Preţuri Suzuki SX4 S-Cross în România: start de la 16.300 euro

de Sebastian Toma
Miercuri, 28.08.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Suzuki a anunţat preţurile noului SX4 S-Cross pentru piaţa din România. Crossoverul compact pleacă de la 16.300 euro cu TVA inclus.

Esential 100 de milimetri reprezintă diferenţa de ampatament între vechiul şi noul Suzuki SX4.
Suzuki SX4 S-Cross, versiunea regândită a crossoverului japonez, este disponibilă şi pe piaţa din România. Crossoverul lansat la Salonul Auto de la Geneva în versiunea de serie şi inspirat din conceptul S-Cross este mai mare decât predecesorul său, trecând de la segmentul B la segmentul C şi având un set de rivali complet diferiţi de cei cu care se lupta vechiul purtător al numelui SX4, oferit în continuare spre vânzare, după cum ne arată lista de preţuri a celor de la Suzuki România. Versiunea entry-level pleacă de la 16.300 euro cu TVA inclus, preţ valabil pentru un SX4 S-Cross echipat cu motorul pe benzină de 1.6 litri, tracţiune faţă şi nivelul de echipare Start.

NOUL SUZUKI SX4 S-Cross
VECHIUL SUZUKI SX4
Lungime (mm) 4300 4135
Lăţime (mm) 1765 1755
Înălţime (mm) 1575 1565
Ampatament (mm) 2600 2500
Capacitate portbagaj (l) 430 270
Dimensiuni anvelope 205/60/R16
205/50/R17 
205/60/R16

În faţa competitorilor precum Nissan Qashqai, Mitsubishi ASX şi a multor altora, SX4 S-Cross se prezintă cu materiale superioare faţă de generaţia precedentă, un design proaspăt în segment şi cu două motoare de 1.6 litri. Atât motorizarea diesel, cât şi motorizarea alimentată cu benzină sunt disponibile în versiuni cu tracţiune faţă şi versiuni cu tracţiune integrală, iar o transmisie CVT este disponibilă pentru motorizările otto din oferta SX4 S-Cross.

Urmareste Automarket
Gama S-Cross are trei niveluri de echipare pe lângă Start, numite Comfort, Premium şi Elegance.
Sistemul de tracţiune integrală alături de care este oferit acest model include patru moduri de funcţionare: Auto, Sport, Snow şi Lock. În funcţie de nivelul de echipare ales, crossoverul poate fi comandat şi în compania unei trape panoramice din sticlă, constând din două panouri glisante de sticlă (unul în faţa celuilalt). Plafonul se extinde peste scaunele din faţă şi din spate, secţiunea în cauză având o lungime totală de 1.000 mm.

Suzuki SX4 S-Cross vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Suzuki SX-4 S-Cross
1.6 2WD Start
120 5.5 11 16.300
Kia Sportage
1.6 2wd Classic
135 6.8 11.1 17.298
Volkswagen Tiguan
1.4 TSI 122 CP Trend&Fun Bluemotion
122 6.5 10.9 23.646
Nissan Qashqai
1.6 117 CP Visia
117 6.2 11.9 17.990
Hyundai ix35
1.6 GDi 2WD Comfort
135 6.8 11.1 21.022
Mitsubishi ASX
1.6 Inform 2WD Di-D 4WD Invite
117 6.0 11.4 18.490
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Suzuki

Comentarii (13)

  • inexorabil
    Eu am mers de curand cu vechiul SX4...Doar suspensiile par mai rigide, in rest este o masina decenta, care, desi am rugat aici sa nu se mai apeleze la clasamente si comparatii statistice, isi cam surclaseaza concurenta in momentul de fata, nu? :D
    O singura remarca negativa as avea: bordul noului SX4 pare inspirat de la BMW...Sper sa fie doar o iluzie de-a mea!
    11 7
  • Foarte tare noul model: compact, frumos, cu spaţiu pentru pasageri şi bagaje iar tracţiunea integrală are nişte moduri cel puţin interesante.

    Bravo Suzuki! Motorul Diesel e produs tot de niponi sau este împrumutat din Peninsulă?
    14 8
  • E mai mica decat concurenta. Mai stramta la interior. Pretul reflecta acest lucru.
    14 2
  • Motorul diesel sper sa fie cel de la Fiat, 1.6 Mjet de 120cp, e cu mult peste cel din curtea Vag.
    18 19
  • @inexorabil: Mai degraba interiorul seamana cu Mitsubishi Space Star (cel nou)!
    Spatele este o combinatie nereusita intre Mitsubishi ASX si Nissan Qashqai (asta o fi rezultatul statisticilor), dar mai este si suportabil...
    7 3
  • @andrey11
    Fiat il iei de la groapa cu gunoi a industriei auto. Mai lasa-ne cu Fiat.
    22 20
  • Mda, m-am uitat pe site la ei a diesel. Motorul e 1.6 de 120 CP de la Fiat ce atinge cuplul max de 320 Nm la 3750 rot/min ( slăbut rău!!). Mai grav, vit max e de 175 km/ora si se atinge in 13 sec ( orice Dacia te întrece fără probleme). Știu, nu e mașina de liniute dar...mai bine nu. Era unul pe aici care lauda motorul asta si nu înțeleg de ce! Mai bine Vw, Mazda sau Toyota in segmentul asta.
    7 14
  • un bun motiv sa negociezi la modelul anterior care a fost foarte reusit: SX4 1.6 GLX 4WD ESP = 13.830 Euro

    @DG - nu ai citit bine, mai citeste inca o data:
    27. Putere maximă 120/3.750 (CP/rpm)
    28. Cuplu maxim 320/1.750 (Nm/rpm)
    7 3
  • Este o diferenta uriasa de pret intre vechiul SX 4 si acesta - principala dotare care lipseste la valoarea de 15-16000 eur fiind tractiunea integrala. Conform site-lui suziku si garda la sol este micsorata de la 19 cm la 16.5-17 cm.......ce sa mai, vechiul sx4, pe care inca il mai puteti cumpara, era intradevar lipsit de concurenta....cate masini de acest gen ofera 4x4 la 15 000 eur [este la oferta acum la 13800], garda la sol buna pt un crossover si dotari care la concurenta sunt pe lista de optionale. Dar asta e, se pare ce si celor de la Suzuki le plac banii :)
    9 1
  • Cea mai ieftina varianta 4x4 a noului SX4 este 19100 eur [pret promotional] ...poate este o greseala pe site-ul suzuki.ro dar ma indoiesc :)
    5 1
  • Zici ca e un facelift al lui Qashqai. Daca te uiti linia caroseriei pare aceiasi.
    4 0
  • BaditzaEx
    noul Sx4 pare mai degraba un crossover inaltat, vechiul fiind un SUV mai veritabil, alt minus pe care l-as vedea fiind aspectul fff banal si chiar nereusit, poate singurul plus sa fie motorizarea diesel ...in contrast Duster si nu zic de viitorul Duster arata exceptional ( exterior ) si banuiesc ca va fi si un mai bun off-roader
    7 1
  • Preturile au fost maricele si cand aparuse vechiul model, intre timp au scazut. Vad ca au pornit direct cu discount de 2000 E la toata gama, si cred ca asa vor si ramane mult timp. de la jumatatea masinii in sus, mie, personal, imi place ce au facut, inclusive interiorul, insa garda la sol modesta si rotile cu aceleasi dimensiuni ca la modelul vechi n-au nici o legatura cu restul masinii.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru