Biroul românesc al mărcii Hyundai a anunțat oficial prețurile noii generații i30 pe piața internă. Compacta brandului sud-coreean fusese prezentată oficial în cadrul Salonului Auto de la Paris, în toamna anului 2016, și ajunge la a treia generație, moment în care încearcă o abordare matură într-un segment foarte aglomerat al pieței.
Noul Hyundai i30 este oferit într-un meniu simplu și propune trei versiuni de motorizare, dintre care două benzină (1.0 Turbo de 120 CP și 1.4 Turbo de 140 CP) și un diesel (1.6 CRDi de 136 CP). Acestea sunt combinate cu două niveluri de echipare, Highway și Exclusive, primul fiind disponibil exclusiv pe versiunea pe benzină de 120 CP.
Prețul de pornire pentru Hyundai i30 este de 18.746 de euro pentru versiunea 1.0 Turbo de 120 CP în echipare Highway, în timp ce cea mai scumpă variantă a compactei mărcii coreene, dieselul de 136 CP în echipare Exclusive, costă 22.435 de euro.
Există și o transmisie automată cu dublu ambreaj și șapte rapoarte pe care Hyundai o oferă exclusiv pe versiunea puternică pe benzină.
Aceasta este mai scumpă cu 1500 de euro față de varianta manuală.În tradiția deja cunoscută a mărcii Hyundai, prețurile de listă sunt însă pur informative, divizia dn România mizând pe prețuri de ofertă care ieftinesc mașina cu circa 2500 de euro pe toate versiunile și echipările.
MOTORIZĂRI (Date tehnice complete AICI) |
NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
|||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | Highway | Exclusive |
1.0 Turbo | Benzină 120 CP |
Man6 | 18.746 (Ofertă: 16.247) |
- |
1.4 Turbo | Benzină 140 CP |
Man6 DCT7 |
- - |
20.650 (Ofertă 18.151) 22.078 (Ofertă 19.579 |
1.6 CRDI | Diesel 136 CP |
Man6 | - | 22.435 (Ofertă 19.936) |
NOUL HYUNDAI i30 vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
HYUNDAI i30 1.6 CRDi Man Exclusive |
136 | 3.9 | 10.2 | 22.435 |
FORD Focus 1.5 TDCi Man Titanium |
120 | 4.5 | 10.8 | 20.600 |
KIA Cee'd 1.6 DSL Man GT Line |
136 | 4.0 | 10.2 | 20.142 |
MAZDA 3 2.2 Skyactiv-D Man Rev Top |
150 | 4.1 | 8.1 | 26.390 |
OPEL Astra 1.6 CDTi Man Innovation |
136 | 3.9 | 9.6 | 21.670 |
PEUGEOT 308 1.6 BlueHDI Man Allure |
120 | 3.2 | 9.7 | 20.796 |
RENAULT Megane 1.6 dCi Man Intens |
130 | 4.0 | 10.0 | 20.300 |
SEAT Leon 2.0 TDI Man FR |
150 | 4.1 | 8.4 | 20.811 |
SKODA Octavia 2.0 TDI Man Style |
150 | 4.2 | 8.4 | 21.660 |
VOLKSWAGEN Golf 2.0 TDI Man Highline |
150 | 4.2 | 8.6 | 22.473 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Deci, ce ar putea avea Hyundai atat de deosebit incat sa aiba curajul sa plece de la un pret atat de ridicat? Sau poate pe langa discountul de 2500 de euro (permanent) se mai acorda si alte discounturi?
Probabil ca o caroserie mai frumosa , cu tableta pe bord si cu motoare mici si dopate dar cu multe probleme tehnice e ceea ce se cere in europa, la ora actuala altfel nu-mi explic schimbarea facuta.
nu e o masina rea, dar nu e ca golful.
Chiar asa curaj si speranta au cei de la Hyundai pt. noul model.....
Si deja pretul unui Mazda 3 e chiar nesimtire.....da asta e...ne place...
TDI se numesc motoarele diesel la Hyundai? Really? Doar asta visati? :-P
@tzenu Nu e mai scump. E 19.936, pentru ca ofertele la Hyundai sunt permanente, nu sezoniere. E un tertip de marketing. Pretul real e 19.936, nu 22.435. E chiar cel mai ieftin din lista.
Avand in vedere lista bogata de dotari standard masina asta este chiar un adevarat best buy in clasa sa.
Deşi exterior dar mai ales interior arată foarte bine,
nu este hibridă, nu are motor electric, încă Europa se zbate
în sărăcie cu schimbator de viteze şi pedala aia mare de ambreiaj.
Nissan Note e-power 2017 este PREZENTUL în tehnologia auto pentru cele hibride apoi Tesla şi Bolt sunt pentru cele
full electrice.
Orice altceva este o maşină cu uzură morală foarte mare şi
o maşină total nevandabilă !!
În 2017-2020 toţi o să aducă hibride şi full electrice iar
maşini ca aceasta, poate să aibă şi cutie automată
că tot VECHE scrie pe ea !! O fi nouă, dar e deja VECHE!
Nu se spune ca interiorul Golfului e din alta liga, ca are motor net superior, transmisii net superioare, posibilitati de configurare din alt film, pret de revanzare, confort superior, imagine mai buna etc.
A innebunit Hyundai?
Vor tine o luna-doua preturile sus, dupa care socati de vanzarile catastrofale vor baga o promotie si mai mare, ca altfel nu poti vinde Hyundai. Producatorii asiatici tin mortis sa nu vanda in Europa.
Masini modeste, la pret de lider al segmentului.
... sau la aceiasi bani Skoda Octavia 1.4 tsi, 150cp
Hai sa fim sinceri acum, la noi este la putere snobismul de marca. La acelasi pret, multi prefera sa cumpere o masina inferioara la dotari doar pentru ca semnata de un brand "premium".
Fata de VAG, Hyundai-Kia au un avantaj major cand vine vorba de fiabilitate. Eu personal, nu am auzit posesori de coreene sa se planga ca le mananca mult ulei sau, mai rau sa aiba probleme din cauza distributiei.
Am ales i30 in detrimentul lui Ford Focus (i30 avea mai multe optiuni). Materiale proaste, tehnica proasta, motoare gurmande (benzina) si pret la revanzare foarte mic.
Consum manual 7L/ consum real oras 10L, dupa doua luni m-am dus cu ea la Tiriac sa vad ce are, cei din service au zis ca motorul e bun dar asta e consumul ei real in oras ?!?
La 40.000km+ au picat amortizoarele fata
La 50.000km+ pompa apa/sigla H de pe volan, mecanismul de deschidere de la portbagaj si usita rezervor,
La 60.000km+ a aparut rugina pe marginea aripilor si a crapat alternatorul, s-a stricat semnalizatorul (scotea o dara mica de fum din el la activare)
La 70.000km+ s-a stricat cutia de viteze
La 79.000km am vandut-o.
Pret achizite 15.000 (cu leasing a ajuns mai mult + service la greu), pret vanzare anul trecut 3500 euro.
Regret si in ziua de azi ca nu am ales Focusul, ii ofeream o masina mai buna batranului, dupa vanzarea masinii nu a mai fost nevoie sa ii cumpar alta...Dumnezeu sa il ierte.
Un Golf echivalent ca motorizare si dotari e cu 4-5.000 de euro mai scump ca i30.
Da, e normal ca un Golf sa fie mai scump decat un Hyundai, pentru ca e in mod cert o masina mai buna. Dar daca Hyundai decide ca nu e asa? Putem specula pe aceasta tema.
@Pana daca Hyundai spune ca a crecut calitatea, trebuie sa ii credem pe cuvant? Ceilalti raman oare in urma sau progresul e continuu? Materialele de prezentare si de training contin uneori niste ineptii de nu iti vine sa crezi. Prin repetarea unor sloganuri, prin asocieri cu diverse senzatii, personalitati samd poti creste perceptia subiectiva asupra unui produs si sa il faci mult mai atractiv in mintea unei persoane, chiar daca, in realitate produsul e acelasi.
chiar crezi ca sunt alfa si omega masinilor?
@ABC Auris nu are ce cauta in comparatie, deoarece nu ofera niciun diesel in oferta
La 40.000km+ au picat amortizoarele fata
La 50.000km+ pompa apa/sigla H de pe volan, mecanismul de deschidere de la portbagaj si usita rezervor,
La 60.000km+ a aparut rugina pe marginea aripilor si a crapat alternatorul, s-a stricat semnalizatorul (scotea o dara mica de fum din el la activare)
La 70.000km+ s-a stricat cutia de viteze
de unde ai scos toate chestiile aste, cauta si vezi ca defectiunile enumerate de tine nu sunt de la hyundai i30 2008, singura buba pe care o are este caseta de directie care pica la un anumit lot, in rest eu unul nu am gsit si nu am auzit de probleme spuse de tine.
consumul declarat de costructor este undeva 8.6
hyundai poate fura clienti doar de la pe la francezi si poate ford/opel, nu cred ca are sanse cu golf sau mazda de ex. de asta si preturile comparabile cu acele modele
Diferente ..tot ce are modelul vechi plus:
1. bluetooth
2. camera video spate,
3. pilot automat
4. scaune fata incalzite, volan incalzit,
5. AEB(Auton. Emerg. Braking)6.
6.Attention assist(asistenta atentionare la oboseala)
7. faza lunga cu functie automata,
8.touch screen 5 inch.
9. Motor 1.4 100 CP (vechi) vs 1.0 T-GDi 120 CP (nou)
Merita diferenta de 3000e ?
Nu merita3000 de euro in plus! pe ce?!! pe pilot automat si o tableta colorata in bord si un motor dopat de storcator de fructe?!!
Vechiul i30 cat si ceed-ul de 1.4 mpi era vreo 10500 de euro in varianta basic cu tichet rabla
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/mazda/
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/hyundai/
Mazda e intr-adevar cea mai cea firma japoneza de volum la ora actuala, fie ca vorbim de design, finisari sau motorizari, insa ca sa prinda cu adevarat in Europa au nevoie de benzinare turbo de litraj mic sau mediu (1.0-1.6) si eventual (pentru ca pe viitor vor aparea interdictii in unele tari/orase) de niste diesel-uri pana in 2.0 de 140-160 cp.
@dan Cand Hyndai avea doar aspirate (ca multe japoneze sau coreene la inceputul decadei in care ne aflam) majoritatea se plangeau ca vin cu motorizari antice. Acum, cand au facut trecerea la turbo, sunt destui care se plang de asta. Bine, noi romanii avem boala sa fim nemultumiti mereu, desi noi nu producem nimic, in afara de un brand low-cost apartinand unui concern franco-japonez care vinde putin si doar in Europa si de un model de nisa a unui fost gigant american (nu mai e in top 5 de ani buni), model care nu se vinde nici in Europa.
Piata trebuie privita pragmatic, mai ales de cei care isi permit un model nou de volum. Mai putin de 0.1% dintre romani (ma refer la persoane fizice) au achizitionat in 2016 masini noi. Aici intra si modelele premium. Asta spune multe, oricat am comenta noi pe aici...
Mie imi pare a semana cu 308-ul.
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=13719
Repet, in manual si la reprezentanta au zis 7 si real era 10.
Chiar daca asa ti s-o fi intamplat, sunt sigur ca NU AI PLATIT nimic pentru ceea ce ai enumerat mai sus.
poate daca ai mers cu ea pe macadam, cu porci in portbagaj... si in habitaclu!
Problemele lor, conform rechemarii in service (la anumite loturi si modele) au fost: chederele de geam, amortizoare, contactul, coloana volan (de fapt un senzor buclucas), caseta directie (i10).
S-au facut rechemari masive in service. Probabiil dimneata ai bagat ulei de la bunica si de aceea ai pierdut garantia.
La Hyundai chestia asta cu motoarele cu turbină e relativ nouă, mi se pare că abea de 1-2 ani (a aparut la i20-ul nou relativ tarziu, si la Tucson pe varianta de 170 de cai), deci poti sa o privesti in 2 feluri: fie sunt ultimii la bal, fie au vrut sa scoata cat de mult se poate din tehnologie.
Aspectul exterior mi se pare in parametrii - e diferit de modelul vechi (fata de divizia de design de la VAG care de 10 ani mananca painea degeaba), dar nici nu are curajul sa se departeze prea mult de ce exista si la alte marci (fura putin de la Ford, putin de la francezi, mai copie si de la Mazda). Ma bucur in schimb ca au avut curaj la interior - au renuntat sa mai copieze interioarele de la VAG cum facusera cu i20, Elantra sau Tucson-urile din ultimii 2 ani, si au mers (au ascultat de fratii de la Kia) pe linii mai cursive si mai elegante.
Recunosc, apreciez marca. Mai bine o masina care se remarca și pe care nu vrei sa o vinzi altora, decat una care sa fie usor de revandut la mana a 7-a. Un alt avantaj ar fi ca nu ti se fura oglinzile, stergatoarele sau capacele din parcare pentru ca nu se potrivesc cu ce au altii.
"
oau, ce masina fiabila, repede sa-mi iau doua
Garantia era de 4 ani, problemele au aparut dupa cei 4 ani (tata facea 10.000/an media) adica dupa cei 40.000 km.
Poate nu am fost eu clar sau tu lucrezi la Hyundai dar repet.
Masina a fost condusa doar de el (pensionar, avea 65 ani in 2008 iti dai seama cum merge un batran cu o masina).
A vazut 90% din timp plimbari in oras (vizite rude/vizite medic/plimbari in general) si a fost DOAR pe mainile celor de la Service Tiriac Auto.
Mai usor cu abureala ca nu ai platit tu miile de lei date de mine in service.
Nu stiu cati ani ai tu, probabil esti de varsta baiatului meu si iti dau un sfat: o masina bine proiectata /construita/ asamblata/ intretinuta nu trebuie sa iti faca probleme decat dupa 100.000 km cand nu rezista atat atunci este o masina proasta !
Sa stii ca asiaticii sunt destul de corecti cand e vorba de anumite piese proiectate gresit si fac recall imediat fara costuri suplimentare, chiar daca masina e iesita din garantie. Toyota cred ca a facut sute de recaluri in ultimii ani si nu s-a plans nimeni ca e nevoit sa repare masina fara nici o cheltuiala.Probleme de genul asta au tot fost in ultimii ani la mai toti constructorii, numai ca prietenii tai nemtii s-au lasat cu greu induplecati sa anunte rechemarile, majoritatea din clienti isi plateau din buzunarul lor bubele.
Foarte buna ideea +1 de la mine
Eu am luat t 4 la firma in 2007 si nu am ajuns cu ele la 40000 km, dupa cca 1 an si 10-15mii km toate au ajuns in service cu probleme la injectoare, cutie, geamuri electrice, instalatie electrica. Ce scandaluri si ce probleme am avut dealerul din deal, nu vrei sa stii! Atat de rau era incat 2 din 4 utilizatori au refuzat sa le mai foloseasca dupa ce au ramas cu ele in drum de 2 ori fiecare.
Oricum, exceptand amortizoarele care cica-s consumabile, dar tot au 2 ani garantie, cam tot ce spui tu acolo era acoperit de garantia de 5 ani.
Iar daca tu te astepti ca o masina sa consume in Bucuresti cat este in cartea tehnica, apai esti un optimist incurabil.:)) Btw, in linkul tau scrie 7,6 l/100 in modul economy. Mi-e cam greu sa cred ca al batran a stat in primele 2 luni sa conduca economic......
Altfel sunt de accord ca pretul este cam piperat pentru o coreeana, dar cu discountul de 2500+sigur mai scoti 1-2 mii la dealer, este cu mult sub Golf/Octavia
A innebunit Tiriac...
Eu am achizitionat anul trecut noul Hyundai Elantra 1.6CRDi 136CP model 2016, in cea mai buna echipare EXCLUSIVE, cu 16.800 eur (tva inclus)
P.S. pt. indecisi sunt fff. multumit si incantat de ea, dupa cei 6.000 km facuti.