Preţuri Volkswagen Golf Alltrack în România: break-ul cu apetit off-road costă 25.134 de euro

de Bogdan Mirică
Vineri, 29.05.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a publicat oficial preţurile noului Golf Alltrack pe piaţa din România. Break-ul cu aptitudini de crossover este disponibil de la 25.134 de euro.

Prezentat în premieră mondială în toamna anului trecut, cu ocazia Salonului Auto de la Paris, noul Volkswagen Golf Alltrack se vrea a fi, pe lângă o variantă înălţată a lui Golf Variant, şi o alternativă ceva mai ieftină la Volkswagen Tiguan.

Bazat pe Golf Estate, noua variantă Alltrack vine cu spoilere faţă şi spate redesenate, cu protecţii din plastic pentru partea inferioară a caroseriei, cu bosaje mai largi, cu praguri laterale noi şi cu suporturi de prindere pe acoperiş. Pentru a putea pătrunde în teren accidentat, garda la sol a crescut cu 20 de mm comparativ cu cea a unui Golf standard.

Pe piaţa din România, noul Golf Alltrack va beneficia de trei motorizări diesel şi una pe benzină. Cei care îşi doresc soluţiile de propulsie pe motorină au la dispoziţie o unitate TDI de 1.6 litri şi 110 cai şi alte două verisuni de putere ale unităţii 2.0 TDI, una de 150 şi alta de 184 de cai putere.

Urmareste Automarket
Dacă cel mai modest diesel impresionează cu un consum mediu de numai 3.9 litri/100 de kilometri, cel mai puternic va fi capabil să ofere un sprint de la 0 la 100 de km/h în doar 7.8 secunde.

Gama de propulsoare va fi completată de un ”benzinar” de 1.8 litri TSI, capabil să dezvolte 180 de cai putere.

Motorizare Putere
Cuplu 
Transmisie Volkswagen Golf Alltrack
Consum
(l/100 km) 
VMax
(km/h) 
Preţ în euro
(TVA inclus)
1.8 TSI 180 CP
280 Nm
DSG 6.5 217 28.470
1.6 TDI 110 CP
250 Nm
Man 6 3.9 187 25.134
2.0 TDI 150 CP
340 Nm
Man 6 4.9 207 27.145
2.0 TDI 184 CP
380 Nm
DSG 5 219 29.931

Esential 184 de cai putere oferă cel mai puternic diesel instalat pe Golf Alltrack.
Pentru a se putea achita de sarcinile off-road, modelul german va fi echipat în standard cu tracţiune integrală 4Motion. De asemenea, motorizările de top diesel şi benzină, adică 2.0 TDI de 184 CP şi 1.8 TSI de 180 CP vor beneficia în standard de transmisia automată DSG.

Noul Volkswagen Golf Alltrack va avea un preţ de pornire de 25.134 de euro pe piaţa din România, valabil pentru versiunea diesel de bază, de 1.6 litri şi 110 cai putere, cu transmisie manuală şi tracţiune integrală.

Volkswagen Golf Alltrack vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP;
CONSUM MIXT
(l/100 km);
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde);
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA);
Volkswagen Golf Alltrack
2.0 TDI 150 CP, 4Motion
150 4.9 8.9 27.145
Seat Leon X-Perience
2.0 TDI 150 CP, 4WD
150 4.9 8.7 24.580
Skoda Octavia Scout
2.0 TDI 150 CP, 4x4
150 5.1 9.1 25.476
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (17)

  • Cand ajungi sa dai 24-25000 pe un astfel de model, atunci consider ca merita cei 2000 pentru un VW. E mai calitativ si e altfel parca comparativ cu Skoda si Seat.
    La un pret de 10-15.000 se simt 2000, dar cand vorbim de peste 25.000...
    15 15
  • hazard
    prefer Skoda ... Oricum este foarte reusit, iar varianta 1.8T este extrem de abordabila pentru cei care nu au nevoie neaparat de diesel.
    12 18
  • eu inca nu reusesc sa accept faptul ca un golf de 150 cp cu transmisie automata porneste de la 30 000, fara cativa centi ... presupun ca mai poti adauga optionale de vreo cateva mii. mi se pare absolut enorm pentru un golf ... astea sunt deja preturi de premium, ca sa nu mai vorbesc de faptul ca iti poti lua un Quashquai de banii astia, care chiar merge off road. incredibil ...
    29 15
  • Pai eee, VW se vrea ceva intre muritorii de volum si premium. O confirma preturile. Plus ca trebuie sa iei in calcul ca preturile tuturor masinilor noi au crescut, fie ca vorbim de volum sau premium.

    Comparand cu anii '90 de exemplu, acum sunt mai multe norme de siguranta, dotarile oferite sunt mai scumpe si mai complexe, calitate interioara e mai buna, motoarele mai performante si mai putin gurmande etc.

    Dintre cele 3 concurente din curtea VAG Seat dupa parerea mea merita cel mai mult. Are de departe cel mai frumos design. Diferenta de bani poate nu o conta daca o iei in rate. Daca o iei cu banii jos 2600 de euro inseamna mai mult de 10%. Iti faci un concediu frumos de doua saptamani prin Europa in doi cu banii respectivi. Pe praful asta conteaza. N-ar conta pentru un bogatan care-si ia o marca premium. Pentru unul ca el n-ar conta nici o diferenta de 20%.
    19 6
  • 25.134 de ani să aștepte !
    26 11
  • Tembelus Rex
    UAU ....ce pot să zic ...interesantă dar mult prea scumpă.....adică la banii astia iti poti lua offroadere veritabile (nu pentru extrem).....sau clasa medie....este adevarat nu cu foarte multe dotari dar arhisuficiente sa mai zic si de D-max la oferta 25 950 double cab classic - mai saracut in dotari dar arhisuficiente......stiu sunt segmente diferite, au targeturi diferite sa mai yic de Ssangyong cu al lor Rexton (chiar daca e vechi ca si conceptie)....sa mai zic de noul Vitara 15 800 la versiunea entry 4x4.....sa mai yic de un 508 aflat pe stoc mai ieftin sau la acelasi pret......adică sunt multe fatete ale problemei....dar e bine ca suntem diferiti si gandim diferit.........
    13 6
  • Doamne!
    Urata masina !!!!
    17 16
  • Voi nu intelegeti ca nu toata lumea are nevoie de un Pick Up, nu toata lumea are nevoie de un SUV.
    Unii au nevoie de o masina combi 4x4 mai inalta cu protectii pentru ca locuiesc intr-un mediu mai neprietenos iarna insa vor o masina cu, care sa poata merge lejer la drumuri lungi, in care sa fie in siguranta, care sa le permita iesiri prin natura, viteze de 200km/h pe autostrada, sa aibe spatiu pentrua transporta diverse lucruri, toate acestea la un pret mai mic decat a unui X5, Q7 sau a altor masini de genul acesta.
    Fiecare model are o parte din piata.
    18 14
  • De ce trebuie sa fie pietroiul asta insipid-incolor-inodor neaparat o alternativa la X5 sau Q7? Ce crezi ca cine vrea un BMW mai mic gen crossover n-are alternative? De BMW X1 ai auzit? Si de cand Vw se compara cu modele premium si nu cu un Renault de exemplu?
    15 11
  • antonny
    MAZDA 6 e campioana .......
    4 17
  • Mie imi place "pietroiul asta insipid".
    Are un design normal, fara sa iasa cu nimic in comun, este ergonomic, interiorul mi se pare foarte pe gustul meu, iar si peste 20 ani masina nu se va demoda asa tare precum o va face una cu design koreean sau japonez.
    Ei merg pe linii ciudate, anormale care sunt faine pe moment, apoi cand apar alte modele raman in urma.
    12 18
  • cum au reusit sa imbine 2 chestii ce le urasc total: break si offroad.
    unde se merge cu masina asta, concret? si nu poti cu o masina normala, de exemplu exeo.
    1 2
  • Daca tinem cont ca mereu sunt oferte, e posibil ca pretul de pornire sa fie 21-22000 de euro. Daca e sa mai fie si Rabla in discutie, pretul ar scade sub 20000 de euro si parca e mai digerabil. Masina asta este gandita pentru teren accidentat mediu spre redus si care, in acelasi timp, pastreaza o tinuta de drum pe asfalt mai buna ca a unui SUV compact. Plus ca dpdv dinamic e posibil sa aiba performante mai bune. Pe de alta parte trebuia ca VW sa faca ceva ca sa aiba o parte din vanzarile SUV-urilor compacte, pentru ca Tiguan se vinde cam slab. Mazda si Nissan isi cam fac de cap in timp ce Toyota a scazut din popularitate.
    9 4
  • Ma uit la pret...nu il pricvesc ci ma uitla el si...am uitat traducerea din germana a cuvantului Volkswagen.....Candva insemna, parca, ,,Masina Poporului,, sau a omului de rand. Probabil ca pe timpul lui Hitler oamenii erau mai egali decat astazi. Stiu ca suna crunt ceea ce zic si voi fi acuzat de antisemitism, dar....priviti si voi pretul unei masini populare...Zic doar atat; cat dureaza pana ajunge Qoros pe piata europeana/romaneasca?
    11 6
  • Decat sa iei asa ceva mai bine un CR-V sau un Rav4
    11 13
  • @S Cine mai tine masina 20 de ani? O masina noua maxim 10 ani.
    0 1
  • @LauCalin daca nu stiai Tiguan nu a pierdut din vanzari mai deloc. In Europa este pe locul 2 la vanzari, Nissan isi face de cap , Mazda e departe momentan.

    @@S Ce sa compari cu Renault , ca eu nu am inteles :))

    Fiecare isi cumpara ce-i place , acest alltrack nu este doar un Golf cum zice @eee , este si 4x4 , este si mai inalt si este si mai lung. Toate astea 'si mai' costa. Imi place cum se exgereaza de 30.000. Pana acum auzeam la alte modele VW parca la passat , moama scump este 40.000 .. da daca esti nebun si pui TOT pe ea asa este. Incearca ceva care sa-ti foloseasca.
    Da @eee mai bine iti iei Qashqai de 130CP(maxim) sa-l incarci full cu familia si sa te rogi in depasiri. Parca iti surade un motor diesel de 150-180CP care VW chiar le pune pe masinile mai grele(mari ) ca greutate, cum este si normal.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru