Volkswagen Touareg facelift este disponibil pe piaţa din România, preţul de intrare în gamă fiind de 43.900 de euro. Pe lângă versiunea de 204 CP, motorul 3.0 V6 TDI din gamă este oferit şi într-o versiune de 262 CP care pleacă de la 49.100 de euro şi oferta este completată de un V8 TDI de 4.2 litri care pleacă de la 60.000 de euro şi de o versiune hibridă care pleacă de la 68.900 de euro. Debutul lui Touareg facelift pe piaţa din România are loc la aproape şapte luni de la prezentarea de la Salonul Auto de la Beijing şi îi aduce SUV-ului german o serie de sisteme de siguranţă şi confort suplimentare, un design mai proaspăt şi motoare TDI V6 care respectă normele Euro 6.
Volkswagen Touareg facelift se prezintă
Gama de motorizări oferită pentru Touareg în Europa se concentrează pe diesel-uri cu şase şi opt cilindri în V, dar SUV-ul german poate fi comandat şi într-o versiune hibridă. Cel mai mic TDI din ofertă este un V6 de 3.0 litri, care asigură 204 CP, aferent versiunii entry-level. Următorul nivel de putere pentru un motor TDI asigură 262 CP, iar vârful gamei TDI este un V8 care livrează 340 CP.
Consumul motorizării de 262 CP, a cărui putere a crescut odată cu facelift-ul, a scăzut de la 7.2 la 6.6 litri la sută în regim mixt. TDI-ul entry-level, de 204 CP, are un consum mediu tot de 6.6 litri la sută. Consumul versiunii V8 TDI a lui Touareg facelift este de 9.1 litri la sută în regim mixt.Volkswagen introduce un motor diesel de 262 CP în gama Touareg facelift
Versiunea hibridă a lui Touareg are un motor V6 TSI de 333 CP, acompaniat de un motor electric de 52 CP. Împreună, cele două unităţi formează un sistem hibrid care livrează 380 CP şi 580 Nm, care anunţă un consum mixt de 8.2 litri la sută. În ciuda acestei valori reduse a consumului, Touareg Hybrid poate să ruleze în modul 100% electric cu o viteză de până la 50 km/h şi este capabil să tracteze o remorcă de până la 3.5 tone.MOTOR ŞI VERSIUNE |
PUTERE ŞI CUPLU | PREŢ (€ cu TVA) |
3.0 TDI V6 |
204 CP 450 Nm |
43.905 |
3.0 TDI V6 |
262 CP 580 Nm |
49.128 |
3.0 TDI V6 Terrain Tech |
262 CP 580 Nm |
51.056 |
4.2 V8 TDI |
340 CP 800 Nm |
59.974 * |
3.0 V6 TFSI Hybrid |
333 CP 440 Nm |
68.816 |
*Preţul afişat include acciza aferentă motorizărilor peste 3.000 centimetri cubi
Volkswagen Touareg facelift vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Volkswagen Touareg 3.0 TDI V6 |
262 | 6.6 | 7.3 | 49.128 |
Jeep Grand Cherokee 3.0 TD Limited |
250 | 7.5 | 8.2 | 54.000 |
Nissan Pathfinder 3.0 V6 dCi |
230 | 9.3 | 8.9 | 54.680 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Volkswagen
Parerea personala ar fi ca daca tot ai bani de o masina de peste 44.000€ ai putea sa cumperi V6le de 262cp sau chiar V8ul de 4.2 si 340cp daca nu te "deranjeaza" acciza si impozitul mare.
@georgica....eu cred ca Jeepul actual ii cam sta in umbra, ok poate nu-l depaseste, au progresat destul de mult, iar daca ai sa citesti forumurile ai sa vezi ca nici Tuareg nu e un etalon al fiabilitatii. Iar daca ai sa configurezi un Touareg cu optionalele aferente unui Santa Fe (care da l-au cam exagerat la pret) de 42.000 ai sa vezi ca ajungi in jurlul lui 60.000 ceea ce inseamna ca 50% diferenta de pret
Dc zic ca il vor pune ? Deoarece exista pe ML 2.1bluTec, pe X5 2.0d si probabil va fi si pe viitoarea generatie. Insa nu vor mai fi asa fiabile ca un V6 3.0 mai mult ca sigur, iar consumurile vor fi nesimtite, deoarece sunt foarte dopate si au de tras peste 2tone parca.
Raspuns - Am cu ce!
Pe bune, daca gasiti un singur argument (exceptand cel de mai sus) care sa justifice existenta suvurilor mari in romanica as vrea sa-l stiu pentru a-mi largi cultura auto.
Risc eu sa-ti răspund, ma voi referi în general, anume de ce își cumpara unii clasa E cand există C, sau de ce noul xc90 când există xc60 și tot așa, chiar poți sa spui ca functioneaza mereu motivul expus de tine?