La începutul anului, Renault a publicat primele imagini și detalii referitoare la Megane facelift. Modelul propune mici modificări exterioare, o serie de îmbunătățiri pentru interior și o gamă de motorizări care include și o variantă plug-in hybrid.
Acum, Renault a publicat lista de prețuri a lui Megane facelift pentru piața din România. Producătorul francez oferă pe piața din România patru versiuni de echipare: Life, Zen, Intens și RS Line.
În acest moment, cea mai accesibilă variantă va fi echipată cu motorul de 1.33 litri în versiune de 116 cai putere. Prețul de pornire comunicat de francezi este de 16.300 de euro.
A doua motorizare pe benzină disponibilă în gamă are tot 1.33 litri și oferă 140 de cai putere (disponibilă cu transmisie manuală sau automată). Cea mai puternică variantă a motorului turbo cu patru cilindri va livra 159 de cai putere și va fi oferită exclusiv cu o cutie automată EDC.
Vârful de gamă rămâne versiunea produsă de divizia de performanță RS. Indiferent de varianta aleasă (RS sau RS Trophy), motorul de 1.8 litri va dezvolta 300 de cai putere.
Cei care preferă o motorizare diesel pot alege unitatea de 1.5 litri Blue dCi în variante de 95 CP sau 116 CP.
Pentru moment, din oferta francezilor pentru piața din România lipsesc motorul pe benzină de un litru cu 100 de cai putere și sistemul de propulsie plug-in hybrid.
LISTĂ DE PREȚURI Renault Megane FACELIFT (HATCHBACK)
MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR
PUTERE
(CP)TRANSMISIE
Life
Zen
Intens
RS Line
RS
RS Trophy
1.33 litri benzină
4 cilindri116
Man6
16.300
17.350
-
-
-
-
1.33 litri benzină
4 cilindri140
Man6
Aut7-
-18.400
-20.250
21.60020.800
--
--
-
1.33 litri benzină
4 cilindri159
Aut7
-
-
-
23.000
-
-
1.8 litri benzină
4 cilindri300
Man6
Aut6-
--
--
--
-32.600
34.100-
36.850
1.5 litri diesel
4 cilindri95
Man6
17.950
19.050
-
-
-
-
1.5 litri diesel
4 cilindri116
Man6
Aut7-
19.600
20.95021.450
22.800-
23.350-
--
-
LISTĂ DE PREȚURI RENAULT MEGANE ESTATE FACELIFT | ||||||
MOTORIZĂRI |
NIVEL DE ECHIPARE (Preț în Euro, TVA inclus) |
|||||
MOTOR |
PUTERE (CP) |
TRANSMISIE | Life | Zen | Intens | RS Line |
1.33 litri benzină 4 cilindri |
116 | Man6 | 17.000 | 18.100 | - | - |
1.33 litri benzină 4 cilindri |
140 | Man6 | - | 19.100 | 20.950 | 21.500 |
1.33 litri benzină 4 cilindri |
159 | Man6 Aut7 |
- - |
- - |
21.800 23.150 |
- 23.700 |
1.5 litri diesel 4 cilindri |
95 | Man6 | 18.650 | 19.750 | - | - |
1.5 litri diesel 4 cilindri |
116 | Man6 Aut7 |
- - |
20.300 21.650 |
22.150 23.500 |
- 24.050 |
Versiunea de bază Life propune, printre altele, următoarele dotări: faruri cu LED Pure Vision, cruise control, oglinzi reglabile electric și încălzite, aer condiționat cu reglaj manual, geamuri față și spate cu acționare electrică, scaun pentru șofer cu reglaj pe înălțime, instrumentar de bord cu ecran de 4.2 inch, ecran central de 4.2 inch și jante din oțel de 16 inch.
Versiunea Zen plusează cu următoarele accesorii: volan îmbrăcat în piele și schimbător de viteze cu inserții cromate, cotieră centrală, scaun pentru șofer cu reglaj lombar și noua tapițerie textilă "Carbon Închis".
Varianta de echipare Intens va oferi și următoarele dotări: sistem pentru monitorizarea șoferului, proiectoare de ceață, frână de parcare asistată electrică, senzori de parcare față și spate, sistem Renault Multi-Sense, sistem de climatizare pe două zone cu senzor pentru calitatea aerului, sistem de acces și pornire fără cheie, ecran central de 7 inch, instrumentar de bord digital cu ecran de 7 inch, jante din aliaj de 16 inch.
Vârful de gamă RS Line va plus și cu următoarele echipamente: scaune față încălzite, scaune RS Line cu tetiere integrate, tapițerie textilă RS Line cu inserții și cusături de culoare roșie, jante din aliaj de 17 inch, spoilere specifice Renault Sport, oglinzi exterioare rabatabile electric și volan RS Line cu logo Renault Sport
RENAULT MEGANE FACELIFT VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚI*
PUTERE
(CP)CONSUM MIXT
(litri/100 km)ACCELERAȚIE 0-100
(secunde)PREȚ DE LISTĂ
(cu TVA)
Ford Focus
1.0 litri
Trend Edition125
5.5
10
19.000
Honda Civic
1.0 litri
Sport126
6.0
10.9
20.400
Hyundai i30
1.5 litri
Comfort110
6.1
12.3
18.332
Kia Ceed
1.0 litri
Best120
5.5
11.3
16.761
Mazda 3
2.0 litri
Standard122
6.2
10.4
19.890
Opel Astra
1.2 litri
Astra110
5.2
10.4
19.810
Peugeot 308 facelift
1.2 litri
Active110
n/a
10
18.256
Renault Megane
1.33 litri
Life116
5.7
10.6
16.300
Seat Leon
1.0 litri
Refference110
5.5
10.9
17.090
Skoda Scala
1.0 litri
Active95
5.3
10.9
14.435
Toyota Corolla Hatch
1.2 litri
Eco116
5.6
10.1
18.199
Volkswagen Golf
1.0 litri
Life110
5.3
10.2
19.224
*modele cu motorizări echivalente sau apropiate
sau asta e "oferta speciala" doar pt romania ?
offtopic: preturile la noile Sandero/S.stepway/Logan stie cineva cand se vor publica? Si comercializarea lor cand va incepe? Merci.
Acum trebuie sa ma decid intre unul cam slabut (95 CP) pentru cand calatorim toata familia si cu bagaje multe si altul prea puternic (150 CP) care sigur consuma mai mult decat aveam eu nevoie....hmmm.
Întotdeauna motorul mai puternic, mai ales pentru România
Consumul?.... uită de el, cât consumă, consumă, şi depinde mai mult de stilul de condus, decât de motor în sine
GTI nu vine de la celebra sigla, ci de la initialele mele :)
Totusi nu cred ca e pe Scala.
in plus fiabilitatea ( chiar daca vorbim de produs vw ) in plus data de cilindree si un cilindru in plus, se va simti daca iei masina pe termen lung
E o intreaga filozofie aici.
Partial, ai dreptate.
Scala este pe platforma MQB A0, pe care sunt bazate unele dintre modelele de segment B ale grupului (majoritatea, insa nu si actuala Fabia), pe cand modelele compacte Golf, Octavia, Leon sunt pe platforma MQB Evo.
Dar ca sa eliminam confuziile, Scala nu e pe platforma de Fabia, intrucat Fabia are vechea platforma din seria PQ, veche, dar inca foarte buna si robusta. Eu personal regret ca platforma asta urmeaza sa fie pensionata odata cu urmatoarea generatie de Fabia, pentru ca am avut pe mana prima generatie de Fabia cu aceeasi platforma, in mare masura, si care a fost un tanc, am fost tare multumit.
Pe de alta parte insa, ca dimensiuni interioare, exterioare, ampatament/ecartament, volum porbajag, Scala este incadrata perfect in cotele actuale ale clasei compacte.
Octavia, daca ar fi sa fie incadrata dupa platforma in clasa compacta, ar depasi cotele actuale ale clasei compacte prin dimensiuni si volume, care intra mai degraba in tipicul clasei urmatoare, clasa medie (D). La cata matahala este Octavia/Octavia Combi, nu prea are nimic de-a face cu ideea de "compact".
Intotdeauna Skoda a jucat oarecum intre clase. Pe noi care suntem mai pasionati si ne place sa analizam si sa incadram, treaba asta este un motiv de confuzie si discutii interminabile si contradictii. Cum putem oare incadra Skoda Superb la medie, cand ea, pe masurate, are spatiu interior chiar mai mare si decat clasa urmatoare, fiind la cote de clasa de lux (S-Class, A8, Seria 7). Asta doar ca sa dau un exemplu de filozofie a la Skoda, greu de incadrat undeva.
Dar pe cei care scot banul si cumpara, prea putin ii intereseaza incadrarea dupa clase si platforme, drept dovada ca Skoda este in cam orice clasa un best-buy.
Inca ceva: oare de fanul Skoda care a disparut de pe aici de ceva vreme se mai aude ceva? Vreun strigat disperat de ajutor din vreun colt de portbagaj de Octavia a mai auzit careva? :))
Ca sa nu fiu totusi total off-topic, sa zic si de Megane, ceva. Oferta actuala foarte buna, dupa cum spunea cineva mai sus. O masina extrem de reusita Megane, cu mult sub-apreciata, din pacate. Cei care au avut Megane, ajung sa constate cat de buna a fost masina abia dupa ce s-au despartit de ea. Am vazut mai multi recunoscand asta, aici pe forum. E si cazul meu, din pacate.
@automarket La RS EDC scrie 7 trepte. Cutia veche avea 6 trepte si din cate stiu nu s-a schimbat. Sigur este corect?
Cu șase trepte :) Am modificat în tabel. Mulțumim pentru observație.
Pana și cel de 1.0 turbo de 3 cilindri și 120 CP are independenta pe spate !