Noua generație Suzuki S-Cross poate fi comandată acum în România. SUV-ul nipon este disponibil exclusiv cu o motorizare pe benzină, de 1.4 litri, alăturată unui sistem micro-hibrid la 48 V. Sistemul de propulsie, care dezvoltă 129 CP și 325 Nm, vine alături de o transmisie manuală cu șase trepte, dar clienții au la dispoziție și o cutie automată cu același număr de rapoarte.
Noul S-Cross poate fi echipat atât cu o tracțiune față cât și cu una integrală Allgrip 4WD cu patru moduri de rulare selectabile.
Clienții pot alege unul dintre cele patru niveluri de echipare: Cool, Passion, Spirit și Luxus. Cel mai accesibil Suzuki S-Cross pornește în România de la 18.550 de euro. Dacă îl achiziționezi prin programul RABLA, prețul scade la 16.110 de euro.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL Suzuki S-Cross |
|||
PREŢ (€ cu TVA) |
cu Automată | cu 4x4 | cu Automată și 4x4 |
||
ECHIPARE Cool | |||||
1.4 micro-hibrid |
129 CP 325 Nm |
18.550 | - | - | - |
ECHIPARE Passion | |||||
1.4 micro-hibrid |
129 CP 325 Nm |
20.700 | 22.200 | 22.000 | 23.500 |
ECHIPARE Spirit |
|||||
1.4 micro-hibrid |
129 CP 325 Nm |
22.850 | 24.350 | 24.150 | 25.800 |
ECHIPARE Luxus |
|||||
1.4 micro-hibrid |
129 CP 325 Nm |
23.200 | 24.800 | 24.500 | 26.250 |
Echiparea de bază include, printre altele, jante cu diametrul de 17 inch, oglinzi exterioare încălzite, faruri și stopuri LED, lumini de zi cu LED, aer condiționat cu reglare manuală, instrumentar de bord cu display de 4.2 inch, ecran central de 7 inch, tapițerie din material textil și volan în trei spițe din Uretan.
Pe lista cu sisteme de siguranță regăsim sistem precum, cruise control adaptiv, avertizare depășire bandă de rulare, sistem de menținere a benzii, avertizare rulare oscilantă stânga-dreapta, sistem de recunoaștere a semnelor de circulație, cameră video de marșarier și funcție de asistare la frânare.
Noul Suzuki S-Cross vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Suzuki S-Cross 1.4 micro-hibrid |
129 | 5.3 | 9.5 | 18.550 |
Hyundai Tucson 1.6 T-GDi |
150 | 6.1 | 10.3 | 25.418 |
Mazda CX-30 2.0 SkyActiv G |
122 | 5.1 | 10.6 | 21.690 |
Nissan Qashqai 1.3 litri |
140 | 5.3 | 10.5 | 19.249 |
Opel Grandland facelift 1.2 turbo |
130 | 5.0 | 10.4 | 20.869 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Suzuki
Alea mai șmechere de la 36 mii euro, la care mai pui 4x4 dacă vrei. Greu de digerat.
La noi mergea băgată în tabel și Dacia Duster că e cam la fel de mare și de ieftină (sau scumpă)?
Este o masina de familie iar modelul anterior s-a comportat bine la testele celor de la km77.com:
https://www.youtube.com/watch?v=efKLzPsyLjY
Prin comparatie, Swift a reusit doar 1 km/h in plus la testul elanului fata de S-Cross, iar diferenta de garda la sol este cam de 5 cm. in minus pentru Swift.
Unii spun despre noul model ca este mai mult un facelift al vechiului model... posibil ca si noul S-Cross sa aiba un comportament bun in testele de manevrabilitate.
In echiparea de baza masina are si discuri de frana pe toate rotile, actionare electrica pentru toate geamurile, cotiera fata, priza de 12v in portbagajul cu o capacitate declarata de 430 litri.
Pai nu e CX5 vs Tucson?
Si Tucson, in varianta de baza nu are motorul 1.6 TGDI