Prețuri pentru noul Volkswagen Touareg în România: start de la 49.000 de euro

de Daniel Popescu
Luni, 26.03.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Volkswagen Touareg este disponibil în România de la 49.000 de euro pentru versiunea cu motor diesel V6 TDI de 231 de cai putere. Primii 150 de clienți care îl rezervă pentru 1.000 de euro îl pot cumpăra cu 43.000 de euro.

Volkswagen a anunțat prețurile pentru România pentru cea de-a treia generație a SUV-ului Touareg, care a fost lansată vineri în China și, câteva ore mai târziu, și la Salonul Internațional Auto București.

Pentru început, SUV-ul german poate fi comandat doar cu motorul diesel V6 TDI de 3.0 litri, disponibil în versiuni de 231 CP și 286 CP, însă producătorul nu a furnizat detalii suplimentare despre specificațiile și performanțele acestora.

Versiunea de 231 de cai putere este disponibilă doar cu linia de echipare Style, pentru care Volkswagen oferă jante din aliaj ușor de 18 inch, faruri LED, sistem de navigație Discover Pro, pachet de iarnă (scaune față încălzite și duze instalație spălare parbriz încălzite) sau diverse sisteme de siguranță precum Park Pilot sau Adaptive Cruise Control.

Între timp, propulsorul de 286 de cai putere este disponibil pe liniile de echipare Elegance și Atmosphere, care au același preț și oferă jante din aliaj ușor de 19 inch, iluminare ambientală, praguri uși cu inserții metal, evacuări trapezoidale, tapițerie piele sau piele ecologică Vienna și sistem de navigație Discover Pro.

Singura diferență dintre cele două linii de echipare este la Pachetul Design: Elegance mizează pe inserții decorative de aluminiu, în timp ce Atmosphere beneficiază de inserții decorative de lemn.

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
LINIE DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Versiune Putere
(CP)
Transmisie Style Elegance Atmosphere
V6 TDI Diesel
231 CP
Aut8,
4x4
49.111 - -
V6 TDI Diesel
286 CP
Aut8,
4x4
- 57.554 57.554

Ofertă de lansare: de la 43.000 de euro

La fel cum a procedat și în cazul noului T-Roc, Volkswagen are o ofertă specială de lansare pentru noul Toaureg pentru primii 150 de clienți care achită o rezervare online în valoare de 1.000 de euro.

În această situație, versiunea cu motor de 3.0 litri și 231 CP cu linia de echipare Style costă doar 42.990 de euro și include bare longitudinale cromate, parbriz laminat și încălzit, instalație spălare faruri și acționare electrică haion.

În cazul propulsorului de 3.0 litri și 286 CP, Touareg este disponibil pentru 59.990 de euro atât pentru linia de echipare Elegance, cât și pentru Atmosphere.

Prețul mai mare comparativ cu dotările de bază ale celor două linii de echipare este justificat de includerea pachetului opțional Elegance, respectiv Atmosphere, care oferă dotări precum bare longitudinale cromate, parbriz laminat și încălzit, pachet ambient 3D, pachet Easy Open/Close, pachet lumini Matrix, pachet dinamic 1 – "Air&Steering", pachet iarnă extins, scaune față cu funcție Memory, tapițerie Grace sau Infotainment Premium. 

Noul Volkswagen Touareg vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Volkswagen Touareg
3.0 diesel, Style
231 6.9 N/A 49.111
Hyundai Santa Fe
2.2 diesel, Luxury Pack
200 6.7 10.1 45.436
Ford Edge
2.0 diesel TDCI, Titanium
210 5.8 9.4 47.100
Kia Sorento
2.2 diesel DSL, Nova
200 6.8 9.6 38.124
BMW X5
2.0 diesel 25d
231 5.6 7.7 62.118
Mercedes GLE
2.2 diesel, 250d
204 5.7 8.6 58.860
Audi Q7
3.0 diesel TDI
218 5.5 7.1 59.492
Volvo XC90
2.0 diesel D5
225 5.8 7.8 54.664
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (19)

  • de banii astia, daca tot ii dai pe o masina, iti iei cayenne diesel de un 1-2 ani, si cand opresti undeva zice lumea ca a venit dl. xulescu, nu nea xulescu.

    touareg - masina redneck-ilor romani.
    14 53
  • @xow
    Diferenta intre formula de adresare ("nea' " sau "Dl.") se face atunci cand deschizi gura, nu cand cobori din masina. O masina de lux nu te face domn, cu atat mai putin una la mana a doua (sau a treia, patra...).
    Din pacate asta este mentalitatea celor cu educatie deficitara, cred ca se pot spala cu bani (sau aparenta lor)....nu prea.
    71 9
  • La ce dotari, materiale, motorizari si transmisii are aceasta masina, ii va face mucii cravata modelului XC90 de la Volvo ......se va reflecta in vanzari, mai au chinezii de mancat ...
    8 26
  • @green alex / xow
    Ai perfecta dreptate.

    Eu am luat in calcul conditiile socio-economice ale tarii noastre.

    70% din populatia tarii noastre nu are nici cele 12 clase finalizate, nu mai vorbim de studii superioare.

    De asta se fac si usor banii in Romania...

    Si atunci ce e de facut? te orientezi dupa tara unde traiesti.
    10 5
  • @green alex
    incearca sa vorbesti academic cu oricine vrei tu, coborand dintr-o solenza

    de ce suntem ipocriti? asta e trista realitate, mai ales in Romania
    11 8
  • DAS AUTO ( A SE CITI IN NORVEGIANA)
    3 8
  • mda...inca un tanc inutil pe strazi, gata sa incalce regulile de circulatie, limitele de viteza, limitele bunului simt, sa ocupe trotuare si cate 2-3 locuri de parcare pe de-a latul, sa sicaneze pe ceilalti, sa claxoneze isteric, sa mature pietoni pe trecere, sa produca ravagii gen Huidu pe sosele.

    Stiu, veti spune ca nu masina e de vina, ci soferul, dar si masina prin caracteristicile ei agresive si de neam prost contribuie acolo cateva procente importante la ce spuneam mai sus.

    Deci, cand sunt in Touareg, ma simt rege, restul sunt furnici pe care le strivesc cum si cand am eu chef, cam asa:

    https://www.youtube.com/watch?v=aCVFfUvYCOc
    14 16
  • someone
    reducere cam mica pentru o lansare pe a 3-a piata a touareg-ului din europa
    9 3
  • Academicianul
    Un SUV bine pus la punct din toate punctele de vedere subiective. Noul Touareg nu duce lipsa de nimic, are la fel ca un tort : blat, ornate, cireasa , in cazul Touareg se traduce : afumatura VAG , manipulare germana si poluare. Ma intreb daca are suspensie independenta spate , am auzit ca si arcurile elicoidale le voscpate si vor folosii foi de arc......ca asa e prea scump pt ei :)))
    13 14
  • Corocsenie Adrian
    Pt. cineva de mai sus ! Inteleg unde vrei sa ,,bati'' cu ,,domn si nene''. O masina scumpa, o haina de firma, un ceas scump la mana, un palat sau mai stiu eu ce bunuri de lux, nu te fac deloc domn. Ba mai rau iti scoate in evidenta neputinta ta de a ajunge un adevarat un domn. Iti dau doua exemple clare. Un tigan (in general ghertoi) care merge in seria 7 sau S class nu e vazut ca un domn nici macar ca un om. Toata lumea e scarbita de el cand il vede ca iese din masina. Si nu de ciuda sau invidie ci pt. faptul ca e ultima speta ca om. Alt exemplu. Un profesor care in proportie de 99% in Romania sunt aproape de saracie, si il vezi pe strada mergand elegant, nu cu mainile despartie de corp demonstrand ca e bazat cum o fac cocalarii, chiar si asa cu haina lui veche si ieftina dar ingrijita si asortata urcand in troleu si vezi ca da prioritate unei batrane sau unei femei cu copil, ca da buna ziua vatmanului sau soferului si isi lasa locul de sezut unei batrane, e respectat si vazut mai bine ca tiganul sau de ce nu si romanul ala care iese din masina lui de lux parcata pe trecerea de pietoni. In afara de injurii si scarba nu provoaca acel ,,domn'' cu Cayenne. Nu zic ca toti care au masini scumpe si de lux sunt asa. Unii chiar sunt domni. Dar din pacate la noi in tara majoritatea sunt niste aroganti si neam de traista. In strainatate cine are masina scumpa sa fii sigur ca e un domn. Aici e invers....cine nu are e domn. Repet !! Nu toti. Sper sa intelegi ce inseamna cu adevarat domn. Nu banii te fac domn ci comportamentul tau fata de restu oamenilor in societate si ce ai in cap. Iar daca se poate sa ai si masina scumpa sau alte bunuri de lux iar tu respecti toate cerintele pt. a te incadra la domn, e si mai bine pt. tine. Oricum pe oameni nu ii intereseaza ce masina conduci tu ca nu o conduci pt. ei. Nu intereseaza in ce casa stai ca nu stau ei cu tine. Asa ca orice iti iei e bine sa le iei de placere pt. tine nu de imagine. Imaginea oricum o ai mai proasta cu lucruri scumpe mai ales in Romania pt. ca se cam stiu provenienta lor dubioasa in mare parte. Sper ca te-am lamurit cat de cat cum sta treaba de fapt. Sa ai o zi buna !
    22 3
  • Este o mașină foarte reușită care a evoluat mult raportat la generația pe care o înlocuiește. Are un interior foarte bine studiat și foarte riguros...la motorizări însă nimic nou.
    Totuși, indiferent dacă ne place sau nu aceste modele de SUV ( cele de clasă mare ) trebuie să recunoaștem că VW știe să facă astfel de mașini care sunt puternice, elegante, bine echipate și tehnologizate iar deținătorii lor ( indiferent de categoria socială și educațională ) pot afirmă că dețin un SUV adevărat.
    7 8
  • Info eronate
    V-as ruga sa nu mai mintiti in legatura cu dotarile. Daca intri pe site-ul lor si configurezi o masina in variantele de echipare Elegance sau Atmosphere o sa vedeti ca nici una dintre dotarile mentionate in pachetele alea nu sunt incluse. Nici nu are logica ce spuneti voi, sa fie sistemul de navi profesional, farurile LED Matrix incluse in dotarile de baza ale acestora nivele de echipare.
    1 2
  • inexorabil
    Foarte interesant subiect ai deschis, Adrian! Din nou ȋmi pare rău că nu posed zece mâini ;) Sau zece computere.

    Mi-ar plăcea să te și…loghezi. Nu trebuie să-mi satisfaci hatârul; doar dacă vrei și crezi de cuviință.

    Ȋn mod sigur, ideile pe care le supui dezbaterii publice nu sunt exhaustive – se poate discuta la infinit pe marginea lor. Dar, ȋn esență, ai dreptate: imaginea oricărei persoane se conturează numai ȋn funcție de manierele care ȋl caracterizează. Iată o axiomă universală! Eu, unul, sunt absolut convins că alde coca și piți se dau ȋn stambă inclusiv cu “americane”. O “ceafă lată” accesorizată cu ochelari “șmecheri” și lanț gros de aur la gât am remarcat ȋn…Chrysler 300. Ȋn urmă cu niște ani, “Reghe” și “Prodanca” se delectau cu manele ȋn Cadillac Escalade, ȋn plin Las Vegas. Nu vreau să se ȋnțeleagă că, prin aceste exemple, caut să-i disculp pe unii adepți (fanatici) ai Triadei (români plus țigani); probabil că lui Mafia ȋi vor cădea plombele când va ȋnregistra, cu propriii lui ochi, vreun caz asemănător cu “asiatice” și, de aceea, nu-l vom mai auzi trâmbițând chiar și pe ȋntâmplări reale.

    Apropo, Mădălescule, alias @mm, @mda și @Academicianul, ți-am mai atras atenția și altădată: te deconspiri singur cu o voluptate a stângăciei…miam-miam, delicioasă. Și, dacă tot ȋi vrei puși la punct pe “zmeii” cu ghermance și cum tu ești “bazat” pe plan financiar (cât naiba să mai aștept până când mă vei plimba cu Lexusu’ lui tătuțu’, așa cum mi-ai promis?), ȋți recomand o “rablă” precum Buick Grand National, care, cu mecanica lui tipică anilor ’80, ar umili mulți bolizi la ordinea zilei.
    4 9
  • inexorabil
    PS. Sau poți miza pe GMC Syclone, dacă preferi utilitarele.
    2 7
  • Brembo
    Gas Auto
    3 3
  • Cristi
    Hmm, 50k masina poporului??? Nu ca arata rau, dar, totusi, e un Volkswagen. Adica un fel de masina wanna be, un Kaffer pentru aia care nu au bani sa isi ia masina de-adevaratelea.

    Oare e din generatia "Approved by monkeys"?
    4 5
  • someone
    @inexorabil: ai primit verde doar si doar pentru cele 2 masini de care ai amintit: grand national si syclone
    1 2
  • inexorabil
    @someone, ar fi de amintit şi alte modele impresionante, precum conceptul Corvette CERV III din 1990 (5,7 V8 biturbo, 650 CP, 888 Nm, v-max 362 km/h). Americanii s-au aflat între ciocan şi nicovală încă din epoca de glorie musclecar, când toată euforia forţei brute a fost risipită de politica federală a protecţiei mediului. Astăzi însă se pare că unii producători pot obţine un compromis “minunat” între putere mare şi zero emisii, pe nume…maşina electrică. Din păcate, lumea se lasă fascinată şi, de aceea, nu ia în seamă “adevărul din spatele adevărului”, pe care îl promovează unii “incorecţi politic”.
    1 2
  • Academicianul
    @inexorabil

    Esti tare simpatic! Cunosc si eu multe modele asiatice ale anilor "90 care spulbera multe modele VAG din secolul 21, si eu fac compatia vizand fiecare segment auto in parte.
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru