Seat Ibiza facelift a debutat la mijlocul lunii aprilie cu modificări de design, noutăți la interior și o gamă de motorizări compusă doar din propulsoare pe benzină.
Acum, modelul producătorului spaniol poate fi comandat și pe piața din România. Acesta este disponibil în patru niveluri de echipare: Reference, Style, Xcellence și FR. Totodată, clienții au la dispoziție trei motorizări cu puteri cuprinse între 95 și 150 cai putere.
Cel mai accesibil SEAT Ibiza facelift pornește la noi în țară de la 15.340 de euro. Acesta este echipat cu motorul de 1.0 litri, de 95 CP, alăturat unei transmisii manuale cu cinci trepte. Desigur, în nivelul de echipare Reference.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL Seat Ibiza facelift |
|
PREŢ (€ cu TVA) |
cu Automată | ||
ECHIPARE Reference | |||
1.0 TSI |
95 CP 175 Nm |
15.340 | - |
ECHIPARE Style | |||
1.0 TSI |
95 CP 175 Nm |
16.308 | - |
1.0 TSI |
110 CP 200 Nm |
- | 17.463 |
ECHIPARE Xcellence |
|||
1.0 TSI |
110 CP 200 Nm |
18.489 | 19.172 |
ECHIPARE FR |
|||
1.0 TSI |
110 CP 200 Nm |
18.253 | 19.002 |
1.5 TSI |
150 CP 250 Nm |
- | 20.437 |
Lista cu dotări standard include, printre altele, jante din oțel cu diametrul de 15 inch, tapițerie din material textil, faruri full LED "Eco", display central de 8.25 inch, aer condiționat cu reglare manuală și geamuri față acționate electric.
Printre sistemele de siguranță regăsim Front Assist, cu funcție de frânare automată în caz de urgență și avertizare prezență pietoni, Hill Hold, Lane Assist, limitator de viteză, monitorizare presiune pneuri și sistemul de frânare automată Multi Collision Brake.
Seat Ibiza facelift vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Seat Ibiza facelift 1.0 TSI |
95 | 4.5 | 10.9 | 15.340 |
Hyundai i20 facelift |
84 | - | 13.1 | 14.502 |
Volkswagen Polo facelift 1.0 TSI |
95 | 4.6 | 10.8 | 16.000 |
Skoda Fabia facelift 1.0 TSI |
95 | 4.6 | 10.7 | 13.921 |
Peugeot 208 1.2 Puretech |
75 | 4.1 | 13.2 | 14.520 |
Opel Corsa 1.2 Puretech |
75 | 4.1 | 13.2 | 13.561 |
Ford Fiesta 1.1 Fox |
75 | 4.6 | 14.9 | 14.650 |
Renault Clio |
90 | 5.0 | 12.1 | 14.080 |
Dacia Sandero |
90 | 4.8 | 11.7 | 11.050 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Seat
@AM : "puteri cuprinse între 95 și 110 cai putere" - pai vad ca este disponibil si 1.5 tsi/150 cai !
Plus uzată moral de nouă.
Nicio versiune plugin hibrid.... dau Seat cu poluarea cât pot de tare.... şi ne mai mirăm de ce UE i-au măsuri.
Pentru că dinozaurii europeni nu ar mişca un deget, în direcţia corectă.
Lăcomie e puţin spus.
Plictistor sau nu, un Ibiza 1.0 tsi tot ar fi mai eco fata de dieselul pe care il conduci.
Suzuki Swift ?? (e mai abordabil)
Toyota Yaris ??
Mazda 2 ??
Nissan Micra ??
Mitsubishi Space Star ?? (chit că nu se cumpără, e in ofertă)
KIA Rio ?? (pentru cunoscători)
Honda Jazz ?? (foarte bună, dar scumpă rău de tot)
Suzuki Swift ?? (e mai abordabil)
Toyota Yaris ??
Mazda 2 ??
Nissan Micra ??
Mitsubishi Space Star ?? (nu prea se cumpără dar e în ofertă)
Honda Jazz ?? (foarte bună dar scumpă rău)
KIA Rio ??(pentru cunoscători)
Să spunem lucrurilor pe nume:
- fumatul, chiar şi pasiv, ucide
- maşinile termice pe lângă poluarea care afectează sănătatea oamenilor, mai şi afectează clima
- pământul nu e plat
- gay sau nu, toţi au dreptul la.... aceleaşi drepturi
sunt aici, nu plec nicăieri.
Puteţi vota şi 1000 de voturi negative, nu îmi pasă.
PS apreciez orice vot pozitiv
Ce cuvinte folositi..ce verdicte dati in numele tuturor: "nu te suporta nimeni", "cel mai penibil om de pe acest site".
De unde stiti? Poate eu sunt cel mai penibil de pe acest site...caz in care voi ati fi niste frustrati mincinosi. Dar poate totusi nu sunteti, insa depinde doar de voi, de atitudinea si de limbajul vostru s-o confirmati sau infirmati.
El isi exprima parerea despre poluare si despre o masina si e treaba lui care este acea parere ..voi o faceti insa despre el. Asta spune totul despre VOI de fapt.
By the way, are dreptate cu Ibiza, un model mai re-re-re-rere-feceliftat ca Ibiza asta, care are acelasi aspect si feeling ca acu 20 de ani, cand aram eu in facultate, nu exista pe planeta. Pana si Golful si 911 care sunt emblema conservatorismului auto, tot au parcurs o evolutie concreta.
Ibiza asta e asa, cum sa zic, ceva impaiat pus in geam sa ia si pensia luna viitoare.