Prețuri Skoda Enyaq facelift în România: start de la 42.100 de euro

de Alexandru Monenciu
Vineri, 25.04.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Skoda Enyaq facelift poate fi comandată în România, atât în varianta de caroserie standard cât și în cea Coupe. Prețurile încep de la 42.101 euro, respectiv 44.651 euro, cu TVA inclus.

Skoda Enyaq a primit un facelift la începutul acestui an. Pe scurt, varianta actualizată aduce un design nou, autonomie mai mare, dar și mai multe dotări în standard.

Cel mai mare model cu zero emisii al producătorului din Mlada Boleslav a intrat deja pe linia de asamblare, iar acum poate fi comandat în România. Clienții de aici au la dispoziție ambele variante de carsoserie: Enyaq și Enyaq Coupe.

În ceea ce privește motorizările, Skoda propune trei variante: Enyaq 60 are un motor electric, 204 CP, baterie de 59 kWh și autonomie maximă de până la 433 de kilometri, sau 442 km pentru varianta Coupe. Următoarea este Enyaq 85, la fel, cu un motor electric, 286 CP de această dată, baterie de 77 kWh și 579 de kilometri autonomie (589 km pentru Enyaq Coupe).

Versiunea de top, Enyaq 85X, propune două motoare electrice, 286 CP, aceeași baterie de 77 kWh, 542 de kilometri autonomie pentru varianta standard de caroserie și 550 kilometri pentru cea Coupe.

Clienții din România pot opta și pentru nivelul de echipare Sportline, care vine, la rândul său, cu aceleași motorizări.

Cea mai accesibilă Skoda Enyaq facelift pornește, la noi în țară, de la 42.101 euro, cu TVA inclus.

Este vorba despre versiunea Enyaq 60. Dacă te gândești la un Enyaq Coupe, pregătește-te să scoți din buzunare de la 44.651 de euro în sus.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUA Skoda Enyaq facelift
NOUA Skoda Enyaq Coupe facelift
PREŢ
(€ cu TVA)
cu 4x4 PREŢ
(€ cu TVA)
 cu 4x4
ECHIPARE Standard
Enyaq 60 204 CP
310 Nm
42.101 - 44.651 -
Enyaq 85 286 CP
545 Nm
48.172 - 50.723 -
Enyaq 85X 286 CP
- Nm
- 50.824 - 53.374
ECHIPARE Sportline
Enyaq 60 204 CP
310 Nm
46.531 - 48.901 -
Enyaq 85 286 CP
545 Nm
52.165 - 54.714 -
Enyaq 85X 286 CP
- Nm
- 54.816 - 57.365

Pe lista de dotări standard regăsim, printre altele, jante de 19 inch, cablu de încărcare Mode 3, cameră video pentru mersul cu spatele, senzori de parcare față/spate, sistem de climatizare automat pe 3 zone și display central de 13 inch pentru sistemul multimedia.

Noua Skoda Enyaq facelift vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
AUTONOMIE
(km, WLTP) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Skoda Enyaq
Enyaq 60
204 433 8.1 42.101
Volkswagen ID.4
Pure
170 361 - 38.580
Renault Scenic E-Tech
-
170 430 - 39.900
Ford Explorer
Select
170 378 8.7 41.500
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Skoda

Comentarii (7)

  • Mult, mult prea scumpă pentru ce oferă
    2 4
  • Daca europenii ar beneficia de avantajele pietei libere, cum se tot lauda politicienii, aceste branduri de tepari ar disparea instant.
    Pentru ca europenii ar primi la pret corect vehicule mult mai avansate tehnologic la pret mult mai mic.
    Din pacate sistemul de tepari, previne acest lucru.
    Ma uit la modelele alea chinezesti care se vand acolo cu echivalentul a 15-20.000 euro, si in europa (inca dinainte de minciuna care a dus la suprataxare) cu 35-40.000 euro.
    Si cu suprataxarea de 50%, care e tot furt din buzunarul europeanului,, tot nu au cum sa fie vandute cu asa preturi.
    Protejam piata interna?! Atunci inchidem TOTUL.
    Dar totul, nu facem preferinte pe ochi frumosi. Suprataxam niste produse, dar altele nu. Daca tot protejam piata interna.
    1 4
  • Dacă o comparăm, strict ca preț vorbind, iese pe plus dacă o punem în balanță cu un ID3, ca bani e tot cam pe acolo, dar volum și spațiu mai mult, nu și autonomie. Pică bine și față de Kia Ev 6 cea cu bateria de 63 kw. Dar pierde categoric în fața unui Lexus Ux300 care pleacă de la 48.800.
    0 0
  • Cred ca ar trebui comparata cu ID4, caz în care iese și mai bine.
    0 0
  • Jian de la Calafat
    Facil de prognozat "volumele" pe care o sa le bifeze in vanzari prin Romania.
    ...Pe acelasi palier cu unitatile de Rolls Royce pe care le detine Tiriac la Otopeni.
    0 2
  • Jian de la Calafat
    Altceva ar fi fost daca era motorizarea 1.5 dci de la Renault. Lasa-i sa piara pe limba lor. sa nu zica ca nu l-am spus.
    0 0
  • Jian de la Calafat
    Aici la Bălăceanca e plin de 1.5dCi.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru