În vara anului trecut, Renault a prezentat noua generație Captur. Producătorul francez a pregătit pentru SUV-ul de segment B atât o serie de modificări estetice, cât și o mulțime de tehnologii noi.
Acum, Renault a publicat lista de prețuri a noului Captur pentru piața din România. Modelul producătorului francez are un preț de pornire de 15.900 de euro pentru versiunea de echipare Life și motorizarea de un litru de 100 de cai putere. Clienții vor avea la dispoziție și motoare pe benzină de 1.3 litri, dar și unități diesel de 1.5 litri.
La fel ca până acum, noul Captur va fi disponibil în versiunile de echipare Life, Zen și Intens.
Listă de prețuri noul Renault Captur
MOTORIZĂRI |
NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
||||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | Life | Zen | Intens |
1.0 litri | Benzină 100 CP |
Man5 | 15.900 | 16.700 | 18.600 |
1.3 litri | Benzină 130 CP |
Man6 Aut7 |
- - |
18.150 19.650 |
20.050 21.550 |
1.3 litri | Benzină 155 CP |
Aut7 | - | - | 22.200 |
1.5 litri | Diesel 95 CP |
Man6 | 17.750 | - | - |
1.5 litri | Diesel 115 CP |
Man6 Aut7 |
- - |
19.250 20.750 |
21.150 22.650 |
În plus, Renault oferă pentru motorul de un litru de 100 de cai putere și o versiune GPL. În România, aceasta va putea fi comandată în variantele de echipare Life și Zen, prețul cerut de francezi fiind de 16.400 de euro, respectiv 17.200 de euro.
În al doilea trimestru al anului, Renault va introduce în România și versiunea plug-in hybrid a SUV-ului Captur. Versiunea va fi echipată cu un motor pe benzină de 1.6 litri și două motoare electrice. Bateria de 9.8 kWh ar urma să asigure o autonomie electrică de 50 de kilometri în regm mixt (WLTP) sau 65 de kilometri în regim urban (WLTP).
Încă de la primul nivel de echipare, noul Renault Captur propune un pachet generos de dotări.
Versiunea Life include, printre altele, următoarele echipamente: sistem automat de frânare cu detectarea pietonilor și a bicicliștilor, sistem de asistență la pornirea în rampă, cruise control și limitator de viteză, asistent pentru menținerea benzii de rulare, sistem pentru recunoașterea indicatoarelor rutiere, alertă cu privire la distanța de rulare față de vehiculele aflate în față, aer condiționat cu reglare manuală, geamuri electrice față, oglinzi exterioare cu reglaj electric și lumini de semnalizare, radio cu 4 difuzoare, Bluetooth, un port USB, afișaj de bord cu ecran de 4.2 inch, faruri și stopuri full LED, lumini de zi cu LED, jante din oțel cu diametrul de 16 inch.Versiunea de echipare Zen plusează cu următoarele: volan îmbrăcat în piele ecologică, sistem multimedia Easy Link cu ecran central tactil cu diagonala de 7 inch, scaune față reglabile pe înălțime, sistem pentru încărcarea wireless a telefoanelor inteligente și un loc special pe tunelul median pentru depozitarea cartelei de acces.
Vârful de gamă Intens va oferi și următoarele echipamente: volan îmbrăcat în piele, senzori de parcare spate, asistent pentru fază lungă, frână de parcare electronică și funcție Auto Hold, aer condiționat automat, ștergătoare de parbriz cu senzor de ploaie, instrumentar de bord cu ecran de 7 inch, sistem Multi-Sense cu 3 moduri de rulare (My Sense, Eco și Sport), oglinzi exterioare încălzite și rabatabile electric și jante din aliaj de 17 inch Bahamas Grey Erbe.
Pe lista echipamentelor opționale, Renault a trecut și următoarele dotări: sistemul Highway and Traffic Jam Companion care face din Captur un vechiul semi-autonom în anumite condiții de trafic, instrumentarul digital de bord cu diagonală de 10.2 inch și un sistem de camere cu vedere la 360 de grade.
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii
Noul Renault Captur vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Renault Captur 1.3 litri, Man, Zen |
130 | 5.6 | 10.6 | 18.150 |
Citroen C3 Aircross 1.2 litri, Man, Feel |
110 | 4.8 | 11.3 | 17.100 |
Ford EcoSport 1.0 litri, Man, Titanium |
125 | 5.3 | 12.7 | 19.300 |
Honda HR-V facelift 1.5 VTEC, Man, Elegance |
130 | 5.7 | 10.2 | 24.550 |
Hyundai Kona 1.0 T-GDi, Man, Comfort |
120 | 5.5 | 12 | 19.421 |
Kia Stonic 1.0 T-GDi, Man, Trend |
120 | 5.2 | 10.3 | 16.017 |
Mazda CX-3 facelift G121, Man, Challenge |
121 | 6.2 | 9 | 18.090 |
Opel Crossland X 1.2 Turbo, Man, Innovation |
130 | 4.7 | 9.9 | 17.120 |
Skoda Kamiq 1.0 TSI, Man, Ambition |
115 | 5.1 | 9.9 | 16.686 |
Seat Arona 1.0 TSI, Man, Xcellence |
115 | 5.0 | 9.8 | 19.790 |
Volkswagen T-Roc 1.0 TSI, Man, Design |
115 | 5.4 | 10.1 | 19.841 |
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI, Man, United |
115 | 5.1 | 10.2 | 18.532 |
Ford Puma 1.0 litri, Man, Titanium |
125 | 4.5 | 10 | 20.250 |
Suzuki Vitara 1.4 litri, Man, Passion |
140 | 5.7 | 9.5 | 16.740 |
Dacia Duster 1.3 litri, Man, Comfort |
130 | 5.8 | 11.1 | 15.950 |
Din lista rivalilor lipsesc Nissan Juke și Peugeot 2008, întrucât ambele modele nu sunt disponibile pe site-urile din România.
naspa pentru renault....
Hai dom'le sa-i facem si lui loc in tabel.
Da, versiunile GPL sunt disponibile și în România.
@Un român
Am completat tabelul. :) Mulțumim pentru observație.
Însă mi-a atras atenția un detaliu într-o poză la interior :
R N D, să înțeleg că are cutie robotizată ?
Fiindcă în mod normal treptele la cutiile robotizate sunt prezentate în modul respectiv.
Cică motor 1.5 cu doar 115 cai, dar câți cai vrei? 280 nu ?
21.150 așa și ? Duster cât costă? 19.810 ce diferență enormă..
Sportivii lu tata.. de asta îi culeg pe mulți înfipți în copaci, capuri de poduri etc.
Cu cât mergeți mă în nenorocita asta de țară ? Vreți să decolați ca la aeroport și nu știu eu?
Ce vă trebuie atâția cai? Faceți raliuri Dakar, ce faceți ?
În loc să vă civilizați în trafic, vouă vă trebuisc cât mai mulți cai.
Mulți nu-și pot permite un Duster dar au pretenții..
Motoarele tsi mai fiabile? Bună gluma, cum stau cu consumul de ulei, ultima dată scria în manual că ar fi normal să consume 1L la 1000 km, când în realitate era cu totul altceva și nu la modul bun.
Românul vrea să aibă putere ca un Ferrari, interior ca S klasse, spațiu ca un V klasse, aspect de Lamborghini să coste maxim 10.000 nouă, să fie full option... dar și atunci tot nu-i convine ceva.
Figuri peste figuri..
Mda, mai puneți-vă pofta-n cui..
Ah și încă un lucru, nu sunt fan Reanult ca să se înțeleagă.
Să nu se înțeleagă că țin cu vreo marcă.
Fordul e 21.750 dar cu manuala si doar Titanium, care nu are destule prezente in serie pe Captur deci mai pui 2-3 mii.
Sint oricum preturi de lista asa ca e loc de reduceri en gros si fiecare alege ce il aranjeaza. Nu as zice insa ca fiabilitatea e mai buna decit media europeana la vreuna din marci.
Eu zic sa completati ulei-ul la tracatoru de 10 ani(luat sh ca nou) si sa va vedeti de treaba
De bine.
Aştept oricum versiunea PLUGIN HIBRID sau chiar şi versiunea HIBRID non plugin - care va fi un... motor... sistem de motoare EXCELENT !!
Sincer, ştiu că va avea mare succes, dar apoi mă interesează efectul, mai mult !!
Vreau să văd CONTRA OFERTA VW VAG mai ales o Skoda Kamiq sau Kodiak cu motoare HIBRIDE REALE gen/ similare e-tech de la Renault sau e-power de la Nissan !
Atunci da, am avea o ofertă EUROPANĂ, care în sfârşit pot lupta cu hibridele Toyota.
La Captur în schimb este realmente un SUV citadin, iar restul Daciilor Stepway sunt versiuni mai ieftine mai pseudo SUV de oraş.
Dar e ok, fiecare au preţul lor şi orientarea lor pe piaţă.
https://www.suv4x4mag.com/essai-renault-captur-2-tce-155-edc-initiale-paris-2020/
ar fi de 17,4 cm, valoare credibila.
Puma-2 ar avea doar 14,3 cm dar nu prea se pupa cu pozele unde apare tot cam de 17 cm nu se stie daca unii o dau la gol si altii la sarcina maxima adica o valoare minima
Nu intrebati oricum la dealeri ca se uita crucis sint axati doar pe diagonale ecrane.
Zici ca nu ai nici siguranta nici portbagaj.. dar masina asta are 5 stele la siguranta ( sigur bmw-u tau din 2005 daca i se face acum un test euro n cap va lua maxim 3 stele) si portbagajul e mai mare decat la o compacta gen Golf, Megane, Focus etc..
@AUtomarket
De ce comparati la pret Skoda Kamiq entry level cu Seat Arona varianta de top?
Da' tu ce masina ai? Afla ca loganul ala chel tu nu ti-l permiti nici SH nici cu niste bani luati de la rude dar totusi ma injuri pe mine si pe @sandu. Dar dupa parerea ta basina asta cum este? E uite ca mie mi-se pare foarte scumpa pentru ce ofera, adica totusi sa dai pret de pornire la 16.000 de Euro varianta cu motor de cacat, drujba 1.0 cu doar 100 de caluti si echipare cu dotari de Dacie noua 16.000euro totusi Skoda Kamiq in echiparea Active este 14.791 euro si varianta de echipare Active chiar daca este entry-level-ul sa sti ca ofera foarte multe de banii astia mai mult decat echiparea Zen de la Renault Captur si este cu 1209 euro mai putin Skoda Kamiq entry-level in comparatie cu Renault Captur entry-level. Dar scuze tu nu sti sa compari pentru ca ai logan chel sau un Renault foarte chel si te bagi in vorba si apropo eu am Skoda Octavia nu Loganel chelut.
ar fi altă idee
Hai să nu ne jignim pe baza a ce maşini avem deja sau poate ne dorim (pfffff cu scuzele de rigoare, când am făcut-o şi eu)
Am configurat pe renault.ro un Captur dotat aproape full si pretul pentru echiparea Intens cu motorul Blue dci 115 edc este 24.680 un pret chiar foarte mare pentru un SUV mic care va sta de obicei in oras si cel mult te vei simti mai inalt la volan si vei putea sa urci borduri si nici macar nu are 4x4 ca sa te duci pe coclauri cu el. Este chiar frumos acest SUV si interior si exterior. La interior arata foarte bine tableta, iar la exterior farurile si stopurile sunt foarte frumoase.
@Edikkk
Da, asa este si veniturile sunt mici dar totusi aceasta masina este scumpa adica nu are 4x4 si nici spatiu destul pentru o familie si ei cer 24.680 ca sa ai un SUV mai dotat cu un motor mai bun si echiparea lor de top Intens si cateva optionale si doar vei urca niste borduri in oras si te vei duce la cumparaturi sau cel mult o vacanta de relaxare intr-un loc unde poti si fara 4x4 sa zicem putin la mare sau intr-un alt oras, poate intr-o vizita la niste rude sau doar o calatorie intr-o tara fara gropi si o infrastructura mai buna si unde sunt legi si exista bunsimt.
renault.ro/autoturisme/captur/configurator/rezumat.html?conf=https%3A%2F%2Fro.co.rplug.renault.com%2Fc%2FBAei%2FA5q69yyRWV0qtNE9w
ori este a ei soţia dar nu stă familia într-o singură maşină, ci el are pe aia mare break
Oricum oameni cu bani destui.
Da, dar totusi unde tii SUV-uletul asta si o masina mai mare? Da poate ai garaj dar totusi trebuie sa ai foarte multi bani ca sa ai ditai casa cu un garaj foarte mare si sa ai bani de doua masini. Si daca ai bani multi si garaj poti sa iti iei un SUV mare care sa fie si 4x4 si un break ceva de familie ca asa ce faci cu un SUV mic care sta doar in oras? Mai ales ca daca stai la casa de obicei nu stai la oras deci doar pentru niste gropi de pe la tara sau de la munte doar ca iti va trebuii 4x4. Da, ce zici tu acolo este adevarat ca poate sa fie o ea fara sot si acest SUV este foarte bun pentru ea pentru ca ea probabil va sta in oras si doar va iesi in oras, la un restaurant, la un magazin, iar acest SUV este potrivit pentru ea pentru ca este frumos, mai micut, eco-friendly si are conectivitate.
renault.ro/autoturisme/captur/configurator/rezumat.html?conf=https%3A%2F%2Fro.co.rplug.renault.com%2Fc%2FBAei%2FA5qIr69yyT3CulVpo
La casă dle Skoda, la casă (vilă mă rog).
În curte, în garaj, în drive way sau pur şi simplu în faţa casei le stradă, unde ai deja minim 2 locuri ale tale.
Sau poate la bloc cu 2 locuri deja plătite.
Cine stă la apartament fără loc de parcare nu cred că îşi cumpără Captur. Înţelegi?
BMW am mai văzut, dar nu cred că Captur nou.