Prezentat în premieră mondială în toamna anului trecut, cu ocazia Salonului Auto de la Paris, noul Volkswagen Golf Alltrack se vrea a fi, pe lângă o variantă înălţată a lui Golf Variant, şi o alternativă ceva mai ieftină la Volkswagen Tiguan.
Bazat pe Golf Estate, noua variantă Alltrack vine cu spoilere faţă şi spate redesenate, cu protecţii din plastic pentru partea inferioară a caroseriei, cu bosaje mai largi, cu praguri laterale noi şi cu suporturi de prindere pe acoperiş. Pentru a putea pătrunde în teren accidentat, garda la sol a crescut cu 20 de mm comparativ cu cea a unui Golf standard.
Pe piaţa din România, noul Golf Alltrack va beneficia de trei motorizări diesel şi una pe benzină. Cei care îşi doresc soluţiile de propulsie pe motorină au la dispoziţie o unitate TDI de 1.6 litri şi 110 cai şi alte două verisuni de putere ale unităţii 2.0 TDI, una de 150 şi alta de 184 de cai putere.
diesel impresionează cu un consum mediu de numai 3.9 litri/100 de kilometri, cel mai puternic va fi capabil să ofere un sprint de la 0 la 100 de km/h în doar 7.8 secunde.
Dacă cel mai modestGama de propulsoare va fi completată de un ”benzinar” de 1.8 litri TSI, capabil să dezvolte 180 de cai putere.
Motorizare | Putere Cuplu |
Transmisie | Volkswagen Golf Alltrack | ||
Consum (l/100 km) |
VMax (km/h) |
Preţ în euro (TVA inclus) |
|||
1.8 TSI | 180 CP 280 Nm |
DSG | 6.5 | 217 | 28.470 |
1.6 TDI | 110 CP 250 Nm |
Man 6 | 3.9 | 187 | 25.134 |
2.0 TDI | 150 CP 340 Nm |
Man 6 | 4.9 | 207 | 27.145 |
2.0 TDI | 184 CP 380 Nm |
DSG | 5 | 219 | 29.931 |
Noul Volkswagen Golf Alltrack va avea un preţ de pornire de 25.134 de euro pe piaţa din România, valabil pentru versiunea diesel de bază, de 1.6 litri şi 110 cai putere, cu transmisie manuală şi tracţiune integrală.
Volkswagen Golf Alltrack vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP; |
CONSUM MIXT (l/100 km); |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde); |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA); |
Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI 150 CP, 4Motion |
150 | 4.9 | 8.9 | 27.145 |
Seat Leon X-Perience 2.0 TDI 150 CP, 4WD |
150 | 4.9 | 8.7 | 24.580 |
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 150 CP, 4x4 |
150 | 5.1 | 9.1 | 25.476 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
La un pret de 10-15.000 se simt 2000, dar cand vorbim de peste 25.000...
Comparand cu anii '90 de exemplu, acum sunt mai multe norme de siguranta, dotarile oferite sunt mai scumpe si mai complexe, calitate interioara e mai buna, motoarele mai performante si mai putin gurmande etc.
Dintre cele 3 concurente din curtea VAG Seat dupa parerea mea merita cel mai mult. Are de departe cel mai frumos design. Diferenta de bani poate nu o conta daca o iei in rate. Daca o iei cu banii jos 2600 de euro inseamna mai mult de 10%. Iti faci un concediu frumos de doua saptamani prin Europa in doi cu banii respectivi. Pe praful asta conteaza. N-ar conta pentru un bogatan care-si ia o marca premium. Pentru unul ca el n-ar conta nici o diferenta de 20%.
Unii au nevoie de o masina combi 4x4 mai inalta cu protectii pentru ca locuiesc intr-un mediu mai neprietenos iarna insa vor o masina cu, care sa poata merge lejer la drumuri lungi, in care sa fie in siguranta, care sa le permita iesiri prin natura, viteze de 200km/h pe autostrada, sa aibe spatiu pentrua transporta diverse lucruri, toate acestea la un pret mai mic decat a unui X5, Q7 sau a altor masini de genul acesta.
Fiecare model are o parte din piata.
Are un design normal, fara sa iasa cu nimic in comun, este ergonomic, interiorul mi se pare foarte pe gustul meu, iar si peste 20 ani masina nu se va demoda asa tare precum o va face una cu design koreean sau japonez.
Ei merg pe linii ciudate, anormale care sunt faine pe moment, apoi cand apar alte modele raman in urma.
unde se merge cu masina asta, concret? si nu poti cu o masina normala, de exemplu exeo.
@@S Ce sa compari cu Renault , ca eu nu am inteles :))
Fiecare isi cumpara ce-i place , acest alltrack nu este doar un Golf cum zice @eee , este si 4x4 , este si mai inalt si este si mai lung. Toate astea 'si mai' costa. Imi place cum se exgereaza de 30.000. Pana acum auzeam la alte modele VW parca la passat , moama scump este 40.000 .. da daca esti nebun si pui TOT pe ea asa este. Incearca ceva care sa-ti foloseasca.
Da @eee mai bine iti iei Qashqai de 130CP(maxim) sa-l incarci full cu familia si sa te rogi in depasiri. Parca iti surade un motor diesel de 150-180CP care VW chiar le pune pe masinile mai grele(mari ) ca greutate, cum este si normal.