La începutul acestui an, Teslounge, o companie specializată în finanțare auto, a deschis în România un showroom dedicat exclusiv modelelor Tesla.
Acum, însuși producătorul american de automobile a anunțat lansarea unui Design Studio online în țara noastră. Prin intermediul acestuia, clienții pot configura și comanda Model X, Model 3 și Model S.
În plus, Tesla va deschide un service în București, în cursul acestui an. Mai mult, americanii au deja două stații Supercharger în România, la București și Timișoara, iar pe viitor vor mai deschide alte trei stații suplimentare.
Revenind la Tesla Model S, sedanul 100% electric este disponibil în trei versiuni: Long Range, Plaid și Plaid +.
MOTOR |
PUTERE |
Tesla Model S | |||
PREŢ (€ cu TVA) |
Autonomie (km) | Performanțe (0-100 km/h) |
Preț cu TVA și stimulent Rabla Plus disponibil, incluzând taxă pentru destinație și întocmirea documentelor, în valoare de 980 EUR | ||
Dual Motor |
670 CP |
89.990 | 663 | 3.2 s | 81.970 |
Tri Motor Baterie 95 kWh |
1.033 CP |
119.990 | 628 | 2.1 s | 111.970 |
Tri Motor Baterie 120 kWh |
1.100+ CP |
149.990 | 837 | <2.1s | 141.970 |
Cel mai accesibil Model S pornește în România de la 89.990 de euro. electrice (tracțiune integrală), atinge 100 de km/h în 3.2 secunde, are o viteză maximă de 250 km/h, iar autonomia estimată de producător este de 663 kilometri. Acumulatorul are o capacitate de 95 kWh.
Versiunea Long Range, căci despre ea este vorba, este echipată cu două motoareModelele Tesla pot fi achiziționate și prin intermediul programului Rabla. În acest caz, prețul unui Model S Long Range este de 81.970 de euro.
La o stație Supercharger de 250 kW, trebuie să aștepți 15 minute pentru o autonomie de 322 de kilometri.
Paleta de culori include cinci nuanțe: Alb Pearl (standard), Negru Solid, Argintiu Midnight Metallic, Albastru Deep Metallic și Roșu Multi-Coat. Clienții au la dispoziție două variante de jante: cu diametrul de 19 inch (standard) și de 21 de inch.
Funcția Autopilot este opțională și costă 3.800 de euro. Aceasta include navigarea cu Autopilot, schimbarea automată a benzii, parcare automată și Summon.
Pentru Full Self-Driving trebuie să plătești în plus 7.500 de euro.
Aceasta include toate funcțiile Autopilotului de bază și ale Autopilotului avansat, iar pe viitor Model S va putea fi comandat și cu un sistem de conducere automată pe străzile din oraș.Livrările pentru Tesla Model S vor începe în al patrulea trimestru al acestui an, sau în prima parte a anului viitor.
Tesla Model S vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
AUTONOMIE (km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Tesla Model S Long Range |
670 | 663 | 3.2 | 89.990 |
Porsche Taycan |
408 | 431 | 5.4 | 88.412 |
Audi e-tron GT 60 quattro |
476 | 487 | 4.1 | 101.453 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Tesla
Oricum, în regim SH va fi mult mai valoroasă (sentimental) şi, totodată, va constitui un chilipir (care le va stârni oroare samsarilor şi, implicit, lui coca&piţ).
Plus că televizorul din bord n-are gaică de pus pe perete-n casă, iar la dilăr mi-au zis că Elon poate să-mi dea VOTA (Verboten-Over-The-Air) dacă-i răspund ceva nasol pe Twitter.
Acu serios, tot nu mă dumiresc de ce trebuie să subvenționez cu 10K € din taxe (nu doar eu, ci și băbuțele paupere) diverși pseudo-ecologiști care pot cheltui +80 de mii pe așa ceva?!
Vai, dar cum asa, la acelasi pret sau mai mic decat Porsche sau Audi sa aiba performante mai bune???
Acum inteleg si de ce ii pun germanii bete in roate pentru deschiderea noii fabrici.
Germanii au rasturnat si Loganul ca era o optiune mult mai buna ca un VAG sh obosit, dar masina noua cu garantie.
Hai ca m-am suparat si eu pe Elon Musk ca are reduceri la masinile electrice.
Nu sunt suparat si pe BMW, Audi, Mercedes, ca astea sunt germane si e normal sa aiba reduceri si sa inchida Europa ochii la DIESELGATE :))
Nu te repezi cu riposta, că-mi fac singur autocritica: jos comunismul/putinismul/talibanismul ortodox!