Prețuri Volvo V60 în România: start de la aproape 40.000 de euro pentru noua generație a break-ului suedez

de Daniel Popescu
Luni, 11.06.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Volvo V60 este disponibilă pe piața din România și are un preț de pornire de 39.655 de euro pentru versiunea de bază cu motor diesel D3 de 2.0 litri și 150 de cai putere.

La aproape 4 luni de la prezentarea oficială, noua generație Volvo V60 poate fi achiziționată și de pe piața din România. Aceasta este dezvoltată pe platforma SPA, aceeași pe care constructorul suedez asamblează modelele din gama superioară 90 (S90, V90, XC90), dar și SUV-ul XC60.

În plus, noul V60 preia numeroase elemente de design consacrate, astfel că viitorii clienți au parte de blocurile optice cu lumini de zi în forma literei T, grilă și stopurile de pe XC60. Interiorul este și el preluat fără prea multe modificări din gama de dată recentă Volvo, oferind același design central pe display-ul de pe planșa de bord și materiale de calitate superioară.

La lansarea pe piața locală, Volvo V60 este disponibil cu două motoare diesel și o unitate pe benzină. Fanii propulsiei diesel au la dispoziție motorul D3 turbo de 2.0 litri și 150 de cai putere, în timp ce unitatea D4 biturbo de 2.0 litri generează 190 de cai putere și este disponibilă atât cu cutie de viteze manuală cu 6 trepte, cât și cu cutie de viteze automată cu 8 trepte.

În schimb, există un singur motor pe benzină, și anume T6 de 2.0 litri și 310 de cai putere.

Această unitate de propulsie este disponibilă doar cu cutie de viteze automată cu 8 trepte și tracțiune integrală. Conform așteptărilor, V60 este disponibil în două niveluri de echipare.

Echiparea de bază se numește Momentum și include, printre altele, faruri LED, jante de aliaj de 18 inch, climatizare automată, senzor de ploaie, volan îmbrăcat în piele cu ornamente din aluminiu, indicator presiune pneuri (iTPMS), sistem multimedia Sensus Connect High Performance cu 10 difuzoare de 330 W și sisteme de siguranța precum Lane Keeping Aid, asistență la părăsirea carosabilului, sistem de prevenire și evitare a coliziunilor frontale, Funcție de prevenire a coliziunilor frontale în intersercții, sistem avertizare coliziune frontală cu autofrânare completă sau funcție de detectare și recunoaștere a cicliștilor, pietonilor și a animalelor mari.

Nivelul de echipare Inscription include, suplimentar comparativ cu dotările de pe Momentum, jante de aliaj de 19 inch, ornamente interioare din lemn Driftwood, instrumente de bord cu afișaj digital de 12.3 inch, setări pentru reglarea modului de condus Comfort/ECO/ Dynamic/Off Road, grilă față cu inserții și ramă cromate, lumini ambientale, praguri iluminate, interior bord îmbrăcat în piele sintetică sau ornamente inferioare uși. 

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Momentum Inscription
D3 2.0 litri Diesel
150 CP
Man6 39.655 43.485
D4 2.0 litri Diesel
190 CP
Man6
Aut8
42.855
45.055
46.685
48.885
T6 2.0 litri Benzina
310 CP
Aut8, 4x4 50.985 54.815

Pe piața din România, principalii rivali ai noii generații Volvo V60 sunt BMW Seria 3 Touring, Audi A4 Avant și Mercedes Clasa C Estate. 

NOUL Volvo V60 vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
VOLVO V60
2.0 D4 Aut8 Momentum
190 4.5 7.9 45.055
BMW Seria 3 Touring
2.0 Turbo 320d Aut8
190 4.1 7.4 43.175
AUDI A4 Avant
2.0 TDI Aut8
190 4.2 7.9 42.038
MERCEDES Clasa C Estate
2.0 C220d Aut9
194 4.8 7.0 42.733
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (7)

  • Antoniu
    Mda, mai nou se arunca Volvo la niste preturi...
    12 8
  • Arogantul
    Antoniu, mai baiete, la preturile alea volvo are multe chestii incluse care sunt doar optionale la nemti, daca le adaugi si pe alea la nemti vezi cum mai adaugi cate 10000 la fiecare.
    14 9
  • Rudolf D.
    Ce poa' sa faca suedezii cu banii chinezilor!
    9 1
  • someone
    interesant ca s60 nu va avea diesel dar v60 are
    1 0
  • hazard
    faza cu diesel-ul vreoiam s-o remarc si eu. Nu se batea Volvo in piept ca nu mai scoate masini cu motoare diesel si ca baga hybrid ????
    3 0
  • Adica daca vrei un benzinar "normal" (pe la un maxim 200 cai si tractiune x2 ) ...mai bine te duci sa cauti la altii !!? Ciudata oferta suedezilor care asa cum observau si altii mai sus se bateau cu pumnul in piept ca nu o sa mai vedem motoare diesel prin curtea lor . Sunt curios daca in alte tari (mai spre Vest asa) au aceeasi oferta "strategica". Sper totusi sa vina mai tarziu si cu alternative mai multe pe benzina. Concurenta enumerata mai sus are destule. In rest , ce sa spun, e unul din cele mai frumoase/elegante break-uri . Sau ma rog, cred ca... imbatranesc... ca au cam inceput sa-mi placa multe break-uri de ceva vreme. Dar parca totusi constructorii au schimbat radical design-ul la variantele break de ceva ani , mai acu cateva zile intorceam capul pe strada dupa un Seria 3 break , iar Peugeot asta nou 508 break arata fabulos dupa mine.
    8 0
  • zic si eu
    Dragi comentatori,
    Volvo se "lauda" ca nu va mai lansa noi motoare diesel din 2019, nu ca nu va mai comercializa modele cu motorizare diesel. Nu sunt chiar asa batuti in cap, in Europa dieselul este inca la putere si probabil ca va mai fi inca cel putin un cincinal.
    Cat priveste preturile si pretentia "chinejilor" de a fi premium, mai au mult pana departe. Nu au calitatea de fabricatie si nici istoricul necesar pentru a se afirma ca "premium", iar designul/pretul nu este sufficient. Si Vw se autoproclama "premium"(poti sa-ti iei Passat mai scump ca S60), dar asta nu-i sufficient. la fel Mazda, arata super cool, dar nu-I suficient sa fie "premium".
    De vina sunt si ziaristii care se grabesc sa dea"copy/paste" communicatelor dealerilor, care mai de care mai laudative la adresa autovehiculelor lor "premium"!
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru