Din punct de vedere estetic, Auris Touring Sports împrumută partea frontală a versiunii hatchback, în timp ce posteriorul este diferit, fiind echipat cu un hayon mai lung, care asigură un acces mai bun la suprafaţa de încărcare. Modelul prezintă şi un set de bare longitudinale pe plafon, pentru a permite amararea unui portbagaj suplimentar.
Opţional, clienţii pot comanda un plafon panoramic de 1.563 milimetri lungime şi 960 milimetri lăţime, numit Skyview. Pe lângă versiunea hibridă, disponibilă de la 23.357 euro cu TVA inclus, gama de motorizări include două diesel-uri şi două propulsoare pe benzină. Pe lângă motorizarea entry-level de 99 CP, Toyota oferă şi un motor pe benzină de 1.6 litri şi 132 CP, echipat cu tehnologia Valvematic de distribuţie variabilă. Aceasta este disponibilă şi în compania unei transmisii Multidrive S, cu variaţie continuă. Cel mai mic diesel din gamă, un 1.4 D-4D, livrează 90 CP şi 205 Nm, iar preţul său de listă este de 18.827 euro cu TVA inclus în compania nivelului de echipare Terra. Diesel-ul de top , un D-4D de 2.0 litri şi 124 CP, are un cuplu maxim de 310 Nm între 1.600 şi 2.400 rpm şi pleacă de la 22.117 euro cu TVA inclus. Pentru moment, cei de la Toyota derulează o promoţie pentru Auris Touring Sports, în cadrul căruia versiunea de bază pleacă del a 14.967 euro cu TVA inclus.
Toyota Auris Touring Sports vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Toyota Auris Touring Sports 1.33 Dual VVT-i MT6 Terra |
99 | 5.6 | 13.2 | 16.967 |
Renault Megane Sport Tourer 1.6 16v Expression |
110 | 6.9 | 10.8 | 15.900 |
Ford Focus Wagon 1.0 EcoBoost Trend |
100 | 4.9 | 12.7 | 16.900 |
Kia Cee'd Sporty Wagon 1.4 CVVT Best |
100 | 6.1 | 13.5 | 15.593 |
Opel Astra Sports Tourer 1.4 100 CP Enjoy S/S |
100 | 5.7 | 14.5 | 17.695 |
Skoda Octavia Combi 1.2 TSI MT5 Active |
105 | 5.1 | 10.5 | 15.806 |
Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI MT6 Trendline |
105 | 5.0 | 9.7 | 16.953 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Toyota
Schimbati formularea ca e rusinoasa tare de tot.
Nivelul de putere si cuplu era competitiv acum 15 ani.
Acum e jenant.
Sunt motoare aspirate pe benzina de 1.6 care au putere mai mare decat "supraalimentatul" asta de 2 litri.
Mai umilitor e ca sunt si motoare de 1 litru care scot puterea asta.
@alex... de top in oferta acestui model. Iar motoarele de 1L scot puterea asta dar nu cuplul care e putin peste jumatatea unui D4D de 2L
Asta inainte sa intreb de ce nu ati adaugat si noul Logan break Laureate 0.9 TCe care costa 10.900 si e muuuult mai fisneata...
Iar service-urile japonezelor si sud-coreenelor sunt printre cele mai ,,ieftine".
@alex, nu compara benzinarele cu diesel , fiindca este o alta mancarica de fasole.
Greseala e ca ziceti ca motoarele europene consuma mai putin , iar masinile nipone consuma mult - E O VORBA GOALA!!! ( explic la finalul comentariului).
Europenii pun motoare mai mici, turbo doar ca sa reduca din masa .Atunci cind instalezi un turbocompresor, motorul primeste o cantitate de oxigen in PLUS, asta AUTOMAT necesita BENZINA mai multa din cauza ca la un motor pe benzina, raportul aer/combustibil trebuie sa ramina 14.7:1 .Asa ca Motoarele TURBO, sufera de Turbo Lag, chiar daca are un sistem "Anti-Lag" si e Bi-turbo, oricum Lag-ul ala exista, in timp ce un motor mai mare, natural aspirat NU SUFERA de LAG, ba mai mult ca atit, poate avea acelasi consum ca si motorul cu volum mic, dar supraalimentat.
-> 2.0 D-4D 124cp - cuplu motor: 310Nm;
-> 2.0 TDI 140cp - cuplu motor: 320Nm;
Deci, in niciun caz nu se poate vorbi despre faptul ca "acest Auris SW are mult mai mult cuplu".
Era vorba de cuplu/CP/masa vs cuplu/CP/ masa .Ai priceput ?????
Mai baga o fisa.....
Ma cheama Ivanof Dumitru Marian, asta ca sa stii, deci lasa prostiile nu stiu despre ce vorbesti.
In al doilea rand este simplu. Pai, la acelasi litru, raportu putere/cuplu clar ca poate fi modificat!!! Daca maresti cursa pistonului, si micsorezi diametrul (pentru a ramane la acelasi volum) cresti cuplul si scazi puterea, daca faci invers, invers vei primi!! Eu nu am zis nimic in legatura cu asta.
Mesaju meu global a fost ca, NU VA UITATI CA MOTORU ARE VOLUM MAI MIC DAR PUTERE MAI MARE, asta e usor de realizat....IAR CEEA CE NUMESC EU PERFORMANTA, e sa obtii FORȚĂ, dar consumul sa nu creasca, ceea ce e greu de realizat, fiindca puterea se ia din combustibil ars. (La diesel asta e posibil)
DACA IN CAZ ZICI CA VORBESC AIUREA: Presupunem ca ceea ce zic yo, e total absurd.Inseamna ca contrazici legile fizicii nenica. Si esti penibil.Bunnn.
UN PIC DE FIZICA:
Puterea = Lucrul mecanic/timp => pentru a creste putere, trebuie sa obtinem un lucru mecanic mai mare pe unitatea de timp => Pentru a face asta, ne trebuie energie mai multa =>Pentru a obtine energie mai multa SUNTEM NEVOITI sa ardem MAI MULT CARBURANT !!!!
Concluzie: Pentru a scoate MULTI CAI din motor, ii crestem consumu, si voila!!!
Mie personal nu-mi plac masinile care "doar arata". Eu nu respect fațada, pina nu vad motorul, cat de longeviv este.
Dar tu ai auzit de 1000-2000CP ai auzit? De Hot Rod-uri street-legal ai auzit?
Si presupun ca mi-ai spune:" da alea maninca benzina" , iar eu intreb:" ai auzit de MDS sau putere variabila?"
Liber se instaleaza un ambreiaj pe compresor, iar injectoarele duble se dezactiveaza, si injectia dubla brusc dispare, suspensia e adaptiva, si na - masina de oras : breack de 5 metri lungime, 2 in latime, 2 usi si 5 locuri + portbagaj de 500 litri. Understand ??
patethic.......pfffff !
Insa baieti, voi uitati ceva in toata povestea asta: factorul uman ! Cine isi ia Toyota nu este interesat de cai putere si cuplu si ce turbine mai vreti voi ! Am prieteni super incantati de motorul 1.4 diesel de 90 CP de la Toyota. Deci teoria si caii putere nu sunt luati mereu in consideratie.
Cat despre varianta hibrida isi dau atatia cu parerea, asa cum au facut-o si despre Prius. Asta nu i-a impiedicat pe japonezi sa vanda peste 5 milioane unitati.
Concluzia ar fi ca degeaba va certati si va agitati voi pe aici legat de motoare si cuplu si cai putere... Haideti sa vedem cine vinde cel mai bine pana la sfarsitul anului, dupa asta vedem care masini si motoare sunt preferate :)
avantajul unei astfel de abordari e ca masina e mai fiabila.
Daca cascam bine ochii la ce zic studiile de satisfactie ale clientilor in ultimii 10 ani, concluzia e una simpla: japonezele, "asa urate si cu motoare vechi", sunt preferatele germanilor. Pana si raportul TUV arata ca Toyotele sunt mai fiabile decat VW, Ford si ce mai vreti voi.
Deci ??? Ce incercati voi sa dovediti, nu tine nici macar in Germania, patria mama a celor mai "tari" marci din lume.
Ia incercati sa vedeti cati dealeri Toyota gasiti pe o raza de 30 KM in jurul marilor orase germane. Vreo 10-15 ? Ce cauta ei in tara celor mai bune masini cu cele mai bune motoare ?
numa' bine!!!