Prețuri Renault Megane Sedan facelift în România: cea mai accesibilă versiune costă 16.800 de euro

de Florin Ardeleanu
Miercuri, 17.02.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Renault Megane Sedan facelift a debutat oficial pe piața din România. Începând cu jumătatea lunii martie, clienții vor putea opta pentru o nouă motorizare TCe de 1.0 litri.

Actuala generație Renault Megane a debutat în 2016, iar anul trecut, după mai bine de 200.000 de exemplare comercializate, a primit un facelift. Îmbunătățirile sunt mai degrabă minore.

Pentru exterior, francezii au pregătit faruri LED, un spoiler frontal nou, grilă restilizată care încorporează elemente cromate, jante cu diametrul de 16 sau 17 inch și șapte nuanțe, inclusiv Gri Highland.

La interior, sistemul multimedia Renault Easy Link are o interfață nouă, iar informațiile sunt afișate pe un display de 7 sau 9 inch. Ceasurile de bord digitale au un ecran TFT de 10 inch.

Renault Megane Sedan facelift poate fi comandat acum și în România, iar clienții pot alege unul dintre cele trei niveluri de echipare: Life, Zen și Intens.

Gama de motorizări include unități pe benzină și diesel cu până la 140 de cai putere. De asemenea, începând cu jumătatea lunii martie, propulsoarelor deja existente li se va alătura un agregat nou TCe de 1.0 litri și 114 cai putere.

MOTOR PUTERE
CUPLU
RENAULT MEGANE SEDAN facelift
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu Automată
ECHIPARE Life
1.0 TCe 114 GPF 114 CP
200 Nm
16.800 -
1.3 TCe 140 GPF 140 CP
240 Nm
17.500 -
1.5 Blue dCi 116 116 CP
260 Nm
18.800 -
ECHIPARE Zen
1.0 TCe 114 GPF 114 CP
200 Nm
17.900 -
1.3 TCe 140 GPF 140 CP
240 Nm
18.600 20.000
1.5 Blue dCi 116 116 CP
260 Nm
19.900 -
ECHIPARE Intens

1.3 TCe 140 GPF

140 CP
240 Nm
20.600 22.000
1.5 Blue dCi 116 116 CP
260 Nm
21.900 23.300

Cel mai accesibil Megane Sedan facelift are un motor TCe cu 114 CP, costă cel puțin 16.800 de euro cu TVA și vine cu nivelul de echipare Life.

Pe lista cu dotări standard regăsim farurile Pure LED Vision, lumini de semnalizare LED încastrate în oglinzile laterale, blocuri optice spate 3D LED, mânerele ușilor în culoarea caroseriei și funcțiile Eco Mode și Start & Stop.

Pentru un Megane Sedan facelift, echipat cu motor diesel Blue dCi 116, trebuie să scoți din buzunare de la 18.800 de euro în sus. Transmisia automată EDC este rezervată, în cazul lui, versiunii de top Intens și costă 23.300 de euro cu TVA.

Printre sistemele de asistență prezente la bord regăsim control de viteză adaptiv cu funcție Stop & Go, sistem de frânare de urgență activă, alertă de trafic din spate, alertă de somnolență și avertizare la unghi mort.

Noul RENAULT MEGANE SEDAN facelift vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
RENAULT MEGANE SEDAN
1.3 TCe Life
140 5.9 17.500
FORD FOCUS SEDAN
1.0 benzină EcoBoost
125 4.4 10.0 18.600
HONDA CIVIC SEDAN
1.5 iVTEC Turbo benzină
182 5.5 8.0 23.300
MAZDA3 SEDAN
2.0 SKYACTIV G benzină
122 4.9 10.4 20.390
TOYOTA COROLLA SEDAN
1.5 benzină
123 5.7 12.1 18.234
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Renault

Comentarii (22)

  • Am configurat un Megan 1.5 dci de 116 cai in cea mai scumpa echipare cu aproape toate optiunile,trapa,piele,etc. M-am oprit pe la 29 800 euro. Mult? Putin? La banii astia imi iau Civic de 190 cai full,imi iau Mazda 6 mai cheala,chiar Octavia bine echipata,Golf 8 ,de la Kia/Hyundai o groaza de modele mai performante si mai bine echipate. Ma rog,ce vreau eu sa scot in evidenta,astia de la Renault sunt nebuni?
    26 26
  • Catalin
    Daca Talisman e un fail total la vanzari,baietii de la Renault s-au gandit sa bage si Meganul care si asa se vindea cam prost,pe aceeasi linie moarta.Bravo,baieti,mariti preturile sa faceti profit,sa vedem cine va mai cumpara cotoarbele.
    24 16
  • Acum 2 ani masina asta se vindea prin programul RABLA pana in 12000 EURO,acum cu motor mai mic iese aproape 15000 EURO.Felicitari Renault!!!
    29 9
  • Civic-ul ala e tras de par acolo in tabelul cu competitia ,motorizarea lui e din alta clasa. Eu as fi introdus acolo mai bine noul Hyundai Elantra.
    15 4
  • Tica82
    Megane sedan ramane in continuare o masina clasica populara, foarte confortabila, spatioasa si placuta la calatorii, iar oferta prin raportul pret-echipare este greu de refuzat.
    18 27
  • @Mazda

    Compari un Megane maxim de dotat cu Octavia sau Golf 8 mai puțin dotate. Cum fac alții cu Dacia ca să arate că e scumpă.

    Am configurat și eu un Golf cam cu tot ce poți pune pe el (nu GTE, nu GTD, ci unul normal, 2.0 TDI 150 CP) și am ajuns la 39.000 euro. Deci cu 10.000 euro mai scump decât Megane-ul tău full. Oare Golf 8 e la așa mare distanță de Megane calitativ încât să merite 10.000 euro în plus? O fi mai bun, dar atât de bun încât să dai 10.000 euro în plus? Nu cred.

    Apoi am configurat și o Octavia cu tot ce poți pune pe ea (echiparea Style, deci nu PHEV sau RS - 2.0 TDI manuală, deci nu DSG și nu 4x4 căci alea erau și mai scumpe) și am ajuns la 40.600 euro, adică vreo 11.000 mai mult ca Megane-ul configurat de tine. Pun aceeași întrebare: e clar că Octavia e mai bună ca Megane, dar oare diferența dintre ele e așa mare încât să merite 11.000 euro? Nu cred.

    11.000 sunt bani. Cu ei torni fundația la o casă de 100 mp și mai și ridici un nivel.

    P.S. La DSG 2.0 mai pui 1700 euro, deci vreo 42.300, iar dacă vrei și 4x4 cred că poți ajunge și la 45.000. Pe o Octavia, da? Ce să zic, super :)
    39 11
  • @Tilica82
    Exact,oferta prin raport-pret pe care o are Renault-ul,face greu de refuzat: un Hyundai,o Kia, o Mazda,o Honda,o Skoda Octavia si chiar un Vw Passat la aceeasi echipare.
    13 15
  • Noul elantra cu toate dotarile 23.500, dar intr-adevar, motor 1.6 aspirat de 132 CP, cu CVT. O investitie mult mai buna..
    21 14
  • @Moldovan
    Am configurat si eu o Octavia cu ACELEASI optionale pe care le-am pus si pe Megan. Surpriza,a iesit Skoda mai ieftina cu cateva sute de euro + ca are o motorizare mai mare,mai buna,performanta si fiabila. La ce vanzari face Meganul in ultimul timp(200 000bucati in 5 ani),va chinuiti degeaba sa-i faceti reclama.Ps Sarma!
    13 23
  • @Mazda...reno a spus clar cu puțin timp in urma ca va creste prețurile cu 30%
    19 3
  • După apelativul primit, cel care mi-a răspuns e ”Danuț Alin Niță.” I-am ignorat complet jignirile (nici nu știu la ce se referă prin apelativul ăla oricum, probabil e un puști imatur de 12-13 ani), dar eu mă întreb cât va mai continua AM să permită jigniri pe site? Nu-i nicio problemă, dacă așa vreți, atunci mă retrag de pe site și vă las cu astfel de oameni dacă ăsta e nivelul de calitate pe care îl vreți pe site.
    20 2
  • Zic si eu
    @ @Moldovan,
    Amice, 200 mii sunt vanzarile de sedan, gama megan a vandut cca 800 mii in total, gasesti cifrele pe net.Octavia 2.0tdi 115 cp incepe de la €23500, Ambition, si daca vrei una cu piei si alte lucruri inutile, te apropii de 40 de mii. +10-11mii nu vei recupera niciodata la revanzare, este pretul pentru a te vedea vecinu'ca tu nu ai Reno
    9 6
  • @pipo

    Masina nu e o investitie, e un cost pe care unii oameni si-l permit iar altii mai putin, doar daca vrei sa faci bani de pe urma ei se poate numi investitie altfel...
    21 1
  • La momentul actual cel mai bun sedan raport calitate pret cred ca e elantra, chiar si cu motor aspirat dar adus in era in care traim. Oferta lor pentru varianta Exclusive, care include pilot adaptiv,ventilatie spate, ecran 10 inch bord, faruri led...si multe altele...e pe la 17.500 cu program hyundai si rabla...Un megane sedan intens de exemplu poate ajunge la pretul asta prin rabla si eventul niste reduceri de la dealer...altfel ii lipsesc din echipare multe optionale care la elantra sunt standard...
    8 10
  • @ Alex

    Da. Singurul lucru care nu îmi place la Elantra e grila frontală imensă. Aproape că îți cumperi o grilă care eventual vine însoțită de o mașină lipită de ea. În rest, arată bine și la exterior și la interior.
    11 2
  • @Alex : eu nu am scris nimic de vreo investitie, nu am pomenit cuvantul asta . Dar , asa cum ai completat si tu, pt. unele companii sau antreprenori poate fi o investitie.
    7 1
  • LUCCI LUCIANO
    Ieri am fost la reprezentanta si am configurat un Megane breack, cu o culoare fenomenala( zici ca e cupru), cu ecran tactil 1/2 , nu cel mare, scaune incalzite plus senzori de parcare fata -spate, motor 1.3 , 116 CP, echipare Zen in rest, cu Rabla si un discount de 2350, au ramas ...16.400 euro rest de plata.
    21 4
  • @zic si eu
    Amice,poti intelege un text pe care il citesti sau esti analfabet functional?
    "Actuala generație Renault Megane a debutat în 2016, iar anul trecut, după mai bine de 200.000 de exemplare comercializate"
    1 9
  • Candida Dragan
    @zicsieu. N-ai dreptate. Anul trecut c-a fost plandemie s-au vanut 70 000 bucati,pana in 2020 cam 145 000buc pe an,carsalesbase.com.Citeste tu inca o data.
    5 4
  • @15:16... dom” șef... lu Megane i se zice estate nicidecum breack
    6 3
  • @LUCCI LUCIANO chiar inspirată alegerea. Estate-ul e frumos și încăpător.
    3 7
  • Un camion e mult mai încăpător
    5 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru