Renault Twizy Cargo, versiunea comercială a celui mai mic model al francezilor
După cum aţi putut observa, Twizy nu are geamuri laterale şi oferă doar două locuri. Portbagajul este împărţit în două, existând două spaţii de depozitare în spate, de 31 de litri şi de 55 de litri, care completează cele două torpedouri. În lista de dotări standard a modelului electric se numără airbag-ul frontal, frâne cu disc pe toate roţile, imobilizator electronic codat, centuri de siguranţă, sistem de dezaburire, tapiţerie rezistentă la apă şi pre-echipare radio. Lista de opţionale a lui Twizy numără dotări precum sistem de uşi cu deschidere verticală, jante din aliaj, plafon panoramic, senzori de parcare şi o gamă de elemente de personalizare.
Renault: "Ne bucurăm că alţi constructori lansează maşini electrice în Europa"
REPORTAJ: Test cu primele modele electrice Renault: Fluence ZE şi Kangoo ZE
Twizy se încarcă complet de la o priză standard, de 220V, în trei ore şi 30 de minute.
Autonomia sa este de 100 km în ciclul urban ECE-15 şi este certificată UTAC. Cablul de încărcare al vehiculului este montat în partea frontală şi este acoperit de un capac special, similar cu cel găsit la un automobil cu motor cu combustie internă pentru a acoperi gura de alimentare a rezervorului. Reprezentanţii Renault spun că Twizy este capabil să accelereze de la 0 la 45 km/h în şase secunde, performanţă echivalentă cu cea a unui scuter de 125 cmc pe o distanţă de 50 de metri. Importatorul Renault în România va derula mai multe acţiuni de prezentare a modelului Twizy în cadrul mai multor centre comerciale în decursul următoarelor două luni.TARIFE ÎNCHIRIERE ACUMULATORI RENAULT TWIZY
Tarif închiriere acumulator** (TVA inclus) | KM/an | 2.500 km | 5.000 km | 7.500 km | 10.000 km |
Durată Contract | |||||
>36 luni | 30 euro | 40 euro | 50 euro | 60 euro | |
24 luni | 65 euro | ||||
12 luni | 70 euro |
*rulaj minim de 2.500 de kilometri pe an, maxim 200.000 de kilometri în total. Perioada maximă de închiriere este de 84 de luni (7 ani)
**Asistenţă Rutieră inclusă în chirie
Via Renault
Scorpionul avea dreptate. Acuma nu 320d, dar un motor diesel de pana in 1.600 este mult mai bun.
nu toata lumea prefera o masina second, iar in multe tari aceste electrice inlocuiesc cu succes scuterele atat de necesare in traficul infernal din italia, spania, franta. acolo sunt destul de multe de astea deja.
sau in alte tari ca germania, elvetia, tarile nordice, mai mult cei cu venituri foarte modeste isi iau masini la mana a 2-a, dar de obicei si ei prefera maisini mai ieftine, dar noi, nu la mana a doua. si asta pentru ca se asteapta ca o masina pe care o cumpara va parcurge garantat 100-150 k km, si atunci nu merita luata una la mana a doua, care nu stii cand te lasa si pe unde ...
concluzia: unii vor prefera acest twizzy, altii un logan, altii un 320d nou, iar unii un 320d second. in functie de portofel si preferinte
....ca apa cu uleiul
Referitor la SH -urile "super full" ... cu un Twizy probabil nu ai avea acelasi succes la parasute ca si cu un "bemveu rosu, fa".
Totusi, daca lumea ar adopta in masa electricele, cred ca am trai si noi in orase mai putin poluate si probabil cu mai multe locuri de parcare (date fiind dimensiunile reduse). Sper sa aiba succes si la noi.
Ce-o fi asa de greu de inteles ca cine isi cumpara Twizy isi permite orice sh diesel insa nu si-l doreste si ca vrea Twizy just for fun si atat! O chestie de genul asta nu se adreseaza aluia care-si numara banii ca sa-si ia sh de 10 ani sau Logan varianta entry level, ci celui care are deja masina dar isi mai doreste un mijloc de transport care sa-i ofere si putina distractie nu doar transport.
Despre pret nu pot spunde decat ca este sensibil apropiat de cel al unui scuter mai acatari, deci nu este mare deloc avand in vedere ca ai si 4 roti si niste scaune mai confortabile si nici nu te ploua in cap.
Despre cei 2500 km/an, atrag atentia carcotasilor ca vorbim de o masinuta eminamente citadina, cu care te poti deplasa maxim jumatate de an. Daca avem in vedere strict drumul de acasa la job de la iesirea de la oricare iesire din Bucuresti si pana in centru, nu sunt mai mult de 20 de km, vom vedea ca o persoana care este in situatia aceasta se incadreaza in varianta minima de abonament pentru a folosi Twizy in cea mai calduroasa perioada a anului. Repet vorbim de situatia ipotetica in care perosana respectiva are de parcurs 40 de cm pe zi, 20 de zile lucratoaare. Daca la asta mai pui faptul ca ca pentru doar 10 euro in plus poti dubla acesti km si sa parcurgi 5000 de km pe an, vom vedea ca ne apropiem si chiar depasim poate numarul de km pe care multe motociclete din Romania il fac anual. Mergand 5000 de km pe an, haideti sa ne gandim in cat timp se fac cei 200 000?
Despre pretul chiriei. Repet, distractia are un pret, iar potentialul cumparator de Tiwizy nu castiga salariul mediu pe economie! Mai mult decat atat, Atata vreme cat amatorii de asemenea masini au o firma, factura este deductibila. Chiar daca nu ai firma dar castigi 3000 de euro pe luna sa platesti 50 de euro pentru ca sa te deplasezi amuzant, chiar nu e o suma. Sa fim seriosi reprezinta pretul unei mese de doua persoane la un restaurant mediu din capitala.
Prin urmare, cel caruia i se potriveste masina, o va lua cu siguranta.
dar sunt sigur ca exista o solutie, poate direct de la dealer, deoarece mi s-a parut ca aveau toate exact aceleasi geamuri. plexi de fapt
Bune comentarii. Din pacate romanii nostri "e" batrani si prind ideile
greu spre deloc.Nu au inteles ca marii constructori iau in seama tarile cu piata de desfacere pt asemenea produse si de asta le fac.
@altii
Romanica noastra din pacate pt noi nu exista pe lista lor decat acolo pe la "emergente". Masinile sunt concepute pt tari cu sosele moderne, pt oameni cu alt stil de viata decat cel romanesc...
Nu inteleg de ce romanu tot comenteaza ca aia nu e buna si aia nu e buna, ca aia nu au facut masinile pt voi. Treziti-va !
Sa va luati toti SHuri din Germania, cauciucuri la SH din Germania, haine la SH din Germania.......cautati si femei gonflabile la SH....
Ar fi bine sa fie cum spui. Din cate stiu eu, nu se produc cu geamuri. Poate se cumpara separat.
ideea e interesanta oricum...dar pt aia din vest.
Este clar ca "jucaria" asta este pentru cei cu foarte multi bani. Este pentru bogatani. Problema este ca acesti indivizi nu prea stiu ei cu ce se mananca asemenea "jucarii". Renault va avea foarte multa munca de promovare a lui Twizy. Le doresc succes. Recunosc ca Twizy este printre putinele Renault-uri care imi plac foarte mult.
Iar pretul pentru o electrica mi se parte foarte bun. Ma asteptam sa coste in Romania peste 10000 de euro lejer.
Eu vad aici o alternativa funky, life style, etc. iar tinta sunt indivizii cu un necesar ridicat de mobilitate in urban cu finante rezonabile dar pentru care o masina clasica numai reprezinta o forma de a-si declara statutul.
profilul cumparatorului damboviteano-pontic ar fi greu de identificat tinand cont de faptul ca oricum piata auto romaneasca e iesita din tipare.
Tartanul de care vorbeam e prea plin de sine sa se coboare atat de jos "sa o arda eco" si nici domnisoara simandicoasa nu se poate considera. Orice pitzi de la noi se vrea puternica femeie de afaceri, realizata cu gurita ei proprie asa cum smecherii ce incearca sa impresioneze o vor face in continuare dintr-un SUV. Daca e sa mai cobor nivelul finantelor ajungem la romanu' get-beget caruia dieselul i se pare raspunsul general valabil, SH-ul "e afacere domle" sau (si mai jos) "imi iau logan" nu minciuna de asta.
cum ziceam mai sus....concept al lumii civilizate intr-o tara a prejudecatilor
Ramane totusi o linie foarte subtire a celor care nici proprietari de SUVu' lu' mamica si taticu nu sunt, nici bisnita cu statul nu au facut si nici aurul nu si l-au produs cu gura pe "la" Italia. Din nefericire e o linie atat de subtire de potentiali clienti pentru Twizy incat as risca sa-i vad ca un fel de rabeli chiar din randul scuteristilor/motociclistilor mai pretentiosi.
PS....dezvolta ideea fecioarelor care vrei sa faca ceea ce scriu..poate iti sugerez un site de profil.
Ca sa avem portretul complet al ghertoiului pe care l-ati descris atat de bine, ar mai trebui adaugat ca, atunci cand isi scoate pitipoanca la cina in oras, acesta o duce cu sh-ul ala nemtesc la "Mec". Nu de alta, dar restaurantele mai de soi e scumpe si ai dreacu' fandositi nu le da voie sa intre in trening...(dezacorduri intentionate facute in spiritul portretului).
Cat despre patura aia de care vorbiti, desi nu este atat de vocala, ea nu-i chiar atat de subtire pe cat sustineti si pe cat ar vrea urangutanii a caror tipologie ati descris-o mai sus sa creada. Avand in vedere ca in marile orase s-au inmultit considerabil numarul masinilor de clasa mini, ca apar din ce in ce mai multi biciclisti, ca in centrele marilor orase maneaua aproape ca nu se mai aude, ca Radu Beligan joaca in Egoistul de cateva stagiuni bune, de doua ori pe saptamana, cu sala arhiplina, avand in vedere, pana la urma si aprecierea de care s-a bucurat comentariul dumneavoastra, putem spune ca civilizatia nu a piedut chiar toate sansele pe aceste meleaguri.
@misha...lasa la o parte pers. a II a din discutii :)
Promit sa incerc -::))
Ce cand va luati o lanterna platiti 10 ani taxe la ea?
Plus faptul ca nu are geamuri laterale. Pot sa imi inchipiu ca pe ploaie merg cu un sac de celofan pe mine sa nu ma ude, insa ce se intampla cu masina in interior? O sa putrezeasca tapiteria de la umezeala si o sa miroasa a sobolan mort.
Pacat de concept. Oricum masina a fost facuta de niste baieti din astia artisti nu de niste ingineri si stim noi cum saunt artistii...