Prețuri Volkswagen Polo în România: modelul constructorului german pleacă de la 13.000 de euro

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 23.08.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cea de-a șasea generație Volkswagen Polo poate fi comandată și în România. Prețul de pornire pentru subcompacta din Germania este de 13.041 de euro cu TVA. Pentru moment, doar două motorizări sunt disponibile.

La jumătatea lunii iunie, Volkswagen a prezentat noul Polo. Cea de-a șasea generație a modelului subcompact este disponibilă și în România.

Noua generație Polo are o lungime de 4.053 de milimetri, o lățime de 1.751 de mm și o înălțime de 1.446 de mm. Ampatamentul măsoară 2.564 de mm (+94 mm față de versiunea pe care o înlocuiește). De asemenea, portbagajul modelului german oferă acum un volum de 351 de litri (71 de litri față de Polo 5).

Noul Polo va fi oferit alături de 14 culori exterioare de caroserie și 13 moduri diferite de abordare a bordului. În funcție de motorizare și echipare, jantele au dimensiuni cuprinse între 14 și 18 inch. Interiorul poate fi comandat cu ecranul denumit oficial Active Info Display. Consola centrală poate fi garnisită și ea cu un ecran tactil a cărui diagonală variază de la 6.5 la 8 inch.

În standard, noul Polo oferă un sistem de frânare automată de urgență cu detecția pietonilor. Clienții pot opta pentru un sistem cruise control adaptiv cu funcție Stop&Go.

Noua generație Volkswagen Polo va putea fi comandată cu motorul de 1.0 litri MPI în versiune de 65 sau 75 de cai, cu unitatea 1.0 TSI de 95 sau 115 cai, dar și cu propulsorul de 1.5 litri TSI de 150 de cai.

Dacă ești adeptul motorizărilor diesel, Polo va putea fi echipat cu unitatea de 1.6 litri TDI de 80 sau 95 de cai putere.

În prezent, noul Polo poate fi comandat în România fie cu motorul de 1.0 litri MPI de 75 de cai, fie cu cel de 1.0 litri TSI de 95 de cai.

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Trendline Comfortline Highline
1.0 MPI Benzină
75 CP
Man5 13.041 - -
1.0 TSI Benzină
95 CP
Man5
DSG
-
-
14.435
16.123
15.143
16.831

Cel mai accesibil Volkswagen Polo este oferit alături de motorizarea de 1.0 litri de 75 de cai putere cuplată la o cutie manuală cu cinci rapoarte. În echiparea Trendline, noul Volkswagen Polo are un preț de pornire de 13.041 de euro cu TVA.

Motorizarea de 1.0 litri TSI de 95 de cai putere poate fi comandată și cu transmisia automată DSG. Prețul de pornire pentru varianta Comfortline este de 16.123 de euro cu TVA.

Noul Volkswagen Polo vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Volkswagen Polo
1.0 turbo, Comfortline
95 4.4 10.8 14.435
Citroen C3
1.2, Feel 
82 4.7 12.8 12.200
Dacia Sandero
0.9 turbo , Laureate
90 4.9 11.1 10.150
Ford Fiesta
1.0 turbo, Trend
100 4.3 10.5 13.650
Hyundai i20
1.0 turbo, LED line
100 4.3 10.9 16.264
Kia Rio
1.0 turbo, Urban
100 3.8 10.7 13.554
Mazda2
1.5, Takumi
90 4.5 9.4 14.490
Nissan Micra
0.9 turbo, Acenta
90 4.4 12.1 13.590
Opel Corsa
1.4, Excite
90 5.2 13.2 11.940
Peugeot 208
1.2, Active
82 4.1 14.5 13.067
Renault Clio
0.9 turbo, Intens
90 4.7 12.2 13.500
Seat Ibiza
1.0 turbo, Style
95 4.7 10.9 13.714
Skoda Fabia
1.2 turbo, Style
90 4.7 10.9 13.267
Toyota Yaris
1.5, Terra
111 5.0 11 14.265
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (13)

  • gabi_o
    Noul Polo sau Mazda2? Usoara decizie! MAZDA!!!
    30 15
  • De ce as cumpara o drujba cu 75 cp 1.0, versiune cheala la peste 13.000 euro ? De ce ?
    40 10
  • helo pretul de hyundi i20 este pentru varianta fullllllll, specificati
    28 3
  • In sfarsit un Polo reusit, fie ca vorbim ergonomie, ecrane (cel care inlocuieste acele nu exista pe niciun model de clasa mica), dimensiuni (portbagajul e deja de clasa compacta).

    Preturile mi se par bune (o premiera in cazul unui model VW noi). 900 de euro in plus fata de Clio merita din plin.

    Personal, daca as fi un potential cumparator de clasa mica de volum in prezent, as alege intre Polo, Rio si Fiesta. Celelalte sunt modele vechi sau care nu merita, gen Ibiza sau Micra (care n-are nici cotiere pe usi pentru pasagerii din spate si nici geamuri electrice pentru ei nici pe Tekna...).

    Daca as mai putea sta, as astepta viitorul 208 care se pare ca va fi revolutionar (la fel ca 3008/5008).
    11 21
  • hohoho
    La 13.300 euro pot lua Duster Laureate, motor 1.6 benzina ...
    24 6
  • @ andy: ibiza are model nou. l-ai vazut?
    @hohoho: sa iti iei tu duster.... si in curbe la 100km/h sa stai cu grija sa nu ma rastorn? nu ms
    6 27
  • @sandu De ce ti-ai lua Ibiza care e plin de plasticaraie tare cand pentru 700 de euro in plus iei noul Polo?

    Poate doar daca esti fan...
    8 15
  • pt ca ibiza arata mult mai bine si noul model nu mai e plin de plastice ca cel vechi. si in plus e mai ieftin.
    12 4
  • @sandu Ia citeste ce scrie la interior: http://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-seat-ibiza-10-tsi-77347.html

    E valabil la toate review-urile de pe net.
    3 2
  • Andrei
    Si noul Polo e plin de plastic in interior. Pe portiere e numai plastic, numai putin textil are unde te rezemi cu cotul. Doar bordul are ceva plastic mai moale. Foarte aproape de noul ibiza la nivelul calitatii interiorului. Pacat ca e o dezamagire la capitolul asta, fete de usi slabe calitativ. Golf 7 facelift la fel, are cauciuc moale sus pe usile din fata, dar in spate nu l au mai pus. Pentru polo mai multe aici: https://youtu.be/MPkHiec0cZQ?t=310

    Mai ramane sa vedem daca noul polo are tot tamburi pe spate in versiunile cu motor sub 100cp. Tamburi spate si suspensie independenta spate lipsa pe versiunile de start, mare pacat, chiar aveam asteptari de la noul polo, ma gandeam la o achizitie, dar nu a fost sa fie se pare.
    9 2
  • @Andrei Corect ce zici, insa toate masinile de clasa mica au materiale tari pe usi si majoritatea si pe bord. Polo chiar e o exceptie in ceea ce priveste bordul. Pacat ca noua Fiesta nu mai foloseste spuma moale de pe vechea generatie. E un pic ciudat sa faci un downgrade cand lansezi noul model...
    6 2
  • Eugenia
    Dumneavoastra vi se pare normal ca un Polo 1.0 tsi 95 cp sa coste 14350 euro iar un Golf 7 1.0 tsi 115 cp sa coste 15.100 euro si sa aibe si dotari in plus?
    12 0
  • @gabi_o
    Asa este..grea decizie. Mazda 2 sunt doar o mana pe strada, in Bucuresti eu am vazut 3 bucati in 2 ani...dar daca zici tu, inseamna ca este grea decizia!
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru