Toyota a publicat, în aprilie 2020, primele imagini și informații despre Yaris Cross. SUV-ul de clasă mică este disponibil acum pentru pre-comandă și în România.
Clienții pot alege unul dintre cele 5 niveluri de echipare: Eco, Active, Dynamic, Exclusive Elegant, Exclusive Adventure și Exclusive Premiere.
Noua Toyota Yaris Cross este disponibilă cu motorul de 1.5 litri, pe benzină, atât în variantă convențională, cu 125 CP, cât și hibrid. Aceasta din urmă dezvoltă 116 cai putere și poate fi alăturată unei transmisii CVT și unui sistem de tracțiune integrală.
Versiunea de 125 CP vine în compania unei cutii de viteze manuale, cu șase trepte, sau a uneia CVT.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUA Toyota Yaris Cross |
||
PREŢ (€ cu TVA) |
cu Automată | cu 4x4 și Automată |
||
ECHIPARE Eco | ||||
1.5 benzină |
125 CP 145 Nm |
17.247 | - | - |
1.5 hibrid |
116 CP 141 Nm |
- | 20.157 | - |
ECHIPARE Active | ||||
1.5 benzină |
125 CP 145 Nm |
18.747 | 20.019 | - |
1.5 hibrid |
116 CP 141 Nm |
- | 21.648 | - |
ECHIPARE Dynamic |
||||
1.5 benzină |
125 CP 145 Nm |
20.407 | 21.767 | - |
1.5 hibrid |
116 CP 141 Nm |
- | 23.397 | 26.077 |
ECHIPARE Exclusive Elegant |
||||
1.5 benzină |
125 CP 145 Nm |
22.277 | 23.537 | - |
1.5 hibrid |
116 CP 141 Nm |
- | 25.437 | 28.067 |
ECHIPARE Exclusive Adventure | ||||
1.5 hibrid |
116 CP 141 Nm |
- | 25.977 | 28.607 |
ECHIPARE Exclusive Premiere | ||||
1.5 hibrid |
116 CP 141 Nm |
- | - | 31.997 |
Cel mai accesibil Yaris Cross pornește în România de la 17.247 de euro. hibrid, clienții trebuie să scoată din buzunare cel puțin 20.157 de euro. Pentru tracțiunea integrală trebuie să plătească de la 26.077 de euro în sus.
Dacă bifează motorizarea
Noua Toyota Yaris Cross vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Toyota Yaris Cross 1.5 benzină |
125 | 4.9 | - | 17.247 |
Nissan Juke 1.0 benzină |
114 | 5.0 | 10.7 | 17.930 |
Peugeot 2008 1.2 Puretech |
100 | 4.6 | 10.9 | 18.207 |
Renault Captur 1.0 TCe |
90 | 5.3 | 14.0 | 16.520 |
Citroen C3 Aircross 1.2 PureTech |
110 | 5.9 | 8.8 | 17.600 |
Dacia Duster 1.0 TCe |
90 | 5.6 | 13.1 | 14.050 |
Hyundai Bayon 1.2 benzină |
84 | 4.6 | 12.6 | 17.267 |
Skoda Kamiq 1.0 TSI |
95 | 4.7 | 11.2 | 15.878 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Toyota
Singurele versiuni de la Tesla care merită cumpărate sunt cele PHEV adică versiunile Prime.
În plus, studiaţi să vedeţi, că nu ştiţi ce cumpărați, unele Toyota hibride în România nu sunt alea bune eCVT care au sun-moon gears (sunt denumite eCVT dar nu au CVT) ci au CVT !
Nu vreau să greşesc, dar pur şi simplu, sunt praf.
E-tech de la Renault sau hibrida de la Honda sunt mai bune decât aceste Toyota care nu ştiu cum sunt băgate pe gât în România.
La cele PHEV au versiunea hibridă bună.
Oricum Toyota cam ascund parţile tehnice, cam mai nou, toţi producătorii auto (mai puţin Tesla) şi nu mai ştii pur şi simplu ce cumperi.
Afară e vopsit gardul, înauntru leopardul.
Precum pungile de stafide, care sunt opace dar cu poza pe tot ambalajul cu stafide mari, galbene şi frumoase. Şi când deschizi punga nişte stafide uscate, mici, cu sâmburi şi mai maro decât galbene.
De exemplu : nu ştii nici dacă bateria este litiu ion sau porcăriile de nichel metal hibrid.
"Singurele versiuni de la Tesla care merită cumpărate sunt cele PHEV"....
Boala a avansat. Se impun masuri urgente.
La fel si Honda in Romania este aberant de scumpa. Honda.sk sunt modele Honda CRV cu 10000 mai mici cu dotari similare. Stie vineva de ce?
Honda CRV, Elegance AWD, costa 30.790 euro, la fel ca si in Romania.
Ca cei din Slovacia vand si versiunea Comfort 2WD (fara tractiune integrala) la 26.000 euro (versiune ce nu se gaseste la noi), asta este alta poveste.
La concret, varianta de baza a Yaris-ului Cross de cu 700 euro mai ieftina decat la noi insa cu doar 3 ani garantie in limita a 100.000 km fata de 200.000 km/6 ani si asta asa, la o scurta privire.
Corolla Cross nu va ajunge in piata din EU anul asta, iar pozitionarea ei este intre CH-R si Rav4. Adica un minim 27k euro.
@Mario:
Pt ca TVA si Rabla :)
@pipo: 140nm doar motorul termic. Fara cel electric.
Cat despre pretul ei...nu mi se pare chiar asa mare(chiar am comandat-o) comparativ cu restul. Captur(automat,benzina,mai prost dotat, 21k), Kamiq(1.5 automat, mediu) 20k, Vitara(automata, benzina) 19k, Puma tot pe acolo.
Deci daca vrei ceva in segmentul asta, avand in vedere ca iei vreo 500E in plus cu rabla pt ca e hibrida, cam la aceeasi bani iesi(in jur de 20-23k cu rabla pt automata, 16-18K manuala). Bonus garantia mai mare si consumul mai mic.
Ca preturile masinilor au luat-o razna in general(toate clasele), e alta poveste.
@mircea badea: Pt unii clasa C e prea mare(ca nu imi place sa conduc eu si 4m de masina degeaba in spatele meu 90% din timp)