Volkswagen Polo facelift: schimbări subtile pentru subcompacta germană
Vorbim despre introducerea unui motor de 1.0 litri şi 60 CP în gama Polo, preluat de la fratele Up!, care asigură un consum de carburant de 5.0 litri la sută în regim mixt şi un timp 0-100 km/h de 15.5 secunde. În raport cu predecesorul său, consumul mediu a scăzut cu 0.5 litri la sută, iar timpul 0-100 km/h a fost îmbunătăţit cu 0.6 secunde, iar viteza maximă a crescut cu 4 km/h.
MODIFICĂRILE ADUSE DE FACELIFT ÎN GAMA POLO
Restilizarea lui Polo a adus modificări la blocurile optice, grila faţă, bara de protecţie faţă şi chiar la grila inferioară a barei de protecţie faţă. La nivelul posteriorului, avem o nouă bară de protecţie şi blocurile optice sunt modificate discret. Schimbările au fost completate de cinci modele noi de jante din aliaj şi de culori noi. Gama de motorizări implică unităţi noi, toate respectând normele Euro 6, care oferă o economie crescută cu până la 21% faţă de predecesoarele lor.La capitolul tehnologie, Polo facelift are în standard sistemul automat numit Post-Collision Braking System, care opreşte maşina în urma unui impact pentru a preveni alte avarii. Opţional, clienţilor li se vor oferi sistemele Driver Alert System, care monitorizează oboseala şoferului, tempomat adaptiv şi sistemul Front Assist cu City Emergency Braking, care previne impactul frontal la viteze mici prin frânarea automată. Lista de opţionale include şi o suspensie cu amortizoare adaptive cu două setări, asociată unei direcţii variabile electromecanice, incluse în dotarea numită Sport Select.
Volkswagen CrossPolo, Polo GT şi Polo BlueMotion au primit un facelift
Sistemul multimedia lansat cu şaptea generaţie a lui Volkswagen Golf va fi disponibil şi pe Polo, cu tot cu ecranul tactil din dotare, ceea ce l-ar face pe Polo să aibă cel mai mare afişaj de acest gen din rândul subcompactelor, de 6.5 inch. Potrivit comunicatului oficial emis odată cu prezentarea primelor imagini cu Polo facelift, ivelul calităţii percepute al materialelor din habitaclu a crescut. Pe deasupra, remarcăm un nou model de volan cu trei spiţe, o consolă centrală reconfigurată şi o grafică îmbunătăţită pentru ceasurile de bord.
Clienţii pot comanda şi o cameră video pentru marşarier.
Volkswagen Polo facelift vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Volkswagen Polo 1.0 MPi Trendline 5 uşi |
60 | 5.0 | 15.5 | 12.290 |
Nissan Micra facelift 1.2 80 CP Visia |
80 | 5.0 | 13.7 | 11.750 |
Renault Clio 1.2 16V Authentique |
75 | 5.5 | 15.4 | 10.200 |
Chevrolet Aveo 1.2 70 CP LS |
70 | 5.9 | 14.3 | 11.620 |
Citroen C3 facelift 1.0 VTi Attraction |
68 | 4.3 | 14.2 | 11.980 |
Dacia Sandero 1.2 75CP Acces |
75 | 5.9 | 14.5 | 6.990 |
Ford Fiesta facelift 1.25 60 CP Trend |
60 | 5.2 | 16.9 | 11.900 |
Hyundai i20 facelift 1.2 Comfort |
85 | 4.9 | 12.7 | 12.590 |
Kia Rio 1.2 GSL Base |
85 | 5.0 | 13.1 | 10.097 |
Mazda2 facelift 1.3 CE Pro |
75 | 5.1 | 14.9 | 12.130 |
Mitsubishi Space Star 1.0 Inform A81 |
71 | 4.0 | 13.6 | 11.490 |
Opel Corsa 1.0 Selection |
65 | 5.1 | 18.2 | 10.335 |
Peugeot 208 1.0 VTi Acces |
68 | 4.3 | 14.0 | 11.325 |
Seat Ibiza facelift 1.2 Reference |
60 | 5.4 | 15.9 | 10.729 |
Skoda Fabia 1.2 HTP Avantaj |
60 | 5.7 | 16.5 | 8.717 |
Toyota Yaris 1.0 VVT-i Terra |
69 | 4.8 | 15.3 | 12.691 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Volkswagen
Sa ceri 11.450euro pe un Polo chel fara un casetofon sau alte cestii si un motor in bataie de joc de 1.0 si 60cp. E drept ca ii mai bun ca 1.2 de 60cp ce l-a avut dar nici asa. In secolul in care traim si la ce drumuri avem avem nevoie de mai multa putere. Un minim in 2014 ar fi de 75cp si poate si aia sunt prea putini.
As alege oricand un Sandero 0.9TCe Laureate in acest pret. Am vazut si azi un Stepway rosu metalizat si m-am uitat dupa el pana cand nu l-am mai vazut.
http://www.automarket.ro/masini-noi/compare.php?action=add_trim&trim=105078&pn=
Ce intelegi tu de aici?
Depinde cum vezi lucrurile. Eu am 1.0 68 CP pe Yaris si pana pe la 120 km/h e ok din mai toate punctele de vedere... si consum si confort si tinuta de drum.Dupa 120 nu e prea placut. Dar oricum masina a fost gandita pentru oras. Iar daca mergi in afara orasului cred ca o viteza de 120 km/h pe autostrada si 100 km/h pe celelalte drumuri este suficient iar consumul se mentine in limite decente. Pe A1 cu 120 km/h, 3 persoane si portbagaj full am avut consum instant de intre 5.5-6, aer conditionat pornit continuu. Eu zic ca e bine. Iar daca mergi fara aer conditionat ai cam 5. Eu zic ca e f bine. Daca insa depasesti 120 km.h lucrurile se schimba si ajunge lejer la 7.
Daca nu vrei rasnita bagi mana mai adanc in buzunar. Ah, dar stai ca poate ai ajuns deja la fundul buzunarului. Daca vrei si consum redus si viteeeeezaaa, multa vitezaaaa, iti iei BMW sh 6 in linie.
asa e, e cea mai buna....doar in 2013 a fost pe locul 3 in segment.
Cu designul asta si suportul pentru pix (oferit instandard) ar putea sa sara chiar si pe 4...
fiabilitate imbatabila ca si-asa nu are ce sa se strice