Prețuri Volkswagen Polo facelift în România: start de la 16.000 de euro

de Alexandru Monenciu
Marti, 08.06.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Volkswagen Polo facelift poate fi comandat în România. Modelul german este disponibil în trei niveluri de echipare și pornește de la 16.247 de euro.

Volkswagen Polo facelift a debutat oficial în luna aprilie cu un design ușor restilizat și tehnologii care permit o rulare semi-autonomă de nivel 2. Modelul german poate fi comandat acum și în România.

Clienții au de ales între 3 niveluri de echipare: Life, Style și R-Line.

Gama de motorizări este compusă dintr-o unitate de 1.0 litri, turbo, pe benzină, disponibilă în două versiuni de putere: 95 CP (175 Nm) și 110 CP (200 Nm). Prima vine în standard cu o transmisie manuală cu cinci trepte. Cutia automată cu șapte rapoarte este opțională pentru versiunea de 95 CP și standard pentru cealaltă.

Volkswagen Polo facelift pornește în România de la 16.247 euro. Versiunea de 110 CP costă cel puțin 18.732 de euro la noi în țară

Noul Volkswagen Polo facelift vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
VW Polo facelift
1.0 TSI
95 5.2 10.8 16.247
Ford Fiesta
1.1 litri
75 4.5 14.9 14.050
Hyundai i20
1.2 litri
84 4.9 13.1 14.875
Opel Corsa
1.2 litri
75 4.1 13.2 13.561
Peugeot 208
1.2 PureTech
75 4.1 13.2 14.009
Seat Ibiza
1.0 TSI
95 4.5 10.9 14.769
Renault Clio
1.0 TCe
90 5.1 11.8 13.790
Kia Rio facelift
1.0 T-GDi 
100 5.0 10.4 14.833
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Volkswagen

* știre în curs de actualizare

Comentarii (21)

  • Personal nu aș da 16.000 pe un Polo. Minim, 16.000!!!. La banii ăștia ai opțiuni mai interesante.
    Și... ați fi putut introduce în tabelul comparativ și Sandero Stepway.
    31 1
  • Renault Clio 0.9 TCe, se mai face asa ceva? Parca trecusera la 1.0.
    20 0
  • Sandel
    Parca nu mai e chiar asa de scumpa si rea noua Dacia Sandero,nu?
    37 0
  • De fapt Renault Clio Life TCe 90 are nu 75 ci 90 de cai și costă 13.790 euro.
    10.950 costă de fapt Dacia Sandero Essential TCe 90.
    Și da, acum să comenteze ”cunoscătorii” cât de scumpă e Dacia. Era bine să avem și un preț pentru o Fabie nouă, oricum de la 14.000 în sus.
    20 0
  • Clio-ul din tabel e rostogolit din tabelul de acum 8 ani?
    Pe site-ul oficial, Clio-ul incepe de la 12.5k euro pentru varianta 1.0 SCe.
    Varianta TCe90 costa 13.8k euro.
    Nu de alta dar sa nu dea cineva buzna din greseala la dealer si sa ceara Clio Tce la 11k euro (~9.5k euro cu Rabla) cum a vazut pe site-ul AM.
    12 0
  • A ajuns un Polo sa coste cat o masina din clasa superioara a altor constructori. La cei aproape 19K cat cer pt varianta echipata cu motorul de 110 cai cumperi Vitara, Ceed, Civic sau Corolla si-ti raman si bani de-un plin.
    29 2
  • Johnny
    Se pare a s- au scumpit groaznic. Subcompactele in urma cu un deceniu erau pe la 10 mii. Preturile astea erau la o clasa compacta.
    9 0
  • Johnny
    15 mii - oferta primita pt Golf in 2013...
    4 0
  • Orbul gainii
    Vedeam acum vreo doi-trei ani oferta la Passat-ul B8 de 150 de cai bine echipat(tsi parca),din stoc il vindeau la reprezentanta cu 24 000euro cu toate taxele incluse,cat un amarat de polo de 110 cai cu ceva echipari bifate.In ritmul asta,in 10 ani o sa ceara pe un polo de la 28000.
    13 1
  • Nu știu ce i cu preturile astea , ăștia probabil vor sa sărim direct la electrice... . De vreo doi ani și 52000 km afișați in bord conduc un ford focus st line 1.5 benzina 180 cp, cumpărat shk9, avariat și reparat in reprezentanța. Prețul a fost prea bun că sa l ratez, ceva in genul jumătate de polo d asta face lift. Și știu că am mașina. E drept cu niste compromisuri, dar până acum a fost ok. Foarte ok.

    Pentru următoarea mașina (când o fi) am ochit deja o ceva toyota puțin rulata pe la vreo 20000. Hibrid și automata. E drept are ceva km, sub zece mii, dar nu e un impediment pentru mine. O sa fie ok pentru la ce folosesc eu mașina...sa fim sănătoși.

    Deci bani de mașină nouă as avea dar de fapt n am bani. Că mai trebuie să și trăim. Mai o vacanta, mai o renovare, mai apare un copil. Unii au și amante... Etc. Drumuri bune...
    6 2
  • Frumos Golo. Oricum, la ora asta e cea mai buna masina din segment. Nu discuta cu niciuna din cele insirate in tabel. E mai scumpa, dar de cele mai multe ori nu ai nevoie de Golf daca iti iei un Golo de-asta.
    9 21
  • iedikk
    O sa-mi comand si eu una rosie sa se mi asorteze cu sosetele.
    13 0
  • netam-nissan
    nu înțeleg de ce-s în tabel mașini de 75 cp ca Fiesta, Corsa ori 208, când au versiuni de 100 cp.
    16 0
  • Johnny
    La clasa asta cea mai convenabila si frumoasa ar fi un sandero stepway. Nu vreau sa critic deviziile de cumparare ale celorlati, dar cand produci in tara o subcompacta foarte reusita, tre sa ai motive foarte intemeiate sa dai o caruta de bani pe polo...eu l- as numii snobism..
    12 1
  • @Johny
    Absolut correct. Insa cel mai bine pentru un comparator e sa faca drive test cu fiecare, sa faca comparatii si sa evalueze fiecare varianta si apoi sa-si aleaga ce crede el ca i se potriveste mai bine.
    Inca odata, la raportul pret calitate, Dacia nu e intrecuta de nimeni, insa poate unii au bani mai multi de cheltuit.
    10 0
  • Ce nu spune articolul e ca termenele de livrare sunt incredibil de lungi. Ultimele Polo comandate de firma la care lucrez se livreaza dupa circa 8 luni de la comanda ferma. Si sunt facute in Africa de Sud. Deci nu e numai pretul ...
    10 0
  • Seriff
    Masinile s-au scumpit fiindca li se aduc mereu modificari ca sa iasa la tampeniile alea de noxe, care se schimba in fiecare an, de-aia Mitsubishi si-au bagat picioarele si au plecat din UE SS, fiindca stiau ca trebuie sa modifice masinile ca sa iasa la noxe, asa ca au preferat sa le vanda unde nu sunt norme atat de idioate. Plus ca toti vor ecrane.
    6 1
  • @16.47... nu chiar toți...aici se vorbește de prețuri dar nimeni nu vb de siguranța pe care o oferă polo vs Sandero... dpmdv nici nu se pot compara
    5 5
  • Seriff
    Oricine a condus Sandero si Polo observa o diferenta uriasa, Polo se conduce mult mai placut, are o antifonare mai buna, o cutie de viteze mult mai placuta, nu se compara, intr-adevar pretul e piperat, dar masina e clar peste Sandero.
    1 2
  • Greu de inteles cum poate cineva sa compare senin Sandero cu Polo. Poate daca nu a condus niciodata nici Dacia, nici VW. Asa, poate. Dar cine a pus mana pe ambele masini stie ca nu exista niciun fel de comparatie. Decat ca ambele au 4 roti, motor si volan. In rest, totul e inifinit mai bun la un VW. Si nu sunt antiromanesc, deloc, sunt mandru de masinile facute la noi. Dar trebuie sa spunem adevarul si sa avem o perceptie sanatoasa a realitatii.
    2 0
  • Este normal sa fie prețul asta de pornire, atâta timp cât Dacia mărește prețurile constant.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru