Volvo XC90 este disponibil de astăzi şi pe piaţa din România, având un preţ de pornire de 55.882 de euro cu TVA inclus. Preţul este valabil pentru versiunea de bază, Kinetic, echipată cu motorizarea "D5", un diesel de 2.0 litri care asigură 225 CP şi 470 Nm. Încă de la prima versiune, SUV-ul suedez are tracţiune integrală şi transmisie automată cu opt trepte. A doua motorizare în gama XC90 este numită "T6" şi este un propulsor de 2.0 litri, alimentat cu benzină, care livrează 320 CP şi 400 Nm. Versiunea T6 a noului XC90 pleacă de la 60.000 de euro. Vârful gamei este hibridul XC90 T8, care pleacă de la 78.500 de euro. Acesta din urmă intră în producţie abia în aprilie 2015 şi are un motor supraalimentat şi un motor electric, care formează un ansamblu hibrid de 400 CP şi 600 Nm.
Reportaj: Un SUV cu miros de muşchi
Noua generaţie a lui XC90 aduce ]n mare acelea;i versiuni de echipare cunoscute din gama suedezilor, dar modifică unele lucruri. Kinetic rămâne versiunea de echipare de bază, la fel ca Momentum, care este în continuare versiunea medie, dar vechiul vârf de gamă Summum este înlocuit de Inscription şi R-Design. Varianta R-Design mizează pe dinamism şi sportivitate, în timp ce Inscription este pentru clienţii care doresc un aspect elegant şi o experienţă de lux în noul XC90. Preţurile acestora sunt relativ asemănătoare.Motorizarea de top T8 Twin Engine vine în standard cu echiparea Momentum, iar pasul spre echipările superioare costă 3.800 de euro (pentru R-Design), respectiv 3.600 de euro (pentru Inscription). Între Kinetic (bază) şi Momentum (mediu), diferenţa este de 4.700 de euro cu TVA inclus pentru celelalte două motorizări din oferta XC90, D5 şi T6. Versiunea diesel D4 (184 CP) a lui Volvo XC90 va fi disponibilă ulterior lansării pe piaţă a noului SUV al suedezilor, preţurile pentru România ale acesteia urmând să fie anunţate la momentul respectiv.
Noul Volvo XC90: toate informaţiile şi galerie foto completă
Volvo: "Noul XC90 va beneficia de cel mai avansat pachet de sisteme de siguranţă de pe piaţă"
Echiparea standard Kinetic include ABS, EDB, ESC, protecţie la impactul din spate pentru scaunele din faţă, airbag genunchi şofer, asistenţă la plecarea în rampă, airbag-uri laterale, airbag-uri frontale şofer şi pasager, airbag-uri cortină, sistemul City Safety care integrează mai multe funcţii de frânare automată în funcţie de situaţia de conducere (detectare a cicliştilor şi pietonilor şi frânare automată, suport în intersecţii şi asistenţă la ieşirea cu spatele din parcări), iar cele de mai sus sunt doar dotări de siguranţă. Lista de dotări de confort include, pe lângă dotările deja obişnuite în segment cum ar fi computer de bord sau închidere centralizată, climatizare automată pe două zone, pilot automat, senzori de ploaie şi lumină, acces şi pornire fără cheie, sistem multimedia Sensus Connect High Performance cu 10 difuzoare şi amplificator pe şase canale (total 330W), acces internet şi comandă vocală pentru sistemul multimedia.KINETIC | MOMENTUM | INSCRIPTION | R-DESIGN | |
2.0 D5 AWD Diesel 225 CP, 470 Nm 5.8 litri/100 km Automată 8 trepte |
55.882 | 60.582 | 66.682 | 66.882 |
2.0 T6 AWD Benzină 320 CP, 400 Nm 7.7 litri/100 km Automată 8 trepte |
59.976 | 64.676 | 70.776 | 70.976 |
T8 Hybrid Hibrid 2.0 benzină + electric 400 CP, 640 Nm 2.5 litri/100 km Automată 8 trepte |
- | 78.465 | 82.065 | 82.266 |
Volvo XC90 va oferi direcţie autonomă şi trei sisteme de siguranţă prezentate în premieră mondială
Volvo XC90 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Volvo XC90 D5 Kinetic |
225 | 5.8 | 7.8 | 55.882 |
BMW X5 xDrive25d |
218 | 5.9 | 8.2 | 59.210 |
Mercedes-Benz ML 250 Bluetec 4Matic |
204 | 6.0 | 9.0 | 56.575 |
Audi Q7 3.0 TDI quattro tiptronic |
204 | 7.2 | 9.1 | 57.930 |
Jeep Grand Cherokee 3.0 TD Limited |
250 | 7.5 | 8.2 | 54.000 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Alte informaţii despre noul Volvo XC90
● Prima fotografie a părţii frontale şi detalii despre noua platformă modulară
● Primele imagini ale interiorului noului Volvo XC90
● Sistemele avansate de siguranţă activă de pe noul SUV suedez
● Sistem hibrid de 400 CP ascuns sub titulatura T8
Via Volvo
P.S. Intrebare pt automarket: Grand Cherokee nu face parte din aceeasi clasa (mai ales din aceeasi plaja de preturi)?
acum cativa ani cand au inceput masinile sa fie echipate(optional)cu camere pt. marsalier acestea aveau un pret de 300-400 euro!!!!!!!!
400 euro pt. ce????o camera de 2Mp,5 metri de fir si un buton?????poi chestile astea costa 50 de euro in total daca e sa calculam in mare.......si de ce ni le baga pe gat la un pret de 8 ori mai mari??????pt ca clientu plateste......
reply tzenu da e simplu sa zici asa, 2 metri de fir si un buton ...ori crezi ca e putin sa pui o camera,fire si niste senzori pe o masina ca asta.
Eu cred ca nu e exagerata deloc la pret,avand in vedere ca orice detaliu costa...
iti garantez ca volvo nu este interesat de nivelul vanzarilor din romania