Prețuri Toyota Corolla Cross în România: start de la 35.500 de euro

de Alexandru Monenciu
Vineri, 07.10.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua Toyota Corolla Cross poate fi comandată acum în România. SUV-ul poziționat în gamă între C-HR și RAV4 este disponibil cu o singură motorizare hibrid.

După ce a debutat în Thailanda și Statele Unite ale Americii, noua Toyota Corolla Cross a ajuns și pe Bătrânul Continent, la finalul anului trecut. Versiunea SUV a compactei Corolla este poziționată în gamă între C-HR și RAV4.

Acum, modelul nipon poate fi comandat și pe piața din România. Clienții de aici au la dispoziție 3 niveluri de echipare (Active, Dynamic și Exclusive) și o singură motorizare.

Sistemul hibrid integrează un propulsor pe benzină de 2.0 litri și o unitate electrică. Ansamblul dezvoltă în total 197 de cai putere, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 8.1 secunde. Există și o versiune cu tracțiune integrală, care vine cu un motor electric, de 41 CP, și pe puntea spate.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUA Toyota Corolla Cross
PREŢ
(€ cu TVA)
cu Integrală
ECHIPARE Active
2.0 Hybrid 197 CP
202 Nm
35.500 -
ECHIPARE Dynamic
2.0 Hybrid 197 CP
202 Nm
37.660 39.430
ECHIPARE Exclusive
2.0 Hybrid 197 CP
202 Nm
41.940 43.710

Cea mai accesibilă Toyota Corolla Cross pornește în România de la 35.500 de euro (nivel de echipare Active și roți motrice față).

Vine în standard, printre altele, cu jante de 17 inch, faruri LED Bi-Beam, instrumentar de bord digital, cu ecran de 12.3 inch, și display central de 10.5 inch.

Noua Toyota Corolla Cross vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Toyota Corolla Cross
2.0 Hybrid 4x2
197 - 8.1 35.500
Nissan Qashqai
1.3 MHEV
158 6.9 9.9 36.790
Ford Kuga
1.5 EcoBoost
150 5.6 9.7 31.100
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Toyota

Comentarii (16)

  • pe asta scrie
    bestseller. ca si pe austral.
    6 24
  • Chera Robinson
    La prețul acesta cu siguranță că o să se vândă că pâinea caldă...Cat timp își mai bat joc producătorii de noi?
    28 4
  • Lucian
    Suzuki S-Cross de €20mii, cu sigla Toyota, vandut la €35mii?
    29 8
  • Pe asta scrie Suzuki nu știu cum . Parca sx4 ? O mașină cu tehnologie ceva mai veche dar în același timp cam scumpă pentru ce oferă.
    La lansarea actualei generații Vitara, aia era Best seller.
    Asta e umplutura...
    16 9
  • Alex D.
    Mazda CX-30 care este comparabila ca si dimensiune, mai bine izolata fonic si mai rafinata, cu consum asemanator, mai putin in oras unde sistemul hibrid Toyota face legea si porneste de la 24.800 sau 26.700 cu tot cu incalzire in scaune. Acum vine intrebarea: cum justifica Toyota cei 10.000 de euro in plus?
    18 4
  • parere
    Nu are nici o legatura cu SX4. Modelul acesta este conceput de la zero si este o clasa peste la dimensiuni fata de Suzuki (4460 mm vs 4150mm). Mai degraba modelul concureaza cu Tiguan, CX5 and comp. care au in jur de 4500 mm.
    13 19
  • O tot comparam cu alte masini. Ia sa o comparam cu ea insasi in Ungaria. Pret incepand de la 32275 euro. Iar asta cu un TVA de 27%. Asta inseamna un pret de baza de 25413 euro in Ungaria si 29831 in Romania. Luati de mai cumparati toyota de la hotii astia :))
    17 1
  • Catalin
    @parere: asa este, corect.

    @Chera Robinson: nu stiu ce sa zic, poate noi cei care comentam aici nu mai suntem racordati la realitatile vremii. Circul des prin tara si vad o gramada de Cupra Formentor, o masina scumpa dupa standardul meu. In weekendul trecut in Bucuresti cred ca am zarit vreo 4 bucati, toate configurate deloc saracacios, adica doar culorile alea speciale si jantele cred ca sunt lejer cateva mii de euro. La fel, saptamana trecuta am trecut prin Timisoara, intr-o singura zi am vazut iar vreo 3-4, apoi la Craiova iar 2. Deci daca o astfel de masina scumpa si nisata (sportiva), se vinde ca painea calda, de ce nu s-ar vinde o Toyota SUV compact, care este mult mai versatila si cu o adresabilitate generala?
    12 2
  • Daca are cutie de tip CVT....ii doresc mult succes la vanzare! Personal nu ma intereseaza nici test drive.
    Interiorul pare cam inghesuit si demodat.
    10 8
  • Alex D.
    @ironR mare atentie ca nu e CVT ala de care stii cu fulii si curea, este eCVT, variatia se face cu ajutorul unor motoare electrice si unul termic si ai niste module care schimba raportul intre motorul termic si electric si apoi transmite puterea la roti. Astfel ai variatie continua ceea ce iti ofera eficienta si raspuns rapid, dar ai si fiabilitate pentru ca totul este cuplat rigid cu roti dintate si poti tracta peste 2 tone cu ea fara probleme. Pentru mai multe detalii cauta eCVT sau hybrid synergy drive.
    12 2
  • Am o Yariss cross hybrid 4x4
    Este excepțională
    Consum afișat 4,1 l/100
    Am obținut în afară și 3,5 l/100 fără a depăși 80 km/h
    Nu mai sunt stresat în trafic
    5 13
  • Felicitari. Haterii umbla tot cu vechituri precum Vw sau Mazda, masini ramase in epoca de piatra a automobilului.
    3 14
  • Foarte tare.
    Plătești 25-30 k pe o trotinetă care atinge suta în 11 s și mergi sub 80 km/h pentru o economie de 2-3 L la 100 km, o economie de vreo 500 Euro dacă faci 30 000 km/an. :)))))))))
    Și în tot timpul ăsta ești un jalon în trafic.
    Zero stres! :)
    12 4
  • @LP:
    Excelenta alegere, o am si eu in vedere.


    @@LP:
    trotineta?!! pfff :)) mai bine recunoaste ca nu intelegi masina asta si vezi-ti de cazanul tau dizal ca iar cere ulei, ca saptamana trecuta. Atentie si la stalpi, au prostul obicei sa apara in calea astora ca voi, ass-ii si boss-ii volanului!
    3 12
  • Vorbești ca un loganist cu sacul de cartofi tras pe cap.
    Nimic nu e mai fad decât pensionarul de la volanul unei toyota. Mașina este concepută să consume mai puțin decât o termică, nu văd de ce ai merge sub limita de viteză legală pentru economii de 0,21 L la suta de km. Trebuie să fii Moș Tăgârță, dar este complet inexplicabil cum ai dat 30 k pe ea. :)
    9 4
  • @eu mai exista si alte masini in afara de cazane diesel si electrice/hibride. Nu cred ca masina asta e neinteleasa. E doar inutila pt unii. Nu ofera nici performanta, nici confort, nici un pret mic de achizitie. Ok, te simti bine ca stii ca are consumul mic si are o calitate bunicica plus fiabilitate.

    N am inteles niciodata de ce consumul trebuie sa fie motiv de fală. Mai degraba consumul mare e motiv de fală ca arati ca ai cu ce s o hranesti. Si nu știu ce om intreg la cap merge la consum cand da peste 20-30k euro pe o masina.
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru