Constructorul din Wolfsburg a lansat modelul electric ID.5 în noiembrie 2021. Acesta poate fi descris, pe scurt, ca fiind versiunea coupe a lui ID.4.
SUV-ul cu zero emisii poate fi comandat acum și la noi în țară. Clienții de aici pot alege una dintre cele 3 versiuni: Pro, Pro Performance și GTX. Dacă primele două vin echipate cu un motor electric (prima dispune de 174 CP, iar cea de-a doua de 204 CP), vârful de gamă GTX are două unități electrice, câte una pe fiecare punte, care dezvoltă 299 de cai putere.
Acumulatorul de 77 kWh (singura variantă) promite o autonomie de până la 514 kilometri cu o singură încărcare.
Cel mai accesibil Volkswagen ID.5 pornește în România de la 50.100 de euro. Este vorba despre versiunea ID.5 Pro, cu 174 CP. Vine în standard, printre altele, cu jante de 19 inch, faruri și stopuri LED, sistem de climatizare pe 3 zone, scaune față încălzite și tapițerie din material textil.
VERSIUNE |
PUTERE CUPLU |
NOUL Volkswagen ID.5 |
PREŢ (€ cu TVA) |
||
Pro |
174 CP 235 Nm |
50.100 |
Pro Performance |
204 CP 310 Nm |
51.714 |
GTX | 299 CP 460 Nm |
59.213 |
Lista cu sisteme de siguranță include Front Assist și City Emergency Brake, cu funcție de monitorizare pietoni și bicicliști, Lane Assist cu asistent pentru menținerea mașinii pe banda de circulație, detector oboseală și sistemul Park Pilot.
Noul Volkswagen ID.5 vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
AUTONOMIE (KM WLTP) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Volkswagen ID.5 Pro |
174 | 514 | 10.4 | 50.100 |
Audi Q4 e-tron Sportback 35 e-tron |
170 | 349 | 9.0 | 48.700 |
Ford Mustang Mach-E RWD |
269 | 440 | 6.2 | 52.800 |
Skoda Enyaq iV iV 60 |
180 | 412 | 8.7 | 41.054 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Volkswagen
Mult succes VW sa vinzi practic un Golf Electric cu 50.000 euro
Viitorul e electric. Si e rezervat unei minoritati.
Dupa se mira lumea ca se inmatriculeaza multe sh-uri din Germania.
Si toate astea pe fondu' ca s-a scumpit nesimtit inclusiv curentul. :))) Am spus-o si-o repet: a dracului realitate, se incapataneaza sa va faca sa calcati pe grebla. Si asta tot mai des si tot mai pe fata. Se incapataneaza doamna Realitate sa va demonstreze tuturor ca minciunile au picioare tot mai scurte. :)) E absolut savuros acest spectacol. Great times to be alive, vorba lu' americani. :))
Sunteti prea salbatici si v-ati intins pe toata planeta de nu mai are nimeni loc de voi.
Iar ca nivel de inteligenta, ce sa mai zic, va autodistrugeti fara nici cea mai mica remuscare, doar sa va traiti voi viata: razboaie, defrisari, poluare.
Nici o problema, gandacii si sobolanii va vor lua locul.
Ce faci cand te simti "stapânul universului"? Cand ai atat de multi bani, putere si influenta incat n-o sa apuci sa le folosesti in 10 vieti? Pai te apuci sa te comporti ca stăpânul care te simti: incepi sa-ti bati joc cum poti de cei mici, fara putere. Te enerveaza ca tot mai multi traiesc tot mai bine, ca-s destepti, unii mai destepti ca tine, pregatiti, buni specialisti. Dar au in plus si scrupule si teama de Cel de Sus. Au busola morală perfect functională, nu ca tine. N-au facut porcariile ce le-ai facut tu. Sunt linistiti si cu constiinta curata. Liniste sufleteasca... mare lucru ăsta!
Toate astea te irita. Încerci sa strici lucrurile pentru cat mai multi ca sa-ti demonstrezi ca totusi nu ai ajuns unde ai ajuns printr-un concurs de imprejurari, noroc si matrapazlâcuri.
El e învăţat cu maşina veche de peste 10-15 ani aruncată la gunoi de vest germani, care după 1990 au devenit maşini SH pentru români şi alţi est europeni :)))
El crede că o maşină trebuie să coste 5000€
Apoi a venit Renault cu Loganul de 5000€ (fără TVA) şi au întărit idea românilor că ei merită maşini ieftine.
Şi dau vina pe UE, singura care ne mai ţine pe linia de plutire.
Aflaţi domnilor că maşinile noi COSTĂ !
BANI! Nu firmituri.
Şi.... da, se VOR ieftini.
Dar nu azi, mâine, ci într-un interval de 5-10 ani, iar ca să vă permiteţi SH vorbim de 10-15 ani.
Ce să mai adaug de motorul termic care a mers ieftin pe baza DISTRUGERII ATMOSFEREI şi SĂNĂTĂŢII OAMENILOR
Aia nu o mai plăteşte nimeni înapoi.
Dar îţi trebuie cunoştinţe să înțelegi totul corect.
Fiindcă un BMW i4 eDrive40 de 340 CP, 84 kWh și cu 590 km autonomie WLTP costă 53K €... fără e-pomană.
Mama săraca făcea deci gogoși mai atractive. :-)
Nu ai bani nici sa treci strada si comentezi pe aici ca o masina de 50.000 nu e scumpa.
O octavie banala/un golf costa 30k. Despre ce vorbim.
@alex cu a mic. depinde unde e apartamentul. In unele zone ale tarii, cumperi un Taycan si mai ramai si cu bani ;)
Cred ca in curând electrica va fi ca o căsnicie eșuată… nimeni nu-i fericit cu ce a ales dar divorțul este prea scump :))
Ce sa mai spunem altceva… puneți mâna pe un diesel de clasa medie și bucurați-vă cât mai puteți… viitorul nu arată deloc promițător. Suntem conduși (mondial) de cea mai slaba și mai manipulata generație din istoria umanității, efectiv ne tăiam craca de sub picioare și tragem toți la fierăstrău.
E netul plin de electrice sh de vanzare, daca sunt asa bune de ce le vand? Asta din anunt are bateriile schimbate in 2019, e model 2014, au tinut fix 5 ani, sunt o gramada de probleme de soft la electrice, oricine lucreaza in service si are de-a face cu ele poate sa confirme asta.
Decat sa dai 50.000 pe id5 ala mai bine iti iei un apartament de 40.000 si de 10.000 orice golf 7 din 2017 si aia e sau chiar logan nou.
Tot iei de 10 ori mai bine.
Românul vrea moca, spune Edik, în țara cu cel mai mare bonus din Europa .
Terenul l am luat cu zece mii. Acum e patru zeci de mii.
Casa am inceput o in 2014 și am terminat o in 2017 am băgat cam o suta de mii și încă vreo zece mii prin curte.
Mai am o casa de vreo cincizeci de mii la tara. Mai am un apartament nou cu parcare la subsol și unul vechi comunist fara parcare.
Dar totuși nu mi permit sa dau cincizeci de mii pe o mașină. Folosesc un Ford focus second hand 1.5 turbo și 180 cp care are 61000 km și pe care am dat acum 3 ani in jur de 13500 euro inclusiv cu set de roti de iarna. E adevărat de tabla. Succes la cumpărături va doresc. Alegeți cu sufletul.
Nu are nici un sa comparam spațiul, luxul și plăcerea de a conduce a oricărei din cele trei cu ascuțitoarea asta de la VW.
Și sa nu uit, toate combi diesel 4X4 cu de toate :))
Adica umbla cu energia electrica a unui mic complex de blocuri si este "ECO".
Masinile electrice nu trebuia sa aiba un alt scop? Eficienta? Ce rost are SUV-ul asta electric?
E bun ptr exterior cu o autonomie iarna de 300km? Nu prea.
Dar in oras? E bun, ca avem parcarea gratis! :))
Un Aygo plateste parcarea, ca ala e "termic" si mare poluator!