Prețuri pentru noua generație Renault Zoe în România: modelul electric pornește de la 30.350 de euro

de Paul Cosma
Marti, 21.01.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Renault Zoe poate fi comandată și în România. Modelul electric are un preț de pornire de 30.350 de euro în echiparea Life și motorizarea R110.

După prezentarea din vara anului trecut, a venit momentul ca Renault să deschidă comenzile și să anunțe lista de prețuri pentru noua generație Zoe în România. 

Cea mai accesibilă versiune pregătită de constructorul francez este echipată cu motorul de 110 cai putere și o baterie de 40 kWh, în echiparea Life. Prețul de pornire pentru această variantă este de 30.350 de euro. 

Versiunea de top mizează pe noul motor de 100 kW (135 CP), cu numele R135, are o autonomie de până la 395 de kilometri (regim WLTP) și un preț ce pleacă de la 33.250 de euro. 

Noul model va fi disponibil cu trei versiuni de echipare: Life, Zen şi Intens. Din punct de vedere tehnic, citadina electrică vine acum cu o baterie de 52 kWh și cu posibilitatea de încărcare cu curent continuu (DC) la stații de până la 50 kW. 

Versiunea de bază va fi echipată, printre altele, cu următoarele: ecran de 10 inch, Easy Link, E-Shifter cu modul de rulare "B mode", care permite șoferului să conducă cu o singură pedală, frână de parcare automată cu funcția Auto Hold, cardul de pornire de tip hands free, faruri Full LED și lumini de zi LED.

Prețuri noua generație Renault Zoe:

Echipare

Versiune

Preț (euro, TVA inclus)

LIFE Z.E.
40 - R110
30.350
LIFE Z.E. 50 - R110 31.050
ZEN Z.E. 50 - R135 32.250
INTENS Z.E. 50 - R135 33.250

Via Renault

 

Comentarii (13)

  • Mult prea scumpa,la banii astia prefer un Renault Dauphine electric din 1959(Henney Kilowatt ) si imi raman si bani de inca una cu motor conventional.
    11 9
  • electromarket
    E totusi mai ieftina aici ca la mama ei plus ca ramine se zice bonusul urias incorect de la noi deci ar merge pt hipsterii ce asteapta degeaba kia-hyundai cu baterii lipsa la coreeni.
    24 10
  • Astept sa le vad cum zburda electrificarea pe meleagurile mioritice. :D As atrage atentia doar ca de banii aia iei un Tiguan nou nout sau un Peugeot 508 nou nout Diesel cu automata. Asta fara rabat si NU in echiparea de baza.

    In rest dragilor, Spor la cumoparat baterii cu rotzi! :)))
    20 20
  • Andrei
    E bine. Diferenta mica de pret dintre cea mai slaba si cea mai dotata face modelul de varf best buy. Cu rablele si o mica reducere care o sa apara oricum, ajungem pe la 20k. Cam cat o alta masina de clasa mica la fel de dotata. SI atunci, pentru masina de oras, e excelenta.
    20 13
  • Nu inteleg cum poate cineva sa sustina ca e un pret bun. Un e-up sau un citigo electric costa 20000 fara ecobonus. Deci cu ecobonus Zoe iese dublu la pret. Da, e un pic mai mare, insa nu cat pentru 10000 euro.
    15 19
  • @Liviu,
    e diferență mare de autonomie și, crede-mă, contează! ;)
    Diferența de mărime nu e așa mare, dar contează și aia un pic.
    14 7
  • Este o aberatie comerciala din orice punct de vedere. Nimic nu poate justifica pretul acestui model si nimic nu poate justifica aberatia comerciala in cazul tuturor electricelor , pornind de la cost productie, cost baterii , eco bonusuri ( cea mai mare aberatie), etc. Am avut cateva ocazii in ultima vreme sa ma plimb cu Zoe ( Uber) ,probabil generatia precedenta , dar masinile aratau destul de noi . In afara faptului ca intr-adevar erau mai spatioase in interior decat te-ai fi asteptat , in rest sunt masini facute clar pe ieftineala, materiale iefine, asamblare ieftina. Tot ce atingeai scartia iar de dedesubt ..acelasi dulce grai frantuzesc al articulatiilor/bucselor ce mi-a adus aminte de vechile mele Clio sau Megane (visam p-atunci si noaptea toata constructia articulatiilor fata/spate) .
    Trebuie sa aveti in minte un singur lucru cand va ganditi la electrice si pretul lor : acest pret este rezultatul unui calcul al producatorului respectiv care este facut in functie de performanta vanzarilor celorlante modele din gama .Este doar un instrument pt. a se incadra in limitele de emisii. Adica , daca celelalte modele din grup cu diverse forme de electrificare ( hibride, mild hibrid, etc) nu se vand, atunci va fi nevoit sa vanda mai multe electrice pt. a se incadra in limitele de emisii impuse si (numai) atunci le va ieftini . Daca nu , tot ce vinde electric este pomana ( si noi le-o platim prin celebrele eco bonusuri) si este bine primit . Asta este realitatea din pacate la majoritatea producatorilor in acest moment si singurii care fac exceptie probabil sunt cei de la Tesla. Surprinzator, in acest moment, cea mai buna solutie pt. ieftinirea si cu adevarat promovarea masinilor full electrice , ar fi interzicerea hibridelor si mentinerea limitelor de emisii pe grup la actualul nivel ba si mai jos. Cata vreme hibridele vor exista , masinile electrice nu o sa aiba mari sanse. Bine asta dupa ce se dovedeste ca electrificarea este o solutie cu adevarat viabila si nu o utopie asa cum arata acuma.
    24 13
  • A votat poporul automarket ca-s prea scumpe electricele.
    Intr-un gest total nedemocratic producatorii continua dezvoltarea masinilor electrice, in timp ce o grupare rebela din acelasi popor se incapataneaza sa le cumpere.
    5 11
  • andrei
    nu pricep. ce e incorect in bonusul dat de statul roman? statul poate alege sa dea bonusuri pt diverse chestii, in functie de ce vrea sa stimuleze. momentan statul roman a considerat ca pt a stimula cu adevarat electricele ar trebui sa dea 10k euro. nu vad nimic incorect aici. nici imoral nici ilegal nici nimic. la un moment dat statul va zice: ok, am stimulat destul, acum il scoatem, sau il reducem.

    tine de politica statului respectiv cum vrea sa stimuleze un sector. la ce poluare e in romania, macar de s-ar cumpara in prostie electrice.

    intai ne vaitam ca suntem poluati si nu luam ce e eco, dar simultan de ce stimuleaza statul. ca asa a considerat corect. fa-te tu cu putere de a schimba ceva si scoate ecobonusul asta.
    8 26
  • @andrei: tocmai ca e ciudat ca nu vezi nici ceva imoral, "nici nimic". Te intereseaza ce se intampla cu banii pe care ii platesti sub forma de impozite si taxe? Te-a intrebat cineva daca esti de acord ca o parte din acei bani se fie bagati in buzunarul unor producatori auto? Ti se pare firesc sa nu te intrebe nimeni ce se intampla cu banii tai? Nu crezi ca ar trebui sa mergi la senatorul sau deputatul care te reprezinta si sa-l tragi de maneca sa-l intrebi de ce nu te-a consultat nimeni in legatura cu banii tai? Ti se pare ca politica statului e sa stimuleze un sector in totala nepasare fata de nevoile mult mai urgente ale statului roman? Sanatate, educatie, aparare, infrastructura, astea nu sunt cumva prioritare? Pai daca ti se pare normal sa faca statul ce politica vrea, presupun ca ai fost de acord si cu recursul compensatoriu si toate mizeriile facute de PSD pentru ca sa-si scape proprii infractori. Sau nu?

    Suntem poluati pentru ca atunci cand statul a luat o masura buna ca sa nu se umple tara de rable, s-a trezit UE sa interzica chestia asta. Cu alte cuvinte e ok sa poluam cu rable de peste 20 de ani si sa murim pe sosele ca sobolanii, dar sa fie la prostii din Est. Acolo nu e bai ca "moare planeta". In Vest obliga prostimea sa cumpere masini noi, tot mai scumpe, iar de cele vechi, poluante si pericol pe sosele se descotorosesc in Est si Ucraina si pe une-o mai fi. Frumos, nu? Unii sunt mai egali decat altii.
    22 11
  • @asm citigo si e-up sunt masini de oras, iar 265 km sunt arhisuficienti. Zoe are 395. Pentru 33% mai multa autonomie sa dai dublu pe ea? Ce afacere e asta? 26000 ar fi fost un pret relativ corect. Sunt 15 KWh diferenta intre ele. Pretul per KWh e cam 150 de euro, deci ar rezulta cam 2250 euro in plus, mai pui si marimea/calitatea sporite inca vreo 2500-3500 (diferenta standard intre o masina de clasa A vs un supermini B), deci mai mult de 26000 nu face.
    12 2
  • @automarket
    De ce mi-ati sters comentariul?
    2 3
  • Poate delirai..

    Oameni buni, masina asta nu are cotiera, nici macar optional. Am ramas masca sa vad varianta intens in showroom fara asa ceva, halal reducere de costuri. Iar in portbagaj, o mocheta de absolut toata jena.. fereasca D
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru