Hyundai a prezentat noua generație i10 în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din luna septembrie. Noul model de oraș propune o serie de modificări estetice, îmbunătățiri consistente la interior și motorizări pe benzină.
Acum, Hyundai i10 poate fi comandat și pe piața din România, iar cea mai accesibilă versiune are un preț de pornire de 13.340 de euro cu TVA. Așa cum ne-am obișnuit, producătorul asiatic propune o serie de reduceri care scad prețul de listă cu până la 3.350 de euro, indiferent de motorizare sau nivel de echipare.
Varianta de bază a noii generații Hyundai i10 va miza pe motorul de un litru cu trei cilindri care dezvoltă 67 de cai putere și 96 Nm. A doua motorizare pe benzină are 1.2 litri și propune 84 de cai putere și 118 Nm. Ambele motoare vor putea fi comandate fie cu o cutie de viteze manuală cu cinci trepte, fie cu o transmisie robotizată tot cu cinci rapoarte.
MOTORIZĂRI |
NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
|||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | Comfort | Highway |
1.0 | Benzină 67 CP |
Man5 AMT5 |
13.340 13.935 |
- - |
1.2 | Benzină 84 CP |
Man5 AMT5 |
13.816 14.411 |
- 15.482 |
Versiunea de bază Comfort va fi echipată, printre altele, cu următoarele dotări: asistență la pornirea din rampă, sistem de asistență la menținerea benzii de rulare, Forward Collision-Avoidance Assist, asistent pentru fază lungă, sistem pentru avertizarea șoferului, jante din oțel cu diametrul de 14 inch, oglinzi laterale acționate electric, încălzite și cu lumini de semnalizare, sistem start-stop, aer condiționat manual, geamuri electrice față, cruise control, scaun șofer reglabil pe înălțime, volan și schimbător de viteze îmbrăcate în piele, și sistem audio cu ecran monocrom de 3.8 inch și Bluetooth.
Versiunea Highway plusează cu următoarele: jante din aliaj cu diametrul de 15 inch, sistem automat de climatizare, volan încălzit, sistem de infotainment cu ecran central tactil cu diagonala de 8 inch și serviciile digitale Apple Carplay și Android Auto.
Hyundai i10 vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Hyundai i10 1.2, Man5, Comfort |
84 | 5.5 | 12.6 | 13.816 |
Fiat 500 1.2, Man, Pop |
69 | 5.4 | 12.9 | 13.219 |
Toyota Aygo facelift 1.0, Man, x |
72 | 4.9 | 13.8 | 10.307 |
Kia Picanto 1.2, Man, Urban |
84 | 5.4 | 12.4 | 11.597 |
Volkswagen up! 1.0, Man, Move up |
60 | 5.4 | 14.9 | 11.948 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Din lista rivalilor lipsesc Opel Adam și Skoda Citigo. Pentru moment, pe piața din România, ambele modele nu se mai află pe platformele online.
De asemenea, Smart Forfour nu mai poate fi comandat cu motoare cu combustie internă.
i10 e bun fiabil dar s-a cam scumpit cu atatea sisteme
altfel aceeasi poezie koreana cu liste preturi visate la Seul si reduceri temporare f permanente aici
se va vinde ca e cam vid in segm A. citro C1, 108, Mii ori Twingo lipseau si fara electrificarea lu peste prajit. fara co2 prajit normal
Am corectat în tabel. Mulțumim pentru observație.
bine si ca au umblat se pare la motoare-consum , cel de 1.2 -84 cp e de 1196 cmc si nu de 1245 cmc ca inainte
Eu am dat pe un i20 o suma, dar regret amarnic ca am luat aceasta marca.
Va doresc bafta la cumparare.
Poate cam scumpe reviziile doar
La 5 ani garantie fara limita km nu vad ce curaj iti trebuie.
Ca antifonare, cred ca glumesti cind spui ca tu compari o Toyota cu un Hyundai.
Bafta!
O fi Aygo o Toyota dar nu prea rafinata in clasa f mica. Firmele o prefera ca e f economica si fiabila cu exceptie ambreiaj slab
Nu am experiente nasoale cu serviceul nu din buc. in orice caz ca nu am avut ce sa reclam
General la i10 vopseaua cam fragila mai sare daca e nemetalizata (nu la mine inca) si se mai aprinde la altii cate un martor aiurea
Alta hiba stiuta -crapa stopul de frana din spoiler luneta si greu de gasit piesa si la dealer
Rar si caseta directie cloncane dar spre suta de mii cu gropi incluse
nush ce ai putea lua mai ieftin sau mai bine dotat la banii astia
de .... euro) este inadmisibil.
Este strict ceea ce am patit eu cu acesata marca. nu generalizez.
Coreenii au deci o problema si daca doar unu la suta dau rateurile postate la cate vand
Incep sa ma bucur ca nu am luat un i20 Active cum inclinam acum 3 ani
ps. ma mira defectele spuse de i20 vs statistici bune kia-hyundai dar nu poti nega nesimtirea obraznica a meseriasilor de peste tot