Toyota Aygo, modelul de oraş al japonezilor ajuns deja la a doua generaţie, este disponibil şi pe piaţa din România. Cea mai ieftină versiune costă 9.237 euro cu TVA inclus, reprezentând versiunea 1.0 benzină cu o caroserie cu trei uşi. În cazul în care se doreşte o caroserie cu cinci uşi, aceasta are un preţ de pornire de 10.289 euro cu TVA inclus. Pentru alegerea unei transmisii robotizate MultiMode cu cinci trepte, clienţii trebuie să achite minimum 11.129 euro, potrivit listelor de preţuri publicate de reprezentanţii Toyota. Indiferent de transmisie, motorizarea standard este o unitate de 68 CP, care asigură un cuplu motor de 95 Nm la 4.300 rpm şi atinge puterea maximă la 6.000 rpm. Motorizarea de 1.33 litri încă nu este oferită în ţara noastră.
Toyota Aygo promite un consum de 4.1 litri/100 de km cu noul motor de un litru
Aygo are o masă cuprinsă între 855 şi 910 kilograme, fiind mai uşor decât precedesorul său. Caroseria are o lungime de 3.455 milimetri, o lăţime de 1.615 milimetri şi o înălţime de 1.460 milimetri. Ampatamentul este de 2.340 milimetri. Ecartamentul faţă este de 1.430 de milimetri, cu 10 milimetri mai mare decât cel al punţii spate. Consumul mixt al modelului este de 4.1 litri la sută, în timp ce emisiile de CO2 sunt de 95 de grame pe kilometru.Toyota Aygo - modelul mini japonez completează a doua generaţie de tripleţi
Inginerul-şef al lui Toyota Aygo: "Am dorit un design cât mai expresiv"
Toyota Aygo este produs în Cehia alături de Peugeot 108 şi Citroen C1 în cadrul uzinei TPCA din Kolin. A doua generaţie a modelului vine cu un design total nou, proaspăt şi agresiv, devenind cel mai arătos dintre cei trei fraţi. Noul Aygo se adreseză publicului "tânăr şi urban" fiind o maşină care iese din mulţime, spune designerul şef al acestui model, David Terai. Spre deosebire de generaţiile precedente ale celor trei modele, inginerii şi designerii s-au concentrat să le diferenţieze cât mai mult fără să ridice costurile la un nivel exorbitant. Cei de la Toyota au insistat pentru un parbriz cât mai înclinat, iar compromisul realizat împreună cu partenerii lor francezi este rezultatul pe care-l vedem cu toţii în imaginile de presă ale celor trei modele.
Toyota Aygo vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Toyota Aygo 1.0 MT5 X-Play |
69 | 4.1 | 14.2 | 10.289 |
Hyundai i10 1.0i MT5 Access |
66 | 4.7 | 14.9 | 11.850 |
Chevrolet Spark 1.0 68 CP LS |
68 | 5.1 | 15.5 | 8505 |
Volkswagen Up! 1.0 60 CP Take Up! |
60 | 4.5 | 14.4 | 8678 |
Skoda Citigo 1.0 60 CP Active |
60 | 4.5 | 14.4 | 8459 |
Kia Picanto 1.0 69 CP Base |
69 | 4.2 | 14.4 | 9448 |
Ford Ka 1.2 84 CP TE |
69 | 4.9 | 13.2 | 9550 |
Fiat Panda 1.2 69 CP Pop |
69 | 5.2 | 14.2 | 10.299 |
Fiat 500 1.2 69 CP Pop |
69 | 5.1 | 12.9 | 11.600 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Toyota
Probabil merg pe varianta ,,Incercarea moarte n-are,,.
Ie-te de grija ta nu mai pot aia de Hyundai, Toyota, Fiat! Cred ca daca-ti trecea prin memeaca mai mentionai si Citroen, Peugeot, Skoda si VW, dar probabil la tine in sat n-a ajuns inca niciun Up, Citigo, 107 sau C1. Ca sa nu-i mai mentionez si pe desteptii aia de la Mercedes care si-au permis sa conceapa Smart fara sa intrebe un baiat da baiat ca tine.
Cand naiba o sa invatati ca sunt oameni care-si permit mai mult decat o pisicuta cu numere de Bulgaria si care nu au nevoie de hardughii pentru ca nu au nevoie de masina ca sa-si care de la tara porcu', mielu' si zaibaru!
Oamenii cu bani nu merg cu așa ceva.
@mishazaitev
Țopârlane, să ne anunți când îți ei o trotinetă d-asta...Vrem să te vedem cum mergi cu ea prin ,,sat,, pe la noi, măi bogatule.
hai ma, oamenii cu bani merg cu asa ceva sau...altceva, cu orice altceva din ce vezi in tabel. Ca tie nu iti convin preturile e fix pix.
Uite, de exemplu, la pretul asta este si Logan. Ma intreb daca oamenii tai cu bani il prefera pe acesta ori un Aygo, Up, Ka ori 500.
Nu e vorba ca nu imi convin preturile fiindca nu mi-as lua niciodata asa ceva ptr. Romania(poate ptr. livrari pizza or fi bune) deci ,,e fix pix,, ptr.mine.
Prin natura meseriei nu exista foarte multe modele auto pe care sa nu le fi incercat in ultimii 15 ani (mai rar pe cele de peste 100.000 euro). Te intreb dintre modelele de import enumerate de tine cu preturile de baza din tabel si o compacta gen Mazda 3 ori C4/308 ce ai alege?
ce sa zic...ai dreptate. Ieri ma uitam la un C4 DS (e o bijuterie). Daca as fi pus in situatia de a alege ca singura masina M3, C4/308, da. Ca si scobitoare de oras un 500 :))
Prin sat pe la voi, n-am ce cauta cu o masina de acest gen. Cand vii in excursie la oras ma poti vedea cu una asemanatoare, insa. Vezi sa nu te-apuci za zgarai toate masinile mici de pe langa piata in care vinzi castraveti, doar pentru ca proprietarii lor nu au aceleasi gusturi rafinate ca tine!
iar acum cand vad piticania asta de ninja portocalie, parca imi da senzatia de masina din benzile desenate, e adevarat ca target-ul de clienti e ala care e, dar totusi, astia de la Toyota se pare c-au luat-o razna, rau de tot in directia asta
o instalatie de pom si era completa
In al doilea rand,configureaza un Hyundai,o Toyota sau o alta masina de la un producator serios sa vezi cu ce dotari vine standard si apoi configureaza o panarama de Skoda sa-ti ceara bani si pe scrumiera.