Prețuri pentru noua generație Nissan Juke: SUV-ul de segment B pornește de la 17.200 de euro

de Cornel Șocariciu
Marti, 04.02.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan a publicat lista de prețuri pentru noul Juke. SUV-ul producătorului nipon este disponibil doar cu motorul pe benzină de un litru cu 117 CP, iar prețul de pornire este de 17.200 de euro.

În toamna anului trecut, Nissan a publicat primele imagini și detalii referitoare la noua generație Juke. SUV-ul de segment B propune un design îmbunătățit, dimensiuni exterioare mai mari și un interior redesenat.

Acum, noul Nissan Juke este disponibil și pe piața din România. Producătorul nipon oferă doar motorul de un litru cu 117 cai putere și 180 Nm (200 Nm cu funcția OverTorque) care poate fi cuplat fie la o cutie manuală cu șase trepte, fie la o transmisie automată cu șapte rapoarte și dublu ambreiaj. Prețul de pornire anunțat este de 17.200 de euro.

Listă de prețuri noul Nissan Juke

MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Visia Acenta N-Connecta Tekna N-Design
1.0 litri Benzină
117 CP
Man6
Aut7
17.200
-
19.900
21.500
21.380
22.980
22.790
24.590
24.059
25.660

Nivelul de echipare Visia oferă, printre altele, următoarele dotări: faruri full LED, stopuri cu LED, oglinzi reglabile electric cu lumini de semnalizare integrate, jante din oțel cu diametrul de 16 inch, computer de bord cu ecran de 4.2 inch, scaune față sport, scaun șofer cu reglaj manual pe înălțime, volan reglabil pe înălțime și adâncime, aer condiționat manual, geamuri electrice față și spate, cruise control și limitator de viteză, sistem inteligent de frânare cu funcție pentru recunoașterea pietonilor și a bicicliștilor, sistem de intervenție și avertizare cu privire la părăsirea benzii de rulare, asistent pentru faza lungă, funcție pentru recunoașterea indicatoarelor rutiere și asistent la pornirea din rampă.

Versiunea Acenta plusează cu următoarele echipamente: jante din aliaj cu diametrul de 17 inch, proiectoare de ceață cu LED, sistem multimedia cu ecran tactil cu diagonala de 8 inch, sistem de infotainment compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto, padele pentru schimbarea treptelor de viteză (doar în cazul versiunilor echipate cu transmisie automată), aer condiționat automat, oglinzi laterale încălzite și pliabile automat, scaune față încălzite, sistem audio cu șase difuzoare, cameră video pentru mersul cu spatele.

Varianta de echipare N-Connecta va oferi și următoarele dotări: instrumentar de bord cu ecran de 7 inch, selector pentru modurile de rulare (Eco, Normal, Sport), funcție Auto Hold, cotieră pentru scaunele din față, port USB pentru locurile din spate, cheie inteligentă și buton pentru pornirea și oprirea motorului, sistem de infotainment NissanConnect cu ecran de 8 inch și sistem de navigație, volan îmbrăcat în piele, senzori de parcare spate.

Versiunea Tekna va integra și jante din aliaj cu diametrul de 19 inch, sistem Cruise Control Inteligent/ProPilot (doar pe versiunile cu transmisie automată), Arround View Monitor, sistem audio Bose cu 8 difuzoare, tapițerie mixtă, sistem de intervenție și avertizare cu privire la vehiculele aflate în unghiul mort, senzori de parcare față și sistem de avertizare cu privire la vehiculele care se apropie din spate.

Vârful de gamă N-Design plusează cu o caroserie în 2 nuanțe, cu un pachet exterior special și cu un pachet interior care include tapițerie din piele.

Noul Nissan Juke vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Nissan Juke
1.0 litri, Man, Acenta
117 5.6 10.4 19.900
Citroen C3 Aircross
1.2 litri, Man, Feel
110 4.8 11.3 17.100
Dacia Duster
1.3 litri, Man, Comfort
130 5.8 11.1 15.950
Ford EcoSport
1.0 litri, Man, Titanium
125 5.3 12.7 19.300
Ford Puma
1.0 litri, Man, Titanium
125 4.5 10 20.250
Honda HR-V facelift
1.5 VTEC, Man, Elegance
130 6.6 10.2 24.550
Hyundai Kona
1.0 T-GDi, Man, Comfort
120 5.5 12 19.421
Kia Stonic
1.0 T-GDi, Man, Trend
120 5.2 10.3 16.017
Mazda CX-3 facelift
G121, Man, Challenge
121 6.2 9 18.090
Opel Crossland X
1.2 Turbo, Man, Innovation
130 4.7 9.9 17.120
Renault Captur
1.3 litri, Man, Zen
130 5.6 10.6 18.150
Seat Arona
1.0 TSI, Man, Xcellence
115 5.0 9.8 19.790
Skoda Kamiq
1.0 TSI, Man, Ambition
115 5.1 9.9 16.686
Suzuki Vitara
1.4 litri, Man, Passion
140 5.7 9.5 16.740
Volkswagen T-Roc
1.0 TSI, Man, Design
115 5.4 10.1 19.841
Volkswagen T-Cross
1.0 TSI, Man, Style
115 5.1 10.2 19.070
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (9)

  • Cam scumpa si este doar un SUV micut dar foarte frumos ! As prefera totusi Skoda Kamiq care este 17.000 Euro in echiparea Style care are dotari de clasa premium si are materiale foarte bune.
    4 21
  • Cum de lipsește Peugeot 2008, unul dintre cele mai vândute suv-uri din clasă, iar acum cu cel mai spectaculos interior.
    10 2
  • @Ducu

    Peugeot încă nu a publicat prețurile noului 2008 în România ;).
    4 0
  • someone
    observ diferente foarte mari intre fratii de concern: kona/stonic, respectiv ecosport/puma, iar in grupul vag acestea raman doar la pret. din nou, la acceleratie mazda cu aspiratul ei face legea, fapt ce te face sa iti pui niste intrebari.
    10 0
  • Andrei
    Enorm pretul. Interiorul este atat de anost si negru, as putea spune chiar deprimant.
    7 5
  • Edikkk
    Aici dl Skoda are mare dreptate

    Kamiq îl bate pe Juke de departe.

    Păcat că japonezii sunt bătuţi în cap, pentru că un Nissan Juke care s-ar fi vândut ar fi fost un Juke E-Power versiunea hibridă excelentă.

    Dar aşa ???

    Nimic, o să scadă în continuare în vânzări Nissan. Pe barba lor.
    1 3
  • Edikkk
    LOL un Skoda Kamiq e-power aş cumpăra clar, mai ales un Skoda Kamiq e-power / e-tech plugin !!!

    Dar păcat că nu există.
    1 2
  • Destul de scumpa, ajunge la 24000 configurata cum trebuie plus culoare biton. E totuși un suv clasa mica. Trebuie sa fii fan Juke ca să îl cumperi, altfel ai destule opțiuni mai ieftine.
    1 1
  • Daniel
    Sa fim seriosi! Comparativ cu celelate marci din clasa sa, de departe noul Juke Accenta este cel mai reusit la capitolele design, performanta,dotari. Este normal sa fie sensibil mai scump.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru