În luna noiembrie 2021, Volkswagen a publicat primele informații și imagini cu noul T-Roc facelift. SUV-ul a primit atunci o serie de îmbunătățiri estetice, iar pentru interior germanii au pregătit, printre altele, un volan identic cu cel de pe Golf și un instrumentar de bord digital cu ecran 8 inch.
Acum, T-Roc facelift poate fi comandat și în România. Clienții au la dispoziție trei niveluri de echipare: Life, Style și R-Line.
Motorizările pe benzină și diesel, cu până la 150 de cai putere, vin alături de o transmisie manuală cu șase trepte sau de una automată DSG cu 7 rapoarte. În funcție de motorizare și nivelul de echipare, tracțiunea este fie pe puntea față, fie integrală (4Motion).
Cel mai accesibil Volkswagen T-Roc facelift pornește în România de la 23.867 de euro. Este vorba despre motorizarea de 1.0 litri benzină, cu 110 CP, nivelul de echipare Life și cutie de viteze manuală.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL Volkswagen T-Roc facelift |
||
PREŢ (€ cu TVA) |
cu Automată | cu Automată și 4x4 |
||
ECHIPARE Life | ||||
1.0 TSI |
110 CP 200 Nm |
23.867 | - | - |
1.5 TSI |
150 CP 250 Nm |
26.436 | 28.355 | - |
2.0 TDI | 116 CP 300 Nm |
27.033 | - | - |
ECHIPARE Style | ||||
1.5 TSI |
150 CP 250 Nm |
29.674 | 31.680 | - |
2.0 TSI |
190 CP 320 Nm |
- | - | 35.858 |
2.0 TDI | 150 CP 300 Nm |
- | 34.916 | 37.174 |
ECHIPARE R-Line |
||||
1.5 TSI |
150 CP 250 Nm |
29.624 | 31.619 | - |
2.0 TSI |
190 CP 320 Nm |
- | - | 35.796 |
2.0 TDI | 150 CP 300 Nm |
- | - | 37.115 |
Pentru acești bani primești, printre altele, jante din aliaj ușor, cu diametrul de 16 inch, faruri și stopuri LED, tapițerie din stofă, instrumentar de bord digital, aer condiționat manual, senzor de ploaie și scaune față confort.
Lista cu sisteme de siguranță include cruise control adaptiv, detector de oboseală, Front Assist și Autonomous Emergency Braking, Lane Assist, Light Assist și sistem monitorizare presiune pneuri.
Noul Volkswagen T-Roc facelift vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Volkswagen T-Roc 1.0 TSI |
110 | 5.9 | 10.8 | 23.867 |
Peugeot 2008 1.2 Puretech |
100 | 4.6 | 10.9 | 20.349 |
Ford Puma 1.0 EcoBoost |
125 | 5.4 | 9.8 | 22.250 |
Skoda Kamiq 1.0 TSI |
110 | 4.7 | 10.2 | 19.027 |
Opel Mokka 1.2 benzină |
100 | 4.6 | 10.6 | 21.030 |
Hyundai Kona 1.0 T-GDi |
120 | 5.1 | 11.5 | 21.908 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Volkswagen
Hyundai/ Kia au cel mai bun raport calitate-pret, restul au luat-o razna, au scumpit grav masinile, de-aia Dacia e pe primul loc la vanzari si Hyundai pe 2.
Las si eu acest link de acum cativa ani cu aparitia lui T-Roc pe piata din Romania.
Ceva foarte ciudat se intampla in lume sau la cei de la VW dar preturile masinilor (mai ales ale lor) au luat-o razna. Cum sa ceri 23900 pe aceasta masina, de baza? Cum? Acum cativa ani era 16900 pretul de baza, a crescut asadar cu mai bine de 40% in doar 4 ani. Chiar si asa, mie, 16900 mi se pareau oricum cam multi acum cativa ani, raportat bineinteles la competitie. Foarte ciudat.