Unul dintre cele mai iubite modele din gama Skoda ajunge oficial și pe piața din România. Este vorba despre noua generație Superb, nava amiral din Mlada Boleslav, prezentată oficial în luna februarie, în cadrul unui eveniment oficial, la care am luat parte și noi
Noul Skoda Superb: 7 întrebări și răspunsuri
După ce am văzut mașina pe viu și la Salonul de la Geneva și chiar am făcut cunoștință cu fratele său break, Superb Combi, este timpul să vedem modelul de segment mediu și pe străzile din România. Skoda a publicat prețurile noului Superb și a anunțat deschisă lista de comenzi.
Socotelile încep de la 21.333 de euro cu TVA inclus, însă pot ajunge chiar și la 38.983 de euro pentru versiunea de top, animată de un motor de 280 de cai putere.
Pe piața din România, noul Superb va fi disponibil alături de o paletă largă de motorizări pe benzină: va exista un 1.4 TSI cu 125 și 150 de cai putere, un 1.8 TSI de 180 de cai putere și un 2.0 TSI de 220, respectiv 280 de cai putere. Pentru cei care preferă dieselul, lista de motoare se deschide cu 1.6 TDI de 120 de cai și continuă cu versiunile de 150 și 190 de cai putere ale lui 2.0 TDI.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL Skoda Superb |
|||
Cutie Manuală |
Cutie DSG | Manuală 4x4 |
Cutie DSG 4x4 |
||
ECHIPARE Active | |||||
1.4 TSI |
125 CP 200 Nm |
21.333 | |||
1.6 TDI | 120 CP 250Nm |
23.331 | |||
1.6 TDI | 120 CP 250 Nm |
25.083 | |||
ECHIPARE Ambition | |||||
1.4 TSI |
150 CP 250 Nm |
24.233 | |||
1.4 TSI | 150CP 250 Nm |
25.983 | |||
1.4 TSI | 150 CP 250 Nm |
25.983 | |||
1.6 TDI | 120 CP 250 Nm |
25.232 | |||
1.6 TDI | 120 CP 250 Nm |
26.982 | |||
2.0 TDI | 150 CP 340 Nm |
26.333 | |||
2.0 TDI | 150 CP 340Nm |
28.083 | |||
2.0 TDI | 150 CP 340 Nm |
28.083 | |||
2.0 TDI | 190 CP 400 Nm |
27.832 | |||
2.0 TDI | 190CP 400 Nm |
29.582 | |||
2.0 TDI | 190 CP 400 Nm |
31.332 | |||
ECHIPARE Style | |||||
1.8 TSI | 180 CP 320 Nm |
29.132 | |||
1.8 TSI | 180 CP 320 Nm |
30.882 | |||
2.0 TSI | 220 CP 350 Nm |
32.382 | |||
2.0 TSI | 280 CP 350 Nm |
36.133 | |||
2.0 TDI | 150 CP 340 Nm |
29.932 | |||
2.0 TDI |
150 CP 340 Nm |
31.682 | |||
2.0 TDI |
150 CP 340 Nm |
31.682 | |||
2.0 TDI |
190 CP 400 Nm |
31.433 | |||
2.0 TDI |
190 CP 400 Nm |
33.182 | |||
2.0 TDI |
190 CP 400 Nm |
34.932 | |||
ECHIPARE Laurin&Klement | |||||
2.0 TSI |
280 CP 350 Nm |
38.983 | |||
2.0 TDI |
190 CP 400 Nm |
34.282 | |||
2.0 TDI |
190 CP 400 Nm |
36.033 | |||
2.0 TDI |
190 CP 400 Nm |
37.783 |
SKODA SUPERB vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Skoda Superb 2.0 TDI Man 6 trepte Ambition |
150 | 4 | 8.8 | 26.333 |
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend |
150 | 4.4 | 9.3 | 25.550 |
Opel Insignia 2.0 CDTI Edition |
142 | 3.7 | 10.5 | 25.465 |
Peugeot 508 2.0 HDi Active |
140 | 4.4 | 9.8 | 25.499 |
Mazda6 2.2 SkyActiv-D Challenge |
150 | 3.9 | 9.1 | 26.390 |
Volkswagen Passat 2.0 TDI Comfortline |
150 | 4.1 | 8.7 | 27.653 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
125 CP, sub 10 secunde 0-100 km/h, vit. max. 208 km/h. Juta-te ca masina asta e submotorizata.
Mazda 6 cu 2.0 145 CP, ajunge la 100 km/h cu 0.3 secunde mai repede, adica insignifiant si totusi "ciudat" pentru 20 CP in plus si atinge aceiasi viteza maxima. Ideea este ca mazda 6 desi este mai usoara si are motor mai puternic, dinamica este la fel ca la Superb cu motor mai slab. Deci pur si simplu esti incredibil de batut in cap. In afara de masini japoneze nu sti nimic. Esti paralel cand vine vorba de masini. Dar tu te pricepi. ;)
Hai, "さようなら"!
Uitati un singurt lucru: Superb are pret de pornire mai mare decat Ford Mondeo, Opel Insignia, Peugeot 508 si Vw Passat! Parca era altfel la prima generatie. Si sincer, Skoda ar trebui sa ramana ce a fost: model accesibil, pret decent, dotari ok. Dar au sarit calul.
Oricum, felicitarile mele: din comentariile anterioare vad ca totusi au clientii lor.
Ai Superb la bani de Golf :)
Superb 1.4TSI 125 CP nu a''inovat'' si la capitolul gabarit - 1375KG/125CP= 11kg/CP
Mazda 6 1300kg/145CP= 8,9kg/CP , deci orice om normal isi da seama ce inseamna performante dinamice. Acum fuga la ampicilina. Ai calculat prost. Delirare placuta !`
Degeaba va contraziceti ”care e mai tare”, nu gresesti cu nici o masina din tabelul de mai sus, e doar o chestie de gusturi. Toate au plusuri si minusuri, dar parca ofertele din grupul VAG sunt mai echilibrate.
Plus ca mai conteaza si ce dotari exista la nivelul mediu...E o discutie mult prea lunga pentru a o face aici.
Uite aici Superb:
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=21806
Uite aici mazda 6:
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=18089
Deci faptul ca aceste masini ai aceiasi greutate si Mazda 6, desi are 20 CP in plus si un raport kg/CP mai bun, nu conteaza ca are aceiasi dinamica la fel cu o Skoda Superb cu motor mai slab si cu un raport kg/CP mai slab. Ori domnule, faptul ca Superb reuseste sa tina pasul cu o Mazda 6 mai puternica, inseamna PERFORMANTA. Daca reusea asta mult iubita ta Mazda 6 era perfect. Dar cum o reusesc nemtii, este o mizerie, o caruta cu motor si se va strica in primii 10000 de km....
Pacat de Mazda ca face niste masini deosebite, insa tu prin atitudinea ta le faci de ras.
Deci astept sa-mi arati unde ai gasit tu ca Superb 1.4 TSI 125 CP are 1375 kg. Chiar te rog.
Si mondeo are o promotie de lansare, pretul fiind de 23,400 Euro + un pachet de optionale de 2100 euro pe care ti-l ofera la 350 euro, practic cu 23,750 euro esti apropae de versiunea cea mai dotata.
Consumul declara la mondeo pe site-ul ford e 4,2 nu 4,4 ca aici.
Hai sa facem o comparatie... ca sa nu mai zic de designul lui mondeo.........
1375 kg cu tot cu masa soferului care-i estimata la 75 kg. Fara sofer are desigur 1300 kg. Datele sunt din brosura oficiala editata in limba engleza.
uite aici , scrie CLAR : 1.375kg
http://www.automarket.ro/masini-noi/skoda/superb-14-tsi-125cp-man-active-112665/specificatii.html
@croco : Pai daca Superb are 1375kg cu tot cu greutatea soferului de 75 kg estimata. Atunci Mazda 6 are 1225 kg fara greutatea soferului, deci NASOL pt SUPERB .
Baiete, controleaza-ti limbajul. Daca am fi fata-n fata ti-ai inghiti vorbele.
Automarket, rog insistent banarea mesajelor insultatoare. Reactia pustiului e total deplasata, nu l-am jignit/insultat.
https://www.youtube.com/watch?v=bS-omQzeSJc
Asadar, cum ''transmite'' M5-ul puterea la roti ?M5-ul mai are si sistem de ''launch'' , si tot prost e.
Stau si pierd minute bune sa selectez cele cate posturi bune in mormanul de aberatii infantile
Fata de anostul Superb, noul model de la Renault e chiar un lucru de finete