Preţuri pentru noul Toyota Auris: de la 15.971 euro

de Sebastian Toma
Miercuri, 20.02.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota a anunţat preţurile noului Auris pe piaţa din România. Preţul de listă al versiunii de bază este de 15.971 euro cu TVA inclus. Însă, oferta Optimo reduce preţul de pornire la 14.508 euro cu TVA inclus.

Toyota a lansat noua generaţie a lui Auris pe piaţa internă. Modelul are un preţ de listă de 15.971 euro cu TVA inclus. Importatorul mărcii nipone oferă o promoţie încă de la lansare, care reduce preţul de pornire al versiunii de bază la 14.508 euro cu TVA inclus. Cei de la Toyota au lansat toate versiunile de motorizare ale noului Auris pe piaţa internă, incluzând Auris HSD, care pleacă de la 22.001 euro cu TVA inclus.

Gama de motorizări a noii generaţii Toyota Auris include două unităţi otto, de 1.3 şi 1.6 litri, alături de două diesel-uri, de 1.4 şi 2.0 litri. Cea mai importantă versiune este însă cea hibridă, cu un sistem de propulsie preluat complet de la fratele Prius (benzină 1.8 litri plus motor electric) care dezvoltă un maxim de 136 de cai putere şi care beneficiază de o transmisie CVT. În raport cu generaţia precendentă a lui Auris HSD Hybrid, bateriile sunt poziţionate sub bancheta din spate, ceea ce menţine volumul portbagajului la cel oferit de versiunile cu propulsie convenţională, de 360 litri.

Urmareste Automarket
La nivelul caroseriei, Auris primeşte un al treilea geam lateral, e mai lung cu trei centimetri decât generaţia precedentă, dar a devenit mai scund cu 5.5 centimetri.
Interiorul suferă şi el schimbări radicale odată cu noua generaţie Auris. Modelul japonez renunţă la formele anterioare, inspirate de cele de pe Corolla, şi vine cu o planşă de bord dominată de zona display-ului central. Formele angulare, geometrice, înlocuiesc liniile curbe ale modelului pe care îl înlocuieşte noul Auris, iar materialele şi calitatea finisajelor promit să ajungă la un nivel mai ridicat.

TOYOTA AURIS vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE

PUTERE
(CP) 

CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Toyota Auris
1.33L Dual VVT-i Terra
99 5.5 12.6 15.971
Volkswagen Golf
1.2 TSI 85 CP Trendline BMT
85 4.9 11.9 15.436
Kia Cee'd
1.4 CVVT Best
100 6.0 12.8 14.856
Renault Megane
1.6 16v Authentique
110 6.8 11.5 14.200
Ford Focus
1.0 EcoBoost 100 CP Trend
100 4.8 12.5 17.100
Hyundai i30
1.4 MPi 100 CP Clasic
100 6.0 12.8 16.173
Opel Astra
1.4 100 CP Essentia
100 5.5 13.9 15.850
Citroen C4
1.4 VTi 95 CP Attraction
95 6.1 11.9 15.455
Peugeot 308
1.4 VTi 98 CP Access
95 6.5 12.7 16.956
Mazda3
1.6 CE
105 6.4 12.2 16.630
Honda Civic
1.4 Comfort
100 5.4 13.4 17.968
Mitsubishi Lancer
Sportback - 1.6 117 CP Invite
117 5.9 11.1 16.902
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Toyota

Comentarii (34)

  • Lexmark
    La ce echipare are in dotarea de baza (9 airbaguri, esp, asr, incalzire in scaune, USB) si la pretul de 14.500 euro pretul de lansare cred ca va prinde foarte bine. Unde mai pui cat de bine arata fiind radical altceva si fiind dupa parerea mea pe linia de design apreciata de europeni.
    Bravo Toyota!
    20 9
  • Vai da urata e. Iar consola centrala parca e din anii 90. Raportat la timpul sau, vechiul Auris era mult mai fain.
    18 14
  • Urata, da.... fiabila.
    8 10
  • multe poze
    in sfarsit, am gasit si pozele cu interiorul !
    Ca ma saturasem sa tot dau NEXT la 140 poze ..

    Pe scurt: I like it !!
    12 6
  • Vezi ca Golful are pretul de lista mai mic decat Auris. Iar daca ne referim la ofertele de moment e posibil ca Golf sa fie mai ieftin. Se pare ca VW s-a tinut de cuvand acum 2 ani cand a promis ca va mai scadea pretul lui Golf. Despre dotari ramane de vazul.
    Iar cum melteanul nu stie ce e aia Toyota, asa sunt unii care nu prea inteleg ei designul lui Golf asemanator de zeci de ani. Ideea este ca isi are rostul lui. Insa nu cred ca e cazul sa ma intind prea mult cu explicatii. Daca esti curios cauta stirea cu prezentarea oficiala a lui Golf VII de acum o jumatate de an, tot pe AM am explicat. Apropo, singura chestie care imi displace la Aurisul de mai sus e plansa de bord.
    13 7
  • @LauCalin

    Si eu cred ca nu este cazul sa te extinzi prea mult cu explicatii, nu are rost:). Cat despre Auris, e greu sa-ti placa plansa de bord, pur si simplu este un mare pas inapoi, la fel ca la RAV-4, dar e mai bine sa te uiti in fiecare zi la aceasta plansa de bord decat sa fii meltean cu Golf, mi se pare un argument rational, inteligent si emotional in acelasi timp.
    14 5
  • antonny
    Daca AURIS ar fi fost sedan as fi cumparat Auris HSD Hybrid+gpl si as merge 100 km/ 12 lei
    3 9
  • @Mafia, iti mai spun o data: designul lui Golf 7 nu este unul banal. Este unul care isi are rostul. Dar eu cred ca totusi ca sa-l intelegi iti trebuie ceva cultura auto, nu statistici de fiabilitate. Cam fraieri astia de la VAG ca nu-l schimba, nu crazi? Mai ales ca detin si o ditamai casa de design.
    Poate imi explici de ce la Auris 2 nu s-a mers pe aceiasi linie de design pe care o avea Auris 1. Si sa nu imi spui ca s-a mers pentru care cam aceiasi forma caroseria, ca nu tine :p
    12 3
  • Auris mi-a placut si mie la felul cum arata .De fapt Auris este o Corolla hatchback care se vinde si acum sub numele de Corolla in Chile.
    Corolla hatchback era foarte aratoasa acum cativa ani si destul de fasneata.Mai tarziu a aparul Auris care mi-a placut de la prima reclama difuzata la TV .O masina foarte incapatoare si fiabila.Si mai tarziu a aparut Facelift-ul si versiunea HSD care mi-au luat graiul cat de bine aratau amandoua .Azi le-a luat locul aces Auris care mi se pare cel mai reusit ,altele ar mai fi Focul,I30, Ceed si Opel Astra .
    Dar nu au spus nimic despre alianta aceeia cu BMW ,nu au spus nimic despre ce propulsoare BMW va avea in viitor.Chiar si acum mi se pare ceva inexplicabila aceasta alianta si chiar vitala pentru marea majoritate a fanilor Toyota.Nu ca as ura BMW ,dar nu mai sta f bine la calitatea asamblarii si fiabilitatii motoarelor .mult mai bine sta Audi la acest capitol chiar daca eu m-am inumarat printre ghinionistii care a avut probleme cu fiabilitatea motoarelor Audi.Dar totusi Toyota? Nu merita asa ceva.Sper ca japonezii sa i-a doar dieseluri si atat si sa issi vada in continuare de treaba .Motoarele lor sunt prea bune si fiabile ,pt a le maltrasii cu cele BMW.
    3 8
  • In primul rand cultura auto nu inseamna mecanica. Sa analizezi o masina dpdv mecanic nu este acelasi lucru cu ai intelege rostul si ce vrea defapt constructorul de la ea. Mai simplu... in cazul de fata 1+1 nu da neaparat 2.

    Si nu, stai linistit, nu e vorba de suparare. Doar discutam. :)
    Doar ca acest design tipic al lui Golf... uite, iti voi explica, inseamna defapt un omagiu, un respect adus generatiilor precedente. Este foarte greu sa adapatezi un design clasic cu care lumea s-a obismuit, la prezent. Cei care reusesc lucrul asta sunt foarte putini: VW poate sa faca asta doar cu Golf si Beetle. In timp ce Porsche o face de mai bine de 40 de ani cu 911.
    In plus, fie ca esti sau nu de acord, este un design care prinde. Consider ca atunci cand cumperi un Golf cumperi si o farama din istoria automobilului. Nu ma refer aici la partea tehnica. Poate ca, daca nu era asa de apreciat cei de la VW schimbau aspecul lui Golf demult. In plus mai e si o chestiune de marketing: cu aspecul relativ asemanator dintre generatii, dintre marcile de volum doar VW se poate mandri ca reuseste asa ceva. Nici nu vreau sa-mi imaginez cum ar arata o Corolla din '97 cu designul adapatat zilelor noastre, ca sa nu zic din '85. La asta ma refer.

    Si sa ai o masina care nu iti place cum arata este, dar care e foarte fiabila ca si cum te-ai insura cu cea mai urata femeie din sat, dar care stie sa gateasca foarte bine, are grija exemplar de casa si copii (gen Auris). Ori eu prefer una la care de-abea astept sa ajung cand ies de la serviciu, care sa ma faca sa si glumesc, care desi nu gateste cel mai bine din lume sa mananc acea mancare zambind, iar inainte de culcare... hmmm... you know what I mean :)))) (gen Golf 7)... adica sa nu fie doar o femeie de casa. Cand vei intelege concret la ce ma refer prin comparatia asta atunci vei intelege exact ce am vrut sa spun :)
    14 3
  • @copac

    Daca imi arati un top al fiabilitatii in care motoarele Audi sunt mai fiabile decat cele Bmw as crede ca stii ce vorbesti, de fapt cei de la Toyota trebuiau sa aleaga motoare Audi in loc de cele de la Bmw pt ca e clar ca nu stiu pe ce lume se afla.
    8 6
  • Auris nu e fotogenic. In realitate arata mult mai bine, si cu o anumita culoare, alb perlat spre exemplu, chiar e atragatoare.
    Insa e o problema generala la masinile noi, de ceva ani incoace, versiunile standard arata din ce in ce mai urate fata de o versiunile superioara. Asta e valabil pentru tpate marcile, de la Toyota pana la Mercedes, de la VW pana la Fiat. Concluzie: departamentele de Marketing vor sa ne jupoaie de bani!
    6 7
  • aham..
    doar atat e de remarcat ...nu are nici un motor capabilsa faca un 0-100 in macar 10 s . tare :))))
    9 2
  • Altii ma? Nici bine nu am scapat de cativa manifestanti zilele acestea caci a mai aparut inca unul.Asta se pare ca e fan BMW
    Imi cer scuze daca te-ai simtit lezat catusi de putin,insa vorbele mele ar trebui sa fie ca un semnal de alarma pentru clienti si fani atat Toyota cat si BMW.

    Poftim daca chiar vrei un top iti dau chiar unul de pe aici ,probabil ca si tu esti nou pe aici daca nu stiai de acest top care a fost dezvaluit pe intraga presa automobilistica.Priveste pe ce loc se afla Audi si pe ce loc se afla BMW.

    http://www.automarket.ro/stiri/warranty-direct-honda-toyota-si-mercedes-benz-in-topul-fiabilitatii-49252.html

    In primul rand nu ca BMW nu ar face motoare interesante insa nu atat de fiabile pe cat se cred ei.In inovatii la fel :slabut cu '' S'' de tipar.Un producator premium a ajuns sa ceara sisteme hybrid de la unul de volum? Chiar nu este in stare? Nu as crede asa ceva ,au si ei daca ne aruncam un ochi in ograda lor.Dar probabil nu atat de performante,in schimb japonezii se sacrifica sa le ofere ceva de calitate iar ei le da niste aiurite de motoare diesel foarte vitale? De la Audi avea ce invata ,de la tractiune quatro ,motorul wankel care a fost tot de Audi iventat si alte tipuri foarte potrivite.De fap Audi ar fi fost de calibrul unui constructor ca Toyota in inovatii nu BMW care habar nu au sa faca un sistem de tractiune integrala performant si destinat drumurilor grele.Dar este un semn bun caci tu nu te lauzi cu propria masina cum au facut altii inaintea ta.Deci ''ura''
    2 10
  • Pentru userul @dan_grc este comentariu de sus.
    1 7
  • Baiiii.Terminati odata.Unul cu Audi,unul cu BMW ,altul cu VW .Cred ca o sa manac in sec maine dimineata de la atatea marci ghermane.Sunteti penibili amandoi scuzati ca va zic,insa Toyota este siungura marac din lume care a implementata hybrizii si de asta.Toyota nu are nevoie de moytoarele VW cu sclipici si puse pe audi sb emblema de patru cerculete si nici de cele 4 triunghiri doua albastre si doua albe.Toyota bate pana si pe Benz la fiabilitate voi nu intelegeti? Asa ca lasati-l in baschetii lui de Audi si BMW .Offfff ,mai sunteti multi oare?
    3 14
  • Da, sunt nou pe aici, iar tu esti altul "care nu are nimic cu Bmw" doar ca are totusi ceva, bine ai venit in club. Bun, deci tu vorbesti serios cu acel top, adica l-ai citit bine sau ai inteles cum sunt locurile alea acolo?:). Mai uitat-te o data si spune-mi din nou unde este Audi si unde este Bmw, iar pledoaria ca Toyota ar fi trebuit sa aleaga Audi in locul Bmw nu trebui sa mi-o faci mie, serios, poate o faci la Toyota sa le explici de ce au facut o mare greseala.
    8 3
  • @Mafia, nu cred ca ai inteles ce am zis. Sa-mi spui ca Golf nu are cine stie ce istorie in spate... pai ia spune-mi tu ce istorie extraordinara a avut Corolla in fata lui Golf. Repet, asta nu tine de fiabilitate ci de cultura auto, care nu se afla in interiorul motoarelor, ci in documentare, cataloage, almanahuri, tot felul de sapaturi in istoria automobilului. Despre asta vorbesc. Si tu in continuare nu vrei sa intelegei ca sunt multi, foarte multi, care nu sunt direct interesat de fiabilitate. E adevarat ca nu vor un jaf de masina, ci vor in primul rand o masina in care sa te simti cel mai bine pentru banii pe care ii dai. Iar aici VW este peste Toyota. Si iti spune asta cineva care a condus si Corolla, si Auris si Golf III, IV, V si VI.
    Atata timp cat designul si denumirea de Golf atrag clienti de aproape 40 de ani, da-mi voie sa cred ca aceiasi reteta (design "depasit" si tehnologie "mediocra" fata de sclipirea mintilor japoneze) va functiona si peste 10 ani.
    Presa in special care pune mereu Toyota in fata lui VW dpdv al fiabilitatii, este aceiasi care pune mereu VW in fata Toyota cand vine vorba de restul.
    11 2
  • @LauCalin,pai atunci cumpara-ti un Geely sau un Qoros,sunt super dotate si tie nu iti trebuie fiabilitate.Pai atunci daca nu iti trebuie fiabilitate mai bine iti cumperi un Logan ''sa nu te ploua conteaza''.
    Chiar nu are sens.Am mers si eu intr-un Golf V daca vrei sa stii .Ca pasager in dreapta nu ca sofer,si scaunele intr-adevar mi s-au parut foarte confortabile ,insa daca as fi fost in locul celui de la volan nu as fi mai fost de asa parere.De ce? Fiindca iti o fera o vizibilitate mult prea slaba ,ele fiind joase iar bordul inalt si ridicat,in plus de asta sprijinul lateral era mult prea moale iar la curbe iti dadea senzatia ca masina te scuipa in exterior.
    3 9
  • Imi pare rau, esti o persoana cu care imi place sa vorbesc, insa nu ai inteles nimic din ce am spus...
    Nu vad de ce ai adus in discutie Gelly atata timp cat am spus ca "sunt multi, foarte multi, care nu sunt direct interesati de fiabilitate. E adevarat ca nu vor un jaf de masina >, ci vor in primul rand o masina in care sa te simti cel mai bine pentru banii pe care ii dai. Iar aici VW este peste Toyota."

    Intampplarea face ca eu am condus Golf V si iti pot spune din postura celui de la volan. Chestia cu bordul inalt mie nu mi s-a parut absolut deloc asa si nu am auzit pe nimeni sa se planga de chestia asta. Si sustinerea laterala... pe bune acum... la Auris nu e aproape deloc. Iar materialul din care e textila din scaunelor din Auris e diferita. In sensul ca e mai fina. Pentru unii poate parea amuzant, dar nu intamplator scaunele lui Golf V sunt dintr-o textura mai dura la atingere... "grauntoasa"... nu stiu cum sa ma exprim mai bine. Astfel ca "te scuipa" mai greu. Asta face parte din chestiile alea palpabile cu care te tot bat la cap. Asta ca sa nu mai vorbim de stabilitatea pe viraje a masinii.
    Eu stiu si apreciez faptul ca iti place Toyota, dar nu arunca, scuzati-mi expresia din popor, cu mucii in fasole...
    10 1
  • Mai ,stii ce imi place cel mai mult la tine? Ca nu ma plictisesti :D
    Chiar m-am amuzat pe ''cinste'' la unele chestii spuse de tine,chit ca parerile nostre sunt diferite chiar m-am simtit bine :D.

    Bun,e bine ca ai condus.Chiar imi pare rau ca nu am avut si eu ocazia sa vad pe pielea mea cum te simti si la volan.Dar probabil ca asta este si un truc al nemtilor.** In caz ca masina ramane in pana de motor si tu nu mai ai garantie sa o poti repara odihnit.La Toyota ce iti mai trebuie acele scaune de pe Golf? Caci oricum nu vei ajunge sa ramai.Deci practic intr-o Toyota vei ajunge mai odihnit decat in Golf fiindca vei fi scutit de ceva neplacut ** .
    4 8
  • Esti singurul de pe-aici cu care desi nu sunt chiar de acord, mi-ar face placere sa beau o bere. :))
    4 5
  • Da @LauCalin.....dar bere fara alcool caci dupa sa nu urcam la volan intr-un mod legal :D
    2 7
  • Iar tu nu vei mai putea ajunge asa departe cu Toyota (doamne fereste... la politie ma refer, nu la altceva) in timp ce eu nu voi mai fi in stare sa rapar VW-ul care ma va "lasa" in drum.
    Deci da, fara alcool :))))
    7 2
  • ne*........scz greseala.E ora tarzie ;D
    2 7
  • Aici depinde de VW.Exact cum am mai spus ,am asa o presimtire ca pe Beetle au facut o exceptie cei de la VW .Probabil sa nu strice o istorie cu adevarat legendara.Pe Beetle cred ca folosesc niste motoare ceva mai fiabile .
    3 9
  • Deci s-ar putea ca Beetle sa fie cel mai fiabil model al celor de la VW,asa cum Yaris este cel mai fiabil model din gama Toyota.
    3 8
  • Beetle-ul e catalogat ca fiind o masina robusta si din cate am vazut pana acum, asa e. Chit ca pe sub caroseria de bomboana e peste 90% un Golf.
    Dar multumesc ca mai linistit, voi visa frumos in noaptea asta. Noapte buna! ;)
    8 1
  • Peste cateva luni cate Golf 7 si cate Auris se vor vinde la noi?.Golf 7 de cel putin 3 ori mai multe!Asa ca ciocu' mic!Si din pdv al dotarilor unde e ecranul standard la Toyota?Comparati dotarile standard si vedeti ca Golf 7 e superior.Sa nu mai zic de dotarile optionale care la Golf 7 sunt f. multe si sofisticate,pe cand la Auris nici nu au auzit de ele.Iar ca tinuta de drum si sasiu Toyota mai au mult de invatat.Despre fiabilitate nici nu are rost sa vorbim,se stie clar ca VW sunt renumiti pt. ea.Toyota are in general niste modele urate,la Auris parca aceasta caroserie e pusa pe un sasiu si roti prea mici,iar fata si spatele sunt decupate si iese la iveala un plastic oribil.Despre pretul de revanzare vorbind,e clar ca Golf 7 e mult mai valoroasa,la Toyota ii scade f. mult.Sa-si rezolve in primul rand problemele cu nenumarate recall-uri,cu defectiuni grave, care pot sa puna oamenii in pericol.
    8 6
  • Eugenia
    Sunt gresite preturile, cel putin la Honda Civic....sa verificati siteul lor....
    2 2
  • Ce-mi mai place ca nenii de mai sus compara VW cu Toyota si Golf cu Auris!

    Ha ha ha ha ha ha ha ha!!!!!
    2 5
  • @slVW_83:de acord cu tine ca nici nu suporta comparatia,in sensul ca VW e net superior,dar nici nu poti sa nu scrii nimic cand vezi ce aberatii spun fanii Toyota!Daca esti fan adevarat VW,cum am vazut din comentariile tale mai vechi trebuie sa-i iei apararea marcii favorite,asa ca eu nu am facut nici o comparatie.Si nu stiu daca in ce ai scris acum te-ai referit si la mine,dar daca esti nascut in '83 sa stii ca sunt mai tanar ca tine,asa ca oricum nu mi se potriveste deloc ce ai scris.
    4 2
  • dragos
    @dan_grc:forjeaza tu un motor BMW si unul Audi,sa vedem care cedeaza primul?!Iti spun eu:100% Audi va ceda.Asa ca alegerea japonezilor cu BMW este foarte buna!
    4 1
  • 142 de poze, dar ce e? prezentare de moda? :))
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru