Preţuri Toyota RAV4 în România: start de la 26.022 euro

de Sebastian Toma
Vineri, 15.03.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota a lansat în România noua generaţie a lui RAV4. Aceasta are un preţ de pornire de 26.022 euro cu TVA inclus în versiunea 2.0 D-4D 2WD. Versiunea respectivă are un preţ de lansare special, de 22.500 euro cu TVA inclus.

Toyota a lansat noua generaţie a lui RAV4 pe piaţa din România. Preţul de listă al celei mai ieftine versiuni este de 26.022 euro cu TVA inclus, însă există o ofertă specială pentru această versiune, care îi reduce preţul de pornire la 22.500 euro cu TVA inclus. RAV4 este la cea de-a patra generaţie, modelul fiind vândut în 4.5 milioane de unităţi la nivel global, dintre care 1.2 milioane au fost comercializate pe piaţa din Europa.

În standard, modelul are nouă airbag-uri, sistemul Integrate Dynamic Drive (Controlul tracţiunii, controlul stabilităţii şi asistenţa direcţiei), direcţie asistată electric, sistem de asistenţă la pornirea din rampă, ABS, EBD, brake assist,aer condiţionat, radio CD cu MP3+USB şi conexiune Bluetooth, alături de alte elemente precum volan îmbrăcat în piele şi elemente deja comune precum sistem de închidere centralizată şi geamuri electrice faţă.

Urmareste Automarket
Gama de motorizări a lui RAV4 include 3 diesel-uri şi un motor pe benzină.
Motorul versiunii entry level este o unitate 2.0 D-4D DPF, de 124 CP şi 310 Nm. Al doilea diesel din gamă este un 2.2 D-4D DPF de 150 CP şi 340 CP, urmat de un 2.2 D-CAT cu aceleaşi specificaţii, dar oferit cu o automată. Cu excepţia versiunii de 124 CP, toate motorizările lui RAV4 au tracţiune integrală în standard. Cea mai economică versiune este cea de bază, cu un consum mediu de 4.9 litri la sută, pe când cea mai însetată este cea alimentată cu benzină, care are un consum medi ude 7.2 litri la sută. Versiunea diesel de 150 CP cu transmisie manuală are un consum mediu de 5.7 litri la sută, pe când versiunea 2.2 D-CAT cu transmisie automată are un consum mediu de 6.7 litri la sută.

NOUL RAV4 VS. GENERAŢIA PRECEDENTĂ

În comparaţie cu generaţia precedentă, noul RAV4 este cu 205 milimetri mai lung, 30 mm mai lat şi are o gardă la sol redusă cu 25 milimetri. La fel ca alte modele din acest segment, RAV a devenit mai agresiv ca design exterior, în timp ce interiorul a devenit mai confortabil şi mai spaţios. Noul RAV4 se mândreşte cu cinci stele EuroNCAP.

Toyota RAV4 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Toyota RAV4
2.2 D-4D 150 CP DPF Executive
150 5.7 9.6 32.077
Honda CR-V
2.2 i-DTEC 150 CP 4WD Elegance Winterpack
150 5.6 9.7 31.980
Kia Sportage
2.0 CRDi 136 CP 4WD Style
136 5.7 11.3 23.296
Renault Koleos
2.0 dCi 175 CP 4WD Dinamique
175 6.4 9.9 27.550
Ssangyong Korando
2.0 e-XDI 175 CP 4WD Standard
175 6.4 10 26.496
Volkswagen Tiguan
2.0 TDI 140 CP 4Motion Trend&Fun
140 6 10.2 28.747
Opel Antara
2.2 CDTi 163 CP 4WD Enjoy S/S
163 6.6 9.9 29.375
Mazda CX-5
2.2 CD 150 CP 4x4 Challenge
150 5.2 9.4 28.590
Nissan Qashqai
1.6 dCi 130 CP 4WD Visia
130 5.1 10.9 24.890
Hyundai ix35
2.0 CRDi 184 CP 4WD Style+
184 6.1 10.2 27.941
Mitsubishi ASX
1.8 Mivec Di-D 4WD Invite
150 5.7 10 27.540
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Toyota

Comentarii (23)

  • BaditzaEx
    ati uitat de Mitsubishi ASX care vine cu un 1,8 D si 150 CP ( vav de concurenta directa; vine cu un pret mult mai bun
    7 9
  • tot motoarele alea din secolu' trecut?
    si automate in 5 trepte...
    vai mama lor de japonezi
    Varful tehnologiei....ce sa mai
    30 13
  • Cypress
    Noul Ford Kuga de ce nu apare in tabel??
    Kuga e cel mai interesant model din acest segment,parerea mea.
    19 9
  • TC1900
    cu un diesel de 2 l de la bmw era altceva.

    noul model are aceleasi motoare si o caroserie mai grea, in conditiile in care altii ( outlander si CX5) reduc greutatea totala a masinii pentru un consum mai redus.

    no thank you,
    19 6
  • o fi fiabila,o fi buna,dar ce plansa urita de bord are!!!!!!!!!!!!! e la tv o emisiune cu masini salvate de prin depozite ,din anii 50-60...la masinile alea ma duce gindul, cind ii vad desig-nul interior raportat la cel exterior(care nici ala nu-i stralucit ,dar mai treaca-mearga)
    17 9
  • apropo design-ul exterior fata prea seamana cu o honda civic(parca) si nu da nu pocneste,e aiurea
    12 4
  • gabrovo
    Designul interior este in linii noi de design ,fata de banalele si clasicele interioare ale masinilor europene ,gen Golf 7 -Golf 6,care au aceleasi linii de design vechi ,nu mai zic de Seat Leon cel nou sau Opel astra.
    Acest Rav4 foloseste linii de design noi si foarte interesante care nu le-a mai folosit nici un cocuent European .Japonezii schimba liniile designului generatie de generatie ,nu le lasa aceleasi si le rotunjeste '' ca sa ia ochii '' cum fac europenii .
    12 22
  • @gabrovo
    Din pacate japonezii stiu sa schimbe doar liniile de design, in rest la tehnologia motoarelor sunt din secolul trecut , pana ajunge toyota sa fie capabila sa scoata ceva apropiat de un tsi mai are de schimbat multe planse de bord, nu mai zic de honda si restul ... noroc ca au facut intelegerea cu bmw poate o sa aiba si ei diesel contemporan nu relicva aia de 2.2 si putere pe care altii o scot din 1.6 ... jalnic ... de cutii de viteze nu mai are rost sa comentam, mai sunt marci asiatice pe piata care vand automate in 4 trepte in anul 2013 , dar bine ca schimba plansa de bord ca aia e esential nu ce e sub capota
    20 14
  • gabrovo
    @@gabrovo,ia-o mai usor cu trecutul ,caci dintr-un sec dai in back.

    Chestia este ca dieselul 2,2 D-CAT ,este foarte fiabil la fel si 2.0 D4-D fata de banalele dieseluri BMW care caraie dupa 5 si schimbi injectoarele ca pe draci.

    TSI ? =)) .:)) .Buna gluma......VVT-i si I-Vetec sunt unele dintre cele mai bune si mai fiabile motoare pe benzina .

    Toyota are motoare inteligente pe benzina deci....esti in eroare =))
    15 20
  • gabrovo
    Apropo.....daca vrei tehnologia motoarelor de la Toyota uitate la variantele hybrid.............stiu ,pana ajunge BMW si VW sa faca niste sisteme hybrid ca Toyota va mai dura.
    14 21
  • mult mai frumoasa generatia trecuta,
    14 5
  • Cheloo X Factor pt @@gabrovo
    Se scrie '' cutii sau transmisii automate '' ,nu '' automate '' , fiindca nu este un automat de cafea ci o transmisie de masina .
    TRANSMISIE - este alcătuita din subansamble și organe cu roluri specifice după cum urmează: ambreiaj, cutie de viteze, transmisie cardanică, transmisie principală, diferențial, reductor-distribuitor, arbori planetari și transmisie finală.
    Ambreiaj...............FARA NUMAR ,FARA NUMAR .....Pacat ca toti tembelii si analfabetii comenteaza pe aici .........ar trebui facuta sincronizarea cu facebook sa vedem care este analfabetul
    6 18
  • @Cheloo
    Spatiu se foloseste dupa semnele de punctuatie, nu inaintea lor. Dupa numarul de greseli de ortografie pe care le faci, si dupa propriile tale aprecieri, te numeri printre analfabetii de care pomenesti.
    15 5
  • Cheloo X Factor pt 2-10
    Am scris asa ca sa inteleaga toti analfabetii site-ului .....FARA NUMAR ....FARA NUMAR. Arunca-te in garla prostule.......

    Prostul nu e prost destul daca nu e si fudul.
    Si esti prost rau ,dar mai esti si tampit ca nu stii sa imi scrii numele ordonat ,stii tu care e problema prostule.
    6 20
  • @gabrovo
    ai idee ce inseamna vvti si i-vetec ? inseamna marketing pentru oite ca tine, sunt niste banale motoare aspirate cu actionare variabila a spapelor, ceea ce bmw a inventat pentru motoarele aspirate , mult timp in urma.
    stii ce inseamna tsi ? injectie directa plus turbo - tehnologie total schimba cu eficienta net superioara, da pe wikipedia si vezi cam care sunt avantajele si de ce sunt net superioare ca performante consum etc ...fata de un aspirat antic ...
    acum du-te si behaie in turma ta fericit pana adormi
    18 11
  • Cheloo X Factor pt @@gabrovo
    Doamne ....cati analfabeti ingrijorati pe aici ......Automarket,reguli drastice taticu ,sau nu vedeti ca ne bantuie analfabetii ,ba anonimi ascunsi sub denumirile userilor care vorbesc stricat cu un limbaj neadecvat de anlfabet aristocrtaic ori useri gen zarnesteanu ,mntsn,etc.
    3 20
  • STRtoy
    @@gabrovo.....Dar du-te mataluta si lasa-ne cu TSI-urile matale .Alea nu sunt motoare ,alea sunt optimismuri ,sunt motoare dopate .Un motor adevarat este cel aspirat ,nu unul dopat cu aer comprimat obtinut din compresor si din turbina ,un motor adevarat este unul curat ,care dezvolta puteara efectiv din ceea ce poate el.
    In plus eu mai bine as prefera o transmisie automata cu 4 rapoarte ( care efectiv nu mai exista nici la japonezi este doar o aberatie ) ,care a fost lucrata si studiata in timp decat una cu ,6,7, sau mai multe care va avea multe probleme de fiabilitate.
    Japonezii au motoare legendare pe masinile lor ,motoare istorice .Europenii nu sunt in stare sa ofere niste motoare legendare si istorice de buna calitate .
    7 15
  • @@gabrovo: defapt VVT-ul a aparut prima data pe motoarele cu aburi, iar primul sistem VVT functional a fost montat in serie de Fiat.
    Dar, sa fie inventie bmw daca vrei tu :)
    9 10
  • @ztele
    la tine toate inventiile cunoscute au fost realizate candva de fiat... cred ca si roata tot ei au inventat-o candva intr-un garaj dar printr-o nedreptate inventia a fost atribuita cui nu trebuie... dar asa fac italienii mereu, ei inventeaza tot si sunt pionieri in orice insa mereu ii lasa pe restul sa creada ce vor....

    nu sunt fan bmw, nici vw care fac tsi-uri perfecte pe hartie si cu fiabilitate de fiat in realitate, insa tu nu esti pe treaba ta oricum.

    bafta
    5 4
  • @Gabrovo, te referi la diesel-urile actuale care isi au originile in motoarele de acum 9-10 si si care, ca un cunoscator al marcii Toyota, iti amintesc de PSA? ;)
    6 2
  • cat de urata este...cine cumpara o astfel de masina? ca si juke... urate cu spume
    8 2
  • @@ztele:
    "Fiat was the first auto manufacturer to patent a functional automotive variable valve timing system which included variable lift. Developed by Giovanni Torazza in the late 1960s, the system used hydraulic pressure to vary the fulcrum of the cam followers (US Patent 3,641,988).[3] The hydraulic pressure changed according to engine speed and intake pressure. The typical opening variation was 37%."

    O zi buna.
    3 3
  • Voi va bateti in cine a inventat primul VVT-ul si astia ne omoara cu preturile astea. Eu va propun sa reveniti pe pamant. Nu de alta, dar a ajuns pretul de pornire la un RAV4 mai mult decat un X5 second hand. Nu zic ca as alege X5, dar totusi, cred ca s-a ajuns prea departe.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru