La începutul acestui an, Volvo a lansat noul S60 Cross Country, un model gândit pentru a inaugura o nouă nișă, cea a crossovere-lor sedan. Modelul a fost privit cu scepticism, însă Volvo a crezut cu tărie că poate crea un segment nou. Prin urmare, noul S60 Cross Country a ajuns să fie disponibil și pe piața din România.
Prezentat pentru prima dată în cadrul Salonului Auto de la Detroit, noul S60 Cross Country este mai înalt cu 65 de mm față de versiunea standard a actualului S60. Disponibil cu jante de până la 19 inch, modelul suedez va putea aborda și trasee ceva mai dificile dacă se optează pentru o tracțiune integrală și anvelope potrivite.
Pe piața din România, sedanul înălțat va fi disponibil cu trei versiuni de motorizare: un diesel de 2.0 litri și unul de 2.4 litri, ambele cu 190 de cai putere și deja celebrul motor pe benzină de 2.5 litri și 254 de cai putere. Clienții din România vor putea comanda tracțiune integrală pe agregatele de 2.4 litri diesel și 2.5 benzină.
Noul Volvo S60 Cross Country va fi disponibil cu nivelul de echipare Summum, indiferent de motorizare. Socotelile încep de la 42.500 de euro, dar pot ajunge până la 49.000 de euro.Volvo S60 Cross Country: MOTORIZĂRI ŞI PREŢURI
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL Volvo S60 Cross Country |
|
PREŢ (€ cu TVA) |
4x4 | ||
ECHIPARE Summum | |||
2.0 diesel |
190 CP 400 Nm |
42.423 | |
2.0 diesel (cutie automată) |
190 CP 400 Nm |
44.583 | |
2.4 diesel |
190 CP 420 Nm |
46.369 | |
2.5 benzină | 254 CP 360 Nm |
49.071 |
În lista de dotări standard vor intra multe echipamente, în special cele de siguranță. Ne referim aici la indicator de presiune în pneuri, senzori de parcare, frână de parcare electrică, City Safety, asistent la plecarea din rampă și control al tracțiunii în viraje, cu funcție de control vectorial al cuplului.
Modelul vine echipat standard cu jante de 18 inch, cu un șasiu dinamic, cu oglinzi electrice și încălzite, cu lumini LED, cu senzor de ploaie, cu pilot automat, cu geamuri electrice, cu lumini ambientale, cu sitem audio performant, cu ecran multimedia de 5 inch, cu un instrumentar de bord digital și cu tapițerie din piele.
Cel mai atractiv model este motorul de 190 de cai, 2 litri si cutie automata, fiind vorba de geartronic 8 nu 6, celelelte modele fiind 4x4 vor avea geartronic 6 care este o cutie penibila, dar singura care poate fi maritata in acelasi timp si cu sistemul 4x4 si cu sasiul masinii,
Geartronic 8 poate fi pusa cu sistem 4x4 dar pe sasiuri mai noi de la volvo cum ar fi SPA-ul lui XC90 generatia a doua, si daca nu ma insel merge si pe sasiul lui V40, in schimb nu merge pt familia 60, adica S60, V60 si XC60 care sunt toate mai vechi decat V40.
cine nu ma crede nu are decat sa verifice pe situl oficial volvo international
modelul de baza, adica S60 generatia a doua a aparu in 2010, dimensiunea ecranului era ok pt 2010, desi daca nu ma insel exista doua versiuni de ecran in functie de echipare, 5" si 7", dar nu garantez, la V40 sigur e asa.
Trebuie sa recunoastem ca e cu mult mai frumoasa decat orice X4, sau X6 care sunt si urate si vai de ele, cu o vizibilitate de cacao.
Cum bine a zis cineva, asta e un fel de Logan suedez.