Renault România a anunțat miercuri startul comenzilor pentru Kadjar facelift, pe care l-a prezentat cu ocazia Salonului Auto de la Paris din toamnă anului trecut.
SUV-ul compact are o lungime de 4.489 milimetri, o lățime de 1.836 de milimetri și o înălțime de 1.607 de milimetri, în timp ce ampatamentul ajunge la 2.646 de milimetri.
Liniile de design sunt mai elegante și fluide, iar grila are acum o lățime mai mare și include inserții de crom. Bara de protecție a fost ușor restilizată, în timp ce blocurile optice păstrează semnătura luminilor de zi în forma literei C, însă încorporează acum și semnalizarea.
Printre noutăți se numără și două noi tipuri de jante de 17 inch și 19 inch, disponibile atât cu un design nou, cât și în 3 culori noi: Oural Green, Iron Blue și Highland Grey. Kadjar facelift are o gardă la sol de 200 de milimetri, în timp ce unghiul de atac este de 17 grade, iar cel de degajare la 25 de grade.
La interior, partea centrală a dashboardului este ocupată de un nou ecran multimedia touch cu diagonala de 7 inch, iar sistemul multimedia R-Link 2 include suport pentru Android Auto și Apple Car Play.
Gama de motorizări
Kadjar facelift este disponibil cu noul motor TCe de 1.3 litri cu 4 cilindri dezvoltat în cooperare cu Daimler, care a ajuns inclusiv pe Scenic, Captur și Megane. Acesta include filtru de particule și este disponibil în versiuni de 140 CP și 159 CP. Ambele versiuni pot fi comandate atât cu cutie de viteze manuală, cât și cu cutie de viteză automată EDC.
Între timp, motorul diesel dCi de 1.5 litri a trecut printr-o actualizare care include introducerea unui catalizator cu reducere catalitică selectivă (SCR).
Astfel, unitatea Blue dCi este disponibilă în versiune de 116 CP și cuplu de 260 Nm cu cutie de viteze manuală.Începând din al doilea trimestru al anului, pe piața din România va fi disponibilă și o versiune cu motor diesel Blue dCi de 1.7 litri și 150 CP, care poate fi achiziționată cu cutie de viteze manuală și sistem de tracțiune 4x4.
MOTORIZĂRI |
NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
||||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | Life | Zen | Intens |
1.33 TCe | Benzină 140 CP |
Man Aut |
18.600 | 20.200 21.700 |
23.450 24.950 |
1.33 TCe | Benzină 159 CP |
Man Aut |
- | 20.750 22.250 |
24.000 25.500 |
1.5 Blue dCi | Diesel 116 CP |
Man | 20.650 | 22.250 | 25.550 |
Echiparea standard Life include, printre altele, cruise control, asistență la frânarea de urgență, asistență la pornirea în rampă și blocuri optice spate LED. Între timp, nivelul de echipare Zen include și asistență la parcarea cu față și spatele, jante de aliaj de 17 inch sau aer condiționat cu reglare automată.
Echiparea de top este Intens, care beneficiază de schimbarea automată a luminilor de drum cu cele de întâlnire, faruri cu tehnologie Full LED, jante de aliaj de 18 inch, grila fata cu inserții cromate, scaune față încălzite, sistem multimedia R-Link R2 și sistem de sonorizare Bose.
RENAULT KADJAR FACELIFT vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Renault Kadjar 1.5 diesel, 4x2, Man, Life |
116 | 4.5 | 11.7 | 20.650 |
Ford Kuga 1.5 diesel, 4x2, Man6, Trend |
120 | 4.4 | 12.7 | 24.400 |
Nissan Qashqai 1.5 diesel, 4x2, Man6, Acenta |
114 | 3.8 | 11.9 | 20.770 |
Peugeot 3008 1.5 diesel, 4x2, Man6, Access |
130 | 4.2 | 11.9 | 22.805 |
Opel Grandland X 1.5 diesel, 4x2, Man6, Enjoy |
130 | 4.2 | 11.8 | 21.300 |
Skoda Karoq 1.6 diesel, 4x2, Man6 |
115 | 4.5 | 11.9 | 22.768 |
Seat Ateca 1.6 diesel, 4x2, Man6, Reference |
115 | 4.6 | 11.5 | 20.622 |
Volkswagen Tiguan 2.0 diesel, 4x2, Man6, Trendline |
150 | 4.7 | 10.9 | 24.568 |
Kia Sportage 1.6 diesel, 4x2, Man6, Plus |
115 | 4.7 | 11.8 | 20.382 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Alte modele concurente cu Kadjar sunt Volkswagen Tiguan, Hyundai Tucson și Honda CR-V. Totuși, Tiguan este disponibil cu un motor diesel mai puternic, de 150 CP, în timp ce Tucson poate fi comandat doar în versiune diesel 4x4.
De asemenea, CR-V nu este disponibil cu motor diesel.Via Renault
Poate ca erau de amintit si valorile de acceleratie si Vmax pentru cele doua motorizari Otto sperand ca acestea sunt cunoscute la aceasta ora.
De ce ?
Poate ca astfel reusiti sa distrageti atentia ,macar partial :-) prin performantele net superioare celor pentru care cifra cetanica a combustibilului a devenit un mit in Romania.
Daca aceste date nu-s inca disponibile ,mea culpa.