Toyota a lansat noua generaţie a lui RAV4 pe piaţa din România. Preţul de listă al celei mai ieftine versiuni este de 26.022 euro cu TVA inclus, însă există o ofertă specială pentru această versiune, care îi reduce preţul de pornire la 22.500 euro cu TVA inclus. RAV4 este la cea de-a patra generaţie, modelul fiind vândut în 4.5 milioane de unităţi la nivel global, dintre care 1.2 milioane au fost comercializate pe piaţa din Europa.
În standard, modelul are nouă airbag-uri, sistemul Integrate Dynamic Drive (Controlul tracţiunii, controlul stabilităţii şi asistenţa direcţiei), direcţie asistată electric, sistem de asistenţă la pornirea din rampă, ABS, EBD, brake assist,aer condiţionat, radio CD cu MP3+USB şi conexiune Bluetooth, alături de alte elemente precum volan îmbrăcat în piele şi elemente deja comune precum sistem de închidere centralizată şi geamuri electrice faţă.
Gama de motorizări a lui RAV4 include 3 diesel-uri şi un motor pe benzină. Motorul versiunii entry level este o unitate 2.0 D-4D DPF, de 124 CP şi 310 Nm. Al doilea diesel din gamă este un 2.2 D-4D DPF de 150 CP şi 340 CP, urmat de un 2.2 D-CAT cu aceleaşi specificaţii, dar oferit cu o automată. Cu excepţia versiunii de 124 CP, toate motorizările lui RAV4 au tracţiune integrală în standard. Cea mai economică versiune este cea de bază, cu un consum mediu de 4.9 litri la sută, pe când cea mai însetată este cea alimentată cu benzină, care are un consum medi ude 7.2 litri la sută. Versiunea diesel de 150 CP cu transmisie manuală are un consum mediu de 5.7 litri la sută, pe când versiunea 2.2 D-CAT cu transmisie automată are un consum mediu de 6.7 litri la sută.NOUL RAV4 VS. GENERAŢIA PRECEDENTĂ
În comparaţie cu generaţia precedentă, noul RAV4 este cu 205 milimetri mai lung, 30 mm mai lat şi are o gardă la sol redusă cu 25 milimetri. La fel ca alte modele din acest segment, RAV a devenit mai agresiv ca design exterior, în timp ce interiorul a devenit mai confortabil şi mai spaţios. Noul RAV4 se mândreşte cu cinci stele EuroNCAP.
Toyota RAV4 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Toyota RAV4 2.2 D-4D 150 CP DPF Executive |
150 | 5.7 | 9.6 | 32.077 |
Honda CR-V 2.2 i-DTEC 150 CP 4WD Elegance Winterpack |
150 | 5.6 | 9.7 | 31.980 |
Kia Sportage 2.0 CRDi 136 CP 4WD Style |
136 | 5.7 | 11.3 | 23.296 |
Renault Koleos 2.0 dCi 175 CP 4WD Dinamique |
175 | 6.4 | 9.9 | 27.550 |
Ssangyong Korando 2.0 e-XDI 175 CP 4WD Standard |
175 | 6.4 | 10 | 26.496 |
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 140 CP 4Motion Trend&Fun |
140 | 6 | 10.2 | 28.747 |
Opel Antara 2.2 CDTi 163 CP 4WD Enjoy S/S |
163 | 6.6 | 9.9 | 29.375 |
Mazda CX-5 2.2 CD 150 CP 4x4 Challenge |
150 | 5.2 | 9.4 | 28.590 |
Nissan Qashqai 1.6 dCi 130 CP 4WD Visia |
130 | 5.1 | 10.9 | 24.890 |
Hyundai ix35 2.0 CRDi 184 CP 4WD Style+ |
184 | 6.1 | 10.2 | 27.941 |
Mitsubishi ASX 1.8 Mivec Di-D 4WD Invite |
150 | 5.7 | 10 | 27.540 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Toyota
si automate in 5 trepte...
vai mama lor de japonezi
Varful tehnologiei....ce sa mai
Kuga e cel mai interesant model din acest segment,parerea mea.
noul model are aceleasi motoare si o caroserie mai grea, in conditiile in care altii ( outlander si CX5) reduc greutatea totala a masinii pentru un consum mai redus.
no thank you,
Acest Rav4 foloseste linii de design noi si foarte interesante care nu le-a mai folosit nici un cocuent European .Japonezii schimba liniile designului generatie de generatie ,nu le lasa aceleasi si le rotunjeste '' ca sa ia ochii '' cum fac europenii .
Chestia este ca dieselul 2,2 D-CAT ,este foarte fiabil la fel si 2.0 D4-D fata de banalele dieseluri BMW care caraie dupa 5 si schimbi injectoarele ca pe draci.
TSI ? =)) .:)) .Buna gluma......VVT-i si I-Vetec sunt unele dintre cele mai bune si mai fiabile motoare pe benzina .
Toyota are motoare inteligente pe benzina deci....esti in eroare =))
TRANSMISIE - este alcătuita din subansamble și organe cu roluri specifice după cum urmează: ambreiaj, cutie de viteze, transmisie cardanică, transmisie principală, diferențial, reductor-distribuitor, arbori planetari și transmisie finală.
Ambreiaj...............FARA NUMAR ,FARA NUMAR .....Pacat ca toti tembelii si analfabetii comenteaza pe aici .........ar trebui facuta sincronizarea cu facebook sa vedem care este analfabetul
Spatiu se foloseste dupa semnele de punctuatie, nu inaintea lor. Dupa numarul de greseli de ortografie pe care le faci, si dupa propriile tale aprecieri, te numeri printre analfabetii de care pomenesti.
Prostul nu e prost destul daca nu e si fudul.
Si esti prost rau ,dar mai esti si tampit ca nu stii sa imi scrii numele ordonat ,stii tu care e problema prostule.
stii ce inseamna tsi ? injectie directa plus turbo - tehnologie total schimba cu eficienta net superioara, da pe wikipedia si vezi cam care sunt avantajele si de ce sunt net superioare ca performante consum etc ...fata de un aspirat antic ...
acum du-te si behaie in turma ta fericit pana adormi
In plus eu mai bine as prefera o transmisie automata cu 4 rapoarte ( care efectiv nu mai exista nici la japonezi este doar o aberatie ) ,care a fost lucrata si studiata in timp decat una cu ,6,7, sau mai multe care va avea multe probleme de fiabilitate.
Japonezii au motoare legendare pe masinile lor ,motoare istorice .Europenii nu sunt in stare sa ofere niste motoare legendare si istorice de buna calitate .
Dar, sa fie inventie bmw daca vrei tu :)
nu sunt fan bmw, nici vw care fac tsi-uri perfecte pe hartie si cu fiabilitate de fiat in realitate, insa tu nu esti pe treaba ta oricum.
bafta
"Fiat was the first auto manufacturer to patent a functional automotive variable valve timing system which included variable lift. Developed by Giovanni Torazza in the late 1960s, the system used hydraulic pressure to vary the fulcrum of the cam followers (US Patent 3,641,988).[3] The hydraulic pressure changed according to engine speed and intake pressure. The typical opening variation was 37%."
O zi buna.