Prețuri pentru Renault Clio în România: noua generație pleacă de la 11.900 de euro

de Daniel Popescu
Miercuri, 20.11.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Renault Clio este disponibilă pe piața din România pentru prețuri care încep de la 11.900 de euro pentru versiunea cu motor pe benzină SCe de un litru și 65 de cai putere.

Noua generație Renault Clio a fost prezentată oficial în primăvara acestui an, iar din 21 noiembrie va fi disponibilă și pe piața din România.

Cea mai vândută subcompactă din Europa poate fi achiziționata într-o gamă variată de configurații, întrucât Renault oferă nu mai puțin de 6 motorizări și 4 niveluri de echipare.

Versiunea de bază a noului Clio este echipată cu un motor pe benzină SCe de un litru și 65 CP, însă clienții au la dispoziție și o versiune de 75 CP. În plus, există și noul motor TCe, oferit în versiuni de un litru (100 CP) și 1.3 litri (130 CP).

Gama de configurații diesel include o unitate Blue dCi de 1.5 litri care poate fi cumpărată în variante de 85 CP și 115 CP.

Versiunile superioare vor putea fi comandate și împreună cu cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj cu 7 trepte (EDC) sau cu cutie de viteze automată de tip CVT, care în gama Renault este cunoscută drept Xtronic..

MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Life Zen Intens RS Line
1.0 SCe Benzină
65 CP
Man5 11.900 - - -
1.0 SCe Benzină
75 CP
Man5 12.100 12.800 - -
1.0 TCe
Benzină
100 CP
Man5
CVT
-
-
13.800
15.000
15.100
16.300
16.300
17.500
1.3 TCe Benzină
130 CP
Aut - - 17.900 19.100
1.5 dCi Diesel
85 CP
Man6 14.800 15.550 - -
1.5 dCi Diesel
115 CP
Man6 - 16.250 17.550 -

Niveluri de echipare

Ca și până acum, versiunea de bază a lui Clio poartă numele Life, însă include câteva noutăți majore comparativ cu generația anterioară, printre care se numără lumini Full LED fata și spate, jante din oțel de 15 inch, sistem de frânare ABS cu protecție pentru pietoni și cicliști, Cruise Control, asistență la menținerea benzii (LKA) sau recunoașterea indicatoarelor rutiere (Traffic Sign Recognition).

În plus, echiparea include și aer condiționat manual, geamuri electrice față, oglinzi electrice cu LED, ecran TFT de 4.2 inch sau sistem de asistență la pornirea din rampă.

Între timp, nivelul de echipare Zen beneficiază ca noutăți de oglinzi electrice și încălzite și radio cu afișaj de 7 inch, 6 difuzoare și două porturi USB. Alte dotări ale acestui nivel de echipare sunt consola centrală cu două suporturi de pahare, volanul îmbrăcat în piele ecologică, carcasele pentru oglinzile exterioare în culoarea caroseriei sau jantele de 16 inch.

Al treilea nivel de echipare este Intens, care include la rândul său câteva noutăți în premieră comparativ cu generația precedentă.

Pe listă se află acum senzorii de parcare pe spate, asistentul adaptiv pentru fază lungă (Auto High Low Beam) sau sistemul de navigație cu ecran touch de 7 inch, dar și Multi-Sense cu 3 moduri de condus și iluminare ambientală în 8 culori.

Tot aici regăsim însă și aer condiționat automat, acces de tip hands-free, volan îmbrăcat în piele, geamuri electrice spate, alertă pentru depășirea vitezei legale, lumini față și spate Full LED cu semnătură luminoasă în forma literei C sau jante de aliaj de 16 inch.

Pe lângă cele trei trei niveluri de echipare clasice, noul Clio poate fi comandat și cu noua echipare RS Line, care practic înlocuiește GT-Line și include o serie de noutăți stilistice. Astfel, RS Line beneficiază de elemente precum geamuri spate și lunetă cu tentă închisă, tapițerie specifică RS Line, ambianță închisă, contur roșu pentru aeratoare, pachet exterior și interior RS Line, jante de aliaj de 16 inch cu design Boa Vista și, în cazul motorizării TCe de 130 CP, padele la nivelul volanului.

Noul Peugeot 208 vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Renault Clio
1.0 turbo, Man, Zen
100 4.4 11.8 13.800
Peugeot 208
1.2 turbo, Man, Active
100 4.4 9.9 15.113
Opel Corsa
1.2 turbo, Man, Edition
100 4.3 9.9 14.090
Dacia Sandero
0.9 TCe, Man, Ambiance
90 5.4 11.1 9.600
Ford Fiesta
1.0 EcoBoost, Man, Trend
100 4.7 10.5 14.000
Mazda 2
1.5 litri, Man, Takumi
90 4.9 9.4 15.190
Nissan Micra
1.0 litri, Man, Acenta
100 4.5 10.9 14.290
Seat Ibiza
1.0 TSI, Man, Reference
95 4.6 10.9 13.837
Skoda Fabia
1.0 TSI, Man, Ambition
95 4.6 10.8 13.076
Suzuki Swift
1.0 BoosterJet, Man, Passion
112 4.8 10.6 12.850
Volkswagen Polo
1.0 TSI, Man, Comfortline
95 4.6 10.8 14.412
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (14)

  • AndreiRS
    Dar scaune incalzite electric nu are?
    4 11
  • Adrian M
    Hai ma Renault, iar cea mai slaba acceleratie...
    14 14
  • Cam slaba acceleratia motorului de 100 CP. Nu m-as mira ca reprizele sa fie unele dintre cele mai slabe din clasa. Sigur, nu e ceva de speriat. Dar tinand cont ca e vorba despre motorul care va fi si pe Logan/Sandero 3, il urmaresc cu interes.
    PS: cam scumpa echiparea Zen 1.0 Tce. Ala e pret de clasa compacta cu dotari apropiate. Ma asteptam la un pret de pornire ceva mai mic, undeva pe la 12500-13000.
    12 7
  • someone
    peugeot trebuie sa se uite la renault la pretul de baza al reprezentantului lor din clasa mica.
    mazda ma surprinde din nou cu cel mai mare motor, cea mai mica putere, insa cea mai buna acceleratie. dar si pretul dle....si pretul....
    la acceleratie, fratii 208 si corsa impresioneaza datorita greutatii scazute, sub 1000 kg de baza. nice
    7 2
  • Nu va mai minunati de (contra)performanta motoarelor miniturbo. O sa asistati in perioada imediat urmatoare la detonarea marii bombe/tepe numita downsizing+turbo. Toata lumea a stat si a asistat si multi chiar au imbratisat minunea infratirii dintre turbina si micromotoare cascand gura la marketingul marilor producatori care astfel "salvau planeta". Desi de multi ani , adevaratii experti atrageau atentia ca acestea nu aduc nici economia promisa in consum , iar emisiile sunt de fapt mai mari in exploatarea reala. Nu mai amintesc aici si de zecile de piese/subansamable care vin o data cu turbina si care toate sunt predispuse defectelor . In prezent , producatorii sunt obligati de noile reglementari WLTP ( care sunt ceva mai apropiate de exploatarea reala) care intra in vigoare sa anestezieze puterea si performantele acestor motoare . Mai mult, deja stiu ca o sa primeasca amenzi ( fiindca nu o sa se incadreze per total companie , cu tot cu pleiada de hibride cretine , in target emisii ) si ei deja au introdus amenda in pretul masinii. Stati sa vedeti cand WLTP-ul o sa se transforme si o sa apara alte reglementari si mai drastice , si mai aproape de realitate . Deja multe modele nu se mai gasesc in oferta unor producatori ( vezi de ex. Ford 1,5 ecoboost) , multe motoare au fost modificate "nejustificat" in ultimii ani , etc. Ma rog , asta e , dar acum stam si suferim toti uitandu-ne cu stupoare la preturile noilor modele cu motoare de drujba si performante de acum 10-15 ani.
    27 6
  • Pai normal, ne uitam uimiti la preturile absurde ale masinilor pentru ca tampenia verde cu protejarea planetei trebuie intotdeauna platita de prostii care de multe ori aplauda de pe margine propria jecmanire.

    Masina asta e foarte reusita. O vad tot mai des in trafic deja si e chiar mai frumoasa decat in imagini. Dar au pedepsit-o cu lipsa Diesel + automata, asa ca a iesit din lista mea. La fel si 208.
    20 8
  • e-manuela
    Buna! Nenea, este adevarat ca in afara de motorizările diesel, celelalte sunt împrumutate de la producătorii de drujbe?...A31
    10 11
  • Feisbuceala La Max
    12.000E pt 65CP ?! ....

    Traiasca coreeni !!! Kia Rio si Hyundai I30 !!!
    14 10
  • Feisbuceala La Max
    *I20 ...
    8 5
  • Foarte interesant că 0.9 tce 75 CP a fost scos din producție după doar câțiva ani. Mă așteptam să fie motorul de baza și recunosc că sunt surprins că există o varianta de 65 CP. Cred că asta e un atac direct la variantele de baza ale lui Polo, Fabia și ibiza.
    11 2
  • @Adrian
    Du-te prietene si ia-ti Urus cu frane de carbon ceramic si 0-100 in 0.25 clipiri dar sa nu incepi sa plangi pe aici ca nu pleaca de la 8.000 de Euro sau ca nu faci revizia cu 50 de lei
    12 8
  • zamaraii
    prietene, de 8000 de euro nu-ti cumperi nici macar discurile si placutele alea carbon ceremic de care vorbesti...
    8 1
  • @Feisbuceala La Max, i20, la pretul de lista (asa cum sunt toate din lista) si cu dotari mai putine are pret de 15800 si performante asemanatoare.
    6 1
  • De ce a disparut perechea dci cu automata? Multe firme, mai rasarite ce e drept, le iau pentru oamenii de vanzari si pentru middle management. Si oamenii le alearga. Nu sunt ele bugatti, dar iti faci treaba. Acum, scotand automata, multi, inclusiv noi, vom renunta la innoirea parcului. Inca se merge pe diesel pentru ca rulajul anual este de minim 35-40.000 km
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru