Prețuri Peugeot 308 facelift în România: cea mai recentă versiune a modelului compact pornește de la aproape 18.300 de euro

de Cornel Șocariciu
Joi, 06.08.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Recent, Peugeot a lansat o serie de îmbunătățiri pentru 308 facelift. Pe lista noutăților, francezii au trecut o culoare specială pentru caroserie, un pachet cu accesorii negre de exterior și sistemul i-Cockpit cu ecran de 10 inch. De asemenea, Peugeot a eliminat unul dintre nivelurile de echipare și a introdus pachete opționale noi.

La începutul lunii iunie, Peugeot a anunțat o serie de îmbunătățiri pentru actualul 308 facelift. Modelul producătorului francez a primit o culoare nouă de caroserie (Vertigo Blue), jante cu design diferit și un instrumentar digital de bord (i-Cockpit) cu ecran de 10 inch.

De asemenea, francezii au lansat pachetul exterior Black care propune câteva accesorii vopsite în negru: grila frontală, logo-ul mărcii, ramele proiectoarelor de ceață, ramele geamurilor, jantele și barele pentru fixarea portbagajului (doar pe versiunea break).

Acum, producătorul francez a publicat lista de prețuri a celui mai recent 308 facelift și pentru piața din România. Conform oficialilor, cea mai accesibilă variantă Peugeot 308 facelift are un preț de pornire de 18.256 de euro. În versiunea de bază, break-ul va fi mai scump cu 1.850 de euro. 

Odată cu aceste modificări, producătorul a făcut și o serie de schimbări în dreptul nivelurilor de echipare. Versiunea de bază Access dispare, iar restul variantelor (Active, Allure și GT Line) vor putea fi comandate cu o serie de pachete noi: Active Pack, Allure Pack și GT Pack. Pentru moment, pe piața din România sunt disponibile doar nivelurile Active și Allure.

Peugeot 308 facelift va fi disponibil cu motorul pe benzină de 1.2 litri în variante de 110 CP și 130 CP.

Versiunea de bază va fi disponibilă doar cu o transmisie manuală cu șase trepte, în timp ce pentru varianta de 130 CP, francezii propun și o cutie automată cu opt rapoarte. Clienții care preferă un propulsor diesel pot opta pentru motorul de 1.5 litri BlueHDI în versiuni de 99 CP și 130 CP. Și în acest caz, motorizarea de top va putea fi comandată cu o cutie automată cu opt rapoarte.

Noul Peugeot 308 facelift: versiuni, date tehnice și prețuri.

Noul Peugeot 308 SW facelift: versiuni, date tehnice și prețuri.

Nivelul de echipare Active propune, printre altele, următoarele dotări: sistem de climatizare automat pe două zone, sezori de parcare spate, cotieră centrală, ecran central tactil și sistem audio cu șase incinte, geamuri față și spate acționate electric, sistem Hill Assist, instrumentar digital de bord cu ecran de 10 inch, lumini de zi cu LED, oglinzi exterioare încălzite și reglabile electric, cruise control, și volan îmbrăcat în piele. Prin bifarea Active Pack, francezii introduc și oglinzi exterioare rabatabile electric, sistemul Mirror Link și proiectoarele de ceață.

Nivelul de echipare Allure plusează cu următoarele: senzori de parcare față, frână de mână cu acționare electrică, geamuri laterale spate cu tentă închisă, jante din aliaj de 16 inch, scaune față Dynamic, sistem de navigație, cameră pentru mersul cu spatele și pachetul Safety Plus (sistem de frânare automată de urgență, sistem pentru identificarea semnelor de circulație, sistem pentru monitorizarea șoferului și sistem de avertizare cu privire la părăsirea benzii de rulare).

Prin comandarea Allure Pack, modelul producătorului din Hexagon va fi echipat cu un sistem de pornire fără cheie și cu un sistem cruise control adaptiv.

PEUGEOT 308 FACELIFT VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚI*
PUTERE
(CP)
CONSUM MIXT
(litri/100 km)
ACCELERAȚIE 0-100
(secunde)
PREȚ DE LISTĂ
(cu TVA)
Ford Focus
1.0 litri
Trend Edition
125 5.5 10 19.000
Honda Civic
1.0 litri
Sport
126 6.0 10.9 20.400
Hyundai i30
1.5 litri
Comfort
110 6.1 12.3 18.332
Kia Ceed
1.0 litri
Best
120 5.5 11.3 16.761
Mazda 3
2.0 litri
Standard
122 6.2 10.4 19.890
Opel Astra
1.2 litri
Astra
110 5.2 10.4 19.810
Peugeot 308 facelift
1.2 litri
Active
110 n/a 10 18.256
Renault Megane
1.33 litri
Life
116 5.4 10.7 15.850
Seat Leon
1.0 litri
Refference
110 5.5 10.9 17.035
Skoda Scala
1.0 litri
Ambition
115 5.7 9.8 16.036
Toyota Corolla Hatch
1.2 litri
Eco
116 5.6 10.1 18.199
Volkswagen Golf
1.0 litri
Life
110 5.3 10.2 19.235
*modele cu motorizări echivalente sau apropiate

Comentarii (10)

  • Parere
    Nu înțeleg ce cauta Scala între competitori. În clasa compacta modelul Skoda echivalent este aoctavia. Scala este produsa pe platforma de Fabia, este clasa B. Dar probabil ca nu dădea bine, Octavia este f scumpa pt ce oferă.
    14 4
  • Dimensional e ok.

    Pentru ca Octavia e concurentul lui C-Klasse ori CLA. Si Model 3.
    4 10
  • Octavia nu este concurentul lui C-Classe, ci Superb.

    Au abramburit clasele, Octavia ramane oficial in clasa compacta, dar este evident ca are dimensiuni de clasa medie, se poate bate cu Passat fara probleme, avand si avantajul pretului.

    In cazul de fata au pus Scala sa intre in categoria de pret mai mult, este putin peste Fabia ca dimensiuni.
    10 3
  • Am spus dimensional.

    Pe de alta parte sunt convins ca Octavia se bate cu C Klasse sau Serie 3 pentru ca eu asa am vazut la o emisiune Auto Motor & Sport editia germana, evident. Si daca ei spun asa cine sunt eu sa-i judec? Asta plus plasticul tare din zona media de la un Focus care e un lucru de toata jena devenit, brusc, dovada de luxury la reviewul facut unui Golf.

    Acuma ai inteles de ce "ok"?
    6 7
  • Scala are un ampatament mai mare cu 20 cm decât fabia, cu aprox 3 cm mai mare decât a Peugeot-ului pe care-l depăşeşte şi la lungime.
    5 0
  • Alt facelift? A mai avut unul! Masina asta e din 2013, annul asta trebuia sa primeasca generatie noua.
    4 0
  • Am vazut la mai toti producatorii că trec în specificații, la nivele de echipare superioare, dotări ca oglinzi exterioare încălzite, sau cotiere centrale. Lasînd la o parte faptul că astea sunt dotări banale ce ar trebui incluse incepînd cu modelul de bază, știu că la precedentul model al lui Peugeot, la 307 existau oglinzi încălzite încă de la modelul de bază iar scaunele din față erau dotate amîndouă cu cotieră. Și vorbim de anul 2002.
    6 0
  • @Tibi, mai rău, 308 a apărut în 2007!
    2 2
  • 56413414
    @AM:
    scuze de offtopic, ma alatur si eu celor care v-au spus deja ca noul format este foarte greu de urmarit, comentariile sunt plasate aiurea si pagina nu este deloc prietenoasa. Reveniti va rugam la vechiul format sau faceti altul mai bun. Ce aveti in prezent e o ratare totala. Nu va spun asta ca sa va critic, ci ca sa va ajut sa imbunatatiti.
    Multumesc in numele tuturor
    15 0
  • nici una din masinile prezentate nu costa mai mult de 10 mii de euro. cei ce vand cu 20 de mii uita de pandemie. lumea nu mai are bani.cu 10 mii va scapati de toate depasitele. peste 5 ani vor deveni loc de dormit pt pasarile de casa si nu numai.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru