Constructorul german de automobile a lansat noul ID.3 facelift la începutul lunii martie. Modelul cu zero emisii a primit câteva modificări estetice minore și mai multe zone acoperite cu materiale noi în habitaclu.
Departamentul tehnic a rămas neschimbat. Asta înseamnă că motorul electric dezvoltă, în continuare, 204 CP și 310 Nm. Bateriile au o capacitate de 58 sau 77 kWh, iar autonomia diferă în funcție de versiunea aleasă: ID.3 Pro parcurge 426 kilometri, iar ID.3 Pro S 546 de kilometri.
Acum, noul Volkswagen ID.3 facelift poate fi comandat și în România. Clienții de aici au la dispoziție ambele versiuni.
Cea mai accesibilă rămâne versiunea ID.3 Pro facelift, care pornește de la 43.252 de euro, cu TVA inclus.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL VW ID.3 facelift |
PREŢ (€ cu TVA) |
||
VERSIUNE | ||
Pro 58 kWh |
204 CP 310 Nm |
43.252 |
Pro S 77 kWh |
204 CP 310 Nm |
48.579 |
Lista cu dotări standard include, printre altele, faruri LED, display central de 12 inch, sistem de climatizare Air Care pe două zone, volan încălzit, scaune față încălzite, tapițerie din stofă și jante de 18 inch.
Noul VW ID.3 facelift vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
AUTONOMIE (km WLTP) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Volkswagen ID.3 facelift Pro 58 kWh |
204 | 426 | 7.3 | 43.252 |
Cupra Born 58 kWh |
231 | 420 | 7.3 | 43.359 |
Citroen e-C4 X 100 kWh |
136 | 350 | 9.7 | 43.900 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Volkswagen
Preţul real trebuie să fie spre maxim 30.000€ tva inclus
Pret corect pt asta este 25-30.000 euro (in care se face profit corect)
Daca la lansare a fost 31k, cum sa indraznesti tu sa vinzi aceeasi masina cu 43k.
https://www.automarket.ro/stiri/noul-volkswagen-id-prima-electrica-din-gama-moderna-vw-va-avea-un-design-84621.html
De asemenea, a crescut pretul la ea cu 20% in ultimii 3 ani, adica 7200 eur.
https://www.automarket.ro/stiri/preturi-pentru-modelul-electric-volkswagen-id3-in-romania-versiunea-de-94657.html
Nu vad 1 singur motiv de ce ai cumpara id3 acesta in detrimentul unei Tesla M3 Standard Range daca esti in cautare de electrica la acest buget.
Eu cand aud berlina electrica de 2 t greutate, nu ma face sa ma simt prea bine.La un suv poate mai merge desi astea sar de 2.3 tone, deci pana nu apar tehnologii noi, cu baterii mai compacte si mai usoare, cu autonomie mare, si restul ...plus un pret mai normal, nu cred ca merita, decat daca ai bani prea multi...
Părerea mea e ca Tesla ar avea mai mult succes în Europa dacă ar oferi caroserii tip break sau hatchback și un interior mai ergonomic.
Altfel, ID3 facelift repara cea mai mare problema: interiorul de foarte slaba calitate. Totuși, exista opțiuni mai bune în zona lui de preț.
Faptul că nu mai găsești televizoare CRT decât în muzee îți contrazice tot "argumentul". Un exemplu mai nepotrivit nu cred ca puteai găsi.
A, ba da: la început mulți făceau mișto de telefonele inteligente: cum sunt ele prea mari, costa mult, tine bateria 12h, se strica dacă pică de la etajul 8...
Așa o să fie și cu electricele. Cei care nu își permit vor veni cu "argumente", iar când prețul va scădea vor descoperi brusc avantajele electricelor.
Așa e omul - simte nevoia sa epateze. Să spui ca nu iei electrică pentru că n-ai bani - nasol. Să ne explici tâmp că strugurii sunt acri - altă viață, tată.
Pretul nu va scadea, tu esti orb? Masina din articol s-a scumpit cu 7000 euro de cand s-a lansat si tu zici ca pretul va scadea?
Voi ECO PENSATII efectiv traiti pe alta planeta, vorbiti din filme.
Plus de asta, voi nu intelegeti ca masinile electrice nu sunt dorite de 90% din populatie indiferent de cat ar costa? Ce e asa greu de inteles?
Comparatia cu telefoanele e aberanta, nu e acelasi lucru, un telefon nou stie sa faca mult mai multe decat unul vechi, la masini e invers, o masina termica stie sa faca mai multe decat una electrica, practic masina electrica e un REGRES, asa ca despre ce vorbim.
tabelul vine de la VW. Baietii si-au identificat niste "concurenti", de preferinta mai scumpi sa dea bine "in poza" produsul propriu si...gata. Megane E-tech e o din alta liga daca e sa ne referim la interior.
Un alt avantaj a lui Tesla Model 3 (pe langa comportamentul mai bun) mai e si posibilitatea de planificare a traseului. A, si o mai buna retea de incarcare.
Din punct de vedere al spațiului interior ("packaging") stă bine, e cât la o clasă superioară ICE (gen Passat). Dar materialele și design-ul lasă mult de dorit.
Poate versiunea următoare nu o să mai fie așa sărăcăcioasă, își vor fi recuperat din costurile cu dezvoltarea.
Comparativ, e-208 pe care îl conduc e mult mai puțin spațios în interior, dar materialele sunt din cu totul alta ligă. Sigur, e-208 e pe o platforma care accepta și ICE, de aici și spațiul mai mic față de o platformă dedicata EV.
Imediat tragem linie pentru luna mai si vedem cum stă treaba ;)
Nu vi se pare ciudat ca au dispărut total știrile cu sold out la modelele de volum? Repet, ca unii-s mai înceți TOTAL!!!
Nu ca m-as aștepta să știe obsedatul ce este model de volum, el știe doar lozinca nazista… diesel-ul pute, chiar dacă tocmai s-a dar jos din autobuz si mănâncă o shaorma produsă 100% cu fosili.
Revenind la preț, cred ca din păcate nu se poate mai ieftin prin părțile locului si indiferent de ce pasiuni avem cred ca este îngrijorător. In China știm sau nu, ce se întâmpla in China rămâne in China… abuzuri, sclavagism mascat, minori la munca, salarii mizere etc, si nu in ultimul rând unii au prins știrea cum ca China nu se mai aproba creșteri de capacitați de producție pe zona auto. Cum, Ce… ? Exact, partidul “democrat” comunist are un Excel unde este preconizata cererea si fiecare cât are voie sa producă si pentru moment nasol… chiar Musk este pe “tren” in drum spre China ca nu-i sau voie sa mai miște in front. China este renumita si pentru prăbușiri (imobiliare), nu doar pentru reușite… pe zona auto încă nu au trecut examenul.
Mai vedem…..
Dutzulică, vezi că bate vântul și e noapte!
asta da "argument"
Dar voi cand ne faceti pe noi in toate felurile, doar fiindca avem masini termice si nu ne dorim electrice cum sunteti?