În vara anului trecut, SEAT a prezentat primele imagini și informații tehnice despre Ateca facelift, care a primit atunci îmbunătățiri de design, sistem de infotainment de 9.2 inch și o gamă variată de motoare diesel și pe benzină. Totodată, Ateca a primit noutăți la grilă, faruri LED ușor restilizate și proiectoare de ceață noi.
Spaniolii au publicat acum lista de prețuri pentru piața din România. Cea mai accesibilă versiune a lui Ateca facelift este echipată cu motorul pe benzină de un litru ce dezvoltă 110 cai putere. Pentru nivelul de echipare de bază Reference, clienții vor avea de achitat 19.100 de euro.
Pentru clienții care își doresc o motorizare diesel, Seat oferă propulsorul de 2.0 litri într-o variantă de 115 cai putere cu o transmisie manuală cu șase trepte. Prețul este de 21.700 de euro.
Varianta diesel de 150 CP și cutie automată poate fi comandată și cu tracțiune integrală. Prețurile pentru această versiune încep de la 31.670 de euro și ajung aproape de 35.000 de euro în echiparea FR.
MOTORIZĂRI |
NIVEL DE ECHIPARE (euro) |
|||||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | Reference | Style | FR | X-Perience |
Benzină 1.0 | 110 | Man6 | 19.084 | - | - | - |
Benzină 1.5 | 150 | Man6 | - | 24.546 | 27.760 | 27.653 |
Benzină 1.5 | 150 | DSG7 | - | 26.198 | 29.412 | 29.306 |
Motorină 2.0 | 115 | Man6 | 21.722 | - | - | - |
Motorină 2.0 | 150 | Man6 | - | 27.883 | - | 30.966 |
Motorină 2.0 | 150 | DSG7 | - | 29.536 | - | 32.639 |
Motorină 2.0 | 150 | DSG7 4x4 | - | 31.672 | 34.909 | 34.803 |
SEAT ATECA FACELIFT vs. | concurența||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE(CP) | CONSUM MIXT(l/100 km) | ACCELERAŢIE 0-100(secunde) | PREŢ DE LISTĂ*(Euro, cu TVA) |
Seat ATECA 1.0 TSI 4x2 Reference |
115 | 5.3 | 11.4 | 19.084 |
Kia SPORTAGE 1.6 GDI 4x2 Plus |
132 | 6.9 | 11.5 | 19.483 |
Nissan QASHQAI 1.5 dCi 4x2 Tekna |
114 | 3.8 | 12.3 | 27.100 |
Renault KADJAR 1.3 TCe 4x2 Life |
140 | 5.6 | 10.4 | 19.550 |
Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 4x2 Passion |
129 | 5.4 | 10.2 | 17.500 |
SsangYong KORANDO 1.5 GDI 4x2 Eco |
163 | 6.8 | - | 19.490 |
Opel GRANDLAND X 1.2 XHT 4x2 Selection |
130 | 5.1 | 10.4 | 19.860 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Ce justifica cresterea pretului?
Americanii sunt la un alt nivel. Noi, pentru că nu îi înţelegem, le zicem că sunt proşti, dar de fapt proştii suntem noi - ăştia cu manuala şi trei pedale.
Dacă tot o daţi cu precizia şi gramatica???
Sau virgulele???
Măcar fii tu perfect sau nota 9, după aceea, dă lecţii altora
Ok?
de ce îţi cumperi maşina cu geamuri electrice?
Dăi la manivelă!!!
Ştergătoare?.... Dăi cu cârpa, la mâna, pe parbriz
Servo direcţie?
Nuuu, trage ca tractoriştii comunişti de volan....
Să te simţi bărbat muncitor la volan.
Eu prefer să îmi ţin soţia de mână, eventual.
Decât să amestec în maţele maşinii cu stickul.
Ceea ce este insa lipsa de educatie, sau mai bine zis nesimtire, este sa ii desconsideri pe cei care nu fac aceleasi alegeri ca tine. Lucru pe care il vedem din pacate foarte mult la unii comentatori in sectiunea de comentarii de pe acest site. Nu ar strica mai multa toleranta si incercare de intelegere a lucrurilor si din alte unghiuri nu numai din coltul tau ingust. Altfel ramai un simplu nesimtit si nimic mai mult.
O seara buna copii.
Din maşinile electrice (sau măcar PHEV) alege absolut ce vrei.
Nu încerca să minţi, să induci în eroare. Ok?
Aşa făceau companiile de ţigări, ăştia cu maimuţa diesel gate, sau că hidrocarburile extrase din adâncul pământului şi arse în atmosferă sunt bune precum aerul "curat" din garaj când ai benzinara pornită.
Hai las-o uşor cu minciunile.
Apoi chiar dacă îţi iei termică, că nu ai bani de electrică, sau diesel SH, asta e
Dar să nu zicem că sunt verzi, blue, eco, green că nu sunt.
Ia-ţi ce vrei, dar nu minţi.
Trebuia insa ca tu, cel care ai tinut sa-i atragi atentia, sa ai o exprimare fara cusur. Altfel, remarca ta este de prisos: parametri se scrie doar cu un singur i, nu cu dublu i, dom' corector.
Deci ce motorizare ai la masina? Vad ca esti plin de teoria chibritului. I-a spune tu, tu ce faci pentru diminuarea poluarii? Ce electrica ai? Sa nu-mi spui ca niciuna ca oferte sunt destule.
Pana la un raspuns concret ramane cum am stabilit: nu depasesti dimensiunea unui troll inutil care, in ciuda parerii tale, prin modul de a pune problema faci mai rau ideii de masina electrica decat unul care ridica neostenit osanale comunistoide maretului, unicului si neasemuitului motor termic.
@Edikkk...ce motorizare ai?
Vrei să fumezi? Fumează domnule, dar nu spune că face bine sau că este inofensiv sau că dacă fumezi lângă nefumători, că nu li se întâmplă nimic rău.
Aici nu vorbim de ce maşină am eu. Pot să vă spun orice model de maşină, apoi din motive de privacy nu o să spun niciodată.
Ideea este următoarea:
Poţi să ai şi diesel SH, dar să nu minţim că e bună. Ok?
Oricum când o să îmi cumpăr maşină (nouă), o să fie full electrică sau măcar minim PHEV.
Ceea ce trebuie schimbat sunt mentalităţile şi minciunile.
Atâta tot.
Pana una alta tin sa ii amintesc elevului repetent, lenes la minte si obraznic ca realitatea nu e chiar asa cum o percepe el, daca nu cumva este un trol angajat sa tulbure apele pe aici. Chiar daca esti un analfabet functional, paranoic si speriat de moarte, bantuit de fumurile cosmarurilor desi n-ai fumat nimic, este foarte simplu sa vezi si sa constati ca:
-Automobilele cu ICE sunt legal in vanzare in toate tarile deocamdata. Legal sunt safe din toate punctele de vedere.
-Cu toata marirea numarului de automobile si a "poluarii" provocate de acestea durata de viata si calitatea vietii peste tot pe glob a crescut nu s-a micsorat.
-Nu exista oficial niciun decedat in UE pe al carui certificat de deces sa scrie explicit poluarea provocata de gazele de evacuare ale automobilelor.
Devine mult mai relaxata toata treaba cu automata.
Ca fan al electrificarii iti spun pe sleau: eforturile tale de a schimba mentalitati sunt egale cu ZERO, iar deconspirarea minciunilor are rezultate NULE.
Si da, conteaza daca ai masina sau nu, conteaza aici si ce motorizare ai. Dar cum, momentan, nu pari sa fii decat un simplu chibit vorbesti...vorbe. Si asta se vede. Motiv pentru care vei fi luat in balon in permanenta.
Dvs puteţi să ţipaţi cu ZERO, NULE cât doriţi dar miliardele de dolari şi euro, yuani şi rupii s-au pus deja în mişcare ireversibil.
Aşa că, ZERO sau NULE sunt vorbele dvs împotriva vântului.
15 cm la lungime, 8 pe înălțime și doar 3.6 cm pe lățime sunt diferențe care nu știu dacă le-ar recomanda unor categorii diferite de cumpărători.
Practic sunt diferențe de dimensiuni atat de nesemnificative încat nu le percepi decat dacă mașinile ar fi așezate una langă alta.
Hmmm...nu numai. Coltozitatea lui Ateca dar mai ales liniile generale le diferentiaza. Puma e mai cocosat mai asezat pe sosea, mai compact, mai bold.
Parerea mea e ca cele doua modele se adreseaza unor clienti diferiti. Ateca e mai practica cu tenta de utilitara, Puma e mai individualist urbana. Spun asta pentru ca anul asta eram pe punctul de a achizitiona un CHR strict pentru deplasari urbane si scurte iesiri de maxim 200km in exterior. Puma, la momentul aparitiei m-a facut sa ridic o spranceana. Ateca, in schimb, e boooring.
@AM : apropo , trebuie sa mai induram mult jignirile retarde ale individului de mai sus (stie/stiti voi care) ?
Acelasi lucru se intampla si la Seat si la Skoda.
Dacă e să le încadrăm la SUV-uri, deși amandouă sunt cam pe langă, și ar fi să respectăm definiția ad literam, sunt clasa J. Această clasă nu are subcategorii.
1.0 TSI 115 CP Ecomotive M6 KH714X17 14,529 17,289
1.6 TDI 115 CP Ecomotive M6 KH71MX17 16,161 19,232
STYLE
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop M6 KH72YX17 17,828 21,215
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop DSG7 KH72YZ17 19,119 22,751
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop 4Drive M6 KH72YU17 19,523 23,233
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop 4Drive DSG6 KH72YT17 20,838 24,797
2.0 TDI 150 CP Start&Stop 4Drive M6 KH72PU17 21,738 25,868
XCELLENCE
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop M6 KH74YX17 20,123 23,947
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop DSG7 KH74YZ17 21,414 25,483
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop 4Drive M6 KH74YU17 21,818 25,964
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop 4Drive DSG6 KH74YT17 23,112 27,503
2.0 TDI 150 CP Start&Stop 4Drive M6 KH74PU17 24,033 28,599
2.0 TDI 190 CP Start&Stop 4Drive DSG7 KH74RS17 27,338 32,533
Iata preturile din ianuarie 2017...
Pe mine ma multumeste la maxim cum categorisesc astia modelele dincolo de imparteala "oficiala"
Acum, aceeasi configuratie, dar cu motor de doar 150CP, costa 34.8k.
Cum justifica VAG diferenta de 2300 Euro in plus pentru mai putini CP ?
Preturile sunt foarte ok.
plus lungimea impartita la nivel de 10cm :)
ce e super ok la site este ca se pot compara diverse modele side-by-side
dezavantajul e inertia mare, nu sunt foarte up to date cu ce apare imediat pe piata