Opel a "scos de la naftalină" brandul sportiv GSi, iar Insignia este primul model care poate fi comandat în această versiune. Prezentarea oficială a avut loc anul trecut, iar acum, constructorul din Russelsheim a publicat lista de prețuri.
Pe piața din România, noul Opel Insignia GSi pleacă de la 32.900 de euro cu TVA. Din punct de vedere estetic, Insignia GSi beneficiază de prize de aer cromate cu dimensiuni mai mari și de un spoiler spate revizuit. De asemenea, Opel a optat pentru jante de 20 de inch și pentru anvelope Michelin Pilot Sport 4 S.
Noul Insignia GSi are un motor de 2.0 litri turbo care produce 260 de cai putere și 400 Nm. Resursele sunt manageriate de o cutie automată cu opt trepte și de un sistem de tracțiune integrală cu vectorizarea cuplului. Opel spune că a înlocuit diferențialul spate cu două ambreiaje care pot controla în mod independent fiecare roată în funcție de situație. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 7.3 secunde, iar viteza maximă este de 250 km/h.
În același timp, Opel pune la dispoziția clienților și o variantă GSi echipată cu un motor diesel de 2.0 litri care produce 210 CP.
Constructorul din Russelsheim propune tot o cutie automată cu 8 trepte și un sistem de tracțiune integrală. Accelerația 0-100 km/h se desfășoară în 7.9 secunde, iar viteza maximă ajunge la 233 km/h. Consumul mediu anunțat de producător pentru varianta diesel este de 6.9-7.1 litri/100 de kilometri. Prețul de pornire pentru această versiune este de 35.400 de euro cu TVA.MOTORIZĂRI (Date tehnice complete AICI) |
NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | GSi |
2.0 | Benzină 260 CP |
Aut8,AWD | 32.900 34.000 (Sports Tourer) |
2.0 | Diesel 210 CP |
Aut8,AWD | 35.400 36.500 (Sports Tourer) |
Varianta break Insignia Sports Tourer poate fi comandată și ea în versiunea GSi. Versiunea echipată cu motorul pe benzină pleacă de la 34.000 de euro, în timp ce varianta dotată cu propulsorul diesel este disponibilă începând cu 36.500 de euro.
Noul Opel Insignia GSi vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Opel Insignia GSi 2.0 diesel, Aut, 4x4 |
210 | 7.1 | 7.9 | 34.000 |
Skoda Superb 2.0 diesel, Aut, 4x4, L&K |
190 | 4.9 | 7.6 | 37.342 |
Volkswagen Passat 2.0 diesel, Aut, 4x4, Highline |
190 | 5.0 | 7.5 | 35.912 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Segmentul este atât de restrâns si concurenta atât de mare, încât cred ca este mai mult o mișcare de marketing cu pierderi asumate decât o afacere.
Din ce am citit pe forumurile din germania, masina(varianta Dynamic la mine) e limitata intentionat in tr 1 si 2 pentru a proteja cutia.
Altfel la reprize (40-120,80-150 etc) sta la fel ca Passat/Superb care fac 5.8 pana la 100km
http://media.opel.com/media/intl/en/opel/news.detail.html/content/Pages/news/intl/en/2017/opel/09-07-insignia-gsi-sports-tourer.html
De altfel si in sectiunea Masini Noi, variantele sedan si break sunt trecute cu aceleasi perfromante si greutate, ceea ce e imposibil.