Prețuri Volkswagen T-Roc facelift în România: start de la 23.900

de Alexandru Monenciu
Joi, 13.01.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Volkswagen T-Roc facelift poate fi comandat acum în România. Clienții pot alege unul dintre cele trei niveluri de echipare (Life, Style și R-Line), iar prețul pornește de la 23.867 de euro.

În luna noiembrie 2021, Volkswagen a publicat primele informații și imagini cu noul T-Roc facelift. SUV-ul a primit atunci o serie de îmbunătățiri estetice, iar pentru interior germanii au pregătit, printre altele, un volan identic cu cel de pe Golf și un instrumentar de bord digital cu ecran 8 inch.

Acum, T-Roc facelift poate fi comandat și în România. Clienții au la dispoziție trei niveluri de echipare: Life, Style și R-Line.

Motorizările pe benzină și diesel, cu până la 150 de cai putere, vin alături de o transmisie manuală cu șase trepte sau de una automată DSG cu 7 rapoarte. În funcție de motorizare și nivelul de echipare, tracțiunea este fie pe puntea față, fie integrală (4Motion).

Cel mai accesibil Volkswagen T-Roc facelift pornește în România de la 23.867 de euro. Este vorba despre motorizarea de 1.0 litri benzină, cu 110 CP, nivelul de echipare Life și cutie de viteze manuală.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Volkswagen T-Roc facelift
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu Automată cu Automată 
și 4x4
ECHIPARE Life
1.0 TSI 110 CP
200 Nm
23.867 - -
1.5 TSI 150 CP
250 Nm
26.436 28.355 -
2.0 TDI 116 CP
300 Nm
27.033 - -
ECHIPARE Style
1.5 TSI 150 CP
250 Nm
29.674 31.680 -
2.0 TSI 190 CP
320 Nm
- - 35.858
2.0 TDI 150 CP
300 Nm
- 34.916 37.174
ECHIPARE R-Line
1.5 TSI 150 CP
250 Nm
29.624 31.619 -
2.0 TSI 190 CP
320 Nm
- - 35.796
2.0 TDI 150 CP
300 Nm
- - 37.115

Pentru acești bani primești, printre altele, jante din aliaj ușor, cu diametrul de 16 inch, faruri și stopuri LED, tapițerie din stofă, instrumentar de bord digital, aer condiționat manual, senzor de ploaie și scaune față confort.

Lista cu sisteme de siguranță include cruise control adaptiv, detector de oboseală, Front Assist și Autonomous Emergency Braking, Lane Assist, Light Assist și sistem monitorizare presiune pneuri.

Noul Volkswagen T-Roc facelift vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Volkswagen T-Roc
1.0 TSI
110 5.9 10.8 23.867
Peugeot 2008
1.2 Puretech
100 4.6 10.9 20.349
Ford Puma
1.0 EcoBoost
125 5.4 9.8 22.250
Skoda Kamiq
1.0 TSI
110 4.7 10.2 19.027
Opel Mokka
1.2 benzină
100 4.6 10.6 21.030
Hyundai Kona
1.0 T-GDi
120 5.1 11.5 21.908
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Volkswagen

Comentarii (13)

  • mircea2
    Ideal, ar trebui comparate echipari comparabile,ceea ce nu este cazul in tabel.De exemplu,echiparea Life de la VW este apropiata de echiparea Allure de la Peugeot (22200 euro) sau Elegance de la Mokka(22100 euro). Asta daca vrem sa comparam mere cu mere.
    8 2
  • O masina neserioasa si fara rost...
    12 8
  • 2.0 tdi 150 hp cu 4x4 si automata peste 37k euro? Mai baieti, cineva a fumat multa iarba la voi la marketing si vanzari ! Si s-a cam ars!
    16 0
  • Cam scumputa aceasta masina, pentru un plastic tare pe bord. La 23k E, iti poti lua un Tucson de 150CP in echiparea a doua...
    13 8
  • Seriff
    Exact ce spuneam, GabiA a pus accentul pe ''i''.
    Hyundai/ Kia au cel mai bun raport calitate-pret, restul au luat-o razna, au scumpit grav masinile, de-aia Dacia e pe primul loc la vanzari si Hyundai pe 2.
    8 1
  • https://www.automarket.ro/stiri/noul-suv-volkswagen-t-roc-este-disponibil-pentru-precomanda-preturile-80017.html

    Las si eu acest link de acum cativa ani cu aparitia lui T-Roc pe piata din Romania.

    Ceva foarte ciudat se intampla in lume sau la cei de la VW dar preturile masinilor (mai ales ale lor) au luat-o razna. Cum sa ceri 23900 pe aceasta masina, de baza? Cum? Acum cativa ani era 16900 pretul de baza, a crescut asadar cu mai bine de 40% in doar 4 ani. Chiar si asa, mie, 16900 mi se pareau oricum cam multi acum cativa ani, raportat bineinteles la competitie. Foarte ciudat.
    14 0
  • Eu nu știu de ce va mirați... toate produsele s au scumpit...energia mai scumpă a mărit prețurile tuturor produselor...și loganul când a apărut era 5700€...e normal ca vw sa scumpească produsele, de unde credeți ca își recuperează banii plătiți in urma dieselgateului regizat?...reno a anunțat cam acum un an ca vor scumpii produsele cu 30%...chiar nu ii înțeleg pe cei ce vor vw dar își cumpara Kia...ca VW nu mai e ce a fost e clar, dar dacă vrei Hyundai/Kia nu te retine nimeni... eu nu as lua nici dacă ar fi la jumate de preț... pai cum ar fi sa ma duc la bordel de bărbați doar pentru au preturi mult mai mici
    8 8
  • Nu cred ca e nevoie sa amintesc efectele inflației record de care avem parte...dacă eu vreau sa beau o băutura foarte buna după standardele domeniului nu poate sa-mi spună cineva sa cumpar o sticla de vin la 7 lei pe motiv ca raportul calitate preț e foarte bun cumpărând sticla de 7 lei... fiecare cu preferințele lui ... nu te obliga nimeni sa iei vw...apropo n-am vw ..tocmai ce am comandat un romb
    7 3
  • https://www.automarket.ro/stiri/noi-detalii-despre-strategia-pregatita-de-renault-avem-cateva-101863.html
    2 2
  • Deci Kamiq cu fix aceeasi motorizare si cu un consum si sprint sensibil mai bune e mai ieftin cu aproape 5000 eur !? Hmmm.. pai da..asta se intampla cand facem comparatii aiurea @AM. Kamiq ar trebui comparat cu T-Cross ,alaturi de care imparte aceeasi platforma (MQB-A0) si nu cu T-Roc care este facut pe MQB-A1. Stiu ca poate suna ciudat pt. unii (din cauza pozitionarii/dimensinilor ciudate a modelelor Skoda ) dar T-Roc ar trebui comparat cu Karoq (tot MQB-A1) si nu cu Kamiq. Oricum , treaba asta e valabila cam pentru toate modelele insirate in acel tabel , daca l-ati comparat pe T-Roc cu alea, atunci pe T-Cross cu ce modele il comparati ?
    10 0
  • sidonia
    slabe afaceri
    2 2
  • Seriff
    Ca o paralela un Megane Rs era in jur de 30.000 , acum iei T-Roc echipat mediu la banii astia
    5 0
  • Nelu2.
    Dotarile sunt slabe. Masina nu merita mai mult de 15.000 Euro. Cu 16.000 euro, prin programul rabla, sunt masini (nu dau nume) mult mai bune. Se plateste marca VW. Nu se merita.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru