Renault Captur facelift a fost expus în premieră internațională în cadrul Salonului Auto de la Geneva din această primăvară. Acum, SUV-ul de segment B al producătorului din Hexagon este disponibil și pe piața din România.
Renault Captur facelift poate fi comandat în trei versiuni de echipare: Life, Zen și Intens. Gama de motorizări este compusă din două unități pe benzină și două diesel.
Fanii motoarelor pe benzină vor putea alege agregatul 0.9 TCe cu trei cilindri care produce 90 CP la 5.000 rpm și 140 Nm începând cu 2.250 rpm sau propulsorul 1.2 TCe de 120 CP și 205 Nm. Dacă îți plac motoarele diesel, francezii oferă propulsorul 1.5 dCi în varianta de 90 CP sau 110 CP.
Cel mai accesibil Renault Captur facelift pleacă de 13.100 de euro cu TVA. Pentru această sumă vei primi motorizarea pe benzină cu trei cilindri și nivelul de echipare Life.
Cel mai accesibil diesel pleacă de la 14.700 de euro cu TVA și oferă aceeași echipare Life împreună cu motorizarea dCi de 90 CP.Renault pune la dispoziție și o cutie EDC cu dublu ambreiaj. Aceasta poate fi comandată pe motorizarea 1.2 TCe sau 1.5 dCi de 90 CP.
MOTORIZĂRI | NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
||||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | Life | Zen | Intens |
0.9 TCe | 90 | Man5 | 13.100 | 14.250 | - |
1.2 TCe | 120 | Man6 | - | 14.950 | 16.650 |
EDC | - | 16.350 | 18.050 | ||
1.5 dCi |
90 | Man5 | 14.700 | 15.850 | 17.550 |
EDC | - | 17.250 | 18.950 | ||
110 | Man6 | - | 16.500 | 18.200 |
Versiunea de echipare Life oferă Start/Stop, cruise control și limitator de viteză, sistemul multimedia R&Go, sistemul de asistență la pornirea din rampă și oglinzi reglabile electric și încălzite. Versiunea de echipare Zen aduce proiectoare de ceață, jante din aliaj de 16 inchi, geamuri față și spate electrice cu impuls pentru cel al șoferului și un volan îmbrăcat în piele. Nivelul de echipare Intens oferă în plus caroserie bi-coloră, climatizare automată pe o singură zonă, senzori de parcare spate și cameră video pentru mersul cu spatele, senzor de ploaie și lumină și sistemul de navigație Media Nav Evo cu ecran tactil de 7 inchi.
RENAULT CAPTUR FACELIFT vs. concurența directă |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Renault Captur 1.5 dCi Zen |
110 | 3.8 | 11.4 | 16.500 |
Fiat 500X 1.6 Mjet Pop Star |
120 | 4.1 | 10.5 | 21.516 |
Ford Ecosport 1.5 TDCi Trend |
95 | 4.4 | 14 | 17.150 |
Honda HR-V 1.6 i-DTEC Elegance |
120 | 4 | 10.1 | 23.388 |
Mazda CX-3 1.5 SkyActiv-D Challenge |
105 | 4 | 10.1 | 19.490 |
Nissan Juke 1.5 dCi 110 Visia |
110 | 4 | 11.2 | 17.940 |
Opel Mokka X 1.6 CDTi Enjoy |
110 | 3.9 | 11.9 | 19.860 |
Peugeot 2008 1.6 BlueHDI Active |
120 | 3.7 | 9.6 | 19.008 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
La banii aia iei Mokka X 1.6 , sau un 2008 1.6 HDi (tot anul este la promotie 14000 sau chiar mai jos). Daca vrei neaparat Renault, iei un Sandero Stepway si ramai si cu 6000 de o excursie , renovat casa si ceva mobilier.
La varianta benzina/diesel,in echiparea Intense care are mai multe decat echivalentele de la Opel/Peugeot,te duci in 18000/19000.Daca mai pui maximul optionaleleor inseamana maxim 1000euro in plus.
De aici,scazi un 10-12%discount si cu o rabla,o sa vezi ca ramane sa dai cca.16000/17000euro maxim.
Ia tu ce configurator vrei de la cei 2 si nu numai si o sa vezi ca ceva similar sub 19000/20000 cu reducerile(daca dunt)facute nu iesi.
Ce zici,se merita atunci?