Preţuri Porsche Macan în România: start de la 64.600 euro

de Sebastian Toma
Joi, 28.11.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La doar o săptămână de la dezvelirea oficială, importatorul Porsche în România a publicat preţurile noului Macan. Fratele mai mic al lui Cayenne pleacă de la 64.593 euro cu TVA inclus pe piaţa din România.

Esential 9.2 litri la sută este consumul mixt al celei mai performante versiuni a lui Porsche Macan.
Porsche Macan este disponibil pentru comandă pe piaţa din România, cea mai ieftină versiune având un preţ de 64.593 euro cu TVA inclus. SUV-ul compact de la Porsche este disponibil în compania a trei motorizări, printre care şi un diesel de 3.0 litri, care îi conferă un nivel de putere situat între 258 şi 400 CP. La fel ca ca gama de motorizări, Porsche oferă trei opţiuni în materie de suspensii. În standard este oferită o suspensie multilink pentru puntea faţă şi o suspensie spate cu format trapezoidal, însă clienţii pot comanda fie pachetul de suspensii active PASM sau suspensiile pneumatice, unice în segment, acestea din urmă integrând sistemul PASM şi trei moduri de operare.

Macan a fost dezvelit la Salonul Auto de la Los Angeles în urmă cu o săptămână şi este fratele mai mic al lui Cayenne. Modelul are o lungime de 4.680 milimetri, o lăţime de 1.920 milimetri şi o înălţime de 1.620 milimetri.

În standard, toate versiunile lui Macan au tracţiune integrală permanentă şi o transmisie PDK cu şapte trepte. Macan este bazat pe platforma lui Audi Q5 şi este construit la fabrica din Leipzig. SUV-ul compact al celor de la Porsche promite să aducă cel mai bun comportament pe şosea din segmetn şi să ofere cele mai bune performanţe din istoria clasei SUV-urilor compacte premium.

Urmareste Automarket
Cea mai performantă versiune a lui Porsche Macan poartă sufixul Turbo şi are sub capotă un V6 cu două turbocompresoare.
Motorul de 3.6 litri dezvoltă 400 CP şi 550 Nm şi poate să-l ducă pe Macan Turbo de la 0 la 100 km/h în 4.8 secunde ameţitoare. Cu pachetul Sport Chrono, timpul 0-100 km/h al acestei versiuni scade la doar 4.6 secunde. Cea mai puternică versiune a lui Porsche Macan se mândreşte cu un consum mixt de 9.2 litri la sută în ciclul NEDC.

PORSCHE MACAN vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Porsche Macan
3.0 S Diesel
258 6.1 6.1 64.593
Audi SQ5
3.0 TDI 313 CP Tiptronic quattro
313 7.2 5.1 61.680
BMW X3
3.0d 313 CP xDrive
313 6.1 5.8 55.490
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Porsche

Comentarii (14)

  • E aproape la fel de scump ca un Cayenne....diferente de cateva sute de euro. Probabil versiunea de 2 litri diesel cand o sa apara va pleca de la 50-52 de mii.
    18 10
  • @Scorpionul.negru

    Nu va fi o asemenea motorizare ca ltfel ar papa de viu Q5-ul.
    Cat despre comparatia cu Cayenne... depinde cat de mare vrei o masina. Iar Cayenne va avea o noua generatie din 2015 si se mai pot schimba datele problemei. Cayenne ataca segmentul de clientela care isi cumpara de obicei Range Rover / ML-GL, pe cand Macan se orienteaza catre clientii care isi cumparau Evoque. X3 si Q5 nu le-as vedea pe targetul asta de clienti. Cum niciodata Cayenne-ul nu a avut ca si concurenta Q7-le sau X5.
    9 14
  • @dumbravaandrei
    Am scris asa ca idee legat de pretul comparativ cu Cayenne. Normal ca sunt clase diferite. Macan face parte din categoria crossover iar Cayenne din catergoria SUV. Nu stiu daca ai vazut profilil meu...momentan detin un suv (Audi Q7) pe care vreau sa il vand si sa trec la corssover. Vrea sa fac un leasing sa cumpar noul Porsche Macan dar ideea era sa ma incadrez in limita a 60 de mii iar o versiune de 2 litri ma ajuta mult pt. ca era mai accesibil + ca nu sunt interesat de viteza...asa ca 190 cp cat ar fi avut 2-ul erau suficienti. Dorinta fiind mare nu e o problema 5 mii in plus. Il astept de cand l-au anuntat cu ceva ani in urma. Tin sa te contrazic cu motorizarea de 2 litri. Cei de la Porsche au anuntat si o versiune cu 4 cilindri in linie de 2 litri diesel. O vor introduce probabil peste un an de la aparitie.
    Sunt de acord cu tine ca Porsche Cayenne concureaza cu RRS, ML si CU X5 !!. NU cu GL !! GL e pt. alta categorie de clienti. Ar mai fi si Infiniti FX. Q7 nu este un concurent direct pt. Cayenne pt. ca e mai mare si face parte din acelasi grup VAG. Iar VAG va respecta mereu regula si anume Porsche mai bine finisat si mai atent lucrat ca Audi. Asa ca nu are rost sa se compare pt. ca oricum va lua bataie. Mare diferenat nu este oricum. Iar cand a aparut Q7 era o maisna mai bine gandita ca Porsche Cayenne si mai frumoasa.
    In ceea ce priveste categoria corossover, in general au fost si sunt mai saracacioase ca SUV-urile. Dar Porsche a dovedit cu noul Macan ca se poate ca un corossover sa fie la nivel de suv din toate pct. de vedere. Asta imi place la Porsche....orice model ai alege este la fel de bun si calitativ. La Audi, BMW si Mercedes trebuie sa iti cumperi varf de gama sa primeste adevarata calitate premium.
    Eu zic ca nu are sens sa comparam Macan cu Q5 si alte modele din clasa pt. ca e evident mult superior chiar din imagini si fisa tehnica pe care o ofera. Abea astept sa il vad in realitate si sa il testez...sunt sigur ca nu o sa ma dezamageasca.
    7 15
  • @Automarketet
    Nu inteleg de ce nu luati masuri si nu ii blocati IP-ul celui care imi foloseste numele si scrie numai aiureli in numele meu.
    @Scorpionul.negru (FALS)
    Daca ai avea macar un gram de 'creieras', ti-ai fi dat seama ca se vede clar diferenta dintre contul tau fals si contul meu asa ca nu te va baga nimeni in seama si iti va da manute rosii pana nu se va mai vedea comentariul. Invidia asta a ajuns la cote inimaginabile in Romania.
    7 14
  • @scorpion
    Nu auzisem nimic de o confirmare oficiala cu motorul de 2...
    2 4
  • Cea mai mica motorizare va fi de 3.0.
    5 5
  • un oarecare
    Nejustificat de scump, prea apropiat de Cayenne!Ma gandeam ca o sa inceapa de la 39 000
    7 4
  • @Sorin
    De ce esti asa sigur ? Pe ce te bazezi ? Daca ei au anuntat si 2 litri in viitorul apropiat insemana ca il vor introduce in gama. Ca doar nu au mintit....
    2 5
  • antonny
    garantat pana la finele anului vor fii vandute 5-8 exemplare ...
    0 2
  • Nu sunt sigur, m-am documentat putin si vad ca am gresit. Se pare ca va fi 2.0 (Diesel fans will get a 190-horsepower, 2.0-liter turbo-diesel engine and it has also been rumored that we are going to see a hybrid powertrain.)
    3 0
  • "We also learned, via Autocar, that the Macan will bear a 370-horsepower 3.0-liter V6 at its top end and will likely feature a 220-horsepower 4-cylinder at the bottom end. Mixed in the middle may be a 295-horsepower, 3.6-liter 6-cylinder and a 2.0-liter diesel engine with 190 horsepower."
    3 0
  • Pai va iesi cu motor de 2L diesel si 190CP. De multa vreme BMW X3 are 2L diesel cu 184CP ca sa nu mai amintim de bi-turbo diesel 2L de 218CP :))))))) Tare mi-e teama ca o sa si-o ia pe cocoasa de la noul X4 care apare in 2014. Rahatul asta de Macan care de fapt e Q5 care de fapt e Tiguan lungit ca platforma are avantajul real doar a finisarii si a siglei. In rest e scump ca porcu si urat ca porcu. Daca Cayenne-ul era marea tziganiada asta o sa fie mica tziganiada, cu mult crom :)))))))))))))
    2 4
  • Woow cate butoane are de o parte si de alta a manetei de viteza. Ba chiar mai are niste lacasuri unde sa intre inca si mai multe butoane. Auziti, Porsche are de gand sa faca ei un SUV vreaodata ? Sau o sa coafeze mereu VWolksvagene ?
    2 3
  • a facut careva test drive?
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru