Volkswagen Golf Sportsvan este denumirea înlocuitorului lui Golf Plus, monovolumul compact al nemţilor care încerca să imbine design-ul sportiv cu utilitatea. Acum, modelul este disponibil pentru comandă şi pe piaţa din România, informează reprezentanţii importatorului. Cea mai ieftină versiune, echipată cu un motor 1.2 TSI de 85 CP, pleacă de la 16.991 euro cu TVA inclus. Gama de motorizări are patru unităţi TSI cu injecţie directă, care livrează până la 150 CP, în timp ce oferta de deisel-uri are două motoare: 1.6 TDI de 110 CP şi 2.0 TDI de 150 CP. În afară de motorizarea entry-level, toate unităţile pot fi comandate în compania unei transmisii DSG cu două ambreiaje. Cea mai economică versiune din gamă este Golf Sportsvan TDI BlueMotion, care anunţă un consum mediu de numai 3.6 litri la sută în ciclul mixt, conform standardului european de măsurare. Oricare dintre motorizările din dotare respectă normele Euro 6 şi are în standard sistem Start-Stop.
Volkswagen Golf Sportsvan promite să fie cel mai eficient monovolum compact: consum mediu de 3.6 litri la sută
În comparaţie cu Golf Plus, noul Golf Sportsvan aduce o masă redusă cu până la 90 kilograme, un consum mai mic cu 20%, un habitaclu şi un design nou, o platformă modulară MQB, o poziţie mai ridicată la volan şi multe altele. Printre avantajele cu care se mândreşte noul model se numără şi vizibilitatea crescută, inginerii având scopul de a elimina unghiurile moarte, acest lucru fiind realizat, potrivit declaraţiilor oficialilor, fie prin introducerea elementelor din sticlă, cum este cazul la nivelul montantului A, fie prin introducerea unui sistem de camere video şi radare, care monitorizează unghiul mort tradiţional al oricărui vehicul.
În plus, modelul este capabil să monitorizeze ce se întâmplă în spatele său atunci când părăseşte un loc de parcare rulând în marşarier şi poate să intervină automat în cazul unui eventual accident.Maşini de poveste: 40 de ani de Volkswagen Golf
Volkswagen Golf Sportsvan se prezintă
Golf Sportsvan este oferit opţional alături de un nou sistem de infotainment, care integrează sisteme mobile online şi agregatoare de servicii, precum Google Earth, Google Street View şi "Online Traffic Information". Acesta vine în completarea sistemelor disponibile în gama Golf, de asemenea integrate la bordul monovolumului german. În comparaţie cu un Golf Variant, modelul plusează prin spaţiul pentru cap oferit tuturor pasagerilor, precum şi cu un plus de vizibilitate la nivelul montanţilor frontali. Comparat cu modelul pe care îl înlocuieşte, Golf Sportsvan vine ca o propunere competitivă în segment, pe lângă monovolumul compact deja existent în oferta germanilor şi a break-ului de segment C bazat pe Golf VII.
Volkswagen Golf Sportsvan vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Volkswagen Golf Sportsvan 1.6 TDI 110 CP Trendline |
110 | 3.9 | 11.3 | 20.643 |
Citroen C4 Picasso 1.6 HDi BVM5 Attraction |
90 | 4.2 | 12.9 | 23.901 |
Dacia Lodgy 1.5 dCi 5STR Ambiance |
90 | 4.2 | 12.4 | 12.600 |
Skoda Roomster 1.6 TDI Ambition |
90 | 4.7 | 13.3 | 16.661 |
Ford C-Max 1.6 TDCi Trend |
115 | 4.6 | 11.3 | 20.200 |
Seat Altea 1.6 TDI Copa |
105 | 4.8 | 12.2 | 17.873 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Volkswagen
nu cred ca sunt diferente majore la echipamentul de serie.
singura explicatie ar fi alte planturi de asamblare, alte standarde de calitate ,alte materiale, totul pt. Est .
se numeste respect pentru consumator....:)) Cum ii placea cuiva sa spuna...ne umplu astia de respect ori de cate ori au ocazia
Nu e vorba neaparat de o diferenta de calitate, cat de una de dotari. In Germania nu se vand masini chele. Si sincer, nu stiu daca in Germania se vinde Golf cu motor de 1.2.
Ce imi plac presupunerile astea ca exista masini facute pentru est/vest venite de la persoane care nici macar nu s-au urcat in masini.
Masinuta mi se pare foarte reusita. Are un design placut, modern si in linie cu traditia Golfului. Este exact ce-i trebuie. O masina pentru o familie tanara cu copii mici. Pozitia mai inalta la volan este mai mult decat binevenita. Avand in vedere trend-ul care este la ora actuala de cumparare a SUV-urilor compacte, (era un articol recent pe Automarket.ro) mie mi se pare ca se inscrie perfect pe traiectoria pe care se misca vanzarile.
Cine nu vrea un SUV chiar si de dimensiuni reduse, dar vrea sa fie doua degete peste trafic in general, are alegerea perfecta. Nu mai vorbim de capacitatea de incarcare mai mare, confort si performante peste concurenta.
Dar cu puterea de cumparare are mare dreptate.
@lui ai dreptate baiete, preturile sunt diferite, crezi ca, cheltuielile cu chiria, salariile, taxe, etc sunt la fel peste tot?? nicidecum
dealerii fixeaza preturile si dau discount-uri in functie de cat isi permit din preturile de baza
SI DA...NICI CALITATEA NU ESTE ACEEASI, asta s-o creada fraierii din Romania, ca este, chiar ma gandesc daca sa-mi cumpar masina noua din RO ptr ca este mai ieftina, dar ...posibil cu ceva probleme de calitate sau ... din alta parte
asi putea da cateva exemple da n-am chef acum de discutii
deci daca mi-as cumpara masina germana, sa zicem VW, as face-o direct din Germania
dar la chestia cu calitatea nu este asa, absolut deloc, nu se face nici o diferenta, sa stii!