Primele imagini și detalii cu noua generație Peugeot 208 au fost publicate de constructorul francez la începutul acestui an. Modelul de clasă mică pregătit de Peugeot iese în evidență mulțumită unui design inspirat de liniile fratelui mai mare 508. Totodată, producătorul francez a pregătit pentru noul 208 și o mulțime de tehnologii moderne.
Acum, Peugeot a publicat lista de prețuri pentru piața din România. Astfel, cea mai accesibilă versiune a noului 208 este echipată cu motorul pe benzină de 1.2 litri PureTech cu 75 CP. Pentru nivelul de echipare de bază Active, clienții vor avea de achitat 13.800 de euro.
Pentru clienții care își doresc o motorizare pe benzină, Peugeot oferă propulsorul de 1.2 litri și într-o variantă de 100 de cai putere disponibilă atât cu o cutie de viteze manuală cu șase trepte, cât și cu o transmisie automată cu opt rapoarte. Pentru moment, motorizarea de top cu 130 CP încă nu poate fi comandată și în România.
Cei care preferă motoarele diesel vor avea la dispoziție unitatea BlueHDi de 1.5 litri în versiune de 100 CP și 250 Nm cuplată la o cutie de viteze manuală cu șase trepte.
MOTORIZĂRI |
NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
||||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | Active | Allure | GT Line |
1.2 PureTech |
Benzină 75 CP |
Man5 | 13.800 | - | - |
1.2 PureTech |
Benzină 100 CP |
Man6 Aut8 |
15.113 17.255 |
16.422 18.564 |
- 20.290 |
1.5 BlueHDi | Diesel 100 CP |
Man6 | 16.540 | 17.850 | - |
Versiunea de bază Active propune, printre altele, următoarele dotări: sistem de avertizare cu privire la un posibil accident, sistem pentru identificarea semnelor de circulație, sistem de frânare automată de urgență, sistem pentru menținerea benzii de circulație, sistem pentru monitorizarea șoferului, funcție Hill Assist, ecran central tactil cu diagonala de 7 inch, geamuri față acționate electric, aer condiționat cu reglare manuală, cruise control, oglinzi laterale reglabile electric și încălzite, jante din oțel cu diametrul de 16 inch și lumini de zi cu LED.
Nivelul de echipare Allure plusează cu următoarele dotări: iCockpit 3D, jante din aliaj de 16 inch, stopuri cu LED, asistență la parcarea cu spatele, oglinzi rabatabile electric, cotieră centrală, sistem automat de climatizare și geamuri spate acționate electric.
Vârful de gamă GT Line va oferi în plus față de nivelul Allure următoarele echipamente: sistem de frânare automată de urgență cu funcție pentru detectarea pietonilor pe timp de noapte, senzori de parcare față și cameră video pentru mersul cu spatele, geamuri laterale fumurii, oglindă centrală fără ramă, pedale din aluminiu, sistem de iluminare ambientală cu LED, jante de 17 inch din aliaj și pachet exterior GT Line.
Noul Peugeot 208 vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Peugeot 208 1.2 turbo, Man, Active |
100 | 4.4 | 9.9 | 15.113 |
Opel Corsa 1.2 turbo, Man, Edition |
100 | 4.3 | 9.9 | 14.090 |
Dacia Sandero 0.9 TCe, Man, Ambiance |
90 | 5.4 | 11.1 | 9.600 |
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost, Man, Trend |
100 | 4.7 | 10.5 | 14.000 |
Mazda 2 1.5 litri, Man, Takumi |
90 | 4.9 | 9.4 | 15.190 |
Nissan Micra 1.0 litri, Man, Acenta |
100 | 4.5 | 10.9 | 14.690 |
Seat Ibiza 1.0 TSI, Man, Reference |
95 | 4.6 | 10.9 | 13.837 |
Skoda Fabia 1.0 TSI, Man, Ambition |
95 | 4.6 | 10.8 | 13.076 |
Suzuki Swift 1.0 BoosterJet, Man, Passion |
112 | 4.8 | 10.6 | 12.850 |
Volkswagen Polo 1.0 TSI, Man, Comfortline |
95 | 4.6 | 10.8 | 14.412 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Din lista rivalilor lipsește noul Renault Clio, întrucât model producătorul francez nu a debutat pe piața din România.
Go go go Diesel!
si in varianta de baza 13800 pentru 75 cai ? no way jose
Oricine ar lua un Ford Focus in banii de 208.
cam asa ar trebui sa sune reclama la masinile de vanzare de ASTAZI
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))