Renault a publicat primele imagini și informații despre noul Megane E-Tech Electric la începutul lunii septembrie. Acesta este primul model dintr-o nouă generație de vehicule cu emisii zero și oferă o autonomie de până la 470 de kilometri.
Acum aflăm cât costă hatchback-ul compact cu aer de crossover în România. Este disponibil în trei niveluri de echipare (Equilibre, Techno și Iconic), iar clienții au la dispoziție atât versiunea de 130 CP cât și pe cea de 220 CP.
De asemenea, Renault oferă în România ambele pachete de baterii: 40 kWh (300 km autonomie) și 60 kWh (470 km). Acumulatorii pot fi încărcați la prize obișnuite AC (la 7.4 kW ai nevoie de 8 ore pentru 400 km autonomie), sau la stații rapide cu până la 130 kW (30 de minute sunt suficiente pentru 300 de kilometri autonomie).
Cel mai accesibil Renault Megane E-Tech Electric pornește la noi în țară de la 32.900 de euro. Este vorba despre versiunea cu motor electric de 130 CP, baterie de 40 kWh și nivelul de echipare Equilibre.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL Renault Megane E-Tech Electric |
|
PREŢ (€ cu TVA) |
PREȚ (€ cu TVA + Programul Rabla și Rabla Plus) |
||
ECHIPARE Equilibre | |||
40 kWh, AC 7KW |
130 CP 250 Nm |
32.900 | 20.990 |
60 kWh, AC 7KW |
220 CP 300 Nm |
37.900 | 25.990 |
ECHIPARE Techno | |||
60 kWh, AC 7KW |
220 CP 300 Nm |
40.900 | 28.990 |
60 kWh, AC 22KW |
220 CP 300 Nm |
42.400 | 30.490 |
ECHIPARE Iconic |
|||
60 kWh, AC 22KW |
220 CP 300 Nm |
45.400 | 33.490 |
Acesta vine în standard cu faruri LED, jante din aliaj de 18 inch, senzori de ploaie, asistență pentru menținerea benzii de rulare, avertizare de coliziune frontală și cameră video spate.
Reprezentanții Renault România transmit că încă de la lansare va fi disponibilă o ofertă specială de credit "3 ani fără griji" de la 200 euro/lună (TVA inclus) cu pachet de întreținere și asistență rutieră incluse.
În România, comenzile vor fi deschise în februarie 2022.
Noul Renault Megane E-Tech Electric vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
AUTONOMIE (KM WLTP) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Renault Megane electric 40 kWh |
130 | 300 | - | 32.900 |
Volkswagen ID.3 58 kWh |
150 | 348 | 8.9 | 31.421 |
Nissan Leaf 40 kWh |
150 | 270 | 7.9 | 36.700 |
Hyundai Ioniq electric 40 kWh |
120 | 311 | 10.2 | 39.068 |
Citroen e-C4 |
136 | 357 | - | 40.500 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Renault
La fel, nu tocmai evoluatul Nissan Leaf ”te duce” cu 78 km mai departe cu aceiași 40 kWh.
A, să nu uit: SUCCESURI Renault ! :-)
După datele oficiale (WLTP - EV-DataBase), 311 km autonomie-s valabili pt Hyundai Ioniq EV, doar că bateria lui nu are 28 kWh ... ci tot 40 kWh (vreo 38 utilizabili.)
Iar Leaf-ul mere doar 270 km -- și nu 378 km, cu bateria de 40 kWh.
Atenție deci la neatenție !
Dar de cand are e-c4 100 kw baterie si 357 km range? :)) (motorul dezvolta 100kw, bateria 50 kwh).
tabelul ala e vai si amar :))
La francezi e însă 35.200 (cu 6.000 euro bonus) și la italieni 37.100 versiunea cea mai chelboasă.
Așa că eDrickk & Co sigur s-au așezat deja la coadă să-și tragă unu că e-pomana la noi e babană din taxele băbuțelor nevoiașe.
Până la urmă ori o încarci acasă ceva mai lent, ori rapid când nu eşti acasă, e ok
Există soluţii.
Să vedem scăderea preţurilor în următorii 10 ani.
Cel mai bun indicator pentru oricine vrea sa-si deschida ochii e ca dobitocii astia nu-s interesati "verde" e ca nu-s de acord cu sursele nucleare si hidro. Lupta impotriva lor.
Cine nu intelege ca astia nu vor nicio ecologie, repet, nu stie pe ce lume se afla. Ar trebui sa-si faca un control, si n-o spun in bataie de joc.
Se pare că scopul lor nu e să conducem mașini ecologice, ci să fie cât mai puțini cei care conduc. Ca în comunism când puțini aveau mașină.
A nu avea mașină înseamnă a avea libertatea de mișcare drastic micșorată. Prin urmare, un control mai ușor al populației.
Nu vedeți că ce se întâmplă de 2 ani, dar mai ales în ultimul an, nu mai are legătură cu sănătatea populației, ci cu controlul populației?
Numai la noi e obsesia cu masinile, ca suntem saraci si talpa europei, este? Atunci germanii, olandezii, belgienii, or fi si astia frustrati de comunismul din Est, sau? Germanii au peste 80 de mil de masini. Pana si noul nascut si octogenarii si centenarii, toti au masini, si aia care nu pot conduce, deci. Te pomenesti ca sunt si aia niste prosti care n-au inteles ce ai inteles tu: ca talpa e bună, sanatoasa, proletară si corecta, ca doar aia cu externalitatile sa-si permita. Ceilalti, Marș cu autobusul, transportul in comun!
Banuiesc ca iti doresti asa, in secret, sa ii vezi pe prostii fara externalitati cum se inghesuie pana le ies ochii din cap in autobuse pline, unii catarati pe scari, exact ca in anii cei mai negri ai comunismului, este? Este ca vrei sa te simti tu cu externalitatile tale superior, iti place in secret cand ii vezi pe cei fara posibilitati, sa stii ca le merge rau si tot mai rau, ca sa te simti tu bine cu posibilitatile tale, sa te umfli in pene cat esti tu de capabil si superior, cu fitzele tale. Jos fitzele pentru pulime. Smecherii si superiorii cu externalitatile aferente sa aiba fitze. Si, daca se poate, cat mai putini cu fitze. Cat mai multi cu talpa.
Ce nu pricepi tu si alte creaturi ca tine e ca astia care pun la cale toata mizeria recenta din jurul nostru nu se vor opri la cei cu talpa. Masurile alea o sa ii ajunga din urma si pe aia cu erxternalitatile aferente. Ce nu pricepeti voi, si sunteti o groaza, e ca astia nu se opresc niciodata. Niciodata nu le e deajuns. Odata ce i-ai dat tot ce-ai avut fiarei, sa nu crezi ca o sa fie recunoscatoare. O sa se uite urat la tine. Abia atunci o sa te prinzi ce fazan ai fost. Si o sa fie prea tarziu. :)
Plus ca sunt multi navetisti care nu au efectiv autobuz/microbuz si mai lucreaza si in schimburi si au nevoie de masina.
Dar ce sa intelegi tu, bafta la stat in statie, o sa trec pe langa tine cu dpf-ul dat jos si o sa iti fac cu mana.
pariezi prost deci si gandesti mic, am stat cumulat 10 ani in tari occidentale si chiar si in prezent merg des acolo si cu treburi si pt relax.
reluand o discutie anterioara cu tine, am sa-ti spun 2 lectii pe care le-am primit si eu, legat de ce spuneai tu cu "placerea individului" si grija de a nu deranja pe altii:
cand eram la biroul din anglia, am complimentat odata un coleg pentru parfumul pe care-l purta si ulterior, venind vorba despre cadouri si incercand sa aflu numele parfumului cu care se dadea, pentru ca ma interesa sa-l cumpar pt cineva dar si pentru mine, mi-a spus denumirea dar ca a renuntat sa-l poarte pentru ca o colega ii spusese odata ca miroase a ceva ciudat in biroul lor, iar el a intrebat-o apropiindu-se de ea, daca era cumva parfumul lui, iar ea a spus da - din momentul acela a renuntat sa-l mai poarte si l-am intrebat de ce?? doar pt ca i-a zis o singura colega din alti zeci? iar el m-a lamurit: daca doar o singura colega a fost deranjata nu inseamna ca nu mai sunt si altii, dar poate doar ea a avut curajul sa-si verbalizeze nemultumirea. mi-a spus ca asa este societatea lor, sunt crescuti in spiritul grijii si respectului pentru cei de langa, invata de mici sa fie "considerate", sa respecte temerile altora si sa inlature cauzele care ii afecteaza. pentru ca fiecare procedand asa, le este tuturor mai bine, apare acel "bine comun" pe care unii dintre romani il urasc pentru ca nu l-au experimentat si nu il inteleg si il confunda cu "binele" facut de ceausescu, atat e capacitatea lor de intelegere, foarte limitata.
a doua lectie, oarecum similara, am primit-o in danemarca, unde intr-o dimineata, vecinul de deasupra mea (un fel de bloc cu 2 nivele) m-a abordat intr-o dimineata sa-si ceara scuze insistent ca a lasat oblonul cu o seara inainte dupa ora 8 ...eu am incercat sa-l linistesc si nu intelegeam unde e problema si de ce tine sa se scuze in fata mea. mult dupa aceea, citind detaliile din contractul de inchiriere cu o alta ocazie, am vazut ca exista o regula interna, ca pentru a nu deranja vecinii, nu e voie sa actionezi obloanele exterioare dupa ora 8 seara. am ramas profund impresionat. nici macar nu a fost vreun apropo batut mie pentru ca eu nu am umblat niciodata la obloane, chiar si noaptea, imi placea sa dorm acolo cu lumina din alee intrandu-mi in camera. apoi, am observat ca omul chiar respecta la sange regula, in sensul ca in fiecare seara lasa oblonul mereu inainte de ora 8, probabil atunci a fost singura lui scapare si s-a simtit vinovat. iar daca nu s-ar fi simtit sa-si ceara scuze la mine, eu nici macar n-as fi bagat de seama rutina asta a lui, pentru ca nici macar nu m-a deranjat vreodata, nici macar nu stiam de existenta vreunei astfel de reguli. impresia mea e ca oamenii aia ar fi in stare sa ceara sa fie amendati daca uita cumva sa-si valideze biletul in tramvai, din simpla omisiune, nu pentru ca ar fi incercat sa calatoreasca fraudulos. o fi bine ca ei, o fi rau?? o fi buna societatea aia a lor? las pe altii sa-si zica opinia. a fost singura mea interactiune cu vecinul, in aproape 1 an cat am locuit acolo.
un trai decent, adica o masina, o casa, o familie, o vacanta
mai @Seriff, gandesti foarte foarte mic si iti pui singur limite daca la tine traiul decent incepe cu o masina si se continua cu o casa si o vacanta, printre care bagi si o "familie". familia si optiunile personale nu fac parte din traiul decent, sa stii.
ce-ai zice ca pentru un trai decent sa inlocuiesti bunurile materiale enumerate de tine cu: educatie, voluntariat, grija pentru ce te inconjoara, acumularea de experiente, impartasirea de experiente si cunostinte cu altii, cautarea performantei in tot ceea ce faci, corectitudinea si respectul pentru reguli in tot ceea ce faci, aratarea recunostintei si returnarea ulterioara a ajutorului catre societatea care te-a facut puternic - cam in ordinea asta...ce zici? se mai poate sau e deja prea tarziu pentru tine? sau ramai la parerea ca trage mai bine cu dpf-ul anulat?
te cunosc deja destul de bine, esti un om mic, limitat si marunt la caracter si stiu sigur ca nu-ti poti imagina un trai decent dincolo de materialism, pentru ca n-ai avut la viata ta - astea au fost vremurile si conditiile - si nu-ti poti depasi limitarea asta, dar tu cu cat iti intaresti singur-singurel aceasta limitare, cu atat mai mult vei resimti ca ai din ce in ce mai putin, ca nevoile iti sunt din ce in ce mai greu acoperite de bunuri materiale si frustrarea iti va fi tot mai mare. nu esti singur, la fel se intampla si lui PMC si altor ahtiati dupa materialism.
nu ar fi o problema daca nu ai tine mortis sa-si diseminezi filozofia ta defecta de viata si altora care poate acum sunt la inceput de drum si le tai aripile si potentialul de dezvoltare invatandu-i obsesia pentru lucruri materiale, boala asta de a detine obiecte si neglijand chiar esentialul unei vieti implinite, sau decente cum zici tu.
In rest numai comentarii de 2 bani despre o masina pe care multi o vad doar din exterior si la pret doar viseaza, oricum isi doresc dar nu recunosc pentru ca sunt saraci!
1.9 ALH pentru saraci! Doamne ajuta!