Versiunea electrică a lui Peugeot 308 a ajuns oficial și în România. În această configurație, noul model este disponibil cu o singură motorizare electrică, de 156 de cai putere. Propulsorul este alimentat de o baterie de 51 de kWh, de unde rezultă o autonomie de 410 kilometri în regim WLTP.
Bateria poate trage un curent de până la 100 de kW la o stație de încărcare rapidă.
Pe piața noastră, noul Peugeot e-308 este disponibil cu două linii de echipare: Allure și GT. Cea dintâi echipare pornește de la 44.000 de euro, în timp ce echiparea superioară GT pleacă de la 46.000 de euro. Aceste echipări, precum și motorul electric, vor fi disponibile și pentru varianta break a lui e-308.
via Peugeot
In plus, nu cred ca azi mai merita luată o electrica pe platforma mixta, care suporta și motoare cu combustie. Nu ai avantajele de spațiu pe care le oferă platformele EV dedicate.
aaa si o finisare/asamblare mai buna ar fi de dorit la tesla, ca acum e la nivel de tata sau mahindra la calitatea constructiei.
Tre sa fii nebun sa dai bani pe asa ceva. Daca chiar vrei o masina electrica, iei Tesla 3. Cica noul model e mai finisata, mai atent facuta.
Din punctul meu de vedere e un dezastru ergonomic. Fără instrumente de bord, trebuie sa te uiți în dreapta pe televizor, unde multe chestii sunt scrise foarte mic de abia le vezi, de parcă ar fi gândite pentru o tableta pe care o ții în mână, nu pentru șofer.
La fel și portbagajul, fix cum zici.
Sper ca Model 2 sau Z să fie un hatchback normal, precum 308. Și ecranul sa aibă o grafica mai ergonomica.
Astea cred ca sunt singurele probleme la Tesla. Sigur, și autopilot care dă ratee des, dar te poți lipsi de el.
"desi la partea tehnica, la sistemul de management termic si tehnologie, tesla e imbatabila".... just funny.
De cativa ani citesc acelasi lucru: "Viitor: Parcare automată". Pe site-ul Tesla. Asta nu stiu unde sa o incadrez in fraza ta, la tehnica sau tehnologie.
Management termic? Cu ce este deosebita? Ai incercat sa vezi curba de incarcare a unei Tesla?
Da, este in top autonomie dar asta cu sacrificiul confortului, materialelor etc. De aici ai sesizat si tu calitatea.
Timp 0-100? Conteaza doar pentru unii si nu vreau sa categorisesc.
Tehnologie? Care? Ca se misca fluent tableta? La platforma EV altii stau mai bine si nu sunt putini (daca il urmaresti pe Bjorn o sa vezi parca un Xpeng care incarca cu 300Kw+) si exemple sunt multe.
Tesla e in top clar dar in primul rand datorita pretului fata de concurenta si marketingului excelent. Departe de a fi imbatabil.
Asta ca sa nu mai intrebi de service sau la ce nivel este autorizat cel din Romania... ca o sa cante greierii. Primul serios este in Viena.
Nu știu cu ce Tesla ai fost tu dar confortul și materialele sunt excelente, nu asta sunt problemele. Departe.
Tehnologie: cred ca se refera la eficienta motoarelor, la baterii, la tehnologia de asamblare care e cu cel puțin o generație înaintea oricărui alt producător (de aici vine și prețul mai bun).
Ce am condus eu nu se parca singura. Nu in garaj.
Nu știu cum e service-ul în România, asta era in Austria. N-am avut nevoie de service în alea 2 zile și nici nu locuiesc în România. Dar gândesc ca și service-ul se dezvolta odată cu vânzările. În vest se vinde mult mai bine decât în România.
Pe bune?!
Si Stelaris astia se vaita ca nu vand si ca domne chinezii si preturi?!
Ba baiatul, peugeot...tigaie frantuzeasca...hatchback clasa compacta, cu motor de 150 cp....cer pe el cat tesla model y cu 300 cp si cea mai tare tehnologie de masini electrice?!?!
Sunt drogati astia.
Asa ceva, pret corect 30.000 euro, nu 44.000.
Scarbe ordinare.
Pe măsură ce BEV-urile o să ajungă și în posesia celor care stau la blocuri, parcării subterane șamd…. In eventualitatea unui incendiu (lucru mai mult decât puțin probabil), care se cam știe că ar avea consecințe nasoale rău de tot… ce se poate face? Dacă vecinul tău o sa-și ia o electrică si o s-o încarce peste noapte, când lumea doarme si deja știi ca nu demult a ars un bloc, sau dacă tu îți iei electrică si vecinii “te roagă” sa n-o parchezi in spațiu închis, cum se va gestiona situația?… poate totuși nu se va întâmpla ce spun, pe de alta parte am închis planeta pentru o gripă… eu văd un mare risc, dar poate greșesc. Discutam totuși de situații imposibil de anticipat, iar pe măsura ce Electricele se vor înmulți si tot mai mulți oameni (mai mult sau mai putini responsabili) vor utiliza BEV-uri, va intervenii si vechimea… cam sună a scenariu greu de anticipat si controlat.
Ma intreb cum de unele comentarii apar dupa o zi imediat dupa comentariul la care trebuie un raspuns (a se observa ca nici nu are voturi).
Si tot asa ma intreb cum de a disparut comentariul meu de la vanzarile Tesla pe septembrie cand am spus ca au inregistrat toate importurile in acea luna sa dea bine in topuri?
Inteleg ca asa traiti, dar cand cineva da reject la bullshiet-ul Tesla, aveti decenta sa lasati comentariile... poate asa schimba si ei strategia de comunicare. Asta cu tehnologia si vanzarile supreme.... bullshiet.