Deşi primele exemplare ale noii generaţii Volkswagen Passat vor fi produse în luna februarie 2015, modelul fiind lansat oficial în 1 octombrie la Salonul de la Paris, divizia din România a mărcii germane a publicat deja preţurile noului model. Noua generaţie Passat va fis disponibilă încă de la început în două versiuni de caroserie - sedan şi Variant - şi-şi va păstra nivelurile de echipare Trendline, Confortline şi Highline, mult îmbogăţite însă faţă de generaţia anterioară.
Cel mai mic preţ la care un client poate intra în posesia unui VW Passat este de 22.400 de euro cu TVA inclus, valabil pentru versiunea de echipare de bază Trendline cu motorizarea 1.4 TSI de 125 CP şi cutie manuală cu şase trepte. Dacă optaţi pentru diesel, cel mai mic preţ este de 25.500 de euro, valabil pentru 2.0 TDI de 150 CP în aceeaşi echipare Trendline.
● Noul VW Passat: imagini şi informaţii oficiale ale generaţiei B8
Noul Passat este oferit în România în compania a patru motorizări pe benzină şi a trei unităţi diesel. Dacă acestea din urmă sunt variante diferite ale aceluiaşi bloc motor TDI de 2.0 litri (150 CP, 190 CP şi Biturbo de 240 CP), fanii motoarelor pe benzină se vor putea baza pe 1.4 TSI de 125 CP (exclusiv în echiparea de bază Trendline), 1.4 TSI de 150 CP, 1.8 TSI de 180 CP şi 2.0 TSI de 220 CP. Cele mai puternice motoarele diesel şi pe benzină (2.0 TDI Biturbo şi 2.0 TSI) vor fi disponibile exclusiv în versiunea de echipare de top Highline şi vor costa 41.200, respectiv 35.500 de euro.
NOUL VW PASSAT: ECHIPĂRI ŞI LISTA DE DOTĂRI (selecţie)
TRENDLINE: Jante 16 inch oţel cu capace; Stopuri LED; Grilă cu inserţii cromate; Semnalizatoare LED în oglinzi; Volan piele cu 3 spiţe reglabil pe înălţime şi adâncime; Volan îmbrăcat în piele; Scaune şofer şi pasager reglabile pe două direcţii; Cotieră centrală spate (pe Variant); Tapiţerie din stofă; Airbag-uri faţă, laterale, cortină; Asistent la pornirea din rampă; Control al stabilităţii (ESC); Control al tracţiunii (ASR); Aer condiţionat; Computer de bord; Display touchscreen 12.7 inch; Radio CD MP3; Oglinzi exterioare reglabile electric şi încălzite; Geamuri electrice faţă şi spate; Închidere centralizată cu telecomandă; Frână de mână electronică; Start-Stop; Sistem de frânare cu recuperarea energiei; Servodirecţie electromecanică; Roată de rezervă full-size din oţel;
COMFORTLINE: Trendline + Jante 16 inch din aliaj; Praguri în culoarea caroseriei; Inserţii cromate la geamurile laterale; Volan multifuncţional piele; Scaun cu reglaj electric şofer; Covoraşe textile faţă/spate; Cotieră spate rabatabilă; Decor Silver Diamond pe bord, consolă, uşi; Iluminare interioară LED; Buzunare pe spătarul scaunelor; Senzori parcare faţă/spate cu avertizare acustică; Frânare automată de urgenţă; Cruise control cu limitator de viteză; Oglinzi cu sistem antiorbire; Senzori de lumină; Senzori de ploaie; Priză 12V în portabagaj;
HIGHLINE: Comfortline + Jante 17 inch aliaj; Terminaţii trapezoidale pentru ţevile de eşapament (TSI 220 CP şi TDI 240 CP); Bare longitudinale cromate pe plafon (pentru Variant); Bandouri laterale cromate; Stopuri LED roşu închis; Bare de protecţie cu inserţii cromate; Elemente cromate pentru grila radiatorului; Tapiţerie piele şi Alcantara; Scaune faţă încălzite; Display TFT 16.5 centimetri cu senzor de proximitate; Decor din aluminiu pentru planşa de bord şi uşi; Decor Piano Black pe consolă; Praguri oţel inscripţionate; Inserţii cromate pe uşi; Lumini de ceaţă cu iluminare statică la virare; Cruise Control Adaptiv; Climatronic cu reglare pe trei zone; Suspensie reglabilă adaptivă (TSI 220 CP şi TDI 240 CP); Roată de rezervă din aliaj
Noul VW PASSAT: MOTORIZĂRI ŞI PREŢURI
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL PASSAT SEDAN | NOUL PASSAT VARIANT | ||||
PREŢ (€ cu TVA) |
cu DSG | cu 4x4 | PREŢ (€ cu TVA) |
cu DSG | cu 4x4 | ||
ECHIPARE TRENDLINE | |||||||
1.4 TSI |
125 CP 200 Nm |
22.398 | - | - | 23.631 | - | - |
2.0 TDI |
150 CP 340 Nm |
25.484 | - | - | 26.717 | - | - |
ECHIPARE COMFORTLINE | |||||||
1.4 TSI |
150 CP 250 Nm |
25.582 | 27.998 | 27.361 (Man.6) | 26.635 | 29.049 | 28.412 (Man.6) |
2.0 TDI |
150 CP 340 Nm |
27.497 | 29.911 | 29.274 (Man.6) | 28.550 | 30.965 | 30.328 (Man.6) |
2.0 TDI |
190 CP 400 Nm |
29.147 | 31.563 | - | 30.200 | 32.614 | - |
ECHIPARE HIGHLINE | |||||||
1.8 TSI |
180 CP n/a |
29.479 | 31.893 | - | 30.756 | 33.170 | - |
2.0 TSI |
220 CP n/a |
- | 35.439 | - | - | 36.715 | - |
2.0 TDI |
150 CP 340 Nm |
30.593 | 33.009 | 32.371 (Man.6) | 31.869 | 34.199 | 33.647 (Man.6) |
2.0 TDI |
190 CP 400 Nm |
32.245 | 34.659 | 36.439 (DSG6) | 33.521 | 35.935 | 37.716 (DSG6) |
2.0 TDI BiTurbo |
240 CP 500 Nm |
- | - | 41.175 (DSG7) | - | - | 42.450 (DSG7) |
Ma intreb de ce nu exista combinatia 4motion cu, cutie manuala la motorizarile de 190 si 240cp TDI ? Ar fi alegerea ideala.
Totusi intre VW Passat si BMW seria 5 este o diferenta, cel putin de imagine...
Din punctul meu de vedere in clasa medie Passat nu a avut rival si nici nu va fi un model care sa se ridice la nivelul Passat-ului....insa s-a apropiat mult prea mult de clasa premium cu preturile, 29.000 de euro pret de baza pentru un 2.0 tdi in varianta medie de echipare este foarte mult.
Asa se explica probabil migratia masiva a clientilor din Vest catre clasa premium, preturile au crescut prea mult in clasa medie iar calitatea si fiabilitatea au avut de suferit serios...a se vedea de exemplu problemele cu rugina la passatul ce tocmai a iesit din productie.
BMW 520 xdrive (4x4) 190 cp, cutie automata, are un consum de 4,7 si cantareste 1800 kg...si se pare ca si in viata reala poate obtine un asemenea consum dupa cum se poate observa mai jos:
http://www.promotor.ro/masini-noi/news/record-bmw-520d-xdrive-traverseaza-romania-de-doua-ori-cu-un-singur-plin-11505995
la bmw, cat costa un 330d xdrive, comparabil cu pasattul de 240 de cai??? plus impozit mai mare..3.0l fata de 2.0l.
si nu-s fan vw... doar obiectiv
BMW produce seria 5 cu motor de 2 litri disel 190 CP, tractiune integrala (x drive) si cea mai performanta cutie automata existenta pe piata. Acesta versiune se numeste - BMW 520d xdrive - si are un consum mediu de 4,7 l /100 km.
Te rog viziteaza bmw.ro pentru mai multe detalii si apoi mobile.de pentru a vedea cat costa un astfel de model produs in 2013, deci second hand cu maxim 20. 000 km parcursi.
BMW seria 5 face parte din clasa limuzinelor mari premium in aceeasi categorie cu Audi A6, Mercedes clasa E, Jaguar XF si Volvo S80.
BMW seria 5 este considerata cea mai buna limuzina premium de clasa mare, cu cel mai confortabil tren de rulare, cel mai performant si mai economic motor - singurul model ce nu are nevoie de adblue pentru a indeplini normele Euro6 in clasa sa - si cele mai mici costuri de intretinere. BMW seria 5 este urmata in clasament de Audi A6 cu cel mai calitativ interior si cea mai buna antifonare.
Mai ai remarci de persoana neinformata?
Deci ia vezi cat costa un BMW din ala de 184cp cu dotarile ce le are passatu cu DSG si 4x4 ?
Si apoi mai baga in avantaje: 4x4, cutia DSG, 240cp dintr-un diesel de 2.000 !!!, design placut, etc.
VW Passat 2.0 TDI 4x4, DSG, 190 CP, consum mediu 5,6 l / 100 km
BMW 520 d xdrive (4x4), cutie automata, 190 CP, consum mediu 4,7 l /100 km
- In Romania persoanele fizice vor cumpara cel mai ieftin VW Passat cu foarte putine dotari suplimentare si cele mai mici motoare
- Companiile vor cumpara VW Passat 2.0 TDi pentru management fara dotari suplimentare
- Persoanele care vor avea un buget de 40.000 euro pentru o masina se vor orienta spre segmentul premium fie el si second hand
Acum nu trebuie insa sa dramatizam. In vest, majoritatea oamenilor au masini din clasele B si C (mica si compacta). Nu vad de ce noi romanii trebuie sa avem musai masini voluminoase din clasa D (medie) sau chiar mai mari daca ma gandesc la SUV-urile full-size. Poate doar din cauza ca suntem obsedati de imagine si de ce zic vecinii, rudele, prietenii etc. Sincer speram ca mentalitatea respectiva sa se duca odata cu criza insa se pare ca nu e cazul. Romanul de rand ramane la mentalitatea ca vrea sa-l faca pe dracu in patru si sa-si ia o masina care sa-i confere o anumita imagine asociata unui statut (imaginar de multe ori).
Sper sa ne mai maturizam...
numai motoare de 2l
@mknicu de ce comparam masini de 50k cu masini de 30k si nu si cu masini de 10k
passat si mondeo singure sunt comparabile intre ele
Vw ar trebui sa-si revizuiasca politica de preturi, altfel pierd multi clienti.
In alta ordine de idei parca VW incearca pe anumite segmente sa se debaraseze usor de acel design rece si sobru. Mie aceasta masina mi se pare ca arata mult mai elegant comparativ cu fosta generatie. Da, stiu. Tot design sobru are la baza, dar parca aceasta sobrietate a fost cam... indulcita sa zic asa.
Si chiar daca unii o vor uri, este posibil ca aceasta masina sa fie una din cele mai bune masini de clasa medie (fie ca unora le convine sau nu sa accepte). Cred ca cei carora le este cel mai teama in acest moment sunt cei de la Mazda si Ford. Iar Opel trebuie sa faca ceva. Pentru ca, desi Insignia in acest moment are motoare mai bune fata de acum 2-3 ani, va fi considerata o masina depasita mai ales moral. Dar pe de alta parte e posibil ca Insignia sa atraga cu oferte de preturi si dotari mult mai bune.
Poti vedea drive test video cu modelul CLA facut la noi in Romania si deja se arata ca s-au folosit anumite materiale, se aud ceva greierasi si calitatea nu mai este aceeasi cu, care obisnuia Mercedes sa se afirme. Ca sa oferi calitate trebuie sa ceri multi bani, iar ei prin intermediul lui CLA, A si B classe nu au facut altceva, decat sa mai aduca niste clienti si sa poata scadea nivelul emisiilor la nivelul gamei Mercedes pentru a respecta normele pe producator impuse la nivel mondial. Mercedesul se respecta cu E, S, G, SL, GL si alte modele din astea.
In alta ordine de idei as vrea sa ii raspund la Mecanic. Nu poti compara un BMW, mai ales Seria 5 cu un VW Passat fie el si model recent lansat. Sunt alte clase, per ansamblu si Seria 3 este peste Passat, Seria 5-u de care vorbesti tu are pretul sigur cu cel putin 20.000 mai mare, si pt mine 20.000euro este o suma mare, nu 200euro. Dar daca il comparam modelul cu altemodele din clasa sa o sa vedem ca este o masina reusita, design mult imbunatatit caci la partea asta nu excela. Nu ramane decat sa vedem fiabilitatea motorizarilor TSI si TDI, mai ales a celui de 240cp.
Totusi eu in aceasta clasa m-as multumi cu Hyundai i40 care este full la pret de passat entry level benzinar.
Totusi e jignitor sa compari rafinamentul unui Mercedes-Benz cu un Volkwagen. Si prin rafinament ma refer la toate detaliile (intreg pachetul), nu numai la motorizari. Mi se pare ca multa nu mai e cu picioarele pe pamant.
Cine a avut ocazia sa conduca un mercedes mai multa vreme stie ce vorbesc.
Sa nu uitam de rugina care exista si la mercedes W203 si poti citi chiar pe wikipedia.de despre B si A-class de problemele cu tabla proasta ca de logan pe care o au, sau te poti uita la testele autobild in care arata rugina la aceste modele, si nici C-ul nu este exclus din ecuatie. Deci care-i filozofia Mercedes daca este sa ne luam asa ?
Nu mai este ce a fost odata, se adapteaza dupa moda consumului care nu ne este benefic deloc noua consumatorilor.
Nu imi place sa fac contraziceri, deoarece nu-s fan VAG, urasc majoritatea proprietarilor care conduc asa ceva datorita laudelor pe care le afirma. Mi-as dori si eu sa fac o colectie de Mercedesuri + alte modele dar n-am banii necesari.
Iar daca ne uitam in trecut, nu prea imi amintesc un diesel care sa fi avut in anii 2001 parca din 1.9, 150cp de fabrica sau 160cp de pe ibiza cupra.
De abia mai incolo cu motorizarile de 2.000 au inceput sa ofere aceste trepte de putere si ceilalti producatori. Si un diesel cam asa ar tebui sa fie, brutal, sa iti ofere explozie de putere, sa nu mearga liniar precum un benzinar. Daca vrei liniaritate si vrei sa te bucuri de ea, atunci alegi un motor care ajunge relativ usor in 6000rpm.
Sincer eu mercedes ruginit nu am vazut (pana in 10 ani vechime) dar la fel nu am vazut nici vw, fiat sau renault.
faptul ca exita masini cu probleme este una, dar voi am impresia ca duceti discutia spre tragic.
As prefera masina asta oricarui Passat.
Iar autobildul nemtesc nu isi face de kakao masinile proprii, deobicei in teste masinile nemtesti castiga in 99% din cazuri.
In afara de asta, am un prieten in provincie care si-a luat Golf 7 in ianuarie 2013 iar in acest moment are rugina pe masina la portbagaj si capetele de la usi...initial am crezut ca face misto de mine ca ma stie disperat dupa VW, pana am vazut cu ochii mei...
Cand dai 25 000 euro pe o masina si rugineste in 2 ani iti cam vine sa darami reprezentanta...
Deci ia vezi cat costa un BMW din ala de 184cp cu dotarile ce le are passatu cu DSG si 4x4 ?
Si apoi mai baga in avantaje: 4x4, cutia DSG, 240cp dintr-un diesel de 2.000 !!!, DESIGN PLACUT, etc. "
=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) remarca de tractorist de cel mai inalt nivel, auzi ma : design placut - passat =)))))
suleyman tractoristul du te si culca te poate iti mai revii
- 2.0 TDI, 4x4, 140 Cp, transmisie manuala, in varianta de echipare confort, scaune sport, alarma, parbriz laminat cu reflexie infrarosii, geamuri laminate fata si colorate spate, xenon, drumuri grele, echipare telefon, priza spate, airbag-uri spate ma ajungea 28.500 euro...ma gandeam sa pun mana pe niste tichete cu ce mai negociam cu reprezentanta ajungeam la 26.500 euro. Era cea mai buna masina noua care o puteai achizitiona la 26.500 euro.
pentru mine 4x4 este foarte important la o masina...fara 4x4 e jumatate de masina...in 2012 aparuse golf 7 si se discuta intens de noul sistem de tractiune 4x4 de la vw de generatia a 5-a mult mai performant...ok hai sa asteptam oricum passat vechi era cam imbatranit ca si concept
- acum in 2014, VW Passat 2.0 TDI, 4x4 Confortline, 150 CP, cu dotarile de mai sus costa 35.822 euro, valoarea tichetelor este mai mica sa zicem dupa ce scoatem discount-ul tichetelor si reducerea daca o face cineva, cu indulgenta, foarte multa munca si noroc ajungi la 34.000 euro. Ei bine la banii astia 34.000 euro nu mai cred ca e cea mai buna masina noua pe care o pot achizitiona...