După ce a debutat în Thailanda și Statele Unite ale Americii, noua Toyota Corolla Cross a ajuns și pe Bătrânul Continent, la finalul anului trecut. Versiunea SUV a compactei Corolla este poziționată în gamă între C-HR și RAV4.
Acum, modelul nipon poate fi comandat și pe piața din România. Clienții de aici au la dispoziție 3 niveluri de echipare (Active, Dynamic și Exclusive) și o singură motorizare.
Sistemul hibrid integrează un propulsor pe benzină de 2.0 litri și o unitate electrică. Ansamblul dezvoltă în total 197 de cai putere, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 8.1 secunde. Există și o versiune cu tracțiune integrală, care vine cu un motor electric, de 41 CP, și pe puntea spate.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUA Toyota Corolla Cross |
|
PREŢ (€ cu TVA) |
cu Integrală | ||
ECHIPARE Active | |||
2.0 Hybrid |
197 CP 202 Nm |
35.500 | - |
ECHIPARE Dynamic | |||
2.0 Hybrid |
197 CP 202 Nm |
37.660 | 39.430 |
ECHIPARE Exclusive |
|||
2.0 Hybrid |
197 CP 202 Nm |
41.940 | 43.710 |
Cea mai accesibilă Toyota Corolla Cross pornește în România de la 35.500 de euro (nivel de echipare Active și roți motrice față).
Vine în standard, printre altele, cu jante de 17 inch, faruri LED Bi-Beam, instrumentar de bord digital, cu ecran de 12.3 inch, și display central de 10.5 inch.
Noua Toyota Corolla Cross vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid 4x2 |
197 | - | 8.1 | 35.500 |
Nissan Qashqai 1.3 MHEV |
158 | 6.9 | 9.9 | 36.790 |
Ford Kuga 1.5 EcoBoost |
150 | 5.6 | 9.7 | 31.100 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Toyota
La lansarea actualei generații Vitara, aia era Best seller.
Asta e umplutura...
@Chera Robinson: nu stiu ce sa zic, poate noi cei care comentam aici nu mai suntem racordati la realitatile vremii. Circul des prin tara si vad o gramada de Cupra Formentor, o masina scumpa dupa standardul meu. In weekendul trecut in Bucuresti cred ca am zarit vreo 4 bucati, toate configurate deloc saracacios, adica doar culorile alea speciale si jantele cred ca sunt lejer cateva mii de euro. La fel, saptamana trecuta am trecut prin Timisoara, intr-o singura zi am vazut iar vreo 3-4, apoi la Craiova iar 2. Deci daca o astfel de masina scumpa si nisata (sportiva), se vinde ca painea calda, de ce nu s-ar vinde o Toyota SUV compact, care este mult mai versatila si cu o adresabilitate generala?
Interiorul pare cam inghesuit si demodat.
Este excepțională
Consum afișat 4,1 l/100
Am obținut în afară și 3,5 l/100 fără a depăși 80 km/h
Nu mai sunt stresat în trafic
Plătești 25-30 k pe o trotinetă care atinge suta în 11 s și mergi sub 80 km/h pentru o economie de 2-3 L la 100 km, o economie de vreo 500 Euro dacă faci 30 000 km/an. :)))))))))
Și în tot timpul ăsta ești un jalon în trafic.
Zero stres! :)
Excelenta alegere, o am si eu in vedere.
@@LP:
trotineta?!! pfff :)) mai bine recunoaste ca nu intelegi masina asta si vezi-ti de cazanul tau dizal ca iar cere ulei, ca saptamana trecuta. Atentie si la stalpi, au prostul obicei sa apara in calea astora ca voi, ass-ii si boss-ii volanului!
Nimic nu e mai fad decât pensionarul de la volanul unei toyota. Mașina este concepută să consume mai puțin decât o termică, nu văd de ce ai merge sub limita de viteză legală pentru economii de 0,21 L la suta de km. Trebuie să fii Moș Tăgârță, dar este complet inexplicabil cum ai dat 30 k pe ea. :)
N am inteles niciodata de ce consumul trebuie sa fie motiv de fală. Mai degraba consumul mare e motiv de fală ca arati ca ai cu ce s o hranesti. Si nu știu ce om intreg la cap merge la consum cand da peste 20-30k euro pe o masina.