Volkswagen a anunțat prețurile pentru România pentru cea de-a treia generație a SUV-ului Touareg, care a fost lansată vineri în China și, câteva ore mai târziu, și la Salonul Internațional Auto București.
Pentru început, SUV-ul german poate fi comandat doar cu motorul diesel V6 TDI de 3.0 litri, disponibil în versiuni de 231 CP și 286 CP, însă producătorul nu a furnizat detalii suplimentare despre specificațiile și performanțele acestora.
Versiunea de 231 de cai putere este disponibilă doar cu linia de echipare Style, pentru care Volkswagen oferă jante din aliaj ușor de 18 inch, faruri LED, sistem de navigație Discover Pro, pachet de iarnă (scaune față încălzite și duze instalație spălare parbriz încălzite) sau diverse sisteme de siguranță precum Park Pilot sau Adaptive Cruise Control.
Între timp, propulsorul de 286 de cai putere este disponibil pe liniile de echipare Elegance și Atmosphere, care au același preț și oferă jante din aliaj ușor de 19 inch, iluminare ambientală, praguri uși cu inserții metal, evacuări trapezoidale, tapițerie piele sau piele ecologică Vienna și sistem de navigație Discover Pro.
Singura diferență dintre cele două linii de echipare este la Pachetul Design: Elegance mizează pe inserții decorative de aluminiu, în timp ce Atmosphere beneficiază de inserții decorative de lemn.MOTORIZĂRI (Date tehnice complete AICI) |
LINIE DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
||||
Versiune | Putere (CP) |
Transmisie | Style | Elegance | Atmosphere |
V6 TDI | Diesel 231 CP |
Aut8, 4x4 |
49.111 | - | - |
V6 TDI | Diesel 286 CP |
Aut8, 4x4 |
- | 57.554 | 57.554 |
Ofertă de lansare: de la 43.000 de euro
La fel cum a procedat și în cazul noului T-Roc, Volkswagen are o ofertă specială de lansare pentru noul Toaureg pentru primii 150 de clienți care achită o rezervare online în valoare de 1.000 de euro.
În această situație, versiunea cu motor de 3.0 litri și 231 CP cu linia de echipare Style costă doar 42.990 de euro și include bare longitudinale cromate, parbriz laminat și încălzit, instalație spălare faruri și acționare electrică haion.
În cazul propulsorului de 3.0 litri și 286 CP, Touareg este disponibil pentru 59.990 de euro atât pentru linia de echipare Elegance, cât și pentru Atmosphere.
Prețul mai mare comparativ cu dotările de bază ale celor două linii de echipare este justificat de includerea pachetului opțional Elegance, respectiv Atmosphere, care oferă dotări precum bare longitudinale cromate, parbriz laminat și încălzit, pachet ambient 3D, pachet Easy Open/Close, pachet lumini Matrix, pachet dinamic 1 – "Air&Steering", pachet iarnă extins, scaune față cu funcție Memory, tapițerie Grace sau Infotainment Premium.
Noul Volkswagen Touareg vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Volkswagen Touareg 3.0 diesel, Style |
231 | 6.9 | N/A | 49.111 |
Hyundai Santa Fe 2.2 diesel, Luxury Pack |
200 | 6.7 | 10.1 | 45.436 |
Ford Edge 2.0 diesel TDCI, Titanium |
210 | 5.8 | 9.4 | 47.100 |
Kia Sorento 2.2 diesel DSL, Nova |
200 | 6.8 | 9.6 | 38.124 |
BMW X5 2.0 diesel 25d |
231 | 5.6 | 7.7 | 62.118 |
Mercedes GLE 2.2 diesel, 250d |
204 | 5.7 | 8.6 | 58.860 |
Audi Q7 3.0 diesel TDI |
218 | 5.5 | 7.1 | 59.492 |
Volvo XC90 2.0 diesel D5 |
225 | 5.8 | 7.8 | 54.664 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
touareg - masina redneck-ilor romani.
Diferenta intre formula de adresare ("nea' " sau "Dl.") se face atunci cand deschizi gura, nu cand cobori din masina. O masina de lux nu te face domn, cu atat mai putin una la mana a doua (sau a treia, patra...).
Din pacate asta este mentalitatea celor cu educatie deficitara, cred ca se pot spala cu bani (sau aparenta lor)....nu prea.
Eu am luat in calcul conditiile socio-economice ale tarii noastre.
70% din populatia tarii noastre nu are nici cele 12 clase finalizate, nu mai vorbim de studii superioare.
De asta se fac si usor banii in Romania...
Si atunci ce e de facut? te orientezi dupa tara unde traiesti.
de ce suntem ipocriti? asta e trista realitate, mai ales in Romania
Stiu, veti spune ca nu masina e de vina, ci soferul, dar si masina prin caracteristicile ei agresive si de neam prost contribuie acolo cateva procente importante la ce spuneam mai sus.
Deci, cand sunt in Touareg, ma simt rege, restul sunt furnici pe care le strivesc cum si cand am eu chef, cam asa:
https://www.youtube.com/watch?v=aCVFfUvYCOc
Totuși, indiferent dacă ne place sau nu aceste modele de SUV ( cele de clasă mare ) trebuie să recunoaștem că VW știe să facă astfel de mașini care sunt puternice, elegante, bine echipate și tehnologizate iar deținătorii lor ( indiferent de categoria socială și educațională ) pot afirmă că dețin un SUV adevărat.
Mi-ar plăcea să te și…loghezi. Nu trebuie să-mi satisfaci hatârul; doar dacă vrei și crezi de cuviință.
Ȋn mod sigur, ideile pe care le supui dezbaterii publice nu sunt exhaustive – se poate discuta la infinit pe marginea lor. Dar, ȋn esență, ai dreptate: imaginea oricărei persoane se conturează numai ȋn funcție de manierele care ȋl caracterizează. Iată o axiomă universală! Eu, unul, sunt absolut convins că alde coca și piți se dau ȋn stambă inclusiv cu “americane”. O “ceafă lată” accesorizată cu ochelari “șmecheri” și lanț gros de aur la gât am remarcat ȋn…Chrysler 300. Ȋn urmă cu niște ani, “Reghe” și “Prodanca” se delectau cu manele ȋn Cadillac Escalade, ȋn plin Las Vegas. Nu vreau să se ȋnțeleagă că, prin aceste exemple, caut să-i disculp pe unii adepți (fanatici) ai Triadei (români plus țigani); probabil că lui Mafia ȋi vor cădea plombele când va ȋnregistra, cu propriii lui ochi, vreun caz asemănător cu “asiatice” și, de aceea, nu-l vom mai auzi trâmbițând chiar și pe ȋntâmplări reale.
Apropo, Mădălescule, alias @mm, @mda și @Academicianul, ți-am mai atras atenția și altădată: te deconspiri singur cu o voluptate a stângăciei…miam-miam, delicioasă. Și, dacă tot ȋi vrei puși la punct pe “zmeii” cu ghermance și cum tu ești “bazat” pe plan financiar (cât naiba să mai aștept până când mă vei plimba cu Lexusu’ lui tătuțu’, așa cum mi-ai promis?), ȋți recomand o “rablă” precum Buick Grand National, care, cu mecanica lui tipică anilor ’80, ar umili mulți bolizi la ordinea zilei.
Oare e din generatia "Approved by monkeys"?
Esti tare simpatic! Cunosc si eu multe modele asiatice ale anilor "90 care spulbera multe modele VAG din secolul 21, si eu fac compatia vizand fiecare segment auto in parte.