După prezentarea din vara anului trecut, a venit momentul ca Renault să deschidă comenzile și să anunțe lista de prețuri pentru noua generație Zoe în România.
Cea mai accesibilă versiune pregătită de constructorul francez este echipată cu motorul de 110 cai putere și o baterie de 40 kWh, în echiparea Life. Prețul de pornire pentru această variantă este de 30.350 de euro.
Versiunea de top mizează pe noul motor de 100 kW (135 CP), cu numele R135, are o autonomie de până la 395 de kilometri (regim WLTP) și un preț ce pleacă de la 33.250 de euro.
Noul model va fi disponibil cu trei versiuni de echipare: Life, Zen şi Intens. Din punct de vedere tehnic, citadina electrică vine acum cu o baterie de 52 kWh și cu posibilitatea de încărcare cu curent continuu (DC) la stații de până la 50 kW.
Versiunea de bază va fi echipată, printre altele, cu următoarele: ecran de 10 inch, Easy Link, E-Shifter cu modul de rulare "B mode", care permite șoferului să conducă cu o singură pedală, frână de parcare automată cu funcția Auto Hold, cardul de pornire de tip hands free, faruri Full LED și lumini de zi LED.
Prețuri noua generație Renault Zoe:
Echipare |
Versiune |
Preț (euro, TVA inclus) |
LIFE | Z.E. | 40 - R11030.350 |
LIFE | Z.E. 50 - R110 | 31.050 |
ZEN | Z.E. 50 - R135 | 32.250 |
INTENS | Z.E. 50 - R135 | 33.250 |
Via Renault
In rest dragilor, Spor la cumoparat baterii cu rotzi! :)))
e diferență mare de autonomie și, crede-mă, contează! ;)
Diferența de mărime nu e așa mare, dar contează și aia un pic.
Trebuie sa aveti in minte un singur lucru cand va ganditi la electrice si pretul lor : acest pret este rezultatul unui calcul al producatorului respectiv care este facut in functie de performanta vanzarilor celorlante modele din gama .Este doar un instrument pt. a se incadra in limitele de emisii. Adica , daca celelalte modele din grup cu diverse forme de electrificare ( hibride, mild hibrid, etc) nu se vand, atunci va fi nevoit sa vanda mai multe electrice pt. a se incadra in limitele de emisii impuse si (numai) atunci le va ieftini . Daca nu , tot ce vinde electric este pomana ( si noi le-o platim prin celebrele eco bonusuri) si este bine primit . Asta este realitatea din pacate la majoritatea producatorilor in acest moment si singurii care fac exceptie probabil sunt cei de la Tesla. Surprinzator, in acest moment, cea mai buna solutie pt. ieftinirea si cu adevarat promovarea masinilor full electrice , ar fi interzicerea hibridelor si mentinerea limitelor de emisii pe grup la actualul nivel ba si mai jos. Cata vreme hibridele vor exista , masinile electrice nu o sa aiba mari sanse. Bine asta dupa ce se dovedeste ca electrificarea este o solutie cu adevarat viabila si nu o utopie asa cum arata acuma.
Intr-un gest total nedemocratic producatorii continua dezvoltarea masinilor electrice, in timp ce o grupare rebela din acelasi popor se incapataneaza sa le cumpere.
tine de politica statului respectiv cum vrea sa stimuleze un sector. la ce poluare e in romania, macar de s-ar cumpara in prostie electrice.
intai ne vaitam ca suntem poluati si nu luam ce e eco, dar simultan de ce stimuleaza statul. ca asa a considerat corect. fa-te tu cu putere de a schimba ceva si scoate ecobonusul asta.
Suntem poluati pentru ca atunci cand statul a luat o masura buna ca sa nu se umple tara de rable, s-a trezit UE sa interzica chestia asta. Cu alte cuvinte e ok sa poluam cu rable de peste 20 de ani si sa murim pe sosele ca sobolanii, dar sa fie la prostii din Est. Acolo nu e bai ca "moare planeta". In Vest obliga prostimea sa cumpere masini noi, tot mai scumpe, iar de cele vechi, poluante si pericol pe sosele se descotorosesc in Est si Ucraina si pe une-o mai fi. Frumos, nu? Unii sunt mai egali decat altii.
De ce mi-ati sters comentariul?
Oameni buni, masina asta nu are cotiera, nici macar optional. Am ramas masca sa vad varianta intens in showroom fara asa ceva, halal reducere de costuri. Iar in portbagaj, o mocheta de absolut toata jena.. fereasca D