mondială în cadrul Salonului Auto de la Geneva, noul Volkswagen Arteon poate fi comandat de la reprezentanții mărcii germane din România.
Coupe cu 4 uși care înlocuiește în gama Volkswagen defunctul CC, noul Arteon este poziționat de marca germană deasupra lui Passat în gamă, fiind prezentat ca o alternativă ceva mai accesibilă la coupe-urile premium Audi A5 Sportback și Seria 4 Gran Coupe.
Noul Volkswagen Arteon este disponibil în România în momentul lansării în două variante diesel de motorizare: 2.0 TDI de 150 CP și 340 Nm sau 2.0 TDI Biturbo de 240 CP și 500 Nm. Dacă motorul de 150 CP poate fi comandat exclusiv în versiune 4x2, cel de 240 CP va fi disponibil la comandă doar în variantă 4x4.
Iubitorii benzinei se pot baza pe o versiune de 280 CP și 350 Nm a motorulul TSI de 2.0 litri. Acesta reușește un timp 0-100 km/h în 5.6 secunde.
Volkswagen Arteon nu beneficiază de opțiune manuală, clienții având la dispoziție încă din varianta de bază o cutie DSG cu 7 rapoarte.
Prețul de bază al lui Arteon este de 36.240 de euro pentru versiunea 2.0 TDI de 150 CP în varianta de echipare Elegance, nivel cu circa 4000 de euro mai ridicat decât al unui Passat dotat aproximativ identic în nivelul de echipare Highline. În cazul lui Arteon, cele două niveluri de echipare disponibile sunt Elegance și R-Line, diferența dintre acestea fiind de circa 700 de euro.
Datele tehnice complete legate de noul VW Arteon pot fi consultate AICI.
Noul VW ARTEON: MOTORIZĂRI ŞI PREŢURI
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL ARTEON | |
PREŢ (€ cu TVA) |
cu 4x4 | ||
ECHIPARE ELEGANCE | |||
2.0 TDI DSG7 |
150 CP 340 Nm |
36.240 | - |
2.0 TDI Biturbo DSG7 |
240 CP 500 Nm |
- | 43.014 |
ECHIPARE R-LINE | |||
2.0 TDI DSG7 |
150 CP 340 Nm |
36.951 | - |
2.0 TDI Biturbo DSG7 |
240 CP 500 Nm |
- | 43.631 |
2.0 TSI DSG7 |
280 CP 350 Nm |
- | 44.614 |
@QAR7
Nu te teme. Cu siguranta va exista si un entry-level. Nu de 190-220CP ( ar fii prea mult pt VW ) , ci 1.4 TSI 125CP cu suspensie dependenta spate ca la Dacia Lastun :)))
@~...exista si versiune pe benzina
Macar VAG nu se face de ras ca Lexus cu design-ul lor de porc ! Nu mai zic de vanzari nu cauta nici draqu Lexus. Asa ca lasa gargara....
@Kotegaeshi
Sti tu numai prostu moare de grija altuia. Nu ca te-as exclude din categorie :))
raman la ideea mea...pe site-ul asta s-au intalnit hotu' cu prostu' iar spectacolul e free.
si apropos de celalalt personaj al proverbului:
@madalaescu...ai blocat IP-ul de nu poti intra pe site-ul vag romania? exista versiune pe benzina, 280CP tractiune integrala cu pret de pornire de aprox. 45.000Eu.
Nu bre, luate de tac'su pe leasing si neachitate la timp, dupa care recuperate de aia de la leasing ca sa-si mai scoata din teapa in oracaielile colective ale ghertoilor de Valcea! N-ai tu idee cate masini de-ale astora gasesti la firmele care comericializeaza masini recuperate leasing!
Pot dovedi cu acte ca au fost achitate si cumparate de noi. Asa ca taci si inghite ! Cand eu mergeam cu A8 si Q7 tu nici trotineta nu aveai !
Pai tocmai ca imi permit sa fac ce vreau. Dar nu inteleg cum se face cand esti muritor de foame ca tine si iti pierzi vremea cu pustii pe net tu fiind un bosorog si fara servici si bani. E un paradox !
Pai daca nu ai avut norocul meu cred ca ar fi cazul sa iti cumperi o funie groasa.....daca nici pe aia nu ti-o permiti iti pot da eu bani sa cumperi cea mai buna funie din lume.