Volkswagen Polo facelift a debutat oficial în luna aprilie cu un design ușor restilizat și tehnologii care permit o rulare semi-autonomă de nivel 2. Modelul german poate fi comandat acum și în România.
Clienții au de ales între 3 niveluri de echipare: Life, Style și R-Line.
Gama de motorizări este compusă dintr-o unitate de 1.0 litri, turbo, pe benzină, disponibilă în două versiuni de putere: 95 CP (175 Nm) și 110 CP (200 Nm). Prima vine în standard cu o transmisie manuală cu cinci trepte. Cutia automată cu șapte rapoarte este opțională pentru versiunea de 95 CP și standard pentru cealaltă.
Volkswagen Polo facelift pornește în România de la 16.247 euro. Versiunea de 110 CP costă cel puțin 18.732 de euro la noi în țară
Noul Volkswagen Polo facelift vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
VW Polo facelift 1.0 TSI |
95 | 5.2 | 10.8 | 16.247 |
Ford Fiesta 1.1 litri |
75 | 4.5 | 14.9 | 14.050 |
Hyundai i20 1.2 litri |
84 | 4.9 | 13.1 | 14.875 |
Opel Corsa 1.2 litri |
75 | 4.1 | 13.2 | 13.561 |
Peugeot 208 1.2 PureTech |
75 | 4.1 | 13.2 | 14.009 |
Seat Ibiza 1.0 TSI |
95 | 4.5 | 10.9 | 14.769 |
Renault Clio 1.0 TCe |
90 | 5.1 | 11.8 | 13.790 |
Kia Rio facelift 1.0 T-GDi |
100 | 5.0 | 10.4 | 14.833 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Volkswagen
* știre în curs de actualizare
Și... ați fi putut introduce în tabelul comparativ și Sandero Stepway.
10.950 costă de fapt Dacia Sandero Essential TCe 90.
Și da, acum să comenteze ”cunoscătorii” cât de scumpă e Dacia. Era bine să avem și un preț pentru o Fabie nouă, oricum de la 14.000 în sus.
Pe site-ul oficial, Clio-ul incepe de la 12.5k euro pentru varianta 1.0 SCe.
Varianta TCe90 costa 13.8k euro.
Nu de alta dar sa nu dea cineva buzna din greseala la dealer si sa ceara Clio Tce la 11k euro (~9.5k euro cu Rabla) cum a vazut pe site-ul AM.
Pentru următoarea mașina (când o fi) am ochit deja o ceva toyota puțin rulata pe la vreo 20000. Hibrid și automata. E drept are ceva km, sub zece mii, dar nu e un impediment pentru mine. O sa fie ok pentru la ce folosesc eu mașina...sa fim sănătoși.
Deci bani de mașină nouă as avea dar de fapt n am bani. Că mai trebuie să și trăim. Mai o vacanta, mai o renovare, mai apare un copil. Unii au și amante... Etc. Drumuri bune...
Inca odata, la raportul pret calitate, Dacia nu e intrecuta de nimeni, insa poate unii au bani mai multi de cheltuit.