După ce a deschis lista de precomenzi în data de 27 aprilie, exclusiv online, pe platforma sa de e-commerce, Renault dezvăluie acum prețurile de listă pentru SUV-ul Arkana.
Noul model vine echipat cu motor E-Tech Hybrid de 145 CP sau pe benzină TCe 140 EDC cu sistem micro-hibrid de 12V.
SUV-ul coupe este disponibil în versiunile de echipare Zen, Intens și RS Line. Prețul de pornire este de 24.100 de euro pentru varianta cu motor pe benzină TCe de 1.3 litri ce dezvoltă 140 de cai putere și transmisia EDC, în echiparea Zen.
Prețurile ajung până la 30.500 de euro în cazul versiunii cu motor E-Tech Hybrid de 145 CP și echiparea RS Line.
Renault susține că tehnologia E-Tech Hybrid poate acoperi până la 80% din timpul de conducere în oraș exclusiv cu energie electrică, reducând emisiile de CO2 și consumul de combustibil cu până la 40% față de un motor termic.
Noul Arkana este disponibil în șapte culori ale caroseriei: Opaque White, Pearl White, Metal Black, Metallic Grey, Zanzibar Blue, Fire Red și Valencia Orange (exclusiv pentru versiunea R.S.
Line). Vor fi disponibile trei tipuri de jante de 17 inch și 18 inch.Primele 20 de vehicule comercializate în România au făcut parte dintr-un lot exclusiv, care a acoperit toate versiunile de echipare si motorizările disponibile, dar cu o serie de dotări suplimentare speciale. Toate cele 20 de unități au fost deja vândute.
VERSIUNI |
NIVEL DE ECHIPARE (Preț euro, cu TVA) |
||
Motor | ZEN | INTENS | RS LINE |
Benzină 1.3 TCe 140 EDC | 24.100 | 26.300 | 28.700 |
Benzină 1.6 + Electric (E-Tech 145) | 25.900 | 28.100 | 30.500 |
Via Renault
niște guri rele ziceau că va sta oricum mai mult pe platforme de tractare spre servis dar nu cred asta fiindcă Lego folosește plastic durabil pentru E-Tech.
Aia cu 80% din oraş electric e cam vrăjeala, are multe steluţe, să zic aşa.
Unde este versiunea PHEV ?
...e într-adevăr lista cam lunguiață :-) a hibelor E-Tech-ului cu craboți, roboți etc.
@Edikkk: Doar Captur + Megane E-Tech Plug-in (160 CP ambele) sunt PHEV, Arkana preluând sistemul de 140 CP de pe Clio, mai simplu și clar mai ieftin de produs.
Ar fi binevenit poate un nou material AM (pe lângă cel cu ”inspirația Lego”, f. bun) pe tema diferențelor între sistemele Renault.
Aș încerca să te luminez chiar eu, dar mi s-a descărcat bateria. :-) Bzzzz-trosc.
Eu nici nu as mai folosi numele de Franta, pt ca ea nu prea mai exista. E o corcitura de tara plina de indivizi condusi de burta, lene si comfort, fara repere istorice, morale si culturale. O tara rasista pana in maduva oaselor cand vine vorba de est europeni, pe care nu ii poate suporta penru ca-s mai buni ca ei cam la tot. Si pentru ca sufera de complexul inferioritatii alege ca mecanism de coping focusarea fortata a unor trasaturi ca empatia si altruismul pe popoare net inferioare lor, a caror dezvoltare stiu oricum ca are o limita. In felul asta arata cat de milosi sunt dar si cum ei sunt inca un exemplu pt ceilalti. Franta e o colonie a propriilor colonii, un cocktail intercultural esuat, in fruntea careia sta o marioneta globalista pe nume Macron, a carei mimica faciala se inscrie mai degraba in tipologia retardului infantil, decat in cea a unui lider. Iar prajina ofilita si botoxata de langa el nu e mai prejos.
In fine, daca ar fi sa aleg o tara din vest unde sa stau permanent, Franta nici nu ar fi pe lista. Niste aroganti, rasisti la baza, un stat hipercentralizat, dar care a pierdut legatura cu realitatea dovada fiind ghetourile marilor orase unde ai impresia ca esti in Kabul sau mai stiu eu ce alta cloaca sinistra.
La fotbal nu-s mai buni est-europenii decat francezii, doar zic. Or mai fi si altele?
P.S. Si daca ar fi sa vad cat scot ei la hectar sunt convins ca sunt si peste noi si peste iubitii tai germani.
P.S. Si daca ar fi sa vad cat scot ei la hectar sunt convins ca sunt si peste noi si peste iubitii tai germani.