Preţuri Volvo XC90 în România: noua generaţie a SUV-ului suedez pleacă de la 55.900 de euro

de Sebastian Toma
Luni, 03.11.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Importatorul mărcii Volvo în România a anunţat preţurile noii generaţii XC90 în ţara noastră. SUV-ul suedez pleacă de la 55.900 de euro cu toate taxele incluse pe piaţa internă în versiunea diesel de 225 CP.

Volvo XC90 este disponibil de astăzi şi pe piaţa din România, având un preţ de pornire de 55.882 de euro cu TVA inclus. Preţul este valabil pentru versiunea de bază, Kinetic, echipată cu motorizarea "D5", un diesel de 2.0 litri care asigură 225 CP şi 470 Nm. Încă de la prima versiune, SUV-ul suedez are tracţiune integrală şi transmisie automată cu opt trepte. A doua motorizare în gama XC90 este numită "T6" şi este un propulsor de 2.0 litri, alimentat cu benzină, care livrează 320 CP şi 400 Nm. Versiunea T6 a noului XC90 pleacă de la 60.000 de euro. Vârful gamei este hibridul XC90 T8, care pleacă de la 78.500 de euro. Acesta din urmă intră în producţie abia în aprilie 2015 şi are un motor supraalimentat şi un motor electric, care formează un ansamblu hibrid de 400 CP şi 600 Nm.

Reportaj: Un SUV cu miros de muşchi

Esential 225 CP livrează motorizarea D5 de 2.0 litri din gama Volvo XC90.
Noua generaţie a lui XC90 aduce ]n mare acelea;i versiuni de echipare cunoscute din gama suedezilor, dar modifică unele lucruri. Kinetic rămâne versiunea de echipare de bază, la fel ca Momentum, care este în continuare versiunea medie, dar vechiul vârf de gamă Summum este înlocuit de Inscription şi R-Design. Varianta R-Design mizează pe dinamism şi sportivitate, în timp ce Inscription este pentru clienţii care doresc un aspect elegant şi o experienţă de lux în noul XC90. Preţurile acestora sunt relativ asemănătoare.

Motorizarea de top T8 Twin Engine vine în standard cu echiparea Momentum, iar pasul spre echipările superioare costă 3.800 de euro (pentru R-Design), respectiv 3.600 de euro (pentru Inscription). Între Kinetic (bază) şi Momentum (mediu), diferenţa este de 4.700 de euro cu TVA inclus pentru celelalte două motorizări din oferta XC90, D5 şi T6. Versiunea diesel D4 (184 CP) a lui Volvo XC90 va fi disponibilă ulterior lansării pe piaţă a noului SUV al suedezilor, preţurile pentru România ale acesteia urmând să fie anunţate la momentul respectiv.

Noul Volvo XC90: toate informaţiile şi galerie foto completă

Noul Volvo XC90 are sistem de detectare a pietonilor şi a bicicliştilor şi poate să frâneze automat dacă urmează un impact iminent cu aceştia.
(Activ de la 4 km/h)

Volvo: "Noul XC90 va beneficia de cel mai avansat pachet de sisteme de siguranţă de pe piaţă"

Urmareste Automarket
Echiparea standard Kinetic include ABS, EDB, ESC, protecţie la impactul din spate pentru scaunele din faţă, airbag genunchi şofer, asistenţă la plecarea în rampă, airbag-uri laterale, airbag-uri frontale şofer şi pasager, airbag-uri cortină, sistemul City Safety care integrează mai multe funcţii de frânare automată în funcţie de situaţia de conducere (detectare a cicliştilor şi pietonilor şi frânare automată, suport în intersecţii şi asistenţă la ieşirea cu spatele din parcări), iar cele de mai sus sunt doar dotări de siguranţă. Lista de dotări de confort include, pe lângă dotările deja obişnuite în segment cum ar fi computer de bord sau închidere centralizată, climatizare automată pe două zone, pilot automat, senzori de ploaie şi lumină, acces şi pornire fără cheie, sistem multimedia Sensus Connect High Performance cu 10 difuzoare şi amplificator pe şase canale (total 330W), acces internet şi comandă vocală pentru sistemul multimedia.

KINETIC MOMENTUM INSCRIPTION R-DESIGN
2.0 D5 AWD
Diesel
225 CP, 470 Nm
5.8 litri/100 km
Automată 8 trepte 
55.882 60.582 66.682 66.882
2.0 T6 AWD
Benzină
320 CP, 400 Nm
7.7 litri/100 km
Automată 8 trepte 
59.976 64.676 70.776 70.976
T8 Hybrid
Hibrid 2.0 benzină + electric
400 CP, 640 Nm
2.5 litri/100 km
Automată 8 trepte 
- 78.465 82.065 82.266


Volvo XC90 va oferi direcţie autonomă şi trei sisteme de siguranţă prezentate în premieră mondială

Volvo XC90 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Volvo XC90
D5 Kinetic
225 5.8 7.8 55.882
BMW X5
xDrive25d
218 5.9 8.2 59.210
Mercedes-Benz ML
250 Bluetec 4Matic
204 6.0 9.0 56.575
Audi Q7
3.0 TDI quattro tiptronic
204 7.2 9.1 57.930
Jeep Grand Cherokee
3.0 TD Limited
250 7.5 8.2 54.000
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii

Alte informaţii despre noul Volvo XC90

Prima fotografie a părţii frontale şi detalii despre noua platformă modulară
● Primele imagini ale interiorului noului Volvo XC90
● Sistemele avansate de siguranţă activă de pe noul SUV suedez
● Sistem hibrid de 400 CP ascuns sub titulatura T8 

Via Volvo

Comentarii (7)

  • Cred ca l-au pozitionat cam sus la pret si asta va afecta vanzarile. Oricum, observ pentru modelele noi o tendinta de crestere a preturilor din partea tuturor producatilor, ceea ce pe o piata romaneasca dominata de recesiune inca va provoca mari dureri de cap din perspectiva vanzarilor. Sunt curios Volvo cate si-a propus sa vanda pe piata romaneasca: 20-30 bucati?
    13 22
  • Producatorii premium au fost cei mai putin afectati de criza, inclusiv in Romania . Cel mai mult de suferit au avut producatorii generalisti . In primele luni din 2014 stii ce marca era pe locul 2 la vanzari de masini noi in Constanta ? Range Rover ! Daca pozitia de lider a marcii Dacia este normala, ca Range Rover sa depaseasca marci ca VW, Renault sau Skoda este remarcabil . Ce este remarcabil la Range Rover este ca au reusit aceasta performanta mondiala cu preturi superioare Audi, BMW, Mercedes fiind cel putin egale cu cele practicate de Porsche . Revenind la Volvo, cel putin in Europa si China vanzarile sunt si mai ales vor fi din ce in ce mai bune . Pe langa noul XC 90, viitorul S90 se anunta un best-seller .
    17 4
  • Preturile cresc pentru ca toti producatori introduc mai multe sisteme, senzori si dotari in standard pe toate modelele inclusiv pe cele de baza. Dupa cum zicea si cel dinaintea mea, piata premium a fost cea mai putin afectata sau deloc afectata la nivel global si asta din cauza pietelor emergente in care normal ca au aparut nouveaux riches. Aici ma refer in special la China, Rusia, tari Arabe si chiar India (tara despre care citeam zilele trecute ca pentru prima data in istorie top 100 e format numai din miliardari). Sunt sigur ca si pe pietele clasice, cum este cea SUA, acest model va realiza vanzari importante.

    P.S. Intrebare pt automarket: Grand Cherokee nu face parte din aceeasi clasa (mai ales din aceeasi plaja de preturi)?
    10 3
  • preturile tuturor masinilor sunt mari.....
    acum cativa ani cand au inceput masinile sa fie echipate(optional)cu camere pt. marsalier acestea aveau un pret de 300-400 euro!!!!!!!!
    400 euro pt. ce????o camera de 2Mp,5 metri de fir si un buton?????poi chestile astea costa 50 de euro in total daca e sa calculam in mare.......si de ce ni le baga pe gat la un pret de 8 ori mai mari??????pt ca clientu plateste......
    20 3
  • Andrei
    Arata foarte bine masina asta ! Acum nu stiu daca Volvo isi propune sa vanda mai multe XC90 sau noul FH, oricum Volvo e renumit ca fiind un producator foarte bun de masini grele si apoi de turisme.

    reply tzenu da e simplu sa zici asa, 2 metri de fir si un buton ...ori crezi ca e putin sa pui o camera,fire si niste senzori pe o masina ca asta.
    Eu cred ca nu e exagerata deloc la pret,avand in vedere ca orice detaliu costa...
    5 6
  • arogantul
    @ edi
    iti garantez ca volvo nu este interesat de nivelul vanzarilor din romania
    10 1
  • paulie
    Interesanta gama de motorizari, doar 2.0L pe un SUV mare. Nu e neaparat un lucru rau, poate rafinamentul ar avea de suferit, dar foarte bine pt consum si emisii. Performantele sunt mai bune comparativ cu rivalii datorita mai ales greutatii reduse de aprox 2000Kg semnificativ mai putin decat rivalii din segment si putin mai greu ca un X3 sau Q5 3.0 diesel.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru