Segmentul SUV-urilor mici continuă să se aglomereze. După ce am am făcut cunoștință recent cu Mazda CX-3 și Suzuki Vitara, piața din România are parte de un nou debut, venit tot din Asia. Este vorba despre SsangYong Tivoli, cel mai mic SUV al constructorului coreean, botezat după localitatea italiană aflată la 30 de kilometri de Roma.
Ssangyong Tivoli - imagini şi informaţii cu viitorul rival al lui Nissan Juke
Noul Tivoli își propune să cucerească publicul european și implicit pe cel din România cu două motorizări, diesel și benzină. Pare o rețetă copiată parcă după cea a lui Suzuki Vitara, pentru că este vorba despre unități diesel și și benzină cu aceeași capacitate, adică 1.6 litri. Motorul pe benzină livrează 128 de cai putere și 160 Nm, în vreme ce dieselul asigură 115 cai și 300 de Nm.
Ambele motorizări vor fi disponibile opțional și cu o transmisie automată cu șase rapoarte, care beneficiază de trei funcții: Eco, Power și Winter. Tot opțional, clienții pot avea la dispoziție și o tracțiune integrală AWD.
Ssangyong Tivoli: motorizări şi preţuri
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL Sssangyong Tivoli |
||
PREŢ (€ cu TVA) |
Cutie automată (+1500 euro) |
AWD 4x4 (+1700 euro) |
||
ECHIPARE STD | ||||
1.6i |
128 CP 160 Nm |
15.390 | 16.890 | 17.090 |
1.6d | 115 CP 300 Nm |
17.890 | 19.390 | 19.590 |
ECHIPARE STD Plus | ||||
1.6i |
128 CP 160 Nm |
15.990 | 17.490 | 17.690 |
1.6d | 115 CP 300 Nm |
18.490 | 19.990 | 20.190 |
ECHIPARE DLX | ||||
1.6i |
128 CP 160 Nm |
17.890 | 19.390 | 19.590 |
1.6d | 115 CP 300 Nm |
20.390 | 21.890 | 22.090 |
ECHIPARE DLX Plus | ||||
1.6i | 128 CP 160 Nm |
19.190 | 20.690 | 20.890 |
1.6d | 115 CP 300 Nm |
21.690 | 23.190 | 23.390 |
Prețurile noului Ssangyong Tivoli pornesc de la 15.390 de euro pe piața din România, în cazul versiunii pe benzină. Dieselul pleacă însă de la 17.890 de euro și poate ajunge până la 21.690 de euro. La aceste prețuri se mai adaugă opționale ca transmisia automată și tracțiunea integrală, cu un preț de 1500, respectiv 1700 de euro.
Sssangyong Tivoli vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Ssangyong Tivoli 1.6i 4x2 STD |
128 | 6.6 | n/a | 15.400 |
Nissan Juke 1.2 DIG-T 4x2 Accenta |
115 | 5.6 | 10.8 | 17.490 |
Peugeot 2008 1.6 VTi Active 4x2 |
120 | 5.9 | 9.5 | 16.052 |
Opel Mokka 1.6i start-stop Selection 2WD |
120 | 6.5 | 12.3 | 16.940 |
Jeep Renegade 1.6 E.torQ 110 CP 4x2 |
110 | 6 | 11.8 | 22.200 |
Mini Countryman 1.6 Cooper 4x2 |
122 | 5.9 | 10.4 | 24.118 |
Suzuki Vitara 1.6i 4x2 Cool |
120 | 5.3 | 11.5 | 14.100 |
Mazda CX-3 2.0 Skyactiv-G 4x2 Emotion |
120 | 5.9 | 9 | 15.290 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Pas: astept varianta pe galben !
Fata de Nissan juke,asta este Afrodita !
SsangYong a stat sub incidenta falimentului. Reteaua service e dubioasa si extrem de rarefiata+ca stau cu frica ca nu va mai exista deloc! De ce mi-as lua un Ssangyong- creatorul unor masini de pomina; printre cele mai rusinoase aparitii din intreaga industrie auto?
on topic: Arata mai bine decat Juke, insa nu-mi place partea frontala , prea seamana cu Kia Soul. In rest la asa pret, e un best buy.
marca dubioasa
tehnologie dzeu stie
mai bine suzuki mazda peugeot......toate sub pretul astora
sunt curios cata vor vinde in romania
Ssangyong Tivoli are design simplu, destul de putin studiat, low-cost.
Sa afirmi ca saracia asta ar fi avea un cuvant de spus in fata premiantului clasei, Nissan Juke, e idiotenie curata. Dar cum societatea romaneasca are tendinta de a face circ si a mediatiza nonvalori, nimic nu ma mai mira...Te incadrezi perfect !
in poza asta e chiar HIDOASA:
http://www.automarket.ro/stiri/preturi-ssangyong-tivoli-in-romania-suv-ul-de-clasa-mica-al-coreenilor-63413.html#/image-id/383805
poza 5...oribila!
Iar noul motor diesel de pe Rexton de 2.0 e creat in Austria... asta tot pentru cunoscatorul ce o ramas absorbit de TRADITIA Mercedes.
Ne tot plangem ca designul actualelor automobile este sters, pre sobru, prea xeroxat intre modelele aceluiasi concern sau intre marci...si cu toate acestea cand apare ceva nou dam cu piatra.
fara sa supar pe nimeni dintre cei de mai sus...voi indrazniti vreodata sa fiti altfel? sa incercati lucruri noi? cand mergeti intr-un concediu cu masina sa incercati drumuri necunoscute?
Dar asa, la 15-16 mii euro iti poti lua la discount un Juke care-l bate la cur din toate punctele de vedere. Plus ca arata mult mai turbat
Si Mercedes G Klass este produs numai in Austria de catre Steyr Puch (Magna Steyr in prezent). Si dupa cum vorbesti sunt convins ca habar nu ai in dezvoltarea cator masini s-au implicat baietii astia pana acum, fie ca e vorba de sisteme 4x4, fie ca e vorba de motoare.
Faptul ca un motor este produs in Austria este un motiv de lauda, nu unul de blamare.
Argumentul ca producatorul a fost aproape de faliment este si el unul absolut pueril. Stiti cat de aproape de faliment s-a aflat Citroen inainte de preluarea de catre Peugeot? Sau Land -Rover Jaguar pana sa-i cumpere Tata? Daca SAB a dat falimet inseamna ca nu a facut masini bune? Sa nu uitam ca marca aceasta vine dintr-o tara care are una dintre cele mai dezvoltate industrii auto. Cred ca ne lamentam degeaba.
Restul sunt discutii. Pana nu vom stii exact cum functioneaza tractiunea integrala, pana nu vor exista comparative, pana nu vom vedea efectiv cifre de vanzari, cred ca e prematur sa-i cantam prohodul.
Am avut dubii la inceput dar acu nu-mi pare rau
Este full ca dotari iar la cati bani am dat pe ea, o alta masina m-ar fi costat dublu
Merge foarte bine iar reviziile sunt ok la pret
Si asa cum spunea cineva mai sus coreeni sunt tari in masini