După ce a prezentat în premieră europeană noua generație a lui Swift în cadrul Salonului Auto de la Geneva, în luna martie, Suzuki a anunțat prețurile oficiale ale celui mai nou model venit în propria gamă.
Integrat în inima segmentului B european, noul Suzuki Swift este construit pe o nouă platformă al cărei principal avantaj este utilizarea unor materiale ușoare. Acest lucru îi permite noului Swift să piardă 120 de kilograme între generații, ceea ce înseamnă că, în versiunea de motorizare 1.2 benzină aspirat de 90 CP, Swift cântărește doar 840 de kilograme, o valoare-record pentru clasa mică.
Noul Swift este oferit în România în două versiuni de motorizare pe benzină, una aspirată (1.2 de 90 CP) și una turbo Boosterjet (1.0 de 112 CP). Ambele pot fi comandate în variantă micro-hibridă SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki), tehnologie care îi permite lui Swift să recupereze energia de frânare, pe care o stochează într-o baterie de capacitate mică, și să funcționeze electric la plecarea de pe loc și la manevrele de parcare.
Motorul 1.2 de 90 CP poate fi comandat cu o transmisie manuală cu 5 trepte sau în versiune automată VCT, în timp ce unitatea turbo de un litru și 112 CP oferă fie o manuală cu 5 trepte, fie o cutie automată cu 6 rapoarte. În buna tradiție Suzuki, Swift va putea fi comandat în variantă cu tracțiune integrală permanentă, opțiune disponibilă exclusiv pe motorizarea aspirată pe benzină de 1.2 litri și 90 CP.
Swift este oferit în România în trei versiuni de echipare: Cool, Passion și Spirit.
Prețul de pornire în gamă este de 10.350 de euro (pentru 1.2 benzină 90 CP manuală în echiparea Cool), în timp ce vârful de preț este 1.0 Turbo de 112 CP cu transmisie automată și sistem micro-hibrid SHVS în echipare Spirit: 15.650 de euro.● Mai multe informații despre noutățile oferite de Suzuki pe noua generație Swift puteți găsi AICI.
● Datele tehnice complete ale fiecărei motorizări Suzuki Swift pot fi consultate AICI.
Noul SUZUKI SWIFT: MOTORIZĂRI ŞI PREŢURI
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL SUZUKI SWIFT | ||
4x2 Man5 |
Cu Automată |
Cu 4x4 |
||
ECHIPARE COOL | ||||
1.2 |
90 CP 120 Nm |
10.350 | - | - |
1.0 Turbo |
112 CP 160 Nm |
- | - | - |
ECHIPARE PASSION | ||||
1.2 |
90 CP 120 Nm |
11.150 | - | 12.850 (Man5) |
1.0 Turbo |
112 CP 160 Nm |
12.850 | - | - |
ECHIPARE SPIRIT | ||||
1.2 |
90 CP 120 Nm |
- | 14.050 (CVT) |
- |
1.2 Micro-hibrid |
90 CP 120 Nm |
- | - | 15.250 (Man5) |
1.0 Turbo |
112 CP 160 Nm |
15.250 | - | - |
1.0 Turbo Micro-hibrid |
112 CP 160 Nm |
- | 15.650 (Aut6) |
- |
e cu un pas inaintea tuturor. daca vrei masina noua, clar iei swift.
mașina, destul de scumpuță din punctul emud e vedere și o să fie greu să se impună în fața ford/vw/opel/renault
O masina noua, intotdeauna poate sa aibe probleme.
ce nu s-a spus, in ce tara e fabricata pt ue/ro?
Corect ! Se adreseaza sarantocilor sau celor care habar nu au pe ce junghi au dat banii.