E o zi mare pentru fanii români ai modelului Mustang. Biroul românesc al mărcii Ford a anunţat preţurile oficiale ale celei de-a şasea generaţii Mustang, prima pe care Ford o comericalizează oficial şi în showroom-urile europene.
Conform comunicatului oficial Ford, Mustang va fi lansat la noi în paralel atât în versiune coupe, cât şi cabrio, iar preţul de pornire al versiunii este de 35.000 de euro cu TVA inclus în compania motorului EcoBoost de 2.3 litri şi 314 CP şi cu transmisie manuală cu şase trepte. Cea mai scumpă versiune pe care o puteţi achiziţiona este cea cu motor V8 de 5.0 litri şi 418 CP împreună cu transmisie automată cu şase trepte, preţul acesteia ajungând la 42.000 de euro. Versiunile echivalente pentru varianta cabrio a lui Mustang costă cu 4000 de euro mai mult. Toate motorizările lui Ford Mustang se ridică la standardul Euro 6.
FordStore, un nou concept de showroom al mărcii
Lansarea noului Ford Mustang coincide cu lansarea unui nou concept de vânzare pe care Ford l-a conceput pentru lansarea gamei sale de modele speciale care include atât noul Mustang, cât şi viitoarele versiuni Vignale, care promit dotări şi materiale de nivel premium.
În România vor exista pentru început două astfel de showroom-uri denumite oficial FordStore, ambele în Bucureşti: BDT şi Ţiriac Auto. Primele unităţi Mustang care vor ajunge în România vor intra în posesia clienţilor în a doua jumătate a anului 2015.NOUL FORD MUSTANG: Echipare standard (selecţie) |
Airbag-uri frontale, laterale, cortină, genunchi şofer |
Discuri de frână faţă/spate ventilate |
Aer condiţionat automat |
Computer de bord cu display color |
Geamuri faţă/spate acţionate electric |
Cruise Control |
Faruri de ceaţă |
Padele pe volan (doar pe cutia automată) |
Senzori de ploaie, de monitorizare a presiunii în pneuri |
Buton de pornire Power Start |
Suspensie spate independentă |
Bord îmbrăcat în piele |
Piele pe volan şi schimbător |
Volan reglabil pe înălţime şi adâncime |
Banchetă spate rabatabilă 50/50 |
Jante din aliaj de 19 inch |
Kit de pană |
Oglinzi acţionate electric şi încălzite |
Praguri iluminate |
Radio CD cu sistem Sync Gen 2 |
Touchscreen cu display de 8 inch |
Comenzi audio pe volan |
Scaune faţă sport reglabile electric |
Tapiţerie din piele perforată |
Ţevi duble de eşapament |
Noul Ford Mustang: Preţuri şi date tehnice
Motorizare | Putere Cuplu |
Transmisie | Mustang Coupe | Mustang Cabrio | ||||
Consum (l/100 km) |
VMax (km/h) |
Preţ (€ cu TVA) |
Consum (l/100 km) |
VMax (km/h) |
Preţ (€ cu TVA) |
|||
2.3 Ecoboost | 314 CP 434 Nm |
Man 6 | 8.0 | 233 | 35.000 | 8.2 | 233 | 39.000 |
Aut 6 | 9.9 | 233 | 37.000 | 10.0 | 233 | 41.000 | ||
5.0 V8 | 418 CP 524 Nm |
Man 6 | 13.5 | 250 | 40.000 | 13.6 | 250 | 44.000 |
Aut 6 | 12.0 | 250 | 42.000 | 12.0 | 250 | 46.000 |
poate hyundai genesis coupe, dar nu stiu daca se mai vinde la noi in ro.
mai ai varianta brz/gt-86 dar sunt cu mult sub mustangul asta, mai ales la motor.
Oare de ce Focusul are suspensie spate independenta si Mustangul nu? Sigur nu este o gresala ?
as compara acest mustang cu Lancer evolution X.......amandoua au interioare de 2 lei au cam aceleasi preturi si amandoua sunt legende in sensul lor.........
My mistake. Rezolvat. Mulţam.
Chiar daca Ford are o istori frumoasa cu modele destul de interesante pe parcursul a 100 de ani de existenta.....nu prea vine cu nimica in plus fata de competitie.......
Toate modelele Ford sunt cam naspa la interior.....si asta probabil ca asa vor ei.......vom vedea noua gama de nodele Vignale care se va lansa daca va schimba ceva insa nu prea cred......
Noul Mondeo chiar daca are multa tehnologie la bord(instrumental digital la bord)......o sa vezi ca tehnologia aia e cam 'palida' si folosita nu prea inteligent........grafica instrumentalului de bord e foarte slaba......culori sterse si a.s.m.d.......si e model recent lansat.....si aici ma intreb oare de ce sa cumpar un Mondeo cand mai pun 2000 euro si iau un Passat care e o masina extrem de buna din toate privintele.......ai spatiu cat vrei in el............aarata chiar bine(desi putin conservator) ai si tehnologie ai si materiale de buna calitate si nu in ultimu rand ai o calitate a asamblarii a intregului pachet cu muuuuult peste ce ofera Ford la ora asta.......
Si asta a fost doar un exemplu acum sa nu nu endepartam prea mult de subiectul articolului........imi place Mustang-ul e o masina ieftina cu putina tegnologie si construita ca o caruta insa asa sunt Muscle-car-urile........trebe sa le iubesti si sa-ti placa asa cum sunt chiar daca le lasa putin mai rece.......
De exemplu viteza maxima la 2.3 Ecoboost e mult prea mica pt un motor de 309 CP. Multe hot hatch-uri compacte gen Focus ST, Golf GTI, Megane RS, Leon Cupra au viteza maxima superioara Mustangului 2.3 Ecoboost la puteri net mai mici. Inclin sa cred ca si la acceleratii se repeta povestea, 2.3 Ecoboost avand cca. 1600 kg si V8-ul cca. 1700. Se pot pune va rog niste cifre cu acceleratiile Mustangului sau un tabel cu datele tehnice?
De asemenea, anticipez ca mai toate hot hatch-urile compacte il vor intrece pe circuit. In concluzie, rational vorbind nu vad de ce ar alege un entuziast al pilotajului un Mustang si nu ceva hot-hatch, care la o adica sunt si mult mai convenabile la bani?
"culori sterse si a.s.m.d......."
.imi place Mustang-ul e o masina ieftina cu putina tegnologie si construita ca o caruta insa asa sunt Muscle-car-urile........trebe sa le iubesti si sa-ti placa asa cum sunt chiar daca le lasa putin mai rece.......
".si aici ma intreb oare de ce sa cumpar un Mondeo cand mai pun 2000 euro si iau un Passat care e o masina extrem de buna din toate privintele......."
Pricelessss!
suspensie spate pe foi?
Mustang 2.3: 35.000 EUR
Golf GTI: 27.000 EUR / Megane RS: 25.600 / Focus ST: 28.250 EUR
Apoi, eu compar masinile in sine, nu iau in calcul si absenta drumurilor din buricul Pamantului numit Romania. Pe logica ta, orice masina peste 80-90 CP e inutila in Romania. "Crezi" ca bate hot-hatch-urile? Eu cred ca nu. Nu avem o comparatie inca, dar eu iti spun 2 chestii: viteza maxima e pe cifre mai mica decat la hh-uri iar suspensia Mustangului tocmai a fost inmuiata pentru Europa, fata de cea "tare" americana. Am pus "tare" in ghilimele pentru cei care stiu ce inseamna o suspensie americana.
Pt cei neinteresati de dinamica si timpi pe circuit, e in regula, dar sa zici ca alegi Mustang doar ca sa fii altfel decat toti "idiotii" cu BMW sau cu alte germane, nu stiu cum sa zic dar ceva e in neregula cu voi.
Golf 7 R cu DSG. 300cp, 4motion si DSG. Pentru mine intre cele 2 as alege Golful cu ochii inchisi.
Eu nu am zis ca puterea e inutila, am vrut sa spun ca e irelevant daca masina scoate pe circuit 3,53 sau 3,52, daca are viteza maxima 233 sau 238 km-h.
Dupa parerea mea e o masina mult mai misto decat un Golf GTI. Acum, fiecare are parerea lui si gusturile lui. Doar nu iti imaginezi sa o sa fie diferenta prea mare intre ele pe circuit. Dar oricum eu sunt convins ca bate un GTI pe circuit, desi pentru mine, pentru o masina de strada acest lucru nu e foarte relevant.
Nu mai comparati Mustang cu volzvagan! Prin asta aratati ca nu aveti habar!
Mustang, Camaro, Challenger sunt niste embleme ale pietei auto din lume.
Sunteti multi cei carora le place volzvagan (a se vedea comentariul meu de mai sus), dar nu mai comparati aceasta marca cu Mustang pentru ca pur si simplu nu pot fi comparate.
Da'l incolo de comparatie. Ba da al draq de destepti v-ati gasit. De parca astia de la Mustang si-au propus sa detroneze Golf sau in genere VW....pfoaaa! Vreau sa va spun sa nu va stricati inima degeaba!
Am o parere la tema. A mea parere. Eu cred ca au gresit cu pretul, e prea mic. Doar totusi e un BRAND. Ii poate stirbi din imagine.