Preţuri Volkswagen Polo facelift: start de la 11.450 euro

de Sebastian Toma
Joi, 03.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen Polo facelift este disponibil pentru comandă pe piaţa din România. Versiunea 1.0 MPi Trendline 60 CP cu trei uşi pleacă de la 11.447 euro cu TVA inclus.

Esential 14 milioane de exemplare Volkswagen Polo au fost vândute în întreaga carieră a subcompactei germane.
Volkswagen Polo facelift are un preţ de pornire de 11.447 euro cu TVA inclus pe piaţa din România. Listele de precomenzi au fost deschise astăzi, versiunea restilizată a lui Polo fiind oferită alături de o gamă mai largă de motorizări. O premieră în segmentul B adusă de Volkswagen Polo facelift este faptul că toate motorizările din ofertă respectă norma Euro 6. În raport cu versiunea pre-facelift a lui Polo, noul model are un preţ de pornire mai mare cu doar 180 de euro, cu toate că performanţele versiunii de bază au fost îmbunătăţite odată cu facelift-ul.

Volkswagen Polo facelift: schimbări subtile pentru subcompacta germană

Vorbim despre introducerea unui motor de 1.0 litri şi 60 CP în gama Polo, preluat de la fratele Up!, care asigură un consum de carburant de 5.0 litri la sută în regim mixt şi un timp 0-100 km/h de 15.5 secunde. În raport cu predecesorul său, consumul mediu a scăzut cu 0.5 litri la sută, iar timpul 0-100 km/h a fost îmbunătăţit cu 0.6 secunde, iar viteza maximă a crescut cu 4 km/h. 

Gama Volkswagen Polo facelift.

MODIFICĂRILE ADUSE DE FACELIFT ÎN GAMA POLO

Urmareste Automarket
Restilizarea lui Polo a adus modificări la blocurile optice, grila faţă, bara de protecţie faţă şi chiar la grila inferioară a barei de protecţie faţă.
La nivelul posteriorului, avem o nouă bară de protecţie şi blocurile optice sunt modificate discret. Schimbările au fost completate de cinci modele noi de jante din aliaj şi de culori noi. Gama de motorizări implică unităţi noi, toate respectând normele Euro 6, care oferă o economie crescută cu până la 21% faţă de predecesoarele lor.

La interior, clienţii pot beneficia de afişajul tactil de dimensiuni mari lansat pe Volkswagen Golf VII.

La capitolul tehnologie, Polo facelift are în standard sistemul automat numit Post-Collision Braking System, care opreşte maşina în urma unui impact pentru a preveni alte avarii. Opţional, clienţilor li se vor oferi sistemele Driver Alert System, care monitorizează oboseala şoferului, tempomat adaptiv şi sistemul Front Assist cu City Emergency Braking, care previne impactul frontal la viteze mici prin frânarea automată. Lista de opţionale include şi o suspensie cu amortizoare adaptive cu două setări, asociată unei direcţii variabile electromecanice, incluse în dotarea numită Sport Select.

Volkswagen CrossPolo, Polo GT şi Polo BlueMotion au primit un facelift

Sistemul multimedia lansat cu şaptea generaţie a lui Volkswagen Golf va fi disponibil şi pe Polo, cu tot cu ecranul tactil din dotare, ceea ce l-ar face pe Polo să aibă cel mai mare afişaj de acest gen din rândul subcompactelor, de 6.5 inch. Potrivit comunicatului oficial emis odată cu prezentarea primelor imagini cu Polo facelift, ivelul calităţii percepute al materialelor din habitaclu a crescut. Pe deasupra, remarcăm un nou model de volan cu trei spiţe, o consolă centrală reconfigurată şi o grafică îmbunătăţită pentru ceasurile de bord.

Clienţii pot comanda şi o cameră video pentru marşarier.

Volkswagen Polo facelift vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Volkswagen Polo
1.0 MPi Trendline 5 uşi
60 5.0 15.5 12.290
Nissan Micra facelift
1.2 80 CP Visia
80 5.0 13.7 11.750
Renault Clio
1.2 16V Authentique
75 5.5 15.4 10.200
Chevrolet Aveo
1.2 70 CP LS
70 5.9 14.3 11.620
Citroen C3 facelift
1.0 VTi Attraction
68 4.3 14.2 11.980
Dacia Sandero
1.2 75CP Acces
75 5.9 14.5 6.990
Ford Fiesta facelift
1.25 60 CP Trend
60 5.2 16.9 11.900
Hyundai i20 facelift
1.2 Comfort
85 4.9 12.7 12.590
Kia Rio
1.2 GSL Base
85 5.0 13.1 10.097
Mazda2 facelift
1.3 CE Pro
75 5.1 14.9 12.130
Mitsubishi Space Star
1.0 Inform A81
71 4.0 13.6 11.490
Opel Corsa
1.0 Selection
65 5.1 18.2 10.335
Peugeot 208
1.0 VTi Acces
68 4.3 14.0 11.325
Seat Ibiza facelift
1.2 Reference
60 5.4 15.9 10.729
Skoda Fabia
1.2 HTP Avantaj
60 5.7 16.5 8.717
Toyota Yaris
1.0 VVT-i Terra
69 4.8 15.3 12.691
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Volkswagen

Comentarii (11)

  • Dacia Plant
    Probabil cel mai bun model din clasa sa, cel putin la calitate si imi place mult si la design, dar sa fim seriosi !
    Sa ceri 11.450euro pe un Polo chel fara un casetofon sau alte cestii si un motor in bataie de joc de 1.0 si 60cp. E drept ca ii mai bun ca 1.2 de 60cp ce l-a avut dar nici asa. In secolul in care traim si la ce drumuri avem avem nevoie de mai multa putere. Un minim in 2014 ar fi de 75cp si poate si aia sunt prea putini.
    As alege oricand un Sandero 0.9TCe Laureate in acest pret. Am vazut si azi un Stepway rosu metalizat si m-am uitat dupa el pana cand nu l-am mai vazut.
    24 11
  • Marius de la Ffm.
    Da este Masina frumoasa dar nu cu 60 Cp in ziua de azi trebuie min 120-140 Cp dar nu asa...
    8 13
  • Stratos
    Sunt de parere ca Ford Fiesta este cea mai buna alegere,ofera cam tot ce vrei de la o masina din aceasta clasa.Nu degeaba e cea mai vanduta masina din segment.
    7 5
  • @Dacia Plant
    Apropo de motoare si bataie de joc la clasa mica si 60 CP:

    http://www.automarket.ro/masini-noi/compare.php?action=add_trim&trim=105078&pn=

    Ce intelegi tu de aici?
    8 2
  • Dacia Plant
    O alta rasnita care nici macar nu-i frumoasa si nu are un interior de calitate asa ca si polo. Sunt bune in oras, in afara o sa consume cat un 6 in linie de la BMW. Vorbesc din proprie experienta.
    5 13
  • @Dacia Plant
    Defapt erau mai multe in tabel, insa nu stiu de ce nu au mai aparut. Crezi tu ca o masina care are sub o tona, 68 CP, si poate ajunge la 100 km/h in 14 secunde, e o rasnita? Pai ce ne facem atunci cu Fiesta de 60 CP, cu Clio de 75 CP care ajunge la 100 km.h in 15.5 secunde, cu Opel Corsa care ajunge in vreo 17 secunde?
    Depinde cum vezi lucrurile. Eu am 1.0 68 CP pe Yaris si pana pe la 120 km/h e ok din mai toate punctele de vedere... si consum si confort si tinuta de drum.Dupa 120 nu e prea placut. Dar oricum masina a fost gandita pentru oras. Iar daca mergi in afara orasului cred ca o viteza de 120 km/h pe autostrada si 100 km/h pe celelalte drumuri este suficient iar consumul se mentine in limite decente. Pe A1 cu 120 km/h, 3 persoane si portbagaj full am avut consum instant de intre 5.5-6, aer conditionat pornit continuu. Eu zic ca e bine. Iar daca mergi fara aer conditionat ai cam 5. Eu zic ca e f bine. Daca insa depasesti 120 km.h lucrurile se schimba si ajunge lejer la 7.
    Daca nu vrei rasnita bagi mana mai adanc in buzunar. Ah, dar stai ca poate ai ajuns deja la fundul buzunarului. Daca vrei si consum redus si viteeeeezaaa, multa vitezaaaa, iti iei BMW sh 6 in linie.
    17 2
  • Vineri
    Cea mai buna masina din clasa. Daca adaugi Rabla si discount-ul dealerului poti uita de Dacia si alte masini cu preturi mici facute sa-ti ia ochii dar care au platformele tehnice arhaice.
    6 10
  • @Vineri

    asa e, e cea mai buna....doar in 2013 a fost pe locul 3 in segment.

    Cu designul asta si suportul pentru pix (oferit instandard) ar putea sa sara chiar si pe 4...
    8 5
  • cea mai proasta alegere din clasa, chiar nu inteleg cum ar putea fi comparat hoitul asta cu 208, clio, fiesta, sandero, de fapt asa functioneaza idiocratia, multi prosti si multa barfa. as vrea un singur argument de la sustinatori pentru aberatia asta.
    3 6
  • Mai multe argumente iti pot da eu: performante-consum raportat la puterea motorului comparativ cu concurenta directa (verifica), tinuta de drum (mergi la drive test), ergonomie, valoare la revanzare si nu in ultimul rand fiabilitate care, oricat au facut unii pe desteptii, este undeva sus. Ca sa nu mai spunem ca in mai toate testele comparative facute de presa auto VW Polo si Ford Fiesta sunt aproape tot timpul pe primele locuri. Singurele chestii care il trag in jos pe Polo ar fi pretul mai mare si designul (mult) prea serios.
    7 1
  • mi-a teama ca in viitor VAG-ul va avea ca optionale volanul si schimbatorul de viteze , totul la un pret excelent:))
    fiabilitate imbatabila ca si-asa nu are ce sa se strice
    0 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru